چرخگیر تهرانپارس

جهت امداد خودرو یا حمل خودرو در تهران تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 03879.html
آستون مارتین

مدیرعاملی که تنها در مدت چهار سال توانست یک برند لوکس به‌گل‌نشسته را نجات دهد. در عالم خودروسازی این مدت بسیار کوتاهی محسوب می‌شود و موفقیتی این چنین شایسته بررسی‌های بیشتر است.

۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۴

سامورایی بریتانیایی

به گزارش «رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو»،  در دنیای خودروسازی اندی پالمر فردی منحصر - چرخگیر تهرانپارس - به فرد است: مدیرعاملی که تنها در مدت چهار سال توانست یک برند لوکس به‌گل‌نشسته را نجات دهد. در عالم خودروسازی این مدت بسیار کوتاهی محسوب می‌شود و موفقیتی این چنین شایسته بررسی‌های بیشتر - چرخگیر تهرانپارس - است. نشریه ویچ‌کار اخیرا گفت‌وگویی را با این مدیر خوش‌برخورد 54ساله ترتیب داده و روایت او را از موفقیتش در آستون مارتین جویا شده - چرخگیر تهرانپارس - است. «وقتی شانزده سالم بود مدرسه را ترک کردم. چندان اهمیتی به آن نمی‌دادم. وقتی 14 ساله بودم تصمیم گرفتم مهندس شوم و در نتیجه مدرسه را - چرخگیر تهرانپارس - رها کردم و به سراغ شاگردی رفتم. در نهایت چهار سالی را - چرخگیر تهرانپارس - به شغل نقشه‌کشی مشغول شدم و آن موقع بود که به دو نکته پی بردم. اول این‌که باید شایستگی‌هایی ضروری را به دست می‌آوردم و دیگر آن‌که می‌خواستم وقتی بیست سالم شد، مدیرعامل یک کمپانی خودرویی شوم.» پالمر موفق شد با سه سال تحصیل شبانه مدرک تحصیلی لازم را اخذ کند و به گروه خودروسازی بریتانیایی آستین روور بپیوندد. او به تیمی ملحق شد که کار ساخت - چرخگیر تهرانپارس - موتورهای سری K را برعهده داشت و در مدت 17 سال نیروی لازم بسیاری از خودروها از MG مترو گرفته تا آریل اتم را تامین کرد. 
«کمپانی وضعیتی دیوانه‌وار داشت، اما من خیلی زود خودم را - چرخگیر تهرانپارس - با آن وفق دادم. شیوه مدیریتی در آن‌جا بسیار تهاجمی و مردانه بود و پر بود از قلدرمابی و سیاست‌بازی. اصلا جای خوبی نبود. آن زمان - چرخگیر تهرانپارس - آستون روور با هوندا در ارتباط بود که دو اتفاق برای من رخ داد. - چرخگیر تهرانپارس - اول این‌که پی بردم هوندا چه قدر کارآمد بود. دوم این‌که آن زمان کتابی خواندم با عنوان «ماشینی که دنیا را تغییر - چرخگیر تهرانپارس - داد» و نتیجه‌گیری کردم که بد نیست به آن‌جا بروم و ببینم ژاپنی‌ها چه‌طور کار می‌کنند. این شد که به نیسان پیوستم.» ظرف مدتی هفت ساله پالمر رئیس مرکز فنی نیسان در اروپا شد. او موفق شد مدرک دکترایش را از دانشگاه کرانفیلد اخذ کند و بعد 10سال از حضور - چرخگیر تهرانپارس - او، ائتلاف رنو-نیسان شکل گرفت.  «کارلوس گون شش سامورایی را مامور برنامه‌ریزی این ائتلاف کرد و بعد به من زنگ زد و گفت می‌خواهم ظرف دو هفته آینده به - چرخگیر تهرانپارس - ژاپن بیایی و در این‌جا مستقر - چرخگیر تهرانپارس - شوی. خودم را برای سه سال زندگی در - چرخگیر تهرانپارس - ژاپن آماده کردم اما 13 سال را در آن‌جا گذراندم. من اداره برنامه نیسان لیف - چرخگیر تهرانپارس - را برعهده داشتم، شدیدا - چرخگیر تهرانپارس - به آینده خودروهای الکتریکی ایمان دارم و آخرین نیسانی که تحت نظارت من ساخته شد، نیسمو GT-R - چرخگیر تهرانپارس - بود.»  صحبت از سوپرکار نیسمو GT-R داغ دل پالمر را تازه می‌‌کند. زیرا او یک دستگاه از این خودرو را به عنوان هدیه‌ای برای خودش خریده بود، اما یک سال بعد سر کریس هوی، قهرمان دوچرخه‌سواری، با - چرخگیر تهرانپارس - آن در رویداد گودوود تصادف بدی کرد. «من هیچ وقت سوار آن نشدم. از ژاپن آن را وارد کردم و یک‌راست در گاراژم گذاشتم و بعد یک‌سری از دوستان برای شرکت در رویداد گودوود - چرخگیر تهرانپارس - سراغ آن را از من گرفتند. به نظرم آمد فکر خوبی است. چون همین - چرخگیر تهرانپارس - مساله می‌توانست ارزش خودرو را بالاتر ببرد. بعد در آن روز کذایی وقتی دیدم که از پیچ به بیرون منحرف شد با خودم گفتم خدا کند خیلی آسیب ندیده باشد. اما حتی موتور آن هم آسیب دیده بود. آن ماشین کاملا از کار افتاده بود و هرگز نتوانستم سوارش شوم.» 
