کرایه یدک کش بزرگراه آیت الله سعیدی

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 01388.html
شناور دریایی

منفعت تحریم‌ها در این برهه می‌تواند این باشد که به حمل‌ونقل‌مان شکل بهتری بدهیم، زیرا دو ناوگان بزرگ داریم که در مواردی از ظرفیت‌های آن‌ها به‌خوبی استفاده نکرده‌ایم اما الان می‌توانیم به صورت مستقیم از آن‌ها بهره بگیریم

۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۱

ساخت بیش از هزار شناور تا 5 سال آینده در کشور

 جلسه شورای عالی صنایع دریایی کشور با کلیه ارگان‌های دریایی و شرکت‌های شناورسازی کشور درخصوص طرح تحول ویژه صنایع دریایی و نوسازی ناوگان فرسوده مسافری دریایی کشور، روز گذشته و با مدیریت شورای عالی صنایع دریایی کشور با حضور تیم خبری «دنیای خودرو» به‌عنوان یکی از حامیان رسانه‌ای این رویداد مهم، در محل ساختمان وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار شد.

در این جلسه که با سخنرانی احمد رفعت، رئیس شورای عالی صنایع دریایی - کرایه یدک کش بزرگراه آیت الله سعیدی - کشور و سیامک سید مرندی، رئیس دبیرخانه شورای عالی صنایع دریایی کشور همراه بود، - کرایه یدک کش بزرگراه آیت الله سعیدی - عده‌ای از فعالان بخش خصوصی از - کرایه یدک کش بزرگراه آیت الله سعیدی - مشکلات - کرایه یدک کش بزرگراه آیت الله سعیدی - فعلی گله و نسبت‌به ارائه پیشنهاداتی درراستای رفع آن‌ها اقدام کردند. در پایان این جلسه، با سیامک سید مرندی، رئیس دبیرخانه شورای عالی صنایع دریایی کشور به بحث و گفت‌وگو نشستیم که چکیده‌ای از آن - کرایه یدک کش بزرگراه آیت الله سعیدی - را در ادامه از دیده می‌گذرانید.

تحریم‌هایی که امروز گریبان صنایع دریایی - کرایه یدک کش بزرگراه آیت الله سعیدی - کشور، مخصوصا کشتیرانی و - کرایه یدک کش بزرگراه آیت الله سعیدی - کشتی‌سازی را گرفته، چه تاثیری بر روند فعالیت این صنایع خواهد گذاشت؟

بیش‌از 30 - کرایه یدک کش بزرگراه آیت الله سعیدی - سال است که با - کرایه یدک کش بزرگراه آیت الله سعیدی - تحریم روبه‌رو هستیم و اگر قرار بود اثری داشته باشد، تا امروز اثرگذاری خود را نشان می‌داد. نمی‌توان تبعات آن را کتمان کرد اما تصمیم نظام بر این است که باتوجه‌به هزینه‌های مربوط‌به تحریم‌ها، بتواند شرایط فعلی را به خوبی پشت سر بگذارد.

منفعت تحریم‌ها در این برهه می‌تواند این باشد که به حمل‌ونقل‌مان شکل بهتری بدهیم، زیرا دو ناوگان بزرگ داریم که در مواردی از ظرفیت‌های آن‌ها به‌خوبی استفاده نکرده‌ایم اما الان می‌توانیم به - کرایه یدک کش بزرگراه آیت الله سعیدی - صورت مستقیم از آن‌ها بهره بگیریم. این بدین معناست که بخش دولتی هم در تامین کالاهای اساسی خود از ناوگان تجاری کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران استفاده می‌کند.

در بحث نفت و میعانات نفتی، ناوگان نفتکش ما یکی از ناوگان‌های مهم بین‌المللی است که همواره در رده یک تا سه دنیا قرار داشته و از لحاظ ظرفیتی ناوگان بسیار خوبی است.

