خدمات امداد خودرو بزرگراه آیت الله سعیدی

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 01372.html
خودروسازان

قیمت‌گذاری اغلب محصولات خودروسازان در حالی به خودشان واگذار شده که همچنان مشکل تحویل به‎موقع خودروها و کیفیت آن‌ها پابرجاست و به نظر می‌رسد تا زمانی که خودروسازان تعهدات پیشین خود را ایفا نکرده‌اند، نمی‌توانند تحویل زودهنگام داشته باشند.

۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۹

دولتی‎ماندن خودروسازان بهتر از خصولتی‎شدن آن‎ها بود

به گزارش - خدمات امداد خودرو بزرگراه آیت الله سعیدی - «رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو»،ضمن این‎که با شرایط فعلی خودروسازان که میزان تولید تا یک‎چهارم کاهش پیدا کرده است، چندان نمی‌توان روی افزایش کیفیت و به‌دست آوردن قیمت مناسب در بازار حساب کرد. به‎هرحال خودروسازان باید در ماه‌های آینده تولید خود را افزایش دهند تا بتوانند بازار خودرو را به تعادل برسانند، در غیر این صورت آزادسازی قیمت موفقیت‌آمیز نخواهد بود. اما در این شرایط که تعیین قیمت‌ها به‌دست خودروسازان افتاده است، انتظارات مشتریان چه خواهد بود و خودروسازان چگونه باید به این انتظارات جامه عمل بپوشانند؟  در همین زمینه با سعید مدنی، مدیرعامل پیشین سایپا به گفت‌وگو پرداختیم. وی معتقد است «اگر خودروساز حاشیه سود خوبی داشته باشد، معمولا سعی می‌کند تولید را افزایش دهد. اما درحال‎حاضر تعهدات خودروسازان بسیار سنگین است و تا چند ماه آینده باید تعهدات قبلی را انجام دهند، بنابراین وقتی خودروساز در تامین نقدینگی دچار مشکل می‌شود، برای رفع آن به پیش‌فروش نیاز - خدمات امداد خودرو بزرگراه آیت الله سعیدی - دارد.»

 درحال‎حاضر قیمت‌ها افزایش یافته و قیمت‌گذاری به‌دست خودروسازان افتاده است. لطفا تحلیل‌تان را از این شرایط بیان کنید.
تعیین قیمت در حاشیه بازار از مدت‌ها قبل آرزوی خودروسازان بوده است. به‌نظرم باید این قضیه توسعه پیدا کند و درخصوص بقیه خودروها نیز چنین شرایطی اعمال شود. این بهترین اتفاقی است که می‌تواند برای خودروساز روی دهد. چراکه در این حالت، خودروساز تکلیف خود را - خدمات امداد خودرو بزرگراه آیت الله سعیدی - با بازار می‌داند. یعنی عملا اگر خودرویی - خدمات امداد خودرو بزرگراه آیت الله سعیدی - تولید کند که قیمت‌ تمام‎شده آن بالا اما قیمت آن در بازار پایین باشد، می‌تواند تصمیم بگیرد چنین خودرویی را تولید کند یا خیر. اگر عکس این قضیه باشد، می‌تواند کارش - خدمات امداد خودرو بزرگراه آیت الله سعیدی - را توسعه بدهد و به‌این‌ترتیب افزایش تولید رخ می‌دهد. در این صورت قیمت خودرو در بازار خودبه‌خود کنترل خواهد - خدمات امداد خودرو بزرگراه آیت الله سعیدی - شد.

 یعنی ممکن است خودروسازان به این نتیجه برسند که باید یک خودرو را از روند - خدمات امداد خودرو بزرگراه آیت الله سعیدی - تولید حذف کنند؟
بله، این امکان وجود دارد. این اتفاق برای بعضی ‌خودروها درحال رخ‎دادن است. تیراژ خودرو پراید در حال کاهش است و خودروهایی مانند تیبا و ساینا در حال افزایش تولید هستند. در تیراژ خودروهای پژو نیز به‌همین شکل شاهد کاهش هستیم. این اتفاق - خدمات امداد خودرو بزرگراه آیت الله سعیدی - در شرایطی رقم می‌خورد که بازار و اقتصاد آزاد باشند. در شرایط تکلیفی، هیچ چیزی روند طبیعی خود را طی نمی‌کند و همیشه ناهنجاری به - خدمات امداد خودرو بزرگراه آیت الله سعیدی - وجود خواهد آمد.
 
