کرایه کفی قیطریه

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 07184.html

در چنین فضایی اگر قطب‌سوم نیز شکل بگیرد با توجه به فضای بسته‌ای که حاکم است، درصد موفقیت آن کم خواهد بود و تا زمانی‌که اقتصاد کشور رقابتی نشود، نمی‌توان انتظار معجزه داشت.

۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۶

ایجاد رقابت مقدم بر تاسیس قطب جدید خودروسازی است

به گزارش رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو ، بسیاری از کارشناسان معتقدند در‌صورتی‌که خودروسازی - کرایه کفی قیطریه - کشور بتواند در مسیر رقابت‌پذیر شدن گام بردارد، می‌توان به حضور در بازارهای صادراتی خودرو امیدوار بود. در همین رابطه محمد شریعتمداری، وزیر صنعت، معدن و تجارت در جمع اعضای اتاق بازرگانی ایران اعلام کرد اتاق بازرگانی آستین‌ها را بالا زده تا به‌نمایندگی از بخش خصوصی قطب‌سوم خودروسازی را تاسیس کند. این سخنان وزیر صنعت در بین اعضای اتاق نیز واکنش‌هایی را برانگیخت، عده‌ای از فعالان بخش خصوصی معتقدند اتاق باتوجه به جایگاهش به‌عنوان پارلمان بخش خصوصی نمی‌تواند دست به بنگاهداری بزند و اعضا اگر توانایی انجام این کار را دارند، وارد گود رقابت با خودروسازان دولتی بشوند.

[caption id="attachment_206488" align="aligncenter" width="700"]کرایه کفی قیطریه صنعت خودروی ایران با مشارکت‌هایی که با خارجی‌ها انجام داده است باید بتواند بیش‌از گذشته رقابت‌پذیر شود.[/caption]

در همین رابطه مجیدرضاحریری، نایب‌رئیس اتاق مشترک بازرگانی ایران و چین و محمدحسین‌برخوردار، عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران در گفت‌وگو با «دنیای خودرو» در - کرایه کفی قیطریه - رابطه با سخنان وزیر - کرایه کفی قیطریه - صنعت به بیان نظرات خود پرداخته‌اند. آن‌ها معتقدند ایجاد شرایط رقابتی در صنعت خودرو، مقدم بر تاسیس قطب‌سوم خودروسازی است و در این - کرایه کفی قیطریه - زمینه باید شفافیت اقتصادی حاکم و قوانین و مقررات نیز در این رابطه اصلاح شود.

مجیدرضا حریری - نایب‌رئیس اتاق مشترک بازرگانی ایران و چین

لازمه ایجاد قطب سوم خودروسازی، شفافیت اقتصادی است

[caption id="attachment_206487" align="aligncenter" width="342"]کرایه کفی قیطریه مجیدرضا حریری[/caption]  

وزیر صنعت در جمع اعضای اتاق بازرگانی اعلام کرد اتاق به‌عنوان پارلمان بخش خصوصی وارد گود شود و قطب‌سوم خودروسازی را ایجاد کند. ارزیابی شما از این موضوع چیست؟

درگذشته فقط خودروسازی دو - کرایه کفی قیطریه - قطب انحصار داشت اما الان بگوییم قطب سوم یا حتی چهارم مساله امروز - کرایه کفی قیطریه - اقتصاد - کرایه کفی قیطریه - ایران نیست، سال‌هاست در این زمینه راه را اشتباه رفته‌ایم و باید وضعیت موجود را اصلاح کنیم. از سوی دیگر اگر به دنبال قطب‌سوم خودروسازی باشیم به عقیده من اشتباه است.

 

در صحنه اقتصاد کشور مساله اصلی چیست؟

مشکل اصلی اقتصادی ایران، شفافیت اقتصادی است، اگر - کرایه کفی قیطریه - به‌صورت واقعی در صحنه اقتصاد ایران رقابت وجود داشت و از سوی دیگر اقتصاد آزاد حکمفرما بود، آن‌وقت تاسیس قطب سوم موضوعیت داشت، اینکه آقای وزیر با نیت خیر و از - کرایه کفی قیطریه - روی خیرخواهی می‌گوید اتاق به‌عنوان بخش‌خصوصی متولی ایجاد قطب‌سوم خودروسازی باشد، جای - کرایه کفی قیطریه - بحث دارد، به‌هرحال وظیفه اتاق بازرگانی بنگاهداری نیست، بلکه وظیفه اتاق مطالبه شفاقیت اقتصادی است که به موجب آن اقتصاد به‌صورت واقعی شفاف خواهد شد.

