شماره تماس ماشین بر بزرگراه آیت الله سعیدی

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 01448.html
صنعت خودرو

تقسیم کلاس‌های خودرویی و رده‌های قیمتی بین خودروسازان، زمینه شکل‎گیری رقابت بین آن‎ها را از بین برده است

۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۶

مدل فرانسوی؛ الگوی مناسب سهام‎داری دولت در خودروسازی

به گزارش «رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو»، صنعت خودرو خصوصی‌، خصولتی یا دولتی است؟ این سوالی است - شماره تماس ماشین بر بزرگراه آیت الله سعیدی - که سال‌های سال جوابی برای آن وجود نداشته است. این‎که دولت باید در صنعت خودرو به‌عنوان یکی از صنایع اصلی و به اصطلاح لوکوموتیو صنایع ریز و درشت دخالت داشته باشد یا خیر، موضوعی است بسیار قدیمی و کارشناسان به دفعات بسیار روی آن نظر داده‌اند.

برآیند و خلاصه نظرات کارشناسان این بوده که دولت باید پایش را از صنعت خودرو بیرون بکشد اما همچنان دستی بر آن - شماره تماس ماشین بر بزرگراه آیت الله سعیدی - داشته باشد. به این صورت که در مواقع بحرانی به داد صنعت خودرو برسد اما در تصمیم‌گیری‌ و سیاست‌گذاری و البته قیمت‌گذاری محصولات دخالتی نداشته - شماره تماس ماشین بر بزرگراه آیت الله سعیدی - باشد و در نهایت تنها پیش‌نیازهای این صنعت را فراهم - شماره تماس ماشین بر بزرگراه آیت الله سعیدی - و کار را برای خودروسازان تسهیل کند، اما - شماره تماس ماشین بر بزرگراه آیت الله سعیدی - در مدیریت و عزل و نصب دخالت - شماره تماس ماشین بر بزرگراه آیت الله سعیدی - نکند و از خودروسازی‎ها به‌عنوان حیاط‌خلوت خود استفاده نکند.

به هرحال به عقیده بسیاری از کارشناسان و مدیران صنعت خودرو، از - شماره تماس ماشین بر بزرگراه آیت الله سعیدی - دولت نهم به بعد دخالت دولت در خودروسازی - شماره تماس ماشین بر بزرگراه آیت الله سعیدی - اوج گرفت و این مساله سبب شده تا زیان بسیاری به - شماره تماس ماشین بر بزرگراه آیت الله سعیدی - خودروسازان وارد شود. این مساله حتی صدای مدیرانی را که توسط خود دولت در خودروسازی‌ها نصب شده‌اند نیز درآورده است.

زیان انباشته؛ نتیجه سرکوب قیمت‌ها و پیش‌فروش تحمیلی

دخالت‌هایی مانند سرکوب قیمت‌ها و فشار برای پیش‌فروش خودروها و حتی فروش خودرو با قیمت پایین‌تر از قیمت بازار و مقابله برای افزایش ملایم قیمت‌ها باتوجه‌به شیب تورم در کشور سبب شده است خودروسازان در ورطه زیان‌دهی بیفتند و راه برای توسعه و تغییر و تحول در صنعت خودرو و حتی تغییر در مدل‌های خودروها بسته شود.

حتی خودروهایی که ازسوی - شماره تماس ماشین بر بزرگراه آیت الله سعیدی - خودروسازان معرفی می‌شوند، به دلیل نبود سرمایه یا به بازار عرضه نمی‌شوند یا آن‎قدر دیر و ناقص عرضه می‌شوند که نمی‌توانند بازار مناسب خود را پیدا کنند. - شماره تماس ماشین بر بزرگراه آیت الله سعیدی - معمولا به دلیل اهمیت بالای صنایع خودروسازی - شماره تماس ماشین بر بزرگراه آیت الله سعیدی - در کشورهای مختلف، دولت‌ها یا به‎صورت مستقیم یا به شکل غیرمستقیم سهام‌دار خودروسازان هستند.

