کرایه نیسان یدک کش بزرگراه آیت الله سعیدی

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 01437.html
رضا تقوی، مدیرعامل تعاونی کارکنان آمیکو (تکا) و عضو هیات‎مدیره و قائم‎مقام ارس‎خودرو دیزل

آیا طی یکی، دو سال گذشته که حداکثر قیمت خودروهای تولید داخلی 300 تا 400 میلیون‌تومان بود،‌ نوسازی ناوگان حمل‎ونقل با سرعت مطلوب پیش رفته است که درحال‎حاضر قیمت تمام‎شده محصولات تولیدی جدید عامل کاهش روند نوسازی باشد؟

۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۰

نوسازی ناوگان باری با خودروهای کارکرده‎ اروپایی؛ مشکل‎ روی مشکل

به گزارش «رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو»، هفته گذشته گفت‎وگویی با محمد خان‎بلوکی، رئیس اتحادیه حمل‌ونقل بار داشتیم که در آن راهکارهای تداوم روند نوسازی ناوگان باری در دوران تحریم‎ها به‎ویژه تحریم صنعت خودرو مورد بحث قرار گرفت. پیشنهاد رئیس اتحادیه حمل‌ونقل، واردات کامیون کارکرده اروپایی با عمر دوسال بود که حدود 40هزاردلار قیمت دارند - کرایه نیسان یدک کش بزرگراه آیت الله سعیدی - و با ارز آزاد معادل 500میلیون‌تومان قیمت خواهند داشت.

خان‎بلوکی معتقد است با احتساب نرخ فعلی ارز، قیمت یک خودرو سنگین وارداتی بیش از یک‌میلیاردتومان خواهد بود و با توجه به این‎که سپرده‌گذاری این مبلغ در بانک، درآمد و سود بیشتری دارد، انگیزه‎ای برای نوسازی ناوگان باقی نمانده است. 

از سوی دیگر، وعده رئیس‎جمهور برای پرداخت 50‌درصد هزینه CKD از سوی دولت نیز - کرایه نیسان یدک کش بزرگراه آیت الله سعیدی - در پی بازگشت تحریم‎ها غیرعملی شده است. وی البته کیفیت محصولات یورو5 چینی را نیز که تست‌ ایمارک را پاس کرده‎اند، برای استفاده از آن‎ها در طرح نوسازی قابل قبول دانسته است.

در پی انتشار این مصاحبه، تعدادی از فعالان تولید خودروهای تجاری در تماس با «دنیای‌خودرو» نظرات رئیس اتحادیه حمل‌ونقل بار را به بوته نقد بردند. ازجمله رضا تقوی، مدیرعامل تعاونی کارکنان آمیکو (تکا) و عضو هیات‎مدیره و قائم‎مقام ارس‎خودرو دیزل که در گفت‎گویی مفصل، دیدگاه‎هایی - کرایه نیسان یدک کش بزرگراه آیت الله سعیدی - را در این خصوص بیان کرد.

ادامه روند نوسازی ناوگان باری در دوران تحریم‎ها به‎ویژه تحریم صنعت خودرو به نظر برخی کارشناسان راهکارهای متفاوتی می‎طلبد. آن‎ها معتقدند اگر اهداف اصلی نوسازی ناوگان - کرایه نیسان یدک کش بزرگراه آیت الله سعیدی - ازجمله کاهش مصرف سوخت و آلودگی هوا، افزایش ایمنی جاده‎های کشور و بهر‎ه‎وری - کرایه نیسان یدک کش بزرگراه آیت الله سعیدی - ناوگان و نیز برخی دیگر - کرایه نیسان یدک کش بزرگراه آیت الله سعیدی - از هزینه‎های فرسودگی ناوگان را در نظر بگیریم و بپذیریم که رونق تولید یک هدف ضمنی است، راهکارهای دیگری نیز برای این کار وجود دارد. نظر شما در این خصوص چیست؟

موضوع مربوط به خروج خودروهای - کرایه نیسان یدک کش بزرگراه آیت الله سعیدی - فرسوده از ناوگان حمل‎ونقل جاده‎ای سال‎هاست که - کرایه نیسان یدک کش بزرگراه آیت الله سعیدی - مورد بحث و مناقشه بوده اما نقطه اشتراک نظر میان همه فعالان در این صنعت، خروج هرچه سریع‌تر این خودروها از جاده‌های کشور است. با این‎حال، مسائلی ازجمله مشکلات جدی در تامین - کرایه نیسان یدک کش بزرگراه آیت الله سعیدی - اعتبار کافی برای ارائه تسهیلات به متقاضیان، نرخ بالای - کرایه نیسان یدک کش بزرگراه آیت الله سعیدی - سودهای بانکی، پایین‎بودن دستمزدها و کرایه‌ها، - کرایه نیسان یدک کش بزرگراه آیت الله سعیدی - کاهش بار و هزینه‌های زیاد تعمیر و نگهداری - کرایه نیسان یدک کش بزرگراه آیت الله سعیدی - خودروها، این  روند را کاهش داده است. 