از سوی - کرایه کفی قیطریه - دیگر همه آزادانه می‌توانند به‌صورت رقابتی به فعالیت اقتصادی - کرایه کفی قیطریه - بپردازند، در چنین فضایی هرکس می‌تواند - کرایه کفی قیطریه - باتوجه به لیاقت و میزان توانایی که دارد، اقدام به تاسیس - کرایه کفی قیطریه - بنگاه اقتصاد و تولیدی خودروسازی کند و چه‌بسا به‌جای قطب‌سوم، چند قطب ایجاد شود.

 

در چه صورت تاسیس قطب‌سوم خودروسازی موثر واقع خواهد شد؟

مساله مهم این است که اول باید شرایط برای ایجاد رقابت آزاد را برای - کرایه کفی قیطریه - همه فراهم کرد و بعد از آن کاری کرد. در چنین فضایی اگر قطب‌سوم نیز شکل بگیرد با توجه به فضای بسته‌ای که حاکم است، درصد موفقیت آن کم خواهد بود و تا زمانی‌که اقتصاد کشور رقابتی نشود، نمی‌توان انتظار معجزه داشت.

کسی که خودروسازی راه - کرایه کفی قیطریه - می‌اندازد، محاسبه می‌کند که بتواند چه - کرایه کفی قیطریه - در بازار داخل - کرایه کفی قیطریه - و چه در بازار صادراتی، محصولات تولیدی خود را به فروش برساند اما با فضای موجود چنین نهادی نمی‌تواند به فعالیت بپردازد.

در حالی که اگر قطب‌سوم نیز شکل بگیرد با شرایط فعلی باز هم فضای رانت و انحصار در صنعت خودرو باقی خواهد ماند. ذکر این نکته ضروری است در هیچ کشوری دولت به کسی نمی گوید خودروسازی بزنید، بلکه هر سرمایه‌گذار با توجه به شرایط روز تصمیم می‌گیرد واحدی را تاسیس - کرایه کفی قیطریه - کند و این موضوع در یک اقتصاد رقابتی میسر است.

محمد حسین برخوردار - عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران

بزرگترین مشکل صنعت خودرو، رقابت است

[caption id="attachment_204392" align="aligncenter" width="345"]کرایه کفی قیطریه محمد‌حسین برخوردار[/caption]  

یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که این روزها در صنعت خودرو مطرح می‌شود، ایجاد قطب‌سوم خودروسازی توسط بخش خصوصی است که از سوی وزیر صنعت مطرح شد، به نظر شما چنین موضوعی در‌حال‌حاضر می‌تواند محقق شود؟

یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که در - کرایه کفی قیطریه - خودروسازی کشور وجود دارد، عدم رقابت‌پذیری این صنعت است. در سال‌های گذشته این موضوع مطرح بوده که در - کرایه کفی قیطریه - خودروسازی، به غیر دو شرکت بزرگ در این صنعت، دیگران نیز وارد گود رقابت شوند اما به‌دلیل - کرایه کفی قیطریه - ساختار این صنعت باید اصلاحاتی صورت گیرد تا قطب سوم بتواند وارد این میدان شود.

 

برای رقابت‌پذیر شدن صنعت خودرو چه باید کرد؟

صنعت خودروی ایران با مشارکت‌هایی که با خارجی‌ها انجام - کرایه کفی قیطریه - داده است باید بتواند بیش‌از گذشته رقابت‌پذیر شود. از سویی در‌حال‌حاضر این صنعت به‌دلیل مشکلاتی که با آن‌ها دست‌و‌پنجه نرم می‌کند، باید قدری در سیاست‌گذاری‌های خود تجدید‌نظر کند، در غیر این صورت با اضافه شدن تولید‌کنندگان نمی‌توان به نتیجه دلخواه دست یافت.

 

بزرگ‌ترین موضوعی که صنعت خودرو - کرایه کفی قیطریه - با آن درگیر است، چیست؟

یکی از بزرگ‌ترین مشکلاتی که صنعت خودرو با آن سروکار دارد، ایجاد رقابت در این صنعت است، در‌حال‌حاضر به‌دلیل فقدان این موضوع، کیفیت - کرایه کفی قیطریه - خودروهای تولید داخل آن‌طور که - کرایه کفی قیطریه - باید‌و‌شاید مورد انتظار مشتریان و همچنین کارشناسان نیست، قدر مسلم اگر رقابت وجود داشت، کیفیت محصولات نیز افزایش می‌یافت زیرا در آن صورت شرکت‌ها برای حفظ سهم خود از بازار و همچنین - کرایه کفی قیطریه - از دست ندادن مشتریان خود باید کیفیت محصولات تولیدی خود را بالا می‌بردند اما امروز به‌دلیل اینکه این فضا وجود ندارد، کیفیت در وضعی که مشاهده می‌کنید قرار دارد.

