نیسان یدک کش کرد کوی

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 10286.html

نگاهی به فرایند و چگونگی پیشرفت کشورهای خودروساز در این صنعت می‌تواند کمک قابل‌توجهی به یافتن مسیر درست توسعه برای صنعت خودروی کشور محسوب شود. ضمن اینکه ارزیابی تاثیرگذاری و ضرورت فعال بودن صنعت خودرو در کشورهای خودروساز نیز در توسعه این صنعت موثر خواهد بود.

۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۲

مزیت هیچ صنعتی در کشور به اندازه خودروسازی نیست

به گزارش رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو ،صنعت خودرو این روزها در شرایطی است که از یک طرف برخی کارشناسان می‌گویند رو به توسعه و پیشرفت است اما در طرف مقابل تعدادی از فعالان و کارشناسان دیگر معتقدند خودروسازی هنوز روی ریل درست قرار نگرفته و در مسیر نادرست رو به جلو می‌رود. بر این اساس بررسی شرایط توسعه این - نیسان یدک کش کرد کوی - صنعت، موضوعی است که ضروری به نظر می‌رسد. همچنین نگاهی به فرایند و چگونگی پیشرفت کشورهای خودروساز در این صنعت می‌تواند کمک قابل‌توجهی به یافتن مسیر درست توسعه - نیسان یدک کش کرد کوی - برای صنعت خودروی کشور محسوب - نیسان یدک کش کرد کوی - شود. ضمن اینکه ارزیابی تاثیرگذاری و ضرورت فعال بودن صنعت خودرو در کشورهای خودروساز نیز در توسعه این صنعت موثر خواهد بود. لزوم وجود یک استراتژی واقع‌بینانه در رابطه با نحوه پیشرفت کشورهای دیگر در زمینه خودروسازی، مدیرعامل سابق ساپکو در گفت‌وگو با روزنامه «دنیای خودرو» ضمن توضیح چگونگی پیشرفت کره‌جنوبی در این زمینه با بیان اینکه برای رسیدن به - نیسان یدک کش کرد کوی - یک هدف و توسعه بلندمدت، وجود یک استراتژی واقع‌بینانه و محکم در این زمینه الزامی است، گفت: «کشوری مانند کره‌جنوبی در - نیسان یدک کش کرد کوی - اهداف بلندمدت خود، به شرکت‌های دانش‌بنیان کوچک کمک کرد تا به سمت تبدیل شدن به شرکت‌های بزرگ حرکت کنند تا قابلیت رقابت و کاهش هزینه‌ها را پیدا کنند.» عادل پیرمحمدی در ادامه با اشاره به اینکه شرکتی مثل هیوندای و کیاموتورز در این کشور سالانه ۶ میلیون دستگاه خودرو تولید می‌کنند و - نیسان یدک کش کرد کوی - به کشوری مانند آمریکا نیز صادرات خودرو دارند، افزود: «توسعه صنعتی در کره‌جنوبی هم‌زمان با ایران آغاز شد اما الان جایگاه این کشور - نیسان یدک کش کرد کوی - به خصوص در حوزه خودروسازی در سطح بین‌المللی با جایگاه ایران بسیار متفاوت است.» این فعال باسابقه صنعت خودرو با تاکید بر اینکه موفقیت کره‌جنوبی به دلیل سرمایه‌گذاری این کشور روی چند - نیسان یدک کش کرد کوی - صنعت محدود و تمرکز بر توسعه همان صنایع است، اظهار کرد: «با سرمایه‌گذاری در زمینه صنایع نساجی، فولاد، تولید تجهیزات و ماشین‌آلات تولید، خودروسازی و کشتی‌سازی، تراشه‌های نیمه‌هادی و الکترونیک و تولیدات پتروشیمی، می‌توان این - نیسان یدک کش کرد کوی - صنایع را در مسیر توسعه و پیشرفت قرار داد.» تاثیرگذاری بر صنایع پیشین و پسین وی با بیان اینکه اساسا باید ارزش فعال بودن صنعت