مبلغ یدک کش قیطریه

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 07165.html

خام‌فروشی تقریبا در بسیاری از کشورها دیگر مرسوم نیست، اگر هم در جایی خام‌فروشی انجام شود، مازاد تولید را صادر می‌کنند. اما در کشوری که خودش نیازمند مواد اولیه است، دیگر خام فروشی معنی ندارد

۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۹

دست فولاد مبارکه در قیمت‌گذاری باز است اما خودروساز نه!

به گزارش رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو ، وضعیت تولید در بسیاری از صنایع ازجمله صنعت مهم قطعه‌سازی به قیمت ارز و مواد اولیه وابسته است. صنعت قطعه در سال‌های اخیر با مشکلات بسیاری دست‌و‌پنجه نرم کرده است. از - مبلغ یدک کش قیطریه - عدم وصول به موقع مطالبات از خودروسازان تا نوسان در قیمت ارز و مواد اولیه، مسائلی است که قطعه‌سازان درگیر آن هستند.

قطعه‌سازان چندسالی است خواهان افزایش قیمت به‌دلیل تغییرات در دستمزد، ارز و مواد اولیه هستند. تقاضایی که خودروسازان به - مبلغ یدک کش قیطریه - دلیل - مبلغ یدک کش قیطریه - آزاد نبودن قیمت‌گذاری روی خودروهای زیر ۴۵میلیون‌تومان، توان اجابت آن‌ را ندارند.

قطعه‌سازان از شورای رقابت می‌خواهند یا قیمت خودرو را افزایش دهد یا در بحث خام‌فروشی و افزایش قیمت مواد اولیه ورود کنند. در این زمینه با فرهاد‌ به‌نیا، سخنگوی انجمن قطعه‌سازان به گفت‌وگو پرداختیم.

[caption id="attachment_200136" align="aligncenter" width="700"]مبلغ یدک کش قیطریه شورای رقابت فقط روی کالای اساسی تمرکز کرده و این بسیار اشتباه است. تمام کشورها روی فروش مواد اولیه‌شان بسیار حساس هستند.[/caption]

وی معتقد است کشوری که خودش نیازمند مواد - مبلغ یدک کش قیطریه - اولیه است دیگر معنی ندارد که خام‌فروشی در آن انجام شود یا مواد اولیه سر از بازار بورس در بیاورد. بنابراین اگر واقعا شورای رقابت می‌خواهد به‌وظیفه اصلی‌اش عمل کند قبل از اینکه سدی برای افزایش قیمت خودرو شود، مانعی برای افزایش قیمت مواد اولیه تولید خواهد شد.

ظاهرا قطعه‌سازان در خصوص قیمت قطعات - مبلغ یدک کش قیطریه - و ثابت بودن آن با مشکلاتی - مبلغ یدک کش قیطریه - مواجه شده‌اند. موضع انجمن قطعه‌سازان در این رابطه چیست - مبلغ یدک کش قیطریه - و نیاز به چه تغییراتی دارد؟ بار اصلی تغییراتی که در دو یا سه سال اخیر در قیمت مواد اولیه تولید و دستمزد به‌وجود‌آمده، بر دوش قطعه‌سازان بوده است. در این چند ساله به اندازه انگشتان دست هم شرکت‌هایی نبوده‌اند که بتوانند این افزایش قیمت ناشی از دستمزد و مواد اولیه را گرفته باشند.

به نظر می‌رسد بحث آنالیز قیمت‌ها متوقف شده باشد. دلیل این مساله را در چه می‌دانید؟ جریان آنالیز قیمت قطعات در سال گذشته به‌ چند دلیل مسکوت مانده است و بخشی از آن به شوک مثبت ورود پژو و رنو در صنعت خودرو باز می‌گردد و - مبلغ یدک کش قیطریه - موجب خواهد شد موضوع افزایش قیمت در سال گذشته منتفی شود. در سال گذشته به دلایلی برخی تحولات - مبلغ یدک کش قیطریه - سیاسی در کشور و شوک ورود شرکت‌های خارجی، - مبلغ یدک کش قیطریه - خودروسازان پاسخی به درخواست انجمن ندادند و این مساله به اینکه تا زمان تعیین تکلیف نمی - مبلغ یدک کش قیطریه - تواند در این زمینه تصمیمی اتخاذ کنند، منوط شد.

