چرخگیر شیرگاه

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 09915.html

ایکاپ (شرکت مشترک ایران خودرو و پژو) در حالی با ارسال نامه‌ای به شورای رقابت، نظر این شورا را در مورد قیمت پژو ۲۰۰۸ جویا شده که با این اقدام، عملا پای شورای رقابت به قیمت‌گذاری خودروهای پسابرجامی باز شد.

۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۸

شرکت ایکاپ برای قیمت پژو ۲۰۰۸ با شورای رقابت مکاتبه کرد

به گزارش - چرخگیر شیرگاه - رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو ،ایکاپ (شرکت مشترک ایران خودرو و پژو) در حالی با ارسال نامه‌ای به شورای رقابت، نظر این شورا را در مورد قیمت پژو ۲۰۰۸ جویا شده که با این اقدام، عملا پای شورای رقابت به قیمت‌گذاری خودروهای پسابرجامی باز شد. آن طور که رئیس شورای رقابت در گفت‌و‌گو با «دنیای‌اقتصاد» عنوان کرد، ایکاپ چندی پیش با ارسال نامه‌ای خواستار اعلام نظر شورا در مورد محدوده قیمتی پژو - چرخگیر شیرگاه - ۲۰۰۸ شده است. رضا شیوا با بیان اینکه هم‌اکنون کارشناسان شورا مشغول بررسی درخواست ایران خودرو هستند، گفت: تا نتایج کارشناسی اعضای شورای رقابت اعلام نشود، نمی‌توان در مورد قیمت پژو ۲۰۰۸ نظر قطعی - چرخگیر شیرگاه - داد.اظهارات وی در شرایطی است که مشخص نیست شورای رقابت از ایران خودرو خواسته تا جزئیات قیمتی پژو ۲۰۰۸ را ارسال کند یا ایران خودرو داوطلبانه در این مورد با شورا نامه‌نگاری کرده است. روال معمول تعیین قیمت خودرو توسط شورای رقابت به این شکل است که خودروسازان سالی یک یا دو بار مدارک و مستندات خود را مبنی‌بر بالا رفتن هزینه‌های تولید، به این نهاد فرا قوه‌ای ارسال و خواستار مجوز افزایش قیمت می‌شوند. در نهایت شورای رقابت نیز پس از بررسی مستندات ارائه شده و لحاظ کردن شاخص‌های تورم و کیفیت، قیمت جدید خودروها را اعلام می‌کند. - چرخگیر شیرگاه - این - چرخگیر شیرگاه - روال البته بیشتر مختص خودروهای تولیدی عرضه شده به بازار بوده و شورای رقابت در مورد خودروهای خارجی جدید (پسابرجامی‌ها) به‌نوعی بلاتکلیف است. البته - چرخگیر شیرگاه - رئیس شورای رقابت در گفت‌و‌گوی یک سال و نیم قبل خود با دنیای‌اقتصاد تاکید کرده بود که - چرخگیر شیرگاه - دستورالعمل جدید قیمت‌گذاری خودرو مبتنی‌بر شرایط خودروسازی کشور در دوران جدید (پساتحریم) است. در آن زمان از - چرخگیر شیرگاه - این گفته شیوا این گونه برداشت شد که شورای رقابت قصد ورود به قیمت‌گذاری خودروهای پسابرجامی را دارد، هرچند شورا رسما هیچ‌گاه نه این موضوع را تایید کرده و نه تکذیب. به‌عبارت - چرخگیر شیرگاه - بهتر، شورای رقابت فعلا موضع مشخصی در مورد قیمت‌گذاری خودروهای پسابرجامی نداشته و مشخص نیست آیا قیمت این - چرخگیر شیرگاه - محصولات نیز با توجه به شرایط خاص تولیدشان (تولید در قالب جوینت ونچر و همکاری مشترک خودروسازان - چرخگیر شیرگاه - داخلی و خارجی) از سوی شورا تعیین - چرخگیر شیرگاه - می‌شود یا آزاد است. در این شرایط، رفتاری که شورای رقابت طی دو سال گذشته در مورد قیمت‌گذاری خودروهای داخلی از خود نشان داده، به این بلاتکلیفی دامن زده؛ زیرا شورا واکنش‌های متفاوتی به قیمت‌گذاری خودروها داشته است. به‌عنوان مثال، شورا در مورد - چرخگیر شیرگاه - قیمت‌گذاری دنا، بسیار سختگیرانه و حساس عمل کرد، - چرخگیر شیرگاه - اما در مورد تندر-۹۰ و ساندرو رفتاری منعطف از خود نشان داد. - چرخگیر شیرگاه - یا مثلا طبق قانون شورای رقابت، خودروهای بالای ۴۵ میلیون تومان از شمول قیمت‌گذاری خارج هستند، با این حال شورا با وجود قیمت بالای ۴۵ میلیون تومان خودروهای جدید خارجی، عملا به - چرخگیر شیرگاه - قیمت‌گذاری آنها ورود کرده است. مجموعه این رفتارهای متفاوت و متناقض سبب بروز ابهام در - چرخگیر شیرگاه - قیمت‌گذاری خودروهای پسابرجامی شده؛ به‌نحوی‌که مشخص نیست در نهایت مرجع قیمت آنها، خودروسازان هستند یا شورای رقابت. وفاداری شورای رقابت به مصوبه‌اش؟ اما مطابق با مصوبه شورای رقابت، قیمت‌گذاری خودروهایی که قیمتی بالای ۴۵ میلیون تومان دارند، از حوزه - چرخگیر شیرگاه - اختیار شورا خارج و به خودروسازان - چرخگیر شیرگاه - واگذار شده است. با توجه - چرخگیر شیرگاه - به این مصوبه و با در - چرخگیر شیرگاه - نظر گرفتن اینکه قیمت اولیه بیشتر خودروهای پسابرجامی بالای ۴۵ میلیون تومان است، بنابراین شورای رقابت عملا نباید در قیمت‌گذاری آنها دخالت کند. بیشتر خودروهای پسابرجامی به‌دلیل داخلی‌سازی - چرخگیر شیرگاه - اندک و دارا بودن تکنولوژی روز و تجهیز به امکانات و آپشن‌های مختلف، قیمت قطعی و پیش‌بینی شده‌شان بیش از ۴۵ میلیون تومان است؛ بنابراین اگر شورا به مصوبه خود وفادار باشد، طبعا نباید به قیمت‌گذاری آنها ورود کند. با این حال این احتمال نیز که شورای رقابت بخواهد تصمیم جداگانه برای خودروهای پسابرجامی گرفته و قیمت آنها را نیز کنترل کند، دور از ذهن نیست. در این مورد، رئیس شورای رقابت پاسخ قاطعی به «دنیای‌اقتصاد» ارائه نکرده و تنها عنوان می‌کند که قیمت پژو ۲۰۰۸ به‌عنوان اولین خودرو پسابرجامی، در دست بررسی کارشناسان شورا بوده و نتیجه آن تا چندی دیگر اعلام خواهد شد. با این حساب، تصمیمی که شورای رقابت برای پژو ۲۰۰۸ اتخاذ خواهد کرد، به‌نوعی پاسخ به ابهامات و پرسش‌های موجود در مورد قیمت‌گذاری خودروهای پسابرجامی است. در واقع - چرخگیر شیرگاه - اگر شورا قیمت‌گذاری این محصول را در اختیار ایکاپ قرار دهد، پیامش این است که در تعیین قیمت سایر خودروهای پسابرجامی نیز دخالت نخواهد کرد. این - چرخگیر شیرگاه - در شرایطی است که تعیین قیمت پژو ۲۰۰۸ توسط شورای - چرخگیر شیرگاه - رقابت، عملا به این معناست که شورا سیاست کلی قیمت‌گذاری خودروهای داخلی را