به‌عنوان مثال دولت فرانسه سهام‌دار بزرگ شرکت‌ پژوسیتروئن است، اما به هیچ وجه دخالتی در مدیریت این شرکت بزرگ خودروسازی انجام نمی‌دهد. درحال‎حاضر به‌نظر می‌رسد صنعت خودرو بیشتر از این‎که نیازمند خروج دولت از سهام‌داری آن باشد، نیازمند عدم دخالت در مدیریت آن است. دولت می‌تواند سهام‌دار باشد اما فقط در حد سهم خود نظر بدهد.

خصوصی‌سازی غیراصولی؛ مسبب تداوم بنگاه‌داری - شماره تماس ماشین بر بزرگراه آیت الله سعیدی - دولت 

بنگاه‌داری - شماره تماس ماشین بر بزرگراه آیت الله سعیدی - دولت سبب زیان‌های بسیاری برای صنعت خودرو شده و دولت را نیز واداشته است تا با پرداخت کمک‌های مالی، - شماره تماس ماشین بر بزرگراه آیت الله سعیدی - جور زیان‌هایی را که به خودروسازان وارد کرده است، بکشد. 

در همین زمینه یک کارشناس صنعت خودرو به روزنامه «دنیای خودرو» می‌گوید: «منظور ما از این‎که می‌گوییم خروج دولت از - شماره تماس ماشین بر بزرگراه آیت الله سعیدی - بنگاه‌داری اجتناب‌ناپذیر است، واگذاری سهام نیست. یکی از اشتباهات در مبحث خروج دولت از بنگاه‌داری همین است.»

وی می‌افزاید: - شماره تماس ماشین بر بزرگراه آیت الله سعیدی - «به عنوان مثال وقتی 1200هکتار زمین با ارزش را که هکتاری 100میلیون تومان ارزش دارد، 6میلیاردتومان - شماره تماس ماشین بر بزرگراه آیت الله سعیدی - به نی‌شکر هفت‌تپه بفروشیم، در نهایت یک کارخانه تعطیل تحویل خواهیم گرفت که توان پرداخت حقوق پرسنلش را هم ندارد.»

دولت فرانسه در مدیریت خودروسازان دخالت نمی‌کند

دولت فرانسه سهام‌دار شرکت رنو است اما این دولت هیچ‌گاه وارد بنگاه‌داری نمی‌شود و در انتخاب مدیرعامل این کارخانه و دیگر مدیران زیردست او دخالتی ندارد. مدیران در این کشور، در چارچوب سازوکار اقتصادی خود شرکت تعیین می‌شوند، نه در سازوکار سیاسی دولت. بنابراین دولت ما نیز باید از بنگاه‌داری خروج کند و اجازه دهد بازار در روند رقابتی و اقتصادی خودش فعالیت کند. 

حضور اجرایی دولت در خودروسازی‎ها مشکل‎ساز است، اما به‎هرحال دولت می‌تواند شرایط را برای ایجاد رقابت در صنعت خودرو فراهم کند تا مشتریان برای - شماره تماس ماشین بر بزرگراه آیت الله سعیدی - خرید خودرو در یک - شماره تماس ماشین بر بزرگراه آیت الله سعیدی - سگمنت با چند گزینه - شماره تماس ماشین بر بزرگراه آیت الله سعیدی - مواجه باشند.

بدین ترتیب، زمینه برای ارتقای کیفیت و افزایش رضایت مشتریان خدمات پس‌از فروش فراهم می‎آید. این در حالی است که در کشور ما کلاس‌های خودرویی و رده‌های قیمتی بین خودروسازان تقسیم شده است.