در‌این‌خصوص خودروسازان چه موضعی دارند؟ ما هربار که به خودروسازان برای افزایش قیمت مراجعه کردیم، بحث شورای رقابت و اینکه نمی‌توانند قیمت‌ها را افزایش بدهند را مطرح کردند. با این شرایط دو مساله پیش‌روی ماست یا باید افزایش قیمت انجام و قیمت‌گذاری خودروها آزاد شود یا باید منتظر تعطیلی بنگا‌ه‌های قطعه‌سازی و واردات قطعات از کشوری مانند چین باشیم.

چرا همچنان بحث بر سر قیمت در ‌خصوص قطعه و خودرو وجود دارد؟ مدتی است بحث افزایش قیمت یک چالش بزرگ و شدیدی بین قطعه‌ساز و خودروساز و همچنین خودروساز و شورای رقابت شده است. هنوز - مبلغ یدک کش قیطریه - هم نتوانسته‌اند نسخه واحدی - مبلغ یدک کش قیطریه - برای این مشکل تجویز کنند. هنوز هم در قراردادها این مساله که اگر به‌دلیل شرایط اقتصادی و سیاسی افزایش قیمتی در مواد اولیه و ارز به‌وجود آمد، در قرارداد طرفین اعمال شود، وجود ندارد. از آن‌طرف هم شورای رقابت موظف است روی - مبلغ یدک کش قیطریه - قیمت - مبلغ یدک کش قیطریه - خودرو، افزایش قیمت مواد اولیه را اعمال کند. متاسفانه این هنوز به‌صورت یک قانون مدون نشده است.

می‌گویند اگر قیمت خودرو افزایش پیدا کند، مصرف‌کننده توان - مبلغ یدک کش قیطریه - خریدش را - مبلغ یدک کش قیطریه - از دست می‌دهد و بازار دچار رکود می‌شود. قطعه‌سازان نزدیک ۳سال است هیچ‌گونه افزایش - مبلغ یدک کش قیطریه - قیمتی نداشته‌اند.

براساس اعلام شورای رقابت، شرکت‌های خودروساز در سال جاری - مبلغ یدک کش قیطریه - ۵تا۷درصد اجازه افزایش داشتند ولی آنچه درخواست قطعه‌سازان بوده با عددی که شورای رقابت با خودروسازان - مبلغ یدک کش قیطریه - توافق کرده است، اختلاف زیادی دارد.

هم‌اکنون قیمت برخی مواد اولیه - مبلغ یدک کش قیطریه - به طور میانگین ۴۵ تا ۷۵ درصد افزایش یافته در حالی - مبلغ یدک کش قیطریه - که نرخ ارز در سال جاری حدود ۲۴‌درصد و نرخ دستمزد در سه سال اخیر به‌طور میانگین ۱۵ تا ۱۷ درصد افزایش داشته که درمجموع رقم بالایی است.

در شرایط کنونی با توجه به هزینه‌های مختلف، قطعه‌سازان نیازمند افزایش ۲۰درصدی قیمت قطعات هستند. انجمن - مبلغ یدک کش قیطریه - قطعه‌سازان براساس اطلاعات‌رسیده از قطعه‌سازان، میانگین هزینه‌ها را محاسبه کرده و به خودروساز پیشنهاد افزایش ۲۵تا ۳۰درصدی را ارائه می‌‌دهد تا در قیمت تمام‌شده لحاظ شود.

در این رابطه انجمن قطعه‌سازان چه پیشنهادی ارائه کرده است؟ یکسری مواد اولیه تولید داخل داریم و همین مواد اولیه، عامل اصلی افزایش قیمت شده است. پیشنهاد ما این بود شورای رقابت جلوی افزایش قیمت مواد اولیه‌ای را که تولید داخل است، بگیرد.

شورای رقابت چه موضعی در این مورد دارد؟ شورای رقابت فقط روی کالای اساسی تمرکز کرده و این بسیار اشتباه است. تمام کشورها روی فروش مواد اولیه‌شان بسیار حساس هستند. یعنی خام‌فروشی - مبلغ یدک کش قیطریه - تقریبا در بسیاری از کشورها دیگر مرسوم نیست، اگر هم در جایی خام‌فروشی انجام شود، مازاد تولید را صادر می‌کنند. اما در - مبلغ یدک کش قیطریه - کشوری که خودش نیازمند مواد اولیه است، دیگر خام فروشی - مبلغ یدک کش قیطریه - معنی ندارد یا آنکه مواد اولیه سر از بازار بورس در بیاورد.

بنابراین اگر واقعا شورای رقابت - مبلغ یدک کش قیطریه - می‌خواهد به وظیفه اصلی‌اش عمل کند قبل از - مبلغ یدک کش قیطریه - اینکه سدی برای افزایش قیمت خودرو شود، مانعی برای افزایش قیمت مواد اولیه تولید خواهد شد. - مبلغ یدک کش قیطریه - اگر شورای رقابت این کار را انجام دهد، می‌تواند جلوی افزایش قیمت خودرو را نیز بگیرد.

