نیسان یدک کش مصلی

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 07631.html

قرار است تا پایان امسال اپلیکیشن پارک‌یاب راه‌اندازی و بساط پارکبان‌ها و پارکومترها از معابر شهری تهران جمع شود.

۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۷

خداحافظی با پارکومترها

به‌گفته یک عضو شورای‌شهر با استفاده از سیستم‌های کنترل هوشمند دیگر نیازی به پارکومترها - نیسان یدک کش مصلی - نیست و به‌راحتی می‌توان این مشکل را - نیسان یدک کش مصلی - حل و یک‌میلیون فضای پارک ایجاد کرد.

[caption id="attachment_204820" align="aligncenter" width="555"]نیسان یدک کش مصلی تا پایان امسال بساط پارکبان‌ها و پارکومترها از معابر شهری تهران جمع می‌شود[/caption]

راه‌حل، هوشمندسازی است

به گزارش رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو ، یکی از مشکلات شهری در تهران، موضوع پارک حاشیه‌ای است - نیسان یدک کش مصلی - و برنامه‌های اجرایی حل این معضل - نیسان یدک کش مصلی - تاکنون نه تنها بار مشکلات را کم نکرده، بلکه هرسال بار مشکلات را سنگین‌تر هم کرده‌اند.

در سال‌های گذشته - نیسان یدک کش مصلی - مسئولان شهری راهکارهای مختلفی ازجمله پارکبان‌ و پارکومتر را برای حل مشکلات پارک حاشیه‌ای به‌کار برده‌اند اما به‌نظر می‌رسد نتیجه بخش نبوده است.

هنوز هم در بعضی معابر شهری پارکبان‌ها فعال هستند و به‌صورت دستی از افرادی که خودروی خود را در این مکان‌ها پارک می‌کنند، پول می‌گیرند.

البته - نیسان یدک کش مصلی - در چند سال گذشته - نیسان یدک کش مصلی - با مکانیزه شدن پارک خودرو و نصب پارکومترها تا حدودی از بار مشکلات و تعداد پارکبان‌ها کم شده است اما هنوز هم - نیسان یدک کش مصلی - پارکبان‌ها از چرخه مالی پارک خودرو حذف نشده‌اند.

از دو ماه پیش شهرداری تهران فعالیت پارکبانان را غیرقانونی اعلام کرده است. دو روز قبل نیز رئیس‌پلیس پیشگیری ناجا اعلام کرد پارکبان‌ها نیروی پلیس محسوب نمی‌شوند و هیچ وابستگی مستقیم یا غیرمسقیم به نیروی انتظامی ندارند.

حال با روی کار آمدن مدیریت شهری جدید در شهر تهران قرار است تمام راهکارهای قبلی جمع‌آوری شوند و - نیسان یدک کش مصلی - با استفاده از هوشمندسازی، مشکلات پارک حاشیه‌ای خاتمه یابد.

برهمین‌اساس قرار است به‌زودی پارکومترها جمع‌آوری - نیسان یدک کش مصلی - شوند و به‌جای آن از اپلیکیشن پارک‌یاب هوشمند استفاده شود. حدود دو هفته پیش محسن‌پورسیدآقایی، معاون حمل‌و‌نقل و ترافیک شهرداری تهران خبر از استفاده اپلیکیشن‌های پارک‌یاب به جای پارکومتر خبر داد.

محمد علیخانی، رئیس کمیسیون - نیسان یدک کش مصلی - عمران و حمل‌و‌‌نقل شورای شهر تهران با تایید این موضوع به «دنیای خودرو» می‌گوید: «یکی از مشکلات شهری در حوزه حمل‌و‌نقل پایتخت، پارک حاشیه‌ای بوده و قرار است از طریق کنترل هوشمند حل شود. بر‌همین‌اساس با استفاده از اپلیکیشن هوشمند می‌توان یک‌میلیون فضای پارک حاشیه‌ای در تهران ایجاد کرد و با اجرای این طرح دیگر نیازی به پارکومترهای موجود نخواهد بود.»

نیازی به افزایش تعداد پارکومتر نیست

با اجرای کنترل - نیسان یدک کش مصلی - هوشمند پارک حاشیه‌ای، مدیریت - نیسان یدک کش مصلی - جدید شهرداری تصمیم گرفته است - نیسان یدک کش مصلی - مناقصه‌ نصب ۱۵هزار پارکومتر جدید را لغو کند و از طریق هوشمندسازی مشکلات پارک خودرو را حل کند. به‌گفته معاون حمل‌و‌نقل شهرداری «استفاده از ابزاری‌های هوشمندسازی در کاهش ترافیک اثرگذار است.»

برهمین اساس قرار است مناقصه جدید امسال برگزار و تا آخر - نیسان یدک کش مصلی - سال کنترل هوشمند پارک حاشیه‌ای عملیاتی ‌شود. در‌حال‌حاضر - نیسان یدک کش مصلی - ۱۵‌هزار ایست سنجش یعنی پارکومتر در سطح شهر نصب شده است و قرار بود ۲۰هزار پارکومتر دیگر هم برای ساماندهی پارک حاشیه‌ای نصب شود.

در این باره علیخانی توضیح می‌دهد: «براساس برنامه‌های قبلی قرار بود سالانه - نیسان یدک کش مصلی - چندهزار پارکومتر خریداری و نصب شود، در‌حالی‌که دیگر پارکومتر معنا ندارد و از طریق سیستم‌های کنترل هوشمند پارک حاشیه‌ای به راحتی می‌توان این مشکل را حل کرد. ضمن اینکه همه این طرح‌ها آماده هستند و - نیسان یدک کش مصلی - برای حل مشکل پارک حاشیه‌ای راهی جز عملیاتی شدن آن وجود ندارد.»

رئیس کمیسیون عمران و حمل‌و‌نقل شورای‌شهر هم بر این باور است که افزایش پارکومترها مشکلات پارک حاشیه‌ای معابر پایتخت را حل نمی‌کند و باید از آن عبور شود و مدیریت شهری به سوی هوشمندسازی - نیسان یدک کش مصلی - برود.

اولين صفحه   -  کرایه کفی خودروبر مصلی   -   قیمت کفی خودروبر مصلی   -   مبلغ کفی خودروبر مصلی   -   تعرفه کفی خودروبر مصلی   -   شماره تماس کفی خودروبر مصلی   -   خدمات کفی خودروبر مصلی   -   جرثقیل خودروبر مصلی   -   کرایه جرثقیل خودروبر مصلی   -   قیمت جرثقیل خودروبر مصلی   -   مبلغ جرثقیل خودروبر مصلی   -   تعرفه جرثقیل خودروبر مصلی   -   شماره تماس جرثقیل خودروبر مصلی   -   خدمات جرثقیل خودروبر مصلی   -   نیسان خودروبر مصلی   -   کرایه نیسان خودروبر مصلی   -   قیمت نیسان خودروبر مصلی   -   مبلغ نیسان خودروبر مصلی   -   تعرفه نیسان خودروبر مصلی   -   شماره تماس نیسان خودروبر مصلی   -   خدمات نیسان خودروبر مصلی   -   نیسان یدک کش مصلی   -   کرایه نیسان یدک کش مصلی   -   قیمت نیسان یدک کش مصلی   -   مبلغ نیسان یدک کش مصلی   -   تعرفه نیسان یدک کش مصلی   -   شماره تماس نیسان یدک کش مصلی   -   خدمات نیسان یدک کش مصلی   -   ماشین بر مصلی   -   کرایه ماشین بر مصلی   -   قیمت ماشین بر مصلی   -   مبلغ ماشین بر مصلی   -   تعرفه ماشین بر مصلی   -   شماره تماس ماشین بر مصلی   -   خدمات ماشین بر مصلی   -   خودرو سوار مصلی   -   کرایه خودرو سوار مصلی   -   قیمت خودرو سوار مصلی   -   مبلغ خودرو سوار مصلی   -   تعرفه خودرو سوار مصلی   -   شماره تماس خودرو سوار مصلی   -   خدمات خودرو سوار مصلی   -  آخرين صفحه