حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
کد مطلب: 01101.html
تایرهایی که آزمایشگاهنرفته مجوز ورود به کشور را میگیرند! باز هم یک اتفاق جدید در بازار پرحاشیه تایر که شاید این روزها چندان اهمیتی برای مسئولان و تصمیمگیران حوزه واردات کالا به کشور نداشته باشد .
۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۶
هشدار درباره ترخیص لاستیکهای غیراستاندارد از گمرک
به گزارش «رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو»،تایرهایی که آزمایشگاهنرفته مجوز ورود به کشور را میگیرند! باز هم یک اتفاق جدید در بازار پرحاشیه تایر که شاید این روزها چندان اهمیتی برای مسئولان و تصمیمگیران حوزه - کرایه کفی خودروبر بزرگراه امام علی - واردات کالا به کشور نداشته باشد اما شروع تصادفها و خسارتهای ناشیاز تایرهای بیکیفیت در چندماه آینده میتواند یک بمب - کرایه کفی خودروبر بزرگراه امام علی - خبری در رسانههای کشور ایجاد کند. همه چیز از کمبود تایر در کشور و فشار دولتیها برای تامین نیاز بازار ازطریق واردات کالا به مقدار زیاد آغاز شد. یکباره بودجه عظیمی برای این کار درنظر گرفته شد و در تخصیص آن هیچ توجهی به این موضوع نشد که تعداد کارخانههای اسمورسمدار و میزان تولید سالانه آنها - کرایه کفی خودروبر بزرگراه امام علی - محدود است و سرازیر کردن چنین مبالغی به بازار - کرایه کفی خودروبر بزرگراه امام علی - کشورهایی همچون چین میتواند حجم بالایی از تایرهای بیکیفیت را در بین محمولههای - کرایه کفی خودروبر بزرگراه امام علی - ورودی به کشور سرازیر بازار کند. حالا در چنین شرایطی خبرهای خوبی از کیفیت تایرها توسط سازمان ملی استاندارد و شیوه ترخیصشان از گمرک به گوش نمیرسد. مهندس سیدعبدالرزاق تفرشی، معاونت بازرسی و آزمون شرکت مهندسی و تحقیقات صنایع لاستیک ایران درگفتوگو با - کرایه کفی خودروبر بزرگراه امام علی - روزنامه «دنیایخودرو» از توقف ارسال نمونه - کرایه کفی خودروبر بزرگراه امام علی - تایرهای وارداتی برای انجام تستهای فنی به این شرکت خبر داد و گفت: متاسفانه روند ارسال - کرایه کفی خودروبر بزرگراه امام علی - نمونه تایرهای وارداتی به این مرکز، طی دو هفته گذشته تاکنون به صفر رسیده است و سازمان ملی استاندارد هیچ نمونهای را برای انجام تستهای کیفیت تایر به این مرکز ارائه نمیکند. وی درخصوص نحوه دریافت استاندارد توسط واردکنندگان دارای شناسنامه و متفرقه نیز گفت: درحالحاضر متاسفانه سازمان ملی استاندارد کار تایید گواهی استاندارد را به برخی شرکتهای بازرسی دارای تاییدیه از این سازمان واگذار کرده است و این شرکتها بیتوجه به حساسیت استانداردهای فنی تایر، تنها با مشاهده گواهی CIO یا همان گواهی صادرشده از مبدا که به تایید شرکت مهندسی و تحقیقات صنایع لاستیک ایران رسیده است، اقدام به تایید کیفیت تایرها میکنند. وی بیان کرد: اگرچه این تاییدیهها قانونی بوده و تمام آزمایشهای فنی نیز - کرایه کفی خودروبر بزرگراه امام علی - برای آنها انجام شده است اما برای مدت زمان طولانی قابلاستناد نیستند. علت اصلی آن هم عدماعتماد به برخی تولیدکنندههای چینی است که محصولاتشان از کیفیت یکسانی در یک سال یا چندماه برخوردار نیست و باید در دورههای مختلف زمانی مورد آزمایش قرار بگیرند. تفرشی به نمونههایی از لاستیکهای چینی تستشده در مرکز تحقیقات صنایع لاستیک اشاره کرد که با وجود ترخیص از گمرک توان گذراندان آزمایشهای - کرایه کفی خودروبر بزرگراه امام علی - فنی را نداشتهاند و این موضوع میتواند در آینده مشکلات بسیاری را برای مصرفکنندگان و سیستم حملونقل کشور ایجاد کند. بههمین دلیل لازم است مسئولان گمرکهای کشور بهویژه گمرکهای غرب که بهتازگی به محل اصلی واردات - کرایه کفی خودروبر بزرگراه امام علی - تایر به ایران - کرایه کفی خودروبر بزرگراه امام علی - تبدیل شدهاند نظارت بیشتری بر این مهم داشته باشند و تمام محمولههای تایر را تنها به شرط انجام آزمایش روی نمونه تایرها ترخیص و روانه بازار کنند.