بعد از گذشت چهار سال از حضور او در آستون مارتین، اوضاع این شرکت تغییر فراوانی کرده است و - چرخگیر تهرانپارس - در - چرخگیر تهرانپارس - سال 2014 آستون مارتین با پالمر تماسی گرفت و - چرخگیر تهرانپارس - او را بعد از یک دهه زندگی در ژاپن به بریتانیا برگرداند. «در ابتدا من چندان تمایلی به قبول کردن این پیشنهاد نداشتم. به عنوان عضوی تاثیرگذار در برنامه‌ریزی نیسان چندان راغب به ترک آن شرکت - چرخگیر تهرانپارس - نبودم. اما بعد این فرصت دست داد تا ببینم که آستون مارتین در چه وضعیت اسفناکی قرار دارد. آن زمان 50 ساله بودم و به خاطرم آمد وقتی بیست ساله بودم همیشه دلم می‌خواست مدیرعامل یک کمپانی خودرویی بشوم. در نهایت سهامداران آستون مارتین پذیرفتند که اختیارات لازم و مورد نظر را به من بدهند و در همان لحظه برایم مشخص شد این سمت را می‌خواهم و می‌خواهم به خودم ثابت کنم به همان خوبی که فکر می‌کنم، هستم.»  اول اکتبر سال 2014 پالمر به تیم آستون مارتین در گیدون ملحق شد. سال گذشته این خودروساز موفق شد برای نخستین بار پس از یک دهه به سودآوری برسد. او موفق - چرخگیر تهرانپارس - شده در این مدت کوتاه تلاش‌هایش را به - چرخگیر تهرانپارس - ثمر برساند و مهم‌تر از همه آستون مارتین تحت فرمان او محصولات جذاب و جالبی را نیز به بازار معرفی کرده است. والکری یکی از این محصولات شاخص است که توسط آدرین نیووی، طراح خودروهای فرمول 1 طراحی شده است. هدف آستون - چرخگیر تهرانپارس - مارتین از تولید این خورو - چرخگیر تهرانپارس - ارائه الگویی جدید برای خودروهای با عملکرد - چرخگیر تهرانپارس - بالا است و پالمر هم حسابی به این خودرو می‌بالد. «وقتی شما سوار یک والکری با تایرهای جاده‌ای می‌شوید مثل این است که وارد جایگاه ویژه مسابقات لمان LMP1 شده‌ باشید. خودرویی که به‌رغم تایرهای معمولی‌اش احتمال برنده شدن در آن سری از مسابقات را دارد. اما این ویژگی را هم دارد که شما مجاز به راندن آن در خیابان‌ها هستید. هیچ خودرویی مانند - چرخگیر تهرانپارس - آن وجود ندارد.»  ابرخودرو والکری مجهز به یک موتور 6.5 لیتری V12 است و نرخ نیرو به وزن آن 815 کیلووات به تن برآورد شده که بسیار رویایی و خارق‌العاده است. این نرخ در خودرو بوگاتی شیرون 552کیلووات به تن است. «این ماشین - چرخگیر تهرانپارس - توانست خیلی فراتر از حد تصور برود. وقتی پای وزن ماشین به میان می‌آید، آدرین نیووی بسیار وسواسی می‌شود. هر چیزی که او طراحی می‌‌کند، دو یا سه کارکرد مختلف دارد و همه چیزها نیرویی رو به پایین را رقم می‌زنند. دشوار می‌توان او را به فکری غیر از این واداشت.»  اختیاراتی که از سوی سهامداران به پالمر داده شده، ابزاری است که او برای سوق دادن کارکنانش به جلو استفاده می‌کند و والکری هم دقیقا محصول همین راهبرد است. چه اتفاقی می‌افتد وقتی از کارکنان خواسته می‌شود تمام حواشی را به نفع یک هدف واحد کنار بگذارند؟‌ 
آن‌ها فراموش می‌کنند که چه وقتی از روز است و در ساعات مسخره و غیرمعمولی به کار ادامه می‌دهند و مشتاقانه مجذوب تمام چیزهایی می‌شوند که به این ماشین مربوط می‌شود. فکر می‌کنم در تمام زندگی‌ام تنها یک یا دو بار چنین چیزی - چرخگیر تهرانپارس - را تجربه کرده‌ام. تعلق عاطفی - چرخگیر تهرانپارس - واقعا چیز مهمی است و از دیدگاه من همه آن را معرف کارنامه حرفه‌ای خود می‌دانند. شاید آن‌ها خسته و پر از استرس باشند، اما راضی و خشنود نیز هستند. ما می‌خواهیم 20سال بعد از این مردم از والکری حرف بزنند و بگویند: آن دیوانه‌ها را یادت هست که چه ماشینی درست کرده بودند؟ فوق‌العاده بود.» 

اولين صفحه   -  کرایه ماشین بر تهرانپارس   -   قیمت ماشین بر تهرانپارس   -   مبلغ ماشین بر تهرانپارس   -   تعرفه ماشین بر تهرانپارس   -   شماره تماس ماشین بر تهرانپارس   -   خدمات ماشین بر تهرانپارس   -   خودرو سوار تهرانپارس   -   کرایه خودرو سوار تهرانپارس   -   قیمت خودرو سوار تهرانپارس   -   مبلغ خودرو سوار تهرانپارس   -   تعرفه خودرو سوار تهرانپارس   -   شماره تماس خودرو سوار تهرانپارس   -   خدمات خودرو سوار تهرانپارس   -   جرثقیل یدک کش تهرانپارس   -   کرایه جرثقیل یدک کش تهرانپارس   -   قیمت جرثقیل یدک کش تهرانپارس   -   مبلغ جرثقیل یدک کش تهرانپارس   -   تعرفه جرثقیل یدک کش تهرانپارس   -   شماره تماس جرثقیل یدک کش تهرانپارس   -   خدمات جرثقیل یدک کش تهرانپارس   -   چرخگیر تهرانپارس   -   کرایه چرخگیر تهرانپارس   -   قیمت چرخگیر تهرانپارس   -   مبلغ چرخگیر تهرانپارس   -   تعرفه چرخگیر تهرانپارس   -   شماره تماس چرخگیر تهرانپارس   -   خدمات چرخگیر تهرانپارس   -   امداد خودرو تهرانسر   -   کرایه امداد خودرو تهرانسر   -   قیمت امداد خودرو تهرانسر   -   مبلغ امداد خودرو تهرانسر   -   تعرفه امداد خودرو تهرانسر   -   شماره تماس امداد خودرو تهرانسر   -   خدمات امداد خودرو تهرانسر   -   امداد خودرو سیار تهرانسر   -   کرایه امداد خودرو سیار تهرانسر   -   قیمت امداد خودرو سیار تهرانسر   -   مبلغ امداد خودرو سیار تهرانسر   -   تعرفه امداد خودرو سیار تهرانسر   -   شماره تماس امداد خودرو سیار تهرانسر   -   خدمات امداد خودرو سیار تهرانسر   -  آخرين صفحه