«سوءمدیریتهای داخلی بیشاز تحریمهای اقتصادی درحال ضربه زدن به تولید کشور است.» این موضوعی است که سخنگوی انجمن سازندگان قطعات و مجموعههای خودرو ایران بر آن - کرایه کفی خودروبر تهرانپارس - تاکید دارد. - کرایه کفی خودروبر تهرانپارس - فرهاد بهنیا، در گفتوگو با «دنیایخودرو» با اشاره و توضیح درباره فهرست چالشهای موجود در زمینه تولید قطعات خودرو در کشور، از راهکارهای پیشنهادی قطعهسازان برای حل این مشکلات گفت.
کرایه کفی خودروبر تهرانپارس برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید
وی در ادامه این گفتوگو همچنین به تحلیل ادعای تولید محصولات رنو و پژو بدون حضور این شرکتها در کشور پرداخت و همچنین احتمال - کرایه کفی خودروبر تهرانپارس - تولید محصول جایگزین را نیز بررسی کرد.
آیا درباره کرایه کفی خودروبر تهرانپارس سوال دارید؟ از ما بپرسید
اصلیترین مشکلاتی که در شرایط فعلی قطعهسازان با آنها مواجه هستند، شامل چه مواردی است؟
نیاز به کرایه کفی خودروبر تهرانپارس دارید؟ کلیک کنید
اگر به مجموعه مشکلات فعلی به ترتیب اولویت - کرایه کفی خودروبر تهرانپارس - اشاره کنیم، باید گفت اولین موضوع مربوط به تخصیص ارز به تولیدکنندگان قطعات خودرو میشود. چالش بعدی بحث افزایش قیمت مواداولیه تولید داخل است. یعنی درست به موازات افزایش نرخ ارز، مواد اولیه تولید داخل شامل پتروشیمیها، فولادمبارکه، مس، آلومینیوم - کرایه کفی خودروبر تهرانپارس - و... نیز به همان اندازه جهش قیمت داشته است. مشکل سوم قطعهسازان نیز به خودروسازان مربوط میشود.
اطلاعات کرایه کفی خودروبر تهرانپارس را از ما بخواهید
خودروساز باتوجه به کاهش تیراژ تولید، در زمینه پرداخت معوقات دچار مشکل جدی شده و دریافتنشدن مطالبات از سوی قطعهسازان چالشهای جدی در این بخش ایجاد کرده است. مساله چهارم اینکه باتوجه - کرایه کفی خودروبر تهرانپارس - به افزایش نرخ ارز و مواد اولیه طی چند ماه گذشته، قطعهسازان - کرایه کفی خودروبر تهرانپارس - درخواست افزایش قیمت دادهاند اما با سد محکم خودروساز مواجه شدهاند.
هم اکنون برای کرایه کفی خودروبر تهرانپارس اقدام کنید
خودروسازان میگویند شورایرقابت با افزایش بیش از 7درصد قیمت خودرو موافق نیست و بههمین دلیل نمیتوانیم عددی را که قطعهسازان میگویند، بپذیرند. این مشکلات باعث شده است بسیاری از بنگاههای تولیدی قطعهساز محصول خود را با زیان انباشته به خودروساز تحویل دهند. اما دلیل اینکه باوجود این شرایط، امکان تعطیلی این واحدها وجود ندارد، وابستگی و تعهد کارفرما به نیروی انسانی، پرسنل فنی، متخصص و حتی کارگران است.
آخرین قیمت های کرایه کفی خودروبر تهرانپارس
آیا برای مشکلاتی که در همکاری با خودروساز به چشم میخورد، راهحلی هم وجود دارد؟
کرایه کفی خودروبر تهرانپارس مخصوص شما
درحالحاضر تفاوت قیمت کارخانه و بازار بعضی خودروها بیشاز 60 تا 70درصد است. درحالی که فاصله قیمت که میان این دو فقط به جیب دلالها میرود و از این محل نه سودی نصیب خودروساز میشود و - کرایه کفی خودروبر تهرانپارس - نه قطعهساز. بر این اساس ما در جلسهای به خودروساز پیشنهاد دادیم - کرایه کفی خودروبر تهرانپارس - باتوجه به 65 تا 70درصد آیپیهایی که قطعهساز در تولید خودرو دارد، خودروساز به اندازه همین میزان درصد، خودرو را تحویل به قطعهساز دهد. یعنی به جای پولی که فعلا نمیتواند به قطعهساز بپردازد، بخشی از - کرایه کفی خودروبر تهرانپارس - محصولات خود را به آنها تحویل دهد.