از سویی تنوع نیز در این صنعت بالا نیست و مشتریان برای خرید خودرو از میان تولید داخلی انتخاب‌های متنوعی را پیش‌رو ندارند، درصورتی‌که اگر صنعت خودرو رقابتی بود، قطعا تنوع در بازار حرف اول را می‌زد.

 

شما به‌فضای رقابتی اشاره - کرایه کفی قیطریه - کردید، برای ایجاد این موضوع آیا ایجاد قطب‌سوم خودروسازی نمی‌تواند این فضا را ایجاد کند؟

این موضوع بستگی به آن دارد که شرایط برای رقابتی کردن فراهم شود، در این باره باید به چند نکته مهم توجه کرد، اول اینکه دولت باید از دخالت در صنعت خودرو بپرهیزد، مادام‌که دولت در این صنعت حضور داشته باشد، رقابت نمی‌تواند به‌معنای واقعی مفهوم - کرایه کفی قیطریه - پیدا کند، چراکه بخش خصوصی توان رقابت با دولت در زمینه بنگاهداری را ندارد، اگر دولت پای خود را از صنعت خودرو بیرون بکشد، فضا برای رقابتی شدن صنعت خودرو - کرایه کفی قیطریه - فراهم می‌شود.

دوم آن‌که فضای کسب‌و‌کار در صحنه اقتصاد کشور به‌هیچ عنوان برای فعالیت تولیدی و اقتصادی فراهم نیست و اگر کسی بخواهد برای رقابت با خودروسازان فعلی وارد گود رقابت شود، با توجه به بروکراسی که در فضای کسب‌و‌کار کشور حکمفرماست، نمی‌توان فعالیت تولیدی انجام داد.

سومین مورد هزینه تولید خودرو در کشورمان بالاست. طبعا اگر شرکت دیگری بخواهد برای تولید خودرو در این صنعت وارد گود رقابت شود، باید روش‌های تولید فعلی را که دیگر خودروسازان در دستور کار قرار دارند، کنار بگذارد و درصدد کاهش هزینه‌های تولید خودرو باشد. چنین موضوعی تنها با مشارکت با شرکت‌های خودروسازی خارجی میسر است، زیرا این اقدام نیاز به ایجاد زیر‌ساخت‌های مناسب در این زمینه دارد.

- کرایه کفی قیطریه -
اولين صفحه   -  قیمت یدک کش قیطریه   -   مبلغ یدک کش قیطریه   -   تعرفه یدک کش قیطریه   -   شماره تماس یدک کش قیطریه   -   خدمات یدک کش قیطریه   -   حمل خودرو قیطریه   -   کرایه حمل خودرو قیطریه   -   قیمت حمل خودرو قیطریه   -   مبلغ حمل خودرو قیطریه   -   تعرفه حمل خودرو قیطریه   -   شماره تماس حمل خودرو قیطریه   -   خدمات حمل خودرو قیطریه   -   حمل ماشین قیطریه   -   کرایه حمل ماشین قیطریه   -   قیمت حمل ماشین قیطریه   -   مبلغ حمل ماشین قیطریه   -   تعرفه حمل ماشین قیطریه   -   شماره تماس حمل ماشین قیطریه   -   خدمات حمل ماشین قیطریه   -   کفی قیطریه   -   کرایه کفی قیطریه   -   قیمت کفی قیطریه   -   مبلغ کفی قیطریه   -   تعرفه کفی قیطریه   -   شماره تماس کفی قیطریه   -   خدمات کفی قیطریه   -   کفی خودروبر قیطریه   -   کرایه کفی خودروبر قیطریه   -   قیمت کفی خودروبر قیطریه   -   مبلغ کفی خودروبر قیطریه   -   تعرفه کفی خودروبر قیطریه   -   شماره تماس کفی خودروبر قیطریه   -   خدمات کفی خودروبر قیطریه   -   جرثقیل خودروبر قیطریه   -   کرایه جرثقیل خودروبر قیطریه   -   قیمت جرثقیل خودروبر قیطریه   -   مبلغ جرثقیل خودروبر قیطریه   -   تعرفه جرثقیل خودروبر قیطریه   -   شماره تماس جرثقیل خودروبر قیطریه   -   خدمات جرثقیل خودروبر قیطریه   -   نیسان خودروبر قیطریه   -  آخرين صفحه