کفی تهرانپارس

جهت امداد خودرو یا حمل خودرو در تهران تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 03823.html
قطعه سازان

حداقل به دو میلیارد دلار ارز برای واردات قطعات نیم‎ساخته، مواداولیه و ماشین‌آلات نیاز است اما تاکنون تنها کمتر از یک‎چهارم این مبلغ تامین شده است

۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۳:۰۴

انباشت بدهی‌ قطعه‎سازان به شرکت‌های خارجی همکار

افزایش قابل‌توجه نرخ ارز که - کفی تهرانپارس - در ماه‌های اخیر - کفی تهرانپارس - سرعت نیز یافته است، در اولویت چالش‌های موجود در مسیر تولید قطعه‌سازان قرار دارد. بحران مهمی که ایجاد آن به شکل‌گیری زنجیره‌ای از مشکلات در مسیر تولید منجر شده است. 

- کفی تهرانپارس -

به گزارش «رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو»، تخصیص نیافتن به‌موقع و مناسب ارز برای واردات مواداولیه‌ای که منشأ خارجی دارد، افزایش قیمت مواداولیه تولید داخل، توقف کار و تولید برخی از واحدهای قطعه‌سازی، کاهش تولید خودروسازان و ته‌نشین شدن درصدی از خودروها در کارخانه به دلیل تکمیل نشدن همه قطعات، تنها بخشی از مشکلاتی است که به دنبال افزایش نرخ ارز در صنعت خودرو ایجاد شده است.

تغییرات ایجادشده در صنعت، بی‌شک بازار را نیز به‌شدت تحت‌تاثیر قرار داده است. تخصیص ارز به قطعه‌سازان یکی از راهکارهایی بود که برای تعدیل و کنترل چالش‌های ایجاد شده مطرح - کفی تهرانپارس - شد. با این حال به گفته برخی فعالان این صنعت، تا امروز کمتر از 15درصد قطعه‌سازان موفق به دریافت ارز دولتی شده‌اند و سایر قطعه‌سازان ناچار ارز موردنیاز خود را از بازار آزاد تهیه می‌کنند که - کفی تهرانپارس - این خود به افزایش فشار بر قطعه‌سازان و تشدید بحران‌های موجود در صنعت خودرو خواهد انجامید. 

کفی تهرانپارس
شرکت‎های تولیدکننده قطعه - کفی تهرانپارس - دیگر توان پرداخت اعتباری به شرکت‎های خارجی فروشنده مواداولیه و قطعات نیم‎ساخته را ندارند

انباشت بدهی قطعه‎سازان به شرکای خارجی

رضا رضایی، عضو انجمن سازندگان قطعات و مجموعه‌های خودرو ایران معتقد است در این شرایط، قطعه‌سازانی که - کفی تهرانپارس - تابه‌حال به واسطه اعتبار خود با همکاران خارجی به خرید و فروش مواداولیه بدون انتقال - کفی تهرانپارس - ارز و - کفی تهرانپارس - به‌صورت اعتباری اقدام می‌کرده‌اند، امروز به دلیل مشکلات پیش آمده، به شرکای خارجی خود بدهکارند.

همچنین دبیر انجمن صنایع همگن قطعه‌سازان با اشاره به این‎که حداقل به دو میلیارد دلار ارز برای واردکردن قطعات، مواد اولیه، لوازم یدکی و ماشین‌آلات نیاز است، گفت: «تاکنون - کفی تهرانپارس - نزدیک به یک‎چهارم این مبلغ تامین شده است. این درحالی است که صنعت خودرو کشور دچار افت و نبود قطعات اساسی برای تولید - کفی تهرانپارس - محصول است.»