بهترین ارائه کننده خدمات کرایه کفی خودروبر تهرانپارس
کرایه کفی خودروبر تهرانپارس
یعنی پیشنهاد تهاتر قطعه با خودرو دادید؟
ارائه خدمات کرایه کفی خودروبر تهرانپارس با ارزانترین قیمت
دقیقا همینطور است. در فرایند فروش خودرو - کرایه کفی خودروبر تهرانپارس - توسط قطعهساز در بازار، امکان افت قیمت وجود دارد. همچنین باعث میشود سودی که نصیب - کرایه کفی خودروبر تهرانپارس - دلال بازار میشود، بهنوعی به بخش تولید منتقل میشود و میتوان گفت قیمت خودرو هم به نحوی مدیریت میشود. همچنین زیان انباشتهای که روزبهروز به قطعهسازان تحویل میشود، جبران خواهد شد. اما خودروساز هنوز پاسخ روشنی - کرایه کفی خودروبر تهرانپارس - به این پیشنهاد نداده است.
اطلاعات بیشتر در مورد کرایه کفی خودروبر تهرانپارس اینجا است
موضوع دیگر این است که در کشور - کرایه کفی خودروبر تهرانپارس - ما، با وجود اینکه بخش خصوصی در خودروسازیها سهام دارد، اما واقعیت این است که مدیریت اصلی خودروسازان را دولت تعیین میکند. بنابراین هر اتفاق منتهی به سود یا زیان در این بخش بیفتد، نتیجه به - کرایه کفی خودروبر تهرانپارس - نحوی متوجه دولت است. دولت حاضر نیست زیان خود را در بخش قطعهسازی بپذیرد. بههمیندلیل فشار زیان خودروساز را به بخشخصوصی منتقل میکند. این ظلمی است که به قطعهساز روا داشته میشود.
کرایه کفی خودروبر تهرانپارس برای شما در کمترین زمان
عواقب پرداختنشدن بهموقع مطالبات و افزایش نیافتن قیمت خرید قطعه چیست؟
مناسبترین خدمات کرایه کفی خودروبر تهرانپارس را از ما بخواهید
مشکلاتی که در این دو زمینه وجود دارد، با وجود تمایل به تولید، بسیاری از بنگاههای تولیدی را با توقف تولید مواجه کرده است. ضمن اینکه پیمانکاران زیرمجموعه بنگاهها هر روز اعلام میکنند قیمت مواد اولیه و دستمزد بالا رفته و نیاز به افزایش قیمت است و پول خود را مطالبه میکنند. اما چون قطعهسازان نمیتوانند مطالبات خود را به موقع از خودروساز بگیرند، پول - کرایه کفی خودروبر تهرانپارس - بنگاهها - کرایه کفی خودروبر تهرانپارس - را هم نمیتوانند، بپردازند و همین دور باطل باعث میشود پیمانکاران هم نیاز قطعهساز را تامین نکنند.
در مورد کرایه کفی خودروبر تهرانپارس بیشتر بدانیم
این زنجیره به این شکل ادامه مییابد که توقف فعالیت قطعهسازان به کاهش تولید خودروساز منجر شود و وقتی تولید خودرو کاهش یابد، پرداختها هم با بحران بیشتری مواجه میشود. درحالیکه اعلام میکنند به این دلیل که قطعهساز جنس نمیدهد، - کرایه کفی خودروبر تهرانپارس - نمیتوانیم تولید کنیم. اما - کرایه کفی خودروبر تهرانپارس - این واقعیت ندارد.
کرایه کفی خودروبر تهرانپارس با تنوع بسیار
اگر خودروساز نسبتبه افزایش قیمت و پرداخت مطالبات به موقع اقدام میکرد قطعهساز به هر سختی، خط تولید را تامین میکرد. البته هنوز هم برای چنین اقداماتی از سوی خودروساز دیر نشده است. ضمن اینکه باید توجه - کرایه کفی خودروبر تهرانپارس - داشت مشکل کاهش تیراژ تولید خودرو باعث کاهش عرضه و ناتوانی در پاسخ به نیاز بازار شده، در نتیجه قیمت خودرو در بازار به شکل غیر قابل کنترل بالا رفته است.