بنابراین پیشنهاد انجمن این است بعد از آنکه اطلاعات قطعه‌سازان کامل شد ما هم یک نشست با شورای رقابت داشته باشیم و هم یک نشست با کمیسیون صنایع مجلس، سازمان گسترش و نوسازی صنایع و وزارت صنعت تا برای یک‌بار هم که شده تکلیف را روشن کنیم و بدانیم قرار است در آینده چه کاری انجام دهیم.

پس به‌نظر شما شورای رقابت بهتر است به بحث افزایش قیمت مواد اولیه و جلوگیری از خام‌فروشی ورود کند؟ بله. در تمام کشورها کنترل - مبلغ یدک کش قیطریه - شدیدی روی مواد اولیه دارند. حتی برای واردات هم - مبلغ یدک کش قیطریه - تعرفه بالایی می‌گذارند تا رقابت - مبلغ یدک کش قیطریه - داخلی مانع افزایش - مبلغ یدک کش قیطریه - قیمت شود اما در کشور ما درخصوص بحث مواد اولیه هیچ سیاست - مبلغ یدک کش قیطریه - روشنی اعلام نشده است. درصورتی‌که شورای رقابت خواستار مدیریت صحیح این جریان است، باید ورودی‌های صنعت خودرو را مدیریت کند.

این در حالی است که قیمت ها در فولادمبارکه به‌عنوان واحد تولیدی دولتی کاملا غیررقابتی است و شورای رقابت باید در این خصوص وارد عمل شود. با ‌این‌حال شورای رقابت دست شرکت‌هایی مثل فولادمبارکه را باز گذاشته است و فولادمبارکه قیمت فولاد را با توجه به کشش بازار تغییر می‌دهد.

در‌صورتی‌که باید سهمیه فولاد تولید، پتروشیمی، مس و آلومینیوم که عمدتا در داخل تولید می‌شوند با قیمت رقابتی در اختیار تولیدکننده قرار گیرد اما متاسفانه مواد - مبلغ یدک کش قیطریه - اولیه یا خام‌فروشی می‌شود یا سر از بورس در‌می‌آورد.

چنین مسائلی موجب می‌شوند گله و انتظار قطعه‌سازان بر سر - مبلغ یدک کش قیطریه - جای خود باقی بماند. از این رو باید شورای رقابت در این زمینه ورود کند و مطمئنا جلوگیری از افزایش قیمت محصول - مبلغ یدک کش قیطریه - تولیدی اقدام درستی نخواهد بود.

به افزایش هزینه‌های تولید و مواد اولیه اشاره کردید. با این روند چه تعداد از - مبلغ یدک کش قیطریه - قطعه‌سازان تولید را کنار گذاشته‌اند و اقدام به واردات قطعه کرده‌اند؟ انجمن اعتقادی به واردات ندارد. بنابراین قطعه‌سازی که اقدام به واردات کند، جزو این انجمن نیست. اما اگر وضع به همین منوال پیش برود، شاهد - مبلغ یدک کش قیطریه - تعطیلی بنگاه‌های قطعه‌سازی خواهیم بود. خودروساز نمی‌تواند به‌دلیل عدم تولید یک قطعه‌ساز، خط تولیدش را متوقف کند.

پس مجبور است از طریق واردات نیازش را برطرف کند. برای کنترل مساله قیمت، قطعه‌ای را وارد می‌کند - مبلغ یدک کش قیطریه - که - مبلغ یدک کش قیطریه - مناسب خودروی تولید داخل نیست. این معضلی است که وزارت صنعت باید نسبت به آن جدی باشد. بنابراین قبل از اینکه دچار چالش‌های جدی در زمینه افت کیفیت قطعات شویم، باید وزارتخانه بحث افزایش قیمت - مبلغ یدک کش قیطریه - را به نوعی مدیریت کند.

در سال‌های اخیر چه - مبلغ یدک کش قیطریه - تعداد واحد قطعه‌سازی تعطیل شده است؟ آمار تعطیلی قطعه‌سازان قبلا اعلام شده است. طبق آخرین آماری که گرفته‌ایم، حدود ۱۵۷ شرکت‌ قطعه‌ساز تعطیل شده‌اند یا تغییر کاربری داده‌اند. در یک سال اخیر به‌دلیل شرایطی که در فضای - مبلغ یدک کش قیطریه - تولیدی کشور - مبلغ یدک کش قیطریه - پیش آمد، نتوانستیم آمار جدیدی بگیریم. اما قطعا اگر همین روندی - مبلغ یدک کش قیطریه - که وجود دارد، ادامه پیدا کند مطمئن باشید درصد عمده‌ای از قطعه‌سازان از دور تولید خارج می‌شوند.