در زمان برجام و پیش - کرایه یدک کش بزرگراه آیت الله سعیدی - از تحریم‌ها، استفاده از ظرفیت کامل این ناوگان‌ها به دلیل استفاده خارجی‌ها از ناوگان داخلی خودشان، سخت بود و ما بیشتر تمرکزمان را بر روی فروش نفت گذاشته بودیم، اما امروز هم تمرکز بر فروش نفت است و هم حمل‌ونقل آن بر اساس توان داخلی. این موضوع موجب می‌شود کشتیرانی و نفتکش‌های ما وضعیت به مراتب بهتری پیدا کنند.

به طور کلی، هرگاه کشتیرانی تحریم باشد، بدین معناست که کشتی‌سازی و تامین قطعات نیز تحریم شده و بالعکس. در زمان تحریم هم چاره‌ای جز نگاه به داخل نخواهیم داشت. از نظر من اگر ساخت - کرایه یدک کش بزرگراه آیت الله سعیدی - و تولید نیز براساس ظرفیت و نیازها به داخلی‌ها سپرده شود، می‌توانیم در همه زمینه‌ها آینده خوبی را متصور باشیم. ما به دلیل شرایط کشور در بحث کشتیرانی و توسعه نفتکش‌هایمان بسیار خوب عمل کرده‌ایم، اما در زمینه ساخت‌وساز آنچنان که باید موفق نبوده‌ایم که الان بهترین فرصت برای جبران کاستی‌های موجود است.

در خلال جلسه، آماری از برنامه تولید شناورها در سال‌های پیش رو ارائه کردید. کمی درمورد این برنامه توضیح می‌دهید؟

برنامه شورای عالی صنایع - کرایه یدک کش بزرگراه آیت الله سعیدی - دریایی و وزارت صنعت بر این اساس است که در 5سال آینده، مجموعا هزارو 76شناور در تیپ‌های مختلف، از کانتینربر و افرامکس گرفته تا شناورهای خدماتی تولید شود که تقریبا 3ونیم میلیارد دلار بودجه برای جایگزین‌سازی 900شناور فرسوده و ساخت 176فروند شناور جدید در جهت افزایش ناوگان و مجهزسازی سکوهای نقتی که شامل 90 فروند شناور می‌شود، در نظر گرفته شده است.

- کرایه یدک کش بزرگراه آیت الله سعیدی -

 موضوعی که همیشه در میان کشتی‌سازان و کشتیرانان به‌عنوان محل مناقشه شناخته می‌شود، بحث تعهد کشتی‌سازان در تحویل سفارش‌هاست. آیا کشتی‌سازی کشور به آن توان دست یافته که بتواند سفارش‌ها را به‌موقع تحویل دهد؟

به نظر من، این موضوع همواره به‌صورت یک‌جانبه مطرح شده است. اگر بخواهیم مطلبی را عنوان کنیم، باید صحبت دو طرف را بشنویم. وقتی کشتیران تحریم می‌شود، کشتی‌ساز هم تحریم می‌شود. یعنی همان مشکلاتی که برای کشتیرانی به وجود می‌آید، گریبان کشتی‌سازان - کرایه یدک کش بزرگراه آیت الله سعیدی - را هم در زمینه تامین قطعات می‌گیرد.

کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در - کرایه یدک کش بزرگراه آیت الله سعیدی - سال 2008 سفارش 27‌فروند شناور را به شرکت هیوندای کره - کرایه یدک کش بزرگراه آیت الله سعیدی - جنوبی داد که با - کرایه یدک کش بزرگراه آیت الله سعیدی - مشکل تحریم‌ها، تا به امروز هیچ کدام از این شناورها - کرایه یدک کش بزرگراه آیت الله سعیدی - را تحویل نگرفته، آن هم در‌حالی که تمامی پرداخت‌ها را به طور تمام و کمال انجام داده است.