 آن‎طور که گفته می‌شود ظاهرا تنها قرار است دو خودرو پژو405 و پراید در سگمنت زیر45‌میلیون‌تومان باقی بمانند. این مساله را چگونه می‌بینید؟
چنین مواردی را نمی‌توان به صورت باید و دستور پیش برد. خودروها باید در یک فضای باز اقتصادی - خدمات امداد خودرو بزرگراه آیت الله سعیدی - عرضه شوند. اگر قیمت تمام‎شده خودرویی 50‌میلیون‌تومان است، خودروساز باید با 5‌میلیون سود آن را به‌فروش برساند. نمی‌توان با دستور، قیمت این خودرو را پایین‌تر تعیین کرد. دولت‌ها حق دارند برای تنظیم بازار، نرخ برخی کالاها را تعیین کنند اما خودرو تنها کالایی است که در هیچ جای دنیا قیمت آن به‌صورت دستوری تعیین نمی‌شود. اما اگر قرار است برای تنظیم بازار قیمت خودرو دستوری و به‌دلایلی همچون کنترل تورم تعیین شود، باید مابه‌التفاوت قیمت تمام‎شده به‌علاوه سود و منهای - خدمات امداد خودرو بزرگراه آیت الله سعیدی - قیمت‌فروش، از بودجه دولت تامین شود. درواقع پرداخت یارانه به مصرف‌کننده آن‎هم از جیب تولیدکننده وضعیت ما را به این شکل درآورده است. 

 اشاره کردید خودروسازان به آرزوی خود که - خدمات امداد خودرو بزرگراه آیت الله سعیدی - قیمت‌گذاری در حاشیه بازار است، دست یافته‌اند. آیا - خدمات امداد خودرو بزرگراه آیت الله سعیدی - با آزادسازی قیمت‌ها شیوه فروش - خدمات امداد خودرو بزرگراه آیت الله سعیدی - و تحویل خودروها تغییر خواهد کرد؟ آیا خودروسازان همچنان می‌توانند پیش‌فروش داشته باشند و یک سال بعد خودرو - خدمات امداد خودرو بزرگراه آیت الله سعیدی - را تحویل بدهند یا شرایط تغییر می‌کند؟
این موضوع بستگی به آن دارد که چگونه با خودروسازان مساعدت شود تا بتوانند - خدمات امداد خودرو بزرگراه آیت الله سعیدی - افزایش تولید داشته باشند. اگر خودروساز حاشیه سود خوبی داشته باشد، معمولا سعی می‌کند میزان تولید را افزایش دهد اما درحال‎حاضر تعهدات خودروسازان بسیار سنگین است و تا چندماه آینده باید تعهدات قبلی را انجام دهند، به‌همین دلیل وقتی خودروساز در تامین نقدینگی دچار مشکل شود، برای رفع آن به پیش‎فروش نیاز دارد. زیرا خودروسازان برای سفارش قطعات به پیش‌فروش خودرو و تامین نقدینگی با - خدمات امداد خودرو بزرگراه آیت الله سعیدی - آن احتیاج خواهند داشت. تا امروز بحث - خدمات امداد خودرو بزرگراه آیت الله سعیدی - پیش‌فروش - خدمات امداد خودرو بزرگراه آیت الله سعیدی - خودرو برای خودروسازان یک روال عادی بوده است و احتمالا از این به بعد هم ادامه - خدمات امداد خودرو بزرگراه آیت الله سعیدی - خواهد داشت.

