کرایه ماشین بر شهرک اکباتان

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 06064.html

پویا سالاری‌ شریف ، مدیرعامل شرکت خودروسازی کارمانیا در پی انتشار اخباری از همکاری مشترک با کشور بلاروس برای تولید اتوبوس‌های برقی در کشور، مطلبی را در صفحه مجازی شخصی خود منتشر کرده و نسبت به این اخبار واکنش نشان داده است.

۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۱

واکنش مدیرعامل کارمانیا به خبر همکاری با بلاروس برای تولید اتوبوس برقی

به گزارش« رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو » ، متن منتشرشده توسط وی بدین شرح است: «در روزهای اخیر خبری تیتر رسانه‌های خودرویی کشور شد مبنی بر تولید اتوبوس‌های برقی با - کرایه ماشین بر شهرک اکباتان - همکاری مشترک بلاروس!

تکنولوژی که قرار است استفاده شود، استفاده از خازن‌های بزرگ برای ذخیره برق است و نهایتا پیمایش ۲۰تا۴۰کیلومتر مسافت. ضمنا ادعا شده است این تکنولوژی از اتوبوس‌های چینی برقی واردشده، بهینه‌تر است.

[caption id="attachment_208385" align="aligncenter" width="643"]کرایه ماشین بر شهرک اکباتان اتوبوس های برقی[/caption]

حال نگاهی بیندازیم به این ادعا: اولین اتوبوس برقی در قرن۱۹ در آمریکا اختراع شد اما به‌دلیل مسائل مختلف به محاق رفت. در آغاز قرن ۲۱ با پیشرفت تکنولوژی خصوصا تکنولوژی ساخت باتری‌ها، استفاده از اتوبوس تمام‌برقی جدیت بیشتری پیدا کرد. در - کرایه ماشین بر شهرک اکباتان - ۵ دهه گذشته استفاده از اتوبوس برقی با استفاده از شبکه برق بالاسری در برخی کشورها رایج شد که در ایران هم در میدان امام‌حسین ‌(ع) نصب - کرایه ماشین بر شهرک اکباتان - و استفاده شد. اما مشکلات متعدد این سیستم نظیر نازیبایی و شلوغی بصری بیش از حد، نبود امکان تردد اتوبوس‌ها حتی یک‌متر خارج از مسیر تعریف‌شده و مشکلات فنی باعث ناکارامدی این سیستم شد.

در نظر بگیرید اگر قرار بود مسیر راه‌آهن تا تجریش با این سیستم تجهیز شود، چه حجم از زیرساخت اعم‌از کابل و دکل و شبکه برق باید - کرایه ماشین بر شهرک اکباتان - در این مسیر نصب شود و به آلودگی بصری بیش از حد این مسیر بینجامد.

در سال‌های اخیر با پیشرفت صنعت باتری و موتورهای برقی (دی‌سی)، بحث حمل‌ و‌ نقل عمومی پاک جان دوباره‌ای گرفت و استفاده از اتوبوس‌ها، مینی‌بوس‌ها و ون‌های برقی (باتری‌دار) در کشورهای اروپایی رواج یافت. کما اینکه در‌حال‌حاضر در انگلیس، آلمان، بلژیک، هلند، فرانسه، آمریکا، کانادا و بسیاری کشورهای دیگر مانند چین و ژاپن پروژه‌های متعدد خرید اتوبوس برقی تعریف و اجرا شده‌اند.

اتوبوس‌های برقی باتری‌دار عموما نیاز به زیرساخت - کرایه ماشین بر شهرک اکباتان - آنچنانی نداشته - کرایه ماشین بر شهرک اکباتان - و کافی است در پایانه محل توقف شبانه اتوبوس، دستگاه شارژر اتوبوس که نیاز به برق سه فاز دارد نصب شده و در مدت زمان توقف شبانه اتوبوس شارژ شود و در طول روز نیازی به شارژ مجدد ندارد.

نمونه بسیار موفق این اتوبوس‌ها ساخت شرکت BYD چین است که با ۲٫۵ ساعت شارژ ۲۵۰‌کیلومتر پیمایش دارد که بیش از نیاز اتوبوس‌ها - کرایه ماشین بر شهرک اکباتان - در تهران است.