الان می‌توانیم بگوییم کشتی‌سازی هیوندای کره با آن همه دبدبه و کبکبه هنوز نتوانسته پس از 10‌سال، کشتی‌های کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران را تحویل دهد. این را قبول دارم که نواقصی در بحث ساخت کشتی در کشور وجود دارد که دلیل آن کمبود سفارش‌ها - کرایه یدک کش بزرگراه آیت الله سعیدی - و جسته و گریخته بودن آن‌ها بوده است و تا به امروز سفارش پایداری نداشته‌ایم - کرایه یدک کش بزرگراه آیت الله سعیدی - تا بتوانیم کشتی‌سازی کشور را محک جدی بزنیم. این استمرار است که موجب می‌شود، صنایع ما رشد پیدا کرده و ایرادات قبلی خود - کرایه یدک کش بزرگراه آیت الله سعیدی - را رفع کنند.
 

اولين صفحه   -  قیمت امداد خودرو بزرگراه آیت الله سعیدی   -   مبلغ امداد خودرو بزرگراه آیت الله سعیدی   -   تعرفه امداد خودرو بزرگراه آیت الله سعیدی   -   شماره تماس امداد خودرو بزرگراه آیت الله سعیدی   -   خدمات امداد خودرو بزرگراه آیت الله سعیدی   -   امداد خودرو سیار بزرگراه آیت الله سعیدی   -   کرایه امداد خودرو سیار بزرگراه آیت الله سعیدی   -   قیمت امداد خودرو سیار بزرگراه آیت الله سعیدی   -   مبلغ امداد خودرو سیار بزرگراه آیت الله سعیدی   -   تعرفه امداد خودرو سیار بزرگراه آیت الله سعیدی   -   شماره تماس امداد خودرو سیار بزرگراه آیت الله سعیدی   -   خدمات امداد خودرو سیار بزرگراه آیت الله سعیدی   -   خودروبر بزرگراه آیت الله سعیدی   -   کرایه خودروبر بزرگراه آیت الله سعیدی   -   قیمت خودروبر بزرگراه آیت الله سعیدی   -   مبلغ خودروبر بزرگراه آیت الله سعیدی   -   تعرفه خودروبر بزرگراه آیت الله سعیدی   -   شماره تماس خودروبر بزرگراه آیت الله سعیدی   -   خدمات خودروبر بزرگراه آیت الله سعیدی   -   یدک کش بزرگراه آیت الله سعیدی   -   کرایه یدک کش بزرگراه آیت الله سعیدی   -   قیمت یدک کش بزرگراه آیت الله سعیدی   -   مبلغ یدک کش بزرگراه آیت الله سعیدی   -   تعرفه یدک کش بزرگراه آیت الله سعیدی   -   شماره تماس یدک کش بزرگراه آیت الله سعیدی   -   خدمات یدک کش بزرگراه آیت الله سعیدی   -   حمل خودرو بزرگراه آیت الله سعیدی   -   کرایه حمل خودرو بزرگراه آیت الله سعیدی   -   قیمت حمل خودرو بزرگراه آیت الله سعیدی   -   مبلغ حمل خودرو بزرگراه آیت الله سعیدی   -   تعرفه حمل خودرو بزرگراه آیت الله سعیدی   -   شماره تماس حمل خودرو بزرگراه آیت الله سعیدی   -   خدمات حمل خودرو بزرگراه آیت الله سعیدی   -   حمل ماشین بزرگراه آیت الله سعیدی   -   کرایه حمل ماشین بزرگراه آیت الله سعیدی   -   قیمت حمل ماشین بزرگراه آیت الله سعیدی   -   مبلغ حمل ماشین بزرگراه آیت الله سعیدی   -   تعرفه حمل ماشین بزرگراه آیت الله سعیدی   -   شماره تماس حمل ماشین بزرگراه آیت الله سعیدی   -   خدمات حمل ماشین بزرگراه آیت الله سعیدی   -   کفی بزرگراه آیت الله سعیدی   -  آخرين صفحه