 پس به‌نظر شما شرایط برای خودروسازان تا چندماه آینده به‌همین‌ صورت - خدمات امداد خودرو بزرگراه آیت الله سعیدی - ادامه خواهد یافت و تحویل فوری درکار نخواهد بود؟
خیر. به‌نظر من به‌دلیل تعهداتی که طی چند سال گذشته ایجاد شده است و همچنین عملا افت تولید شدیدی که ما به‌خاطر شرایط نرخ ارز داشته‌ایم بنابراین چاره‌ای جز پیش‌فروش خودرو به‌منظور ادامه تولید نیست، البته باید مساله قیمت هرچه سریع‌تر حل شود. درحال‎حاضر بسیاری از خودروهایی که تحت‌کنترل قیمت هستند، زیان هنگفتی می‌دهند. به‌همین‌دلیل باید هرچه سریع‌تر قیمت‌ آن‌ها واقعی شود. حتی - خدمات امداد خودرو بزرگراه آیت الله سعیدی - اگر نمی‌خواهند قیمت این خودروها در حاشیه - خدمات امداد خودرو بزرگراه آیت الله سعیدی - بازار تعیین شوند، می‌توانند نرخ واقعی را علاوه‌بر حاشیه سود - خدمات امداد خودرو بزرگراه آیت الله سعیدی - مناسب تعیین کنند. در غیر این صورت ادامه تولید دشوار خواهد بود. درحال‎حاضر تولید خودرو به یک‎چهارم سال گذشته کاهش یافته که این موضوع یک مشکل بزرگ است.

 در شرایطی که قیمت‌گذاری توسط خودروسازان انجام می‌شود، مشتری چه انتظاراتی باید از خودروساز داشته باشد؟
هر مشتری به‌دنبال کالایی با قیمت، کیفیت و زمان تحویل مناسب است. این اتفاق رخ نمی‌دهد مگر این‎که تولید در خودروسازی‌ها افزایش یابد. یعنی اگر افزایش تولید تا 2میلیون دستگاه خودرو و نه در حد چندهزار دستگاه خودرو اتفاق بیفتد، در - خدمات امداد خودرو بزرگراه آیت الله سعیدی - کنار آن مسائل کیفی حل خواهد شد یا حداقل در روند بهبود مناسبی قرار خواهد گرفت - خدمات امداد خودرو بزرگراه آیت الله سعیدی - و قیمت نیز مناسب‌تر خواهد شد و زمان تحویل - خدمات امداد خودرو بزرگراه آیت الله سعیدی - هم کوتاه‌تر می‌شود. توقعات مشتری، چندان - خدمات امداد خودرو بزرگراه آیت الله سعیدی - زیاد نیست. مشتری کالای خوب، باکیفیت مناسب، تحویل به‌موقع و قیمت مناسب می‌خواهد. این‌ها خواسته‌های مشتری است و این خواسته‌ها درخصوص خودرو جز - خدمات امداد خودرو بزرگراه آیت الله سعیدی - با افزایش تولید اتفاق نخواهد افتاد.

 مدیرعامل سایپا در اعلام نظری به اصلاح‌ساختار خودروسازی‌ها، خصوصی‌سازی و به‌نوعی دخالت دولت در بنگاه‌داری اشاره کرد. به نظر شما آیا قرار است تغییراتی در - خدمات امداد خودرو بزرگراه آیت الله سعیدی - خودروسازی و خصوصی‌سازی آن اتفاق بیفتد؟ این اصلاح ساختار چگونه باید رخ بدهد؟
ما سال‌هاست می‌خواهیم خودروسازی‌ها را خصوصی‌سازی کنیم اما نه‎تنها خصوصی نکردیم بلکه - خدمات امداد خودرو بزرگراه آیت الله سعیدی - مانند - خدمات امداد خودرو بزرگراه آیت الله سعیدی - بسیاری از موسسات دیگر آن‌ها را خصولتی کردیم. معمولا بنگاه‌هایی که خصوصی محض یا کاملا دولتی هستند، بسیار بهتر عمل می‌کنند تا شرکت‌هایی که حالت خصولتی دارند. شرکت‌های خصولتی مانند این ضرب‌المثل شترمرغ هستند نه زیر بار قوانین دولتی می‌روند و نه محاسن بخش‌های خصوصی را - خدمات امداد خودرو بزرگراه آیت الله سعیدی - دارند. متاسفانه سوءاستفاده و رانت هم در این شرکت‌ها زیاد اتفاق می‌افتد. صحبت‌های مدیرعامل سایپا درست است. واقعیت این است که ما به اصلاح ساختار مالی و اداری در شرکت‌های خودروسازی و سهامی نیاز داریم - خدمات امداد خودرو بزرگراه آیت الله سعیدی - و باید - خدمات امداد خودرو بزرگراه آیت الله سعیدی - به آن عمل شود. در غیر این صورت وضعیت فعلی ادامه پیدا می‌کند. به‎هرحال دخالت نیم‌بند دولت در - خدمات امداد خودرو بزرگراه آیت الله سعیدی - بنگاه‌های اقتصادی که آن‌ها را تبدیل به خصولتی کرده است، عواقب بسیار سنگینی دارد. صنعت خودرو ایران جدای از مشکلات فعلی، از مشکل اساسی دولتی بودن نیز رنج می‌برد. درواقع عمده تغییرات مدیریتی در شرکت‎های خودروسازی ناشی‌از همین ضعف دولتی‎بودن این شرکت‌هاست. برای رهایی از این مشکلات باید خصوصی‎سازی، حذف نظام قیمت‎گذاری و سبک‎سازی - خدمات امداد خودرو بزرگراه آیت الله سعیدی - خودروسازان بزرگ در دستور کار قرار بگیرد. نظام قیمت‎گذاری موجب - خدمات امداد خودرو بزرگراه آیت الله سعیدی - شده است خودرویی که در بازار امکان فروش با قیمت - خدمات امداد خودرو بزرگراه آیت الله سعیدی - 24میلیون‌تومان را داشت و می‎توانست سوددهی خودروسازان را به‌دنبال داشته باشد، امروز با 14 میلیون تومان بالاتر در - خدمات امداد خودرو بزرگراه آیت الله سعیدی - بازار آزاد معامله شود و خودروسازان را در حاشیه زیان قرار دهد.

اولين صفحه   -  جرثقیل یدک کش بزرگراه آزادگان   -   کرایه جرثقیل یدک کش بزرگراه آزادگان   -   قیمت جرثقیل یدک کش بزرگراه آزادگان   -   مبلغ جرثقیل یدک کش بزرگراه آزادگان   -   تعرفه جرثقیل یدک کش بزرگراه آزادگان   -   شماره تماس جرثقیل یدک کش بزرگراه آزادگان   -   خدمات جرثقیل یدک کش بزرگراه آزادگان   -   چرخگیر بزرگراه آزادگان   -   کرایه چرخگیر بزرگراه آزادگان   -   قیمت چرخگیر بزرگراه آزادگان   -   مبلغ چرخگیر بزرگراه آزادگان   -   تعرفه چرخگیر بزرگراه آزادگان   -   شماره تماس چرخگیر بزرگراه آزادگان   -   خدمات چرخگیر بزرگراه آزادگان   -   امداد خودرو بزرگراه آیت الله سعیدی   -   کرایه امداد خودرو بزرگراه آیت الله سعیدی   -   قیمت امداد خودرو بزرگراه آیت الله سعیدی   -   مبلغ امداد خودرو بزرگراه آیت الله سعیدی   -   تعرفه امداد خودرو بزرگراه آیت الله سعیدی   -   شماره تماس امداد خودرو بزرگراه آیت الله سعیدی   -   خدمات امداد خودرو بزرگراه آیت الله سعیدی   -   امداد خودرو سیار بزرگراه آیت الله سعیدی   -   کرایه امداد خودرو سیار بزرگراه آیت الله سعیدی   -   قیمت امداد خودرو سیار بزرگراه آیت الله سعیدی   -   مبلغ امداد خودرو سیار بزرگراه آیت الله سعیدی   -   تعرفه امداد خودرو سیار بزرگراه آیت الله سعیدی   -   شماره تماس امداد خودرو سیار بزرگراه آیت الله سعیدی   -   خدمات امداد خودرو سیار بزرگراه آیت الله سعیدی   -   خودروبر بزرگراه آیت الله سعیدی   -   کرایه خودروبر بزرگراه آیت الله سعیدی   -   قیمت خودروبر بزرگراه آیت الله سعیدی   -   مبلغ خودروبر بزرگراه آیت الله سعیدی   -   تعرفه خودروبر بزرگراه آیت الله سعیدی   -   شماره تماس خودروبر بزرگراه آیت الله سعیدی   -   خدمات خودروبر بزرگراه آیت الله سعیدی   -   یدک کش بزرگراه آیت الله سعیدی   -   کرایه یدک کش بزرگراه آیت الله سعیدی   -   قیمت یدک کش بزرگراه آیت الله سعیدی   -   مبلغ یدک کش بزرگراه آیت الله سعیدی   -   تعرفه یدک کش بزرگراه آیت الله سعیدی   -   شماره تماس یدک کش بزرگراه آیت الله سعیدی   -  آخرين صفحه