در مورد پسابرجامی‌ها نیز اعمال می‌کند. اما در صورتی که شورا - چرخگیر شیرگاه - بخواهد در قیمت‌گذاری خودروهای جدید خارجی اعمال نظر کند، آنگاه احتمالا با واکنش مسوولان وزارت صنعت و همچنین شرکت‌های خودروساز خارجی حاضر در ایران، مواجه خواهد شد. این مواجهه از آن - چرخگیر شیرگاه - جهت است که پیش‌تر مسوولان وزارت صنعت به خارجی‌ها قول داده‌اند محصولات تولیدی آنها در ایران مشمول قیمت‌گذاری دولتی نباشد. جدای این قول و قرار، نکته دیگر اینجاست که قیمت‌گذاری دولتی به هیچ وجه خوشایند خودروسازان خارجی حاضر یا در راه ایران نبوده و آنها با این ادبیات بیگانه‌اند؛ بنابراین ورود شورای رقابت به تعیین قیمت پسابرجامی‌ها می‌تواند انگیزه‌های حضور خارجی‌ها در خودروسازی کشور را کاهش دهد. به‌عبارت بهتر، قیمت‌گذاری دولتی خودروهای جدید خارجی می‌تواند اقدامی ضد سرمایه‌گذاری در - چرخگیر شیرگاه - صنعت خودرو کشور باشد. در خودروسازی دنیا رسم نیست که نهادهای ثالث در قیمت‌گذاری خودروها - چرخگیر شیرگاه - دخالت کنند؛ بلکه بازار برای قیمت‌ها تصمیم گرفته و خودروسازان نیز با توجه به شرایط بازار اقدام به تعیین قیمت - چرخگیر شیرگاه - محصولات خود می‌کنند. با - چرخگیر شیرگاه - این حساب، ورود نهادی مانند شورای رقابت به قیمت‌گذاری محصولات جدید، نمی‌تواند نشانه خوبی برای خارجی‌ها باشد و ممکن است انگیزه‌های آنها را برای - چرخگیر شیرگاه - فعالیت در خودروسازی کشور پایین بیاورد.در این شرایط بهتر است شورای رقابت هرچه زودتر موضع خود را در قبال - چرخگیر شیرگاه - قیمت‌گذاری خودروهای پسابرجامی مشخص کرده و به بلاتکلیفی در این ماجرا پایان دهد.
اولين صفحه   -  نیسان خودروبر شیراز   -   نیسان یدک کش شیراز   -   ماشین بر شیراز   -   خودرو سوار شیراز   -   جرثقیل یدک کش شیراز   -   چرخگیر شیراز   -   امداد خودرو شیرگاه   -   امداد خودرو سیار شیرگاه   -   خودروبر شیرگاه   -   یدک کش شیرگاه   -   حمل خودرو شیرگاه   -   حمل ماشین شیرگاه   -   کفی شیرگاه   -   کفی خودروبر شیرگاه   -   جرثقیل خودروبر شیرگاه   -   نیسان خودروبر شیرگاه   -   نیسان یدک کش شیرگاه   -   ماشین بر شیرگاه   -   خودرو سوار شیرگاه   -   جرثقیل یدک کش شیرگاه   -   چرخگیر شیرگاه   -   امداد خودرو شیروان   -   امداد خودرو سیار شیروان   -   خودروبر شیروان   -   یدک کش شیروان   -   حمل خودرو شیروان   -   حمل ماشین شیروان   -   کفی شیروان   -   کفی خودروبر شیروان   -   جرثقیل خودروبر شیروان   -   نیسان خودروبر شیروان   -   نیسان یدک کش شیروان   -   ماشین بر شیروان   -   خودرو سوار شیروان   -   جرثقیل یدک کش شیروان   -   چرخگیر شیروان   -   امداد خودرو صفاشهر   -   امداد خودرو سیار صفاشهر   -   خودروبر صفاشهر   -   یدک کش صفاشهر   -   حمل خودرو صفاشهر   -  آخرين صفحه