مناسبترین خدمات کرایه کفی خودروبر تهرانپارس را از ما بخواهید
به نظر میرسد خودروساز از این پیشنهادها استقبال نکرده است. به این ترتیب چه راهکار دیگری وجود دارد؟
هم اکنون برای کرایه کفی خودروبر تهرانپارس اقدام کنید
بهطورکلی راهکار این است وزارت صنعت، معدن - کرایه کفی خودروبر تهرانپارس - و تجارت و شورای رقابت - کرایه کفی خودروبر تهرانپارس - وارد عمل شوند و به دو بخش فشار بیاورند. اول خودروساز را مکلف کنند افزایش قیمت واقعی قطعهساز را بپذیرد و مطالبات را به موقع بپردازد و اگر نمیتواند این - کرایه کفی خودروبر تهرانپارس - کار را انجام دهند، به جای آن خودرو به قطعهساز تحویل دهد. این - کرایه کفی خودروبر تهرانپارس - تصمیم باید در سطح وزارتخانه گرفته شود. دوم اینکه باید سراغ بنگاههای تولید مواد اولیه داخل کشور بروند. البته شرکت فولادمبارکه سال گذشته در ازای افزایش زیان انباشته بنگاههای تولیدی کشور، حدود 40درصد سود کرده است. به این - کرایه کفی خودروبر تهرانپارس - ترتیب، بخشهایی که اشاره شد، باید جلوی بنگاههایی را که بیمحابا قیمتهای خود را افزایش میدهند، - کرایه کفی خودروبر تهرانپارس - بگیرد.
آیا درباره کرایه کفی خودروبر تهرانپارس سوال دارید؟ از ما بپرسید
آیا منظور این است شورای رقابت باید بههمان اندازه که به خودروساز در زمینه قیمتگذاری سخت میگیرد، به تولیدکنندگان - کرایه کفی خودروبر تهرانپارس - مواد - کرایه کفی خودروبر تهرانپارس - اولیه نیز فشار وارد کند؟
ارائه خدمات کرایه کفی خودروبر تهرانپارس با ارزانترین قیمت
بله. شاید هم نیاز به سختگیری بیشتری در این بخش وجود داشته باشد. چراکه ورودی باید کنترل شود تا - کرایه کفی خودروبر تهرانپارس - خروجی منطقی و متناسب باشد. اما در این زمینه انتقاد زیادی به عملکرد شورای رقابت وارد - کرایه کفی خودروبر تهرانپارس - است. چراکه یا انجام این اقدامات از توانش خارج است که البته این موضوع را هیچگاه بهطور رسمی اعلام نکرده یا اینکه عمدا یا سهوا نمیخواهد این کار - کرایه کفی خودروبر تهرانپارس - را انجام دهد. در این صورت درخواست این است با خودروسازی نیز مانند سایر بخشهای تولیدی برخورد شود و در زمینه قیمتگذاری خودرو نیز سختگیری بیشاز حد نباشد. در این صورت با قطعیت و اطمینان میگویم قیمت - کرایه کفی خودروبر تهرانپارس - خودرو در بازار کاهش - کرایه کفی خودروبر تهرانپارس - خواهد یافت. این راهکاری است که حداقل در کوتاهمدت تاثیرگذار خواهد بود. البته ما راهکار - کرایه کفی خودروبر تهرانپارس - دیگری را نیز به وزارتخانه ارائه کردیم اما متاسفانه عملی نشد. این راهحل، تخصیص بهموقع ارز برای واردات مواد اولیهای بود که منشا خارجی دارند. البته این مورد نیز عملی نشد و تنها 10 تا - کرایه کفی خودروبر تهرانپارس - 15درصد قطعهسازان آن هم در یکی، دو نوبت موفق به دریافت ارز دولتی شدند و سایر قطعهسازان، ناچار ارز مورد نیاز خود را از بازار آزاد تهیه میکنند. این به معنی - کرایه کفی خودروبر تهرانپارس - اعمال فشار بیشتر به قطعهسازی و به دنبال آن ایجاد بحران بیشتر در صنعت خودرو است.
گفته میشود اولویتبندی قطعات یدکی - کرایه کفی خودروبر تهرانپارس - در لیست تخصیص ارز تغییر کرده و این کالا در اولویت اول قرار گرفته است. این موضوع چقدر ضمانت اجرایی دارد - کرایه کفی خودروبر تهرانپارس - و تاثیر آن چیست؟
این موضوع را رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم یدکی خودرو در اظهارنظری مطرح کرد. - کرایه کفی خودروبر تهرانپارس - آقای بخشیزاده اعلام کرد طی یک اعتراض، قطعات یدکی خودرو را از اولویت هفتم تخصیص ارز به اولویت اول آوردهاند. این یعنی به جای اینکه بنگاههای تولیدی کشور که کارگران زیادی در آنها مشغول هستند، در - کرایه کفی خودروبر تهرانپارس - اولویت قرار گیرند و تامین شوند، اولویت به واردات قطعاتی داده میشود که در چین تولید شده و در - کرایه کفی خودروبر تهرانپارس - حقیقت عملکرد ما به نفع کارگر چینی تمام خواهد شد. بنابراین اگر این - کرایه کفی خودروبر تهرانپارس - خبر واقعیت داشته باشد، واقعا جای تاسف است به جای اقدام اساسی برای باز نگاهداشتن بنگاه داخلی، سود اصلی نصیب قطعهسازان چینی میشود.
کرایه کفی خودروبر تهرانپارس
براساس اخبار، در مدت اخیر به دلیل تامین نشدن تمام قطعات موردنیاز - کرایه کفی خودروبر تهرانپارس - تولید خودرو، درصدی از محصولات در کارخانه تهنشین شده - کرایه کفی خودروبر تهرانپارس - و تجاری نمیشوند. آیا این تغییر اولویت، به تکمیل فرایند تولید خودروها و تامین قطعات از محل واردات مرتبط است؟
کرایه کفی خودروبر تهرانپارس برای شما در کمترین زمان
قطعا خیر. چون خودروساز از طریق واردات لوازم یدکی نسبتبه تامین خودروها اقدام نمیکند. ضمن اینکه باید توجه داشت کدام خودروها جمع شده و تجاری میشوند. اینها خودروهایی هستند - کرایه کفی خودروبر تهرانپارس - که قطعات اساسی آنها شامل موتور، گیربکس، چراغها، قفل، صندلی، فرمان - کرایه کفی خودروبر تهرانپارس - و... تکمیل شده است. حالا ممکن است آینه، زه، جاپلاکی یا کاور لاستیک صندوقعقب نداشته باشند. تولیدکنندگان این کالاها، آن دسته از قطعهسازانی هستند که خودروساز بیتوجه با آنها رفتار کرده و باعث تعطیلی ناخواسته کارخانههای تولیدی این قطعات شده است. یعنی یا پیمانکار با آنها همکاری نکرده یا نقدینگی کافی برای تولید را ندارند. - کرایه کفی خودروبر تهرانپارس - تاثیر این اتفاقات در نهایت در خطتولید خودروساز تاثیر گذاشت. باید گفت واردات لوازم یدکی تاثیر قابلتوجهی در جمع و تجاری شدن خودروها ندارد. به این ترتیب تاکید ما این است که به جای واردات، وضعیت تولید داخل ساماندهی و بحرانها حل شود. متاسفانه تصور عمومی امروز این است تحریمها این مشکلات را ایجاد کرده اما واقعیت این است آنچه اتفاق میافتد، سوءمدیریتهای داخلی است. اتفاقی که ضربه بسیار سنگینی به تولید داخل وارد میکند.
اطلاعات کرایه کفی خودروبر تهرانپارس را از ما بخواهید
در شرایط موجود ادعایی مطرح میشود که حتی در صورت خروج رنو از کشور، امکان داخلیسازی ساندرو و تندر90 بدون حضور رنو وجود دارد و حتی اگر رنو موافق این موضوع نباشد، - کرایه کفی خودروبر تهرانپارس - خودروسازان محصولاتی دارند - کرایه کفی خودروبر تهرانپارس - که میتوانند بهسرعت جایگزین آنها - کرایه کفی خودروبر تهرانپارس - کنند. درحالیکه ایجاد خطتولید محصول جدید فرایندی - کرایه کفی خودروبر تهرانپارس - است که بهنظر نمیرسد در مدت کوتاه امکانپذیر باشد. این ادعا چقدر تحققپذیر است
آخرین قیمت های کرایه کفی خودروبر تهرانپارس
سیاست شرکت رنو و پژو به این شکل است که در تمام این سالها نه از طریق سرمایهگذاری و نه از طریق در اختیار گذاشتن دانشفنی تولید، به قطعهساز ایرانی کمک نکردهاند که در تولید قطعات موردنیاز تولید محصولاتشان به خودکفایی برسد. طبق همین سیاست هم نگذاشتند که میزان تولید داخل خودرویی مانند تندر90 که در دههدوم تولید است، از 60درصد تجاوز کند.
