به گزارش «رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو» به نقل از عصرایران ، در روزهای گذشته شرکت سایپا سیتروئن تعدادی از - مبلغ نیسان خودروبر بزرگراه امام علی - خودروهای سیتروئن سی 3 ثبت نامی خود را بعد از چند ماه تاخیر تحویل مشتریان داد. یکی از دلایل عدم تحویل به موقع خودرو از سوی سایپا موارد مرتبط با تحریم و تامین قطعات خودرو اعلام شد . اما آیا خودرویی که برای ساخت آن با - مبلغ نیسان خودروبر بزرگراه امام علی - مشکل تامین قطعات روبرو شده بود آیا برای ارائه خدمات پس ازفروش در آینده دچار مشکل نخواهد شد؟
ارائه خدمات مبلغ نیسان خودروبر بزرگراه امام علی با ارزانترین قیمت
مومنی معاون بازاریابی و فروش شرکت سایپا سیتروئن در مورد موارد فوق و اینکه چه تدابیری برای ارائه خدمات پس از فروش و ارائه قطعه برای سرویس دهی به خودروهای - مبلغ نیسان خودروبر بزرگراه امام علی - سیتروئن سی 3 اندیشه شده است گفت: موضوع تامین قطعات و ارائه خدمات پس از فروش از جمله مواردی بود که شرکت نسبت به آن حساس بوده و لذا با پیش بینی این مورد ما سفارش گذاری قطعات را انجام داده و به میزان لازم لوزم یدکی این خودرو وارد کشور شده است.
آخرین قیمت های مبلغ نیسان خودروبر بزرگراه امام علی
وی ادامه داد: شرکت سایپا -سیتروئن 36 کانتینر از کل قطعات یدکی سیتروئن سی 3 را وارد ایران کرده است که این محموله داخل گمرک بوده و در مرحله ترخیص قرار دارد.
مبلغ نیسان خودروبر بزرگراه امام علی برای شما در کمترین زمان
معاون بازاریابی و فروش شرکت سایپا سیتروئن با بیان اینکه با همکاری دفتر منطقه ایی سیتروئن در زمینه سفارش - مبلغ نیسان خودروبر بزرگراه امام علی - گذاری دوباره نیز اقدام می کنیم ادامه داد: قطعات و لوازم یدکی خودرو جزوء مورد تحریم تلقی نمی شود و لذا ما برای ارائه خدمات - مبلغ نیسان خودروبر بزرگراه امام علی - پس از فروش علاوه بر قطعاتی که وارد کرده ایم با همکاری دفتر منطقه ایی سیتروئن سفارش گذاری جدید نیز گذاشته ایم و لذا - مبلغ نیسان خودروبر بزرگراه امام علی - مالکان سیتروئن سی 3 مشکلی برای ارائه خدمات پس از فروش ندارند.