به‎تازگی نیز دوباره زمزمه‎هایی مبنی‌بر جایگزینی خودروهای کارکرده اروپایی به‎جای خودروهای فرسوده به گوش می‎رسد که نگرانی‎هایی را برای فعالان در این صنعت به‎خصوص تجاری‎سازان داخلی به‎وجود آورده است. در چنین شرایطی، به طرح موضوع نوسازی ناوگان حمل‎ونقل با خودروهای تجاری دست‌دوم اروپایی نقدهای فراوانی وارد است چراکه یکی از مهم‎ترین عوامل بازدارنده طرح نوسازی، طولانی‎بودن پروسه ارائه تسهیلات بانکی و مشکلاتی است که مالکان برای دریافت - کرایه نیسان یدک کش بزرگراه آیت الله سعیدی - این تسهیلات دارند. حال سوال این‎جاست که آیا با واردات خودروهای دست‌دوم و کارکرده، مشکل تامین - کرایه نیسان یدک کش بزرگراه آیت الله سعیدی - منابع مالی و ارائه تسهیلات به متقاضیان نوسازی - که به‎زعم همه کارشناسان امر، بزرگ‌ترین مانع موجود است - حل می‎شود؟

اما افرادی مانند رئیس اتحادیه حمل‎ونقل بار یا رئیس انجمن رانندگان کامیون‎های یخچال‎دار که حامی پیشنهاد مذکور هستند، تاکید دارند به‎طور خاص و در شرایط حاضر که قیمت محصولات داخلی میلیاردی شده است و مشکل قدرت خرید وجود دارد، - کرایه نیسان یدک کش بزرگراه آیت الله سعیدی - باید چنین راهکارهایی را مد نظر قرار داد...

باید از کسانی‌که قیمت بالای محصولات تولید داخل را گره نوسازی ناوگان حمل‎ونقل می‎دانند، این سوال پرسیده شود که آیا طی یکی، دو سال اخیر که حداکثر قیمت خودروهای تولید داخل 300 تا 400میلیون تومان بود،‌ نوسازی ناوگان حمل‎ونقل با سرعت مطلوب پیش رفته است که درحال‎حاضر قیمت تمام‎شده محصولات تولیدی جدید عامل کاهش روند نوسازی باشد؟

فارغ از این مباحث، آیا کیفیت کامیون‎های کارکرده دوساله اروپایی را برای پیشبرد طرح نوسازی مناسب ارزیابی می‎کنید؟

حمل‎ونقل در کشورهای اروپایی توسط شرکت‎های بزرگ حمل‎ونقل انجام می‎شود و اشخاص (در قالب خودمالکی) به‌ندرت اقدام به  حمل‌ونقل بار می‎کنند.

خودروهای موجود در این شرکت‌ها، در بسیاری از مواقع - کرایه نیسان یدک کش بزرگراه آیت الله سعیدی - در سه شیفت کاری - کرایه نیسان یدک کش بزرگراه آیت الله سعیدی - به‌صورت پیوسته فعالیت می‎کنند و فقط در زمان سرویس‎های دوره‎ای خودرو فعالیتی ندارند. همین امر - کرایه نیسان یدک کش بزرگراه آیت الله سعیدی - باعث می‎شود کارکرد سه تا چهار برابری نسبت به یک کشنده در ایران در یک بازه زمانی مشابه داشته باشند. بنابراین با توجه به این کارکرد بالا یعنی پس از دو سال که عملا خودرو معادل 6 سال کار کرده است، خودرو عملا در زمانی که از گارانتی خارج شده و به خرج افتاده است، برای فروش در - کرایه نیسان یدک کش بزرگراه آیت الله سعیدی - بازار کشورهای جهان سوم عرضه شده و در نهایت با این وضعیت، به بازار ایران وارد می‎شود.