حالا در شرایطی که از یکطرف با تحریم مواجهیم و ازسویدیگر با افزایش قیمت ارز، مواد اولیه، کاهش تولید - کرایه کفی خودروبر تهرانپارس - خودرو به دلیل افت ظرفیت و مشکلان دیگر دستوپنجه نرم میکنیم، چگونه میتوانیم - کرایه کفی خودروبر تهرانپارس - به سرعت برای آن 40درصدی که تا امروز داخلی نشده است، فکر کرده و این خودروها را تولید کنیم؟ من - کرایه کفی خودروبر تهرانپارس - معتقدم تندر90 یک تجربه - کرایه کفی خودروبر تهرانپارس - اشتباه بود که ادامه یافت. با این وجود همه فکر میکردیم رنو در ایران میماند. اما با سیاست و سازوکار غیرمهندسی اخیری که رنو اعلام کرد، امکان داخل تولید تندر90 در کوتاهمدت به - کرایه کفی خودروبر تهرانپارس - هیچعنوان وجود ندارد. حالا خودروساز برای جایگزین کردن تندر90 فقط میتواند همان کاری را انجام دهد که در مورد 405 و سمند کرد. ضمن اینکه اگر تولید 405، سمند، رانا، دنا و امثال این خودروها - کرایه کفی خودروبر تهرانپارس - افزایش پیدا - کرایه کفی خودروبر تهرانپارس - نکند، قطعا کار دیگری نمیتوان انجام - کرایه کفی خودروبر تهرانپارس - داد. بنابراین بحران کل صنعت خودرو را در بر گرفته و مربوط به یک یا دو مدل - کرایه کفی خودروبر تهرانپارس - خاص نیست.
کرایه کفی خودروبر تهرانپارس برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید
از طرف دیگر بحث مشابهی در مورد آغاز تولید پژو 301 نیز وجود دارد. گفته میشود برای این خودرو قرار است از موتور TU5 استفاده شود. به این ترتیب آیا امکان تولید این محصول وجود دارد یا خیر؟
بهترین ارائه کننده خدمات کرایه کفی خودروبر تهرانپارس
گنجاندن موتور TU5 برای پژو 301 کار سادهای نیست. اگر چنین قراری باشد، پلتفرم این خودرو باید مجددا طراحی شود. این کار در یک، دو یا ششماه و حتی یکسال انجام نمیشود. این کار نیاز به بخش مهندسی و تحقیقوتوسعه - کرایه کفی خودروبر تهرانپارس - قوی دارد تا بلکه در درازمدت، با تغییر بیشتر قطعات 301 امکان استفاده از این موتور به وجود بیاید. اما به نظر من در شرایط فعلی باید چنین کاری را فراموش کرد. الان دیدگاه اصلی خودروساز و قطعهساز این است که بتوانند در عرصه تولید دوام آورده با حفظ تیراژ، روند تولید را حفظ کنیم - کرایه کفی خودروبر تهرانپارس - تا این دوران پشت سر گذاشته شود. این موضوع نیاز به مدیریت مناسب دارد. در این راستا هر تصمیمی درباره - کرایه کفی خودروبر تهرانپارس - صنعت خودرو و قطعهسازی گرفته میشود، از نظرات کارشناسان و - کرایه کفی خودروبر تهرانپارس - فعالان بهخصوص در بخشخصوصی استفاده شود و - کرایه کفی خودروبر تهرانپارس - طرحهایی که ارائه میشوند، قابلیت اجرا داشته باشند.