خودرو در یک کشور مشخص شود، گفت: «باید توجه داشته باشیم - نیسان یدک کش کرد کوی - که در دنیا اکثر کشورهای صنعتی صاحب صنعت خودرو هستند و همین موضوع اهمیت وجود صنعت خودرو در کشور را نشان می‌دهد.» پیرمحمدی با اشاره به - نیسان یدک کش کرد کوی - اینکه وجود صنعت خودرو در کشور ما نیز مزایای زیادی داشته است، افزود: «مطالعات انجام شده در این صنعت پس از انقلاب نشان می‌دهد مزیت هیچ صنعتی در ایران به اندازه خودروسازی نبوده است. به این دلیل که خودروسازی ارزش افزوده صنایع پیشین خود را نیز افزایش - نیسان یدک کش کرد کوی - می‌دهد.» وی با توضیح این مطلب که صنایع پیشین - نیسان یدک کش کرد کوی - یا بالادستی صنعت خودرو شامل صنایع فولاد، چدن، سوخت، پلاستیک، لاستیک، شیشه و الکترونیک است، گفت: «البته باید توجه داشت صنایع پایین‌دستی یا پسین صنعت خودرو نیز از این قاعده مستثنی نیستند. این صنایع شامل خدمات پس از فروش، لیزینگ‌ها، بانک‌ها و تعمیرگاه‌هاست.» تولید ۲۱میلیون دستگاه خودرو در چین معاون پیشین ساپکو همچنین با اشاره به روند رشد صنعت خودرو در کشور چین اظهار کرد: «در این کشور در سال ۱۹۹۵ سالانه ۳۳۰ هزار دستگاه خودرو تولید می‌شد.» به گفته - نیسان یدک کش کرد کوی - پیرمحمدی این میزان تولید در سال ۲۰۰۷ به ۵ میلیون و ۳۸۰ هزار دستگاه خودرو رسید که این رقم در حال حاضر با خودروهای مونتاژی و... به حدود ۲۱ میلیون دستگاه خودرو در سال رسیده است. وی افزود: «کشور چین نه مانند کره‌جنوبی اما به صورت تقویت زیرساخت‌ها و با برنامه‌ریزی و - نیسان یدک کش کرد کوی - استراتژی هدف‌دار، موفق - نیسان یدک کش کرد کوی - به توسعه این صنعت و رساندن میزان تولید خود به این عدد شد. ضمن اینکه توانست جایگاه خودروسازی خود در سطح بین‌المللی را تثبیت کند. بنابراین چین در آینده می‌تواند - نیسان یدک کش کرد کوی - به بزرگ‌ترین خودروساز دنیا تبدیل شود.»
اولين صفحه   -  حمل ماشین کرج   -   کفی کرج   -   کفی خودروبر کرج   -   جرثقیل خودروبر کرج   -   نیسان خودروبر کرج   -   نیسان یدک کش کرج   -   ماشین بر کرج   -   خودرو سوار کرج   -   جرثقیل یدک کش کرج   -   چرخگیر کرج   -   امداد خودرو کرد کوی   -   امداد خودرو سیار کرد کوی   -   خودروبر کرد کوی   -   یدک کش کرد کوی   -   حمل خودرو کرد کوی   -   حمل ماشین کرد کوی   -   کفی کرد کوی   -   کفی خودروبر کرد کوی   -   جرثقیل خودروبر کرد کوی   -   نیسان خودروبر کرد کوی   -   نیسان یدک کش کرد کوی   -   ماشین بر کرد کوی   -   خودرو سوار کرد کوی   -   جرثقیل یدک کش کرد کوی   -   چرخگیر کرد کوی   -   امداد خودرو کرمان   -   امداد خودرو سیار کرمان   -   خودروبر کرمان   -   یدک کش کرمان   -   حمل خودرو کرمان   -   حمل ماشین کرمان   -   کفی کرمان   -   کفی خودروبر کرمان   -   جرثقیل خودروبر کرمان   -   نیسان خودروبر کرمان   -   نیسان یدک کش کرمان   -   ماشین بر کرمان   -   خودرو سوار کرمان   -   جرثقیل یدک کش کرمان   -   چرخگیر کرمان   -   امداد خودرو کرمانشاه   -  آخرين صفحه