- کفی تهرانپارس -

این اظهارنظر آرش محبی‌نژاد در شرایطی است که فعالان صنعت خودرو پیش از این راهکار جلوگیری از کاهش تولید خودرو را خرید مواداولیه مورد نیاز به مقدار زیاد و دپوی آن اعلام کرده بودند تا در زمان تحریم‌ها دیگر امکان تامین مواداولیه و سایر ملزومات وجود نداشته باشد. این - کفی تهرانپارس - در حالی است که با وضعیت موجود در زمینه تخصیص ارز - کفی تهرانپارس - دولتی و حتی تامین ارز آزاد، انجام چنین کاری اگر - کفی تهرانپارس - غیرممکن نباشد، بسیار دشوار است.


 روند فزاینده تعدیل نیرو در شرکت‎های قطعه‎سازی

این مشکلات در حالی است که حتی اگر قطعه‌سازان بتوانند ارز موردنیاز خود را تامین کنند، باز با موانع دیگری در زمینه تولید مواجه می‌شوند.

رئیس انجمن صنایع همگن قطعه‌سازان استان البرز در این رابطه با بیان این‎که فشاری که به قطعه‌سازان تحمیل می‌شود آن‎ها را مجبور به تعدیل نیرو کرده است، اظهار - کفی تهرانپارس - کرد: «اگر برای این مشکلات فکری نشود، به زودی شاهد تعطیلی گسترده قطعه‌سازان خواهیم بود که این موضوع تبعات جدی به همراه خواهد داشت.»

علی فراهانی در ادامه گمرک و مشکلات موجود در این حوزه را به‌عنوان یکی از چالش‌های قطعه‌سازان دانست و تاکید کرد: «برخی از قطعه‌سازان از اواخر سال گذشته مواد و کالای موردنیاز تولید را وارد کرده‌اند، اما همه این‌ها در گمرک مانده و بدون دلیل مشخص، هنوز نتوانسته‌اند آن‌ها را ترخیص کنند.» 

اولين صفحه   -  کرایه یدک کش تهرانپارس   -   قیمت یدک کش تهرانپارس   -   مبلغ یدک کش تهرانپارس   -   تعرفه یدک کش تهرانپارس   -   شماره تماس یدک کش تهرانپارس   -   خدمات یدک کش تهرانپارس   -   حمل خودرو تهرانپارس   -   کرایه حمل خودرو تهرانپارس   -   قیمت حمل خودرو تهرانپارس   -   مبلغ حمل خودرو تهرانپارس   -   تعرفه حمل خودرو تهرانپارس   -   شماره تماس حمل خودرو تهرانپارس   -   خدمات حمل خودرو تهرانپارس   -   حمل ماشین تهرانپارس   -   کرایه حمل ماشین تهرانپارس   -   قیمت حمل ماشین تهرانپارس   -   مبلغ حمل ماشین تهرانپارس   -   تعرفه حمل ماشین تهرانپارس   -   شماره تماس حمل ماشین تهرانپارس   -   خدمات حمل ماشین تهرانپارس   -   کفی تهرانپارس   -   کرایه کفی تهرانپارس   -   قیمت کفی تهرانپارس   -   مبلغ کفی تهرانپارس   -   تعرفه کفی تهرانپارس   -   شماره تماس کفی تهرانپارس   -   خدمات کفی تهرانپارس   -   کفی خودروبر تهرانپارس   -   کرایه کفی خودروبر تهرانپارس   -   قیمت کفی خودروبر تهرانپارس   -   مبلغ کفی خودروبر تهرانپارس   -   تعرفه کفی خودروبر تهرانپارس   -   شماره تماس کفی خودروبر تهرانپارس   -   خدمات کفی خودروبر تهرانپارس   -   جرثقیل خودروبر تهرانپارس   -   کرایه جرثقیل خودروبر تهرانپارس   -   قیمت جرثقیل خودروبر تهرانپارس   -   مبلغ جرثقیل خودروبر تهرانپارس   -   تعرفه جرثقیل خودروبر تهرانپارس   -   شماره تماس جرثقیل خودروبر تهرانپارس   -   خدمات جرثقیل خودروبر تهرانپارس   -  آخرين صفحه