حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
کد مطلب: 02619.html
کمبود تایرهای سنگین در بازار بهدلیل وقفههای ایجادشده در واردات این گروه محصول به کشور و بالا رفتن قیمت آن در بازار، وزارت صمت را مجبور به اعمال نظارتهای سختگیرانه بر نحوه فروش و توزیع تایرهای سنگین کرده است.
۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۰
لاستیک های سنگین از شبکه فروش تایرسازان حذف شدند
به گزارش «رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو»، گفته میشود نظارتهای جدید دولت بر نحوه عرضه تایرهای باری اتوبوسی در بازار، شبکه فروش تایرسازان را با مشکل روبهرو - چرخگیر بزرگراه مدرس - کرده است.کمبود تایرهای سنگین در بازار بهدلیل وقفههای - چرخگیر بزرگراه مدرس - ایجادشده در واردات این گروه محصول به کشور و بالا رفتن قیمت آن در بازار، وزارت صمت - چرخگیر بزرگراه مدرس - را مجبور به اعمال نظارتهای سختگیرانه بر نحوه فروش و توزیع تایرهای سنگین کرده است. نظارتهایی که بهگفته فعالان بازار، شبکه فروش تایرسازان بزرگ را - چرخگیر بزرگراه مدرس - با مشکلات متعددی روبهرو کرده است. بررسیهای روزنامه «دنیایخودرو» از بازار تایر کشور حکایت از توزیع نامتوازن محصولات - چرخگیر بزرگراه مدرس - باری-اتوبوسی در استانهای مختلف دارد. شیوهای که برخی مدیران میانی درنظر گرفتهاند و بیتوجه - چرخگیر بزرگراه مدرس - به شبکه سازمانیافته تایرسازان در استانهای مختلف و شکلگیری این شبکه در چنددهه یکباره اقدام به تغییر آن کردهاند. چنین تصمیمی - چرخگیر بزرگراه مدرس - درحالی گرفته شده است که یکی از تایرفروشان بزرگ - چرخگیر بزرگراه مدرس - تهران و با تعداد زیاد مراجعهکننده در روز، از هر شرکت تایرساز تنها - چرخگیر بزرگراه مدرس - دوحلقه تایر سنگین درهر سبد ماهانه دریافت میکند و همین موضوع باعث سرگردانی بین رانندهها و مصرفکنندگان نهایی شده است. در همین زمینه مازیار روغنی، مدیرکل بازاریابی و صادرات گروه صنعتی بارز بهعنوان تنها تایرساز داخلی تولیدکننده لاستیکهای رادیال باری-اتوبوسی درکشور بروز این مشکل را ناشیاز تصمیم اشتباه مسئولان دولتی درخصوص نحوه توزیع این گروه محصول از تایر دانست و به روزنامه «دنیایخودرو» گفت: تا پیشاز این تصمیم، هر تایرساز براساس نیاز هر استان و تقاضای عامل فروش خود اقدام به توزیع تایر در سطح شبکه فروش خود میکرد و عاملان نیز بر مبنای نیاز بازار شهر خود از تایرسازان خرید میکردند. اما دولت طی یک تصمیم جدید، فارغ از میزان فروش هر نماینده، تعداد تایر قابلتوزیع در هر استان را بهصورت دستوری تعیین کرده است که در بسیاری از موارد تایر در یک شهر نایاب و در شهر دیگر بیش از نیاز انباشت میشود. - چرخگیر بزرگراه مدرس - وی با تاکید بر شیوه فروش حوالهای تایر و مشکلاتی که این روش پدیدآورده است گفت: در بسیاری از موارد تایر 10 روز نزد نماینده باقی میماند تا رانندهای همراه - چرخگیر بزرگراه مدرس - با حواله برای خرید مراجعه کند. درحالیکه در شهر دیگر عاملفروش نیاز به - چرخگیر بزرگراه مدرس - تایر دارد اما کارخانه مجاز به ارسال کالا برای آن شهر و نماینده فروش نیست. وی چنین تصمیمی - چرخگیر بزرگراه مدرس - را عامل تخریب شبکه فروش سازمان یافته تایرسازان دانست و گفت: متاسفانه برخوردهای دستوری با صنعتگران، نهتنها - چرخگیر بزرگراه مدرس - ادامه کار را برای شرکتها دشوار - چرخگیر بزرگراه مدرس - کرده است، بلکه باعث نارضایتی عاملان فروش و مصرفکنندگان نهایی بهعنوان بخشی از ساختار فروش شرکتها شده است. وی - چرخگیر بزرگراه مدرس - اظهارامیدواری کرد با واردشدن حجم بالایی از تایرهای خارجی به - چرخگیر بزرگراه مدرس - کشور، بازار تایرهای باری-اتوبوسی به اشباع برسد و - چرخگیر بزرگراه مدرس - فشار مضاعفی که بر تولیدکنندگان گذاشته شده است، برداشته شود. بهگفته فعالان بازار تایر، با ورود حجم انبوهی از تایرهای باری-اتوبوسی خارجی به کشور و رفع عطش بازار، میزان تقاضای خرید به شدت کاهش مییابد و درنهایت فعال شدن شبکه فروش تایرسازان است که میتواند رکود حاصل از این اتفاق را برطرف کند.