طبق آمار - کرایه ماشین بر شهرک اکباتان - سازمان کنترل ترافیک تهران حداکثر پیمایش - کرایه ماشین بر شهرک اکباتان - اتوبوس در تهران روزانه ۲۰۰کیلومتر است، در‌حالی‌که اتوبوس‌های برقی خازنی (مدل مورد بحث ساخت بلاروس) مانند - کرایه ماشین بر شهرک اکباتان - اتوبوس‌های برقی قدیمی نیاز به زیرساخت شارژ و برق‌رسانی در طول مسیر دارند که سرمایه‌گذاری هنگفتی را طلبیده و امکان جابه‌جایی خط اتوبوس هم وجود نخواهد داشت.

بنابراین مسئولان محترم شایسته است صرفا به‌دلیل سرمایه‌گذاری شرکت خارجی اجازه هدررفت سرمایه داخلی و ورود تکنولوژی ناکارآمد را ندهند و همان‌گونه که در استانداردهای خودرویی پیرو - کرایه ماشین بر شهرک اکباتان - استانداردهای اروپا هستیم، در بحث حمل‌و‌نقل پاک نیز سعی کنیم از الگوهای آزموده‌شده اروپایی استفاده کنیم.

لازم به توضیح است اتوبوس‌های برقی باتری‌دار هم دارای - کرایه ماشین بر شهرک اکباتان - معایبی هستند اما درحال‌حاضر بهترین راهکار حمل‌و‌نقل پاک هستند.»

اولين صفحه   -  قیمت جرثقیل خودروبر شهرک اکباتان   -   مبلغ جرثقیل خودروبر شهرک اکباتان   -   تعرفه جرثقیل خودروبر شهرک اکباتان   -   شماره تماس جرثقیل خودروبر شهرک اکباتان   -   خدمات جرثقیل خودروبر شهرک اکباتان   -   نیسان خودروبر شهرک اکباتان   -   کرایه نیسان خودروبر شهرک اکباتان   -   قیمت نیسان خودروبر شهرک اکباتان   -   مبلغ نیسان خودروبر شهرک اکباتان   -   تعرفه نیسان خودروبر شهرک اکباتان   -   شماره تماس نیسان خودروبر شهرک اکباتان   -   خدمات نیسان خودروبر شهرک اکباتان   -   نیسان یدک کش شهرک اکباتان   -   کرایه نیسان یدک کش شهرک اکباتان   -   قیمت نیسان یدک کش شهرک اکباتان   -   مبلغ نیسان یدک کش شهرک اکباتان   -   تعرفه نیسان یدک کش شهرک اکباتان   -   شماره تماس نیسان یدک کش شهرک اکباتان   -   خدمات نیسان یدک کش شهرک اکباتان   -   ماشین بر شهرک اکباتان   -   کرایه ماشین بر شهرک اکباتان   -   قیمت ماشین بر شهرک اکباتان   -   مبلغ ماشین بر شهرک اکباتان   -   تعرفه ماشین بر شهرک اکباتان   -   شماره تماس ماشین بر شهرک اکباتان   -   خدمات ماشین بر شهرک اکباتان   -   خودرو سوار شهرک اکباتان   -   کرایه خودرو سوار شهرک اکباتان   -   قیمت خودرو سوار شهرک اکباتان   -   مبلغ خودرو سوار شهرک اکباتان   -   تعرفه خودرو سوار شهرک اکباتان   -   شماره تماس خودرو سوار شهرک اکباتان   -   خدمات خودرو سوار شهرک اکباتان   -   جرثقیل یدک کش شهرک اکباتان   -   کرایه جرثقیل یدک کش شهرک اکباتان   -   قیمت جرثقیل یدک کش شهرک اکباتان   -   مبلغ جرثقیل یدک کش شهرک اکباتان   -   تعرفه جرثقیل یدک کش شهرک اکباتان   -   شماره تماس جرثقیل یدک کش شهرک اکباتان   -   خدمات جرثقیل یدک کش شهرک اکباتان   -   چرخگیر شهرک اکباتان   -  آخرين صفحه