اطلاعات بیشتر در مورد کرایه کفی خودروبر تهرانپارس اینجا است
درحالحاضر قطعهسازان برای تامین خط تولید خودروسازان با مشکل مواجهاند. در این شرایط آیا امکان تامین نیاز بازار خدمات پس از فروش و قطعات یدکی هستند یا - کرایه کفی خودروبر تهرانپارس - خیر؟
کرایه کفی خودروبر تهرانپارس با تنوع بسیار
از معایب شرایط صحبت کردیم باید از محاسن هم بگوییم. تغییرات نرخ ارز، ارزش و قیمت لوازم یدکی خارجی را بالا برده است و - کرایه کفی خودروبر تهرانپارس - این قطعات دیگر قابلیت رقابت با محصولات داخلی را ندارند. بنابراین برای آن دسته از قطعهسازانی که تا امروز فقط تامینکننده بودند و امکان افزایش ظرفیت تولید را دارند، این بازار بسیار خوب است. به این دلیل که قیمت در بازار لوازم و قطعات یدکی خودرو با قیمت - کرایه کفی خودروبر تهرانپارس - کارخانه کاملا متفاوت است. بنابراین بسیاری از قطعهسازانی که توانستهاند ظرفیت تولید خود را حفظ کنند، بخشی از تولیدات خود را به بازار عرضه میکنند.
در مورد کرایه کفی خودروبر تهرانپارس بیشتر بدانیم
اگر چنین - کرایه کفی خودروبر تهرانپارس - ظرفیتی وجود دارد، چرا خط تولید خودروساز تامین نمیشود؟
نیاز به کرایه کفی خودروبر تهرانپارس دارید؟ کلیک کنید
خودرو مجموعهای حدود 1400 قطعه است که اگر حتی 15 یا 20 قطعه آن تامین نشود، امکان تولید خودرو وجود ندارد. بنابراین خودروساز در تامین قطعات خودرو بحران دارد و نمیتواند تیراژ را افزایش دهد. اما بسیاری از قطعهسازان به خاطر مزیت قیمت بازار قطعات یدکی، این بازار را رها نخواهند کرد. به این ترتیب میتوان گفت تحت هیچ شرایطی مشکلی در تامین بازار لوازم یدکی وجود نخواهد داشت و مادامیکه نیاز در بازار باشد، قطعهساز تولید خواهد کرد.
کرایه کفی خودروبر تهرانپارس مخصوص شما
آیا برای تولید لوازم یدکی و عرضه به بازار دیگر مشکل قیمت ارز و کمبود مواد اولیه وجود ندارد؟
بهترین ارائه کننده خدمات کرایه کفی خودروبر تهرانپارس
قیمت قطعات یدکی که به بازار عرضه میشود، واقعی است و تولید بهمنظور فروش در بازار میتواند حتی زیان تولیدکننده را جبران کند. وقتی قیمت واقعی باشد، تولیدکننده حاضر است - کرایه کفی خودروبر تهرانپارس - ارز آزاد و مواداولیه گران بخرد. اما قیمت تمامشده تولید قطعاتی که - کرایه کفی خودروبر تهرانپارس - به خودروساز تحویل داده میشود، 2.5 برابر عددی است که در قرارداد قید - کرایه کفی خودروبر تهرانپارس - میشود و قطعهساز را دچار زیان انباشته میکند. به این ترتیب در بازار لوازم یدکی مشکلی ایجاد نخواهد شد و مشکل اصلی با خودروساز و در زمینه تولید خودرو است.
کرایه کفی خودروبر تهرانپارس مخصوص شما
آیا کیفیت قطعات با نمونههای خارجی قابلیت رقابت دارد؟
اطلاعات بیشتر در مورد کرایه کفی خودروبر تهرانپارس اینجا است
بهجز یکسری قطعات هایتِک مانند EMC، ECU و قطعات تکنولوژیکی که روی آنها سرمایهگذاری نشده و تولید داخل ندارند و نیاز به واردات آنها هنوز احساس میشود، مابقی قطعات با کیفیت تولید میشود. - کرایه کفی خودروبر تهرانپارس - قبلا بازار قطعات یدکی پر از لوازم بیکیفیت چینی بود - کرایه کفی خودروبر تهرانپارس - که با برندهای معتبر بستهبندی و با قیمت اصل فروخته میشد. اما قطعه تولید داخل چون با ضمانت به فروش میرسد، قابلاعتماد است. بنابراین کیفیت قطعات - کرایه کفی خودروبر تهرانپارس - داخلی بسیار بهتر از قطعاتی است که پیش از این وارد و فروخته میشد.