این ۱۵۷ شرکت قطعه‌سازی که اشاره کردید برای چه زمانی‌ است؟ این آمار قدیمی و مربوط به ۳ تا ۴ سال گذشته است که برخی شرکت‌ها یا تعطیل شده‌اند یا تغییر کاربری داده‌اند. در حال حاضر به صورت - مبلغ یدک کش قیطریه - جسته‌‌گریخته، شرکت‌هایی هستند که یا تولیدشان متوقف شده یا مشکل بانکی پیدا کرده‌اند یا قیمت تمام‌شده برای آن‌ها آنقدر بالاست که زیان‌های سنگینی دریافت کرده‌اند و کار را خوابانده‌اند اما هنوز آمار جدید و مدونی نداریم. البته این کار را در اولین فرصت انجام خواهیم داد. این هشدار را می‌دهیم با ادامه روند فعلی، این آمار به‌شدت افزایش پیدا می‌کند.

در‌حال‌حاضر بحث - مبلغ یدک کش قیطریه - قاچاق قطعه به چه شکل است و قاچاق در کجا نمود بیشتری دارد؟ در بازار خدمات پس از - مبلغ یدک کش قیطریه - فروش، قطعات قاچاق بسیاری وجود دارد و شاهد وضعیت نامناسبی هستیم. یعنی متاسفانه بنا به‌دلایلی، هنوز سیاست‌هایی که در قبال بازار افترمارکت اعمال شده، سیاست‌های موفق نبوده است.

کمیسیونی تشکیل شد و جلساتی هم درباره ردگیری قطعات و شناسایی مبادی ورود برگزار شده است تا قطعات را شناسایی کنند اما راهکار کاملا جدی که جلوی ورود قطعات بی‌کیفیت را بگیرد، هنوز اجرا نشده‌ و این مساله در افترمارکت بسیار شدید است.

اما در خودروسازی به لحاظ اینکه ضوابط بسیاری برای تولید وجود دارد، سعی می‌کند از طریق آزمایشگاه‌ها و استاندارد مجوز‌های را بگیرد. اما اگر به هردلیلی برای فشار افزایش قیمت تولید راهکاری اندیشیده نشود و اقدام عملی جدی صورت نگیرد، خودروسازان سراغ قطعاتی می‌روند که شاید در شان خودروی داخلی نباشد.

اولين صفحه   -  تعرفه امداد خودرو قیطریه   -   شماره تماس امداد خودرو قیطریه   -   خدمات امداد خودرو قیطریه   -   امداد خودرو سیار قیطریه   -   کرایه امداد خودرو سیار قیطریه   -   قیمت امداد خودرو سیار قیطریه   -   مبلغ امداد خودرو سیار قیطریه   -   تعرفه امداد خودرو سیار قیطریه   -   شماره تماس امداد خودرو سیار قیطریه   -   خدمات امداد خودرو سیار قیطریه   -   خودروبر قیطریه   -   کرایه خودروبر قیطریه   -   قیمت خودروبر قیطریه   -   مبلغ خودروبر قیطریه   -   تعرفه خودروبر قیطریه   -   شماره تماس خودروبر قیطریه   -   خدمات خودروبر قیطریه   -   یدک کش قیطریه   -   کرایه یدک کش قیطریه   -   قیمت یدک کش قیطریه   -   مبلغ یدک کش قیطریه   -   تعرفه یدک کش قیطریه   -   شماره تماس یدک کش قیطریه   -   خدمات یدک کش قیطریه   -   حمل خودرو قیطریه   -   کرایه حمل خودرو قیطریه   -   قیمت حمل خودرو قیطریه   -   مبلغ حمل خودرو قیطریه   -   تعرفه حمل خودرو قیطریه   -   شماره تماس حمل خودرو قیطریه   -   خدمات حمل خودرو قیطریه   -   حمل ماشین قیطریه   -   کرایه حمل ماشین قیطریه   -   قیمت حمل ماشین قیطریه   -   مبلغ حمل ماشین قیطریه   -   تعرفه حمل ماشین قیطریه   -   شماره تماس حمل ماشین قیطریه   -   خدمات حمل ماشین قیطریه   -   کفی قیطریه   -   کرایه کفی قیطریه   -   قیمت کفی قیطریه   -  آخرين صفحه