در این شرایط اصولا رقابتی بین خودروسازان شکل نمی‎گیرد. بنابراین دولت باید از ظرفیت‌هایی که در اختیار دارد در این زمینه‎ها بهره‌ - شماره تماس ماشین بر بزرگراه آیت الله سعیدی - ببرد، نه در سرکوب قیمت‌ها و بنگاه‌داری در خودروسازی‎ها. 
دولت فرانسه با خرید سهام پژو در سال‌های اخیر باعث - شماره تماس ماشین بر بزرگراه آیت الله سعیدی - نجات این شرکت خودروساز شد، اما در فروش و قیمت‌گذاری محصولات و تعیین مدیرعامل این شرکت دخالتی نداشته و این امور را به اهل آن واگذار کرده است.

اولين صفحه   -  خدمات جرثقیل خودروبر بزرگراه آیت الله سعیدی   -   نیسان خودروبر بزرگراه آیت الله سعیدی   -   کرایه نیسان خودروبر بزرگراه آیت الله سعیدی   -   قیمت نیسان خودروبر بزرگراه آیت الله سعیدی   -   مبلغ نیسان خودروبر بزرگراه آیت الله سعیدی   -   تعرفه نیسان خودروبر بزرگراه آیت الله سعیدی   -   شماره تماس نیسان خودروبر بزرگراه آیت الله سعیدی   -   خدمات نیسان خودروبر بزرگراه آیت الله سعیدی   -   نیسان یدک کش بزرگراه آیت الله سعیدی   -   کرایه نیسان یدک کش بزرگراه آیت الله سعیدی   -   قیمت نیسان یدک کش بزرگراه آیت الله سعیدی   -   مبلغ نیسان یدک کش بزرگراه آیت الله سعیدی   -   تعرفه نیسان یدک کش بزرگراه آیت الله سعیدی   -   شماره تماس نیسان یدک کش بزرگراه آیت الله سعیدی   -   خدمات نیسان یدک کش بزرگراه آیت الله سعیدی   -   ماشین بر بزرگراه آیت الله سعیدی   -   کرایه ماشین بر بزرگراه آیت الله سعیدی   -   قیمت ماشین بر بزرگراه آیت الله سعیدی   -   مبلغ ماشین بر بزرگراه آیت الله سعیدی   -   تعرفه ماشین بر بزرگراه آیت الله سعیدی   -   شماره تماس ماشین بر بزرگراه آیت الله سعیدی   -   خدمات ماشین بر بزرگراه آیت الله سعیدی   -   خودرو سوار بزرگراه آیت الله سعیدی   -   کرایه خودرو سوار بزرگراه آیت الله سعیدی   -   قیمت خودرو سوار بزرگراه آیت الله سعیدی   -   مبلغ خودرو سوار بزرگراه آیت الله سعیدی   -   تعرفه خودرو سوار بزرگراه آیت الله سعیدی   -   شماره تماس خودرو سوار بزرگراه آیت الله سعیدی   -   خدمات خودرو سوار بزرگراه آیت الله سعیدی   -   جرثقیل یدک کش بزرگراه آیت الله سعیدی   -   کرایه جرثقیل یدک کش بزرگراه آیت الله سعیدی   -   قیمت جرثقیل یدک کش بزرگراه آیت الله سعیدی   -   مبلغ جرثقیل یدک کش بزرگراه آیت الله سعیدی   -   تعرفه جرثقیل یدک کش بزرگراه آیت الله سعیدی   -   شماره تماس جرثقیل یدک کش بزرگراه آیت الله سعیدی   -   خدمات جرثقیل یدک کش بزرگراه آیت الله سعیدی   -   چرخگیر بزرگراه آیت الله سعیدی   -   کرایه چرخگیر بزرگراه آیت الله سعیدی   -   قیمت چرخگیر بزرگراه آیت الله سعیدی   -   مبلغ چرخگیر بزرگراه آیت الله سعیدی   -   تعرفه چرخگیر بزرگراه آیت الله سعیدی   -  آخرين صفحه