در نگاه نخست شاید این کامیون‌ها را ارزان بخریم اما مخارج تعمیر و نگهداری آن طی سال‌های آینده هزینه‌های هنگفتی را بر - کرایه نیسان یدک کش بزرگراه آیت الله سعیدی - دوش صاحبان این خودروها خواهد گذاشت و در این میان تنها تاجری که دست به واردات زده است، سود می‌برد.

با فرض این‎که این خودروها فاقد - کرایه نیسان یدک کش بزرگراه آیت الله سعیدی - گارانتی باشند، آیا راهی برای تامین خدمات پس از فروش آن‎ها وجود ندارد؟

در خصوص خدمات - کرایه نیسان یدک کش بزرگراه آیت الله سعیدی - پس از فروش خودروهای تجاری دست‌دوم، توجه به این سه چالش حائز اهمیت است؛ نخست این‎که - کرایه نیسان یدک کش بزرگراه آیت الله سعیدی - اگر واردات خودروهای تجاری دست‌دوم اروپایی که اغلب آن‎ها در - کرایه نیسان یدک کش بزرگراه آیت الله سعیدی - ایران دارای نماینده رسمی هستند، توسط سایر شرکت‎ها و افراد انجام شود، نخست خدمات پس از فروش این خودرو بر عهده چه کسی خواهد بود؟

دوم این‎که حق و حقوق شرکت‌هایی که در ایران - کرایه نیسان یدک کش بزرگراه آیت الله سعیدی - نماینده این محصولات هستند، چه خواهد شد؟ سوم این‎که با توجه به تحریم‎ها و همچنین قیمت ارز، قطعات یدکی این خودروها با چه قیمتی به دست مصرف‎کننده خواهد رسید؟

یکی از امتیازاتی که حامیان پیشنهاد نوسازی با کارکرده‎های دوساله اروپایی برای این راهکار برمی‎شمردند، تجهیز این کامیون‎ها به فیلتر DPF  است که با استانداردهای داخلی ما نیز تطابق دارد. ارزیابی شما از این موضوع چیست؟

بر اساس استانداردهای آلایندگی، هم واردکنندگان و هم تولیدکنندگان ملزم به نصب فیلتر DPF روی محصولات یورو4 یا یورو5 (+EEV) به‌منظور گذراندن استاندارد - کرایه نیسان یدک کش بزرگراه آیت الله سعیدی - روز ایران هستند. این در حالی است که با توجه به کارکرد بالای این خودروها حتی با دو سال سن نیز عموما فیلترهای DPF آن‎ها به‌دلیل ppm بالای گازوئیل داخلی نیاز به تعویض خواهند داشت و این خود هزینه بزرگی بر راننده‎ها تحمیل می‌کند. 
بنابراین به‎جای  واردات خودروهای دست‌دوم می‎توان با حمایت از تولیدکنندگان داخلی، زیرساخت‎های تولید خودروهایی که قابلیت گذراندن استاندارد یورو5 را داشته باشند، ایجاد کرد تا علاوه‌بر یافتن جایگزین مناسب و باکیفیت برای خودروهای فرسوده ناوگان حمل‎ونقل، با حمایت از - کرایه نیسان یدک کش بزرگراه آیت الله سعیدی - تولید داخلی به ایجاد اشتغال پایدار در کشور نیز کمک کنیم.

در مجموع پیشبرد نوسازی ناوگان با کدام گزینه، هم برای کشور و هم برای رانندگان به‎صرفه‎تر است؟

 نرخ ارز و حقوق گمرکی، همچنین سایر هزینه‎هایی که صرف می‎شود تا یک خودرو تجاری دست‌دوم وارد بازار ایران شود، به‎ویژه سودهای نجومی که در این بین نصیب واسطه‎ها می‎شود، - کرایه نیسان یدک کش بزرگراه آیت الله سعیدی - سبب - کرایه نیسان یدک کش بزرگراه آیت الله سعیدی - می‌شود قیمت این خودروها در زمانی‌که به دست مصرف‎کننده می‎رسند، چندین برابر خودرو باکیفیت داخلی باشد.

همچنین - کرایه نیسان یدک کش بزرگراه آیت الله سعیدی - با صرف صحیح این هزینه‎های اضافی در صنعت خودرو داخلی و حمایت از خودروساز داخلی می‎توان خودروهای باکیفیتی که قادر به گذراندن استانداردهای - کرایه نیسان یدک کش بزرگراه آیت الله سعیدی - لازم باشند، تولید و حتی زمینه‎هایی را فراهم کرد تا بتوان این خودروها را همانند گذشته به کشورهای همسایه صادر کرد. از سوی دیگر، زمانی‌که تجاری‎سازان داخلی با 30‌درصد ظرفیت خود کار می‎کنند، واردات خودرو آن هم از نوع دست‌دوم چه توجیهی می‎تواند داشته باشد؟ 

آیا در شأن مردم ایران است که از محصولات کارکرده و به‌عبارتی اسقاطی سایر کشورها استفاده کنند؟ بنابراین، در برهه حساسی که کشور در آن قرار گرفته و با توجه - کرایه نیسان یدک کش بزرگراه آیت الله سعیدی - به مشکلاتی که از بیرون بر کشور تحمیل می‎شود، منطقی است که تصمیم‎سازان در این صنعت توجه خود را معطوف توان داخلی و استفاده از تولیدکنندگان کشور کنند تا بتوانیم ضمن ایجاد اشتغال برای جوانان با تدوین و اجرای استانداردهای روز - کرایه نیسان یدک کش بزرگراه آیت الله سعیدی - دنیا، در مسیر رشد صنعت خودرو حرکت کنیم.

اولين صفحه   -  قیمت کفی خودروبر بزرگراه آیت الله سعیدی   -   مبلغ کفی خودروبر بزرگراه آیت الله سعیدی   -   تعرفه کفی خودروبر بزرگراه آیت الله سعیدی   -   شماره تماس کفی خودروبر بزرگراه آیت الله سعیدی   -   خدمات کفی خودروبر بزرگراه آیت الله سعیدی   -   جرثقیل خودروبر بزرگراه آیت الله سعیدی   -   کرایه جرثقیل خودروبر بزرگراه آیت الله سعیدی   -   قیمت جرثقیل خودروبر بزرگراه آیت الله سعیدی   -   مبلغ جرثقیل خودروبر بزرگراه آیت الله سعیدی   -   تعرفه جرثقیل خودروبر بزرگراه آیت الله سعیدی   -   شماره تماس جرثقیل خودروبر بزرگراه آیت الله سعیدی   -   خدمات جرثقیل خودروبر بزرگراه آیت الله سعیدی   -   نیسان خودروبر بزرگراه آیت الله سعیدی   -   کرایه نیسان خودروبر بزرگراه آیت الله سعیدی   -   قیمت نیسان خودروبر بزرگراه آیت الله سعیدی   -   مبلغ نیسان خودروبر بزرگراه آیت الله سعیدی   -   تعرفه نیسان خودروبر بزرگراه آیت الله سعیدی   -   شماره تماس نیسان خودروبر بزرگراه آیت الله سعیدی   -   خدمات نیسان خودروبر بزرگراه آیت الله سعیدی   -   نیسان یدک کش بزرگراه آیت الله سعیدی   -   کرایه نیسان یدک کش بزرگراه آیت الله سعیدی   -   قیمت نیسان یدک کش بزرگراه آیت الله سعیدی   -   مبلغ نیسان یدک کش بزرگراه آیت الله سعیدی   -   تعرفه نیسان یدک کش بزرگراه آیت الله سعیدی   -   شماره تماس نیسان یدک کش بزرگراه آیت الله سعیدی   -   خدمات نیسان یدک کش بزرگراه آیت الله سعیدی   -   ماشین بر بزرگراه آیت الله سعیدی   -   کرایه ماشین بر بزرگراه آیت الله سعیدی   -   قیمت ماشین بر بزرگراه آیت الله سعیدی   -   مبلغ ماشین بر بزرگراه آیت الله سعیدی   -   تعرفه ماشین بر بزرگراه آیت الله سعیدی   -   شماره تماس ماشین بر بزرگراه آیت الله سعیدی   -   خدمات ماشین بر بزرگراه آیت الله سعیدی   -   خودرو سوار بزرگراه آیت الله سعیدی   -   کرایه خودرو سوار بزرگراه آیت الله سعیدی   -   قیمت خودرو سوار بزرگراه آیت الله سعیدی   -   مبلغ خودرو سوار بزرگراه آیت الله سعیدی   -   تعرفه خودرو سوار بزرگراه آیت الله سعیدی   -   شماره تماس خودرو سوار بزرگراه آیت الله سعیدی   -   خدمات خودرو سوار بزرگراه آیت الله سعیدی   -   جرثقیل یدک کش بزرگراه آیت الله سعیدی   -  آخرين صفحه