کفی بزرگراه همت

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 02878.html
قطعه‌سازان ایرانی

تجربه فعالیت من در سال‌های متمادی در قطعه‌سازی نشان از آن دارد که هیچ‌وقت قطعه‌ساز نمی‌تواند در مقابل خودروساز عرض‌اندام کند. اساسا هیچگاه نه سیاستی در این مورد وجود داشته و نه خود قطعه‌ساز تمایلی به این کار دارد.

۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۰

توقف همکاری «فورِشیا» و «ولئو» با قطعه‌سازان ایرانی

  به گزارش «رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو»،طی ماه‌های گذشته و با آغاز چالش‌های مالی، مشکلات موجود در زمینه تامین مواداولیه، کمبود نقدینگی، موانع موجود در مسیر تولید و... در صنعت قطعه‌سازی، قطعه‎سازان بارها حل سلسله مشکلات موجود را در گرو برطرف شدن مشکل خودروسازان عنوان کردند. در رأس و اولویت خواسته‎های آن‎ها، بحث ضرورت افزایش قیمت قراردادهای خرید قطعه از سوی خودروسازان قرار دارد که این امر نیز در گرو آزادسازی قیمت خودرو است و - کفی بزرگراه همت - قطعه‎سازان نیز پیگیری‎های فراوانی در این خصوص انجام داده‎اند. این در حالی است که خودروسازان در جلسات اخیر با برخی مسئولان کشور، مسائل موجود در زمینه تولید خودرو را بر گردن قطعه‌سازان انداخته و در بیشتر موارد - کفی بزرگراه همت - مسئولیت وضعیت کنونی را از خود سلب کرده‎اند. ضعف یا قدرت هرکدام از این دو بخش اصلی فعال در صنعت خودرو و میزان وابستگی آن‎ها به یکدیگر، موضوعی است که ساسان‌قربانی، عضو شورای سیاست‎گذاری خودرو در گفت‌وگو با روزنامه «دنیای‌خودرو» - کفی بزرگراه همت - درباره آن توضیح داده است.

با توجه به شکل ارتباطی که میان خودروسازان و قطعه‌سازان وجود دارد و وضعیت ایجادشده فعلی، آیا قطعه‌ساز این قدرت را دارد - کفی بزرگراه همت - که برای به‌دست آوردن مطالبات خود تلاش کند ؟
- کفی بزرگراه همت - تجربه فعالیت من در سال‌های متمادی در قطعه‌سازی نشان از آن دارد که هیچ‌وقت قطعه‌ساز نمی‌تواند در مقابل خودروساز عرض‌اندام کند. اساسا هیچگاه نه سیاستی در این مورد وجود - کفی بزرگراه همت - داشته و نه خود قطعه‌ساز تمایلی به این کار دارد.

 دلیل این موضوع چیست؟
دلیلش این است که خودروساز مشتری قطعه‌ساز است. هیچ‌کس با مشتری خود نمی‌جنگد. البته شاید تعداد - کفی بزرگراه همت - محدود و - کفی بزرگراه همت - مشخصی - کفی بزرگراه همت - از قطعه‌سازان وجود داشته باشند که به‌خاطر قدرت خاص خود اعم‌از قدرت مالی، نفوذ، دسترسی‌به رانت‌های ویژه و... قدرت تقابل با خودروسازهای بزرگ کشور را پیدا کرده‌اند. غیر از این - کفی بزرگراه همت - استثناها، به نظر من اگر این اتفاق میان خودروساز و یک قطعه‌ساز رخ دهد، تبدیل به یک جنگ نابرابر شده و به شکست قطعه‌ساز - کفی بزرگراه همت - منجر می‌شود. چراکه قطعه‌ساز باید توان و قدرتی داشته باشد که بتواند در چنین تقابلی، موفق عمل کند که این امر شامل حال همه قطعه‌سازان نیست. 

هفته گذشته مباحثی مطرح شد مبنی بر اینکه برخی قطعه‌سازان به عمد قطعات تولید شده را در اختیار خودروساز قرار نمی‌دهند و از تامین نیاز خودروسازان سرباز می‌زنند. این موضوع صحت دارد؟
این‎که گفته می‌شود قطعه‌سازی به - کفی بزرگراه همت - عمد با خودروساز همکاری نمی‌کند، واقعا دور از ذهن و بشعید است. - کفی بزرگراه همت - به‌خاطر این‎که قطعه‌ساز قطعات خودرو را برای فروش به خودروساز تولید می‌کند. ضمن - کفی بزرگراه همت - این‎که خودروی تولید داخل به گونه‌ای نیست که قطعه‌ساز - کفی بزرگراه همت - بتواند قطعه‌ای را که تولید کرده به خودروساز ندهد و در اختیار خودروساز دیگری قرار دهد. چون این قطعات با - کفی بزرگراه همت - نقشه، استاندارد و مشخصات فنی مشخص برای خودرویی خاص تولید می‌شود و نفروختن آن برای قطعه‌ساز به معنی خواب سرمایه است. مگر این‎که این موضوع شامل مواد باشد. یعنی یک قطعه‌ساز موادی را وارد می‌کند یا به هر شکل در اختیار دارد و تصمیم می‌گیرد که آن را به شکل مد - کفی بزرگراه همت - نظر خود به بازار عرضه کند و بفروشد که البته من شخصا با چنین موردی برخورد نکرده‌ام و به طور خاص ندیده‌ام. 

 در مورد همین مواد، به - کفی بزرگراه همت - خصوص مواد اولیه داخلی گفته می‌شود بعضی واحدهای قطعه‌سازی غیرفعال مواد اولیه را از بورس کالا با قیمت مصوب دریافت می‌کنند و آن را با قیمت بسیار بالا در بازار آزاد به سایر تولیدکنندگان می‌فروشند.
شخصا چنین موردی را - کفی بزرگراه همت - سراغ ندارم. اگر این موضوع صحت داشته باشد، من هم به‌عنوان یک قطعه‌ساز بر این باورم با قطعه‌سازی که مواد را نگاه می‌دارد و به شکل دلخواه عرضه می‌کند، باید برخورد شود. اما تاکید می‌کنم چنین موردی را ندیده‌ام.

 خودروسازان داخلی اصلی‌ترین مشتریان قطعه‌سازان هستند و - کفی بزرگراه همت - قطعه‌ساز قدرت تقابل با آن‎ها را ندارد. چرا در زمان توافق برجام که ارتباط با بازار جهانی آسان‌تر بود، قطعه‌سازان در زمینه تکنولوژی و فناوری تولید خود را ارتقا ندادند و درصدد یافتن مشتری خارجی برنیامدند تا امروز تولیداتشان انحصارا برای خودروساز داخل نباشد؟ آن‎ها در این سال‌ها بیشتر چشم به همکاری در تولید خودروهای حاصل از قرادادهای محدود پسابرجامی داشتند. 
- کفی بزرگراه همت - ورود به - کفی بزرگراه همت - بازار - کفی بزرگراه همت - جهانی کار ساده‌ای نیست. اگر قطعه‌ساز بخواهد بیرون از مرزهای کشور محصول عرضه کند، باید در شبکه یکی از خودروسازان داخلی قرار بگیرد. درحالی که خودروسازان کشور طی 20-10 سال گذشته سراغ پلت‌فرم جدیدی نرفتند و حتی پس از برجام این اتفاق نیفتاد که دنبال عرضه یک محصول داخلی باشند که توان حضور در بازار بین‌المللی داشته باشد. در نتیجه قطعه‌سازان کشور نیز ناگزیر از توقف بودند. باید توجه داشت‌ ما محصول قابل‌رقابت در سطح بین‌المللی نداریم. چون این فرصت به قطعه‌ساز ایرانی داده نشد، هیچ‎گاه این امکان به‌طورجدی برای قطعه‌سازان کشور فراهم نشد که خود را در عرصه جهانی معرفی کنند. به‌همین‌دلیل قطعه‌سازان ناگزیر از تولید قطعات خودروهایی بودند که در کشور تولید می‌شد و این خودروها قدیمی و متعلق به 30 سال قبل هستند اما هنوز به بازار - کفی بزرگراه همت - عرضه می‌شوند. اگرچه شرکت - کفی بزرگراه همت - سایپا برای عرضه محصول جدید اقداماتی انجام داده است هرچند آن هم با اعمال تحریم‌های جدید همراه شد و قطعا سرعت تولید این خودروها کُند خواهد بود. چون به‌هرحال نسبت‌به تامین برخی قطعات از - کفی بزرگراه همت - خارج کشور  وابستگی‌هایی وجود دارد. بنابراین تا زمانی که تحولی در خودروسازی ما ایجاد نشود، بسیار سخت است - کفی بزرگراه همت - که قطعه‌ساز بتواند به شکل مستقل در حوزه‌های تکنولوژی و به‌روز کردن تجهیزات و ماشین‌آلات - کفی بزرگراه همت - رأسا اقدام کند. نمی‌گویم غیرممکن است اما بسیار دشوار، زمان‌بر و آهسته خواهد بود. علت هم همان است که ابتدا اشاره شد.

 اما دیده می‌شود بسیاری از قطعه‌سازان معتبر خارجی بدون وابستگی به خودروسازان در بازارهای جهانی نیز حضور می‌یابند. 
این‎طور نیست، حتی قطعه‌سازان معتبر فرانسوی مانند فورِشیا (Faurecia؛ ششمین قطعه‌ساز بزرگ - کفی بزرگراه همت - دنیا)، ولئو (Valeo) و... که قصد فعالیت در ایران و سرمایه‌گذاری‌هایی نیز داشتند به این دلیل که رنو و - کفی بزرگراه همت - پژو به ایران آمدند، چنین اقدامی کردند. درواقع خودرو که عرضه شد، - کفی بزرگراه همت - آن‌ها شرکای ایرانی انتخاب و با آن‎ها همکاری کردند. هرچند اکنون ایران را ترک کرده‌اند. - کفی بزرگراه همت - درواقع در تمام دنیا وقتی قطعه‌ساز کنار خودروساز بزرگ و قوی قرار می‌گیرد، رشد می‌کند. البته یک استثنا در این زمینه وجود دارد و آن هم کشور - کفی بزرگراه همت - اتریش است. باید به این - کفی بزرگراه همت - نکته توجه کرد این کشور به اندازه یک استان در کشور ما نیست. در حالی که کشور همسایه آن یعنی آلمان، پیشرفته‌ترین خودروسازی را دارد. بنابراین در اتریش قطعه تولید و - کفی بزرگراه همت - برای تولید خودرو به آلمان ارسال می‌شود. کشور کانادا هم در این زمینه رشد داشته است. 

 کشورهای دیگری مانند رومانی، پرتغال فقط در حوزه - کفی بزرگراه همت - قطعه‌سازی پیشرفت داشته‌اند.
فاصله این کشورها هم تا آلمان حتی به اندازه فاصله - کفی بزرگراه همت - بین تهران و خراسان در کشور ما هم نیست و این‎ها به این دلیل که به خودروسازان آلمان نزدیک هستند، در این زمینه پیشرفت کرده‌اند. درواقع با این نگاه می‌توان اتحادیه اروپا را مانند یک کشور فرض کرد که هرکدام از آن‎ها به اندازه یک استان در ایران هستند. بنابراین مثالی غیر از این در دنیا وجود ندارد. مثلا در کشور آمریکا سه - کفی بزرگراه همت - خودروساز بزرگ وجود دارد و همین بستر مناسبی برای رشد قطعه‌سازانی - کفی بزرگراه همت - مانند جانسون‌کنترلز یا دلفای‌اتوموتیو و... ایجاد می‌کند. یا اگر کشور آلمان قطعه‌سازی مانند - کفی بزرگراه همت - بوش دارد، باید توجه داشت بازار و مشتری اصلی و اول این شرکت در آغاز همان شرکت‌های بنز، ب‌ام‌و، پورشه و فولکس‌واگن بوده‌اند که همین - کفی بزرگراه همت - قطعات را در عرصه‌های بین‌المللی نیز عرضه می‌کند و حتی در ژاپن که رقبای این شرکت فعال هستند، کارخانه ایجاد کرده‎اند و در آن‎جا تولید را هم ادامه می‌دهد. بنابراین هرگاه قطعه‌سازیِ توسعه‎یافته‌ای در کشورها وجود دارد، آن کشورها یا خودشان خودروساز بزرگ دارند یا در همسایگی آن‎ها خودروساز بزرگ - کفی بزرگراه همت - وجود دارد. بقیه کشورهایی که صاحب قطعه‌سازی قوی هستند، بی‌شک خودروسازی بزرگ، قوی و جهانی نیز دارند.

اولين صفحه   -  کرایه یدک کش بزرگراه همت   -   قیمت یدک کش بزرگراه همت   -   مبلغ یدک کش بزرگراه همت   -   تعرفه یدک کش بزرگراه همت   -   شماره تماس یدک کش بزرگراه همت   -   خدمات یدک کش بزرگراه همت   -   حمل خودرو بزرگراه همت   -   کرایه حمل خودرو بزرگراه همت   -   قیمت حمل خودرو بزرگراه همت   -   مبلغ حمل خودرو بزرگراه همت   -   تعرفه حمل خودرو بزرگراه همت   -   شماره تماس حمل خودرو بزرگراه همت   -   خدمات حمل خودرو بزرگراه همت   -   حمل ماشین بزرگراه همت   -   کرایه حمل ماشین بزرگراه همت   -   قیمت حمل ماشین بزرگراه همت   -   مبلغ حمل ماشین بزرگراه همت   -   تعرفه حمل ماشین بزرگراه همت   -   شماره تماس حمل ماشین بزرگراه همت   -   خدمات حمل ماشین بزرگراه همت   -   کفی بزرگراه همت   -   کرایه کفی بزرگراه همت   -   قیمت کفی بزرگراه همت   -   مبلغ کفی بزرگراه همت   -   تعرفه کفی بزرگراه همت   -   شماره تماس کفی بزرگراه همت   -   خدمات کفی بزرگراه همت   -   کفی خودروبر بزرگراه همت   -   کرایه کفی خودروبر بزرگراه همت   -   قیمت کفی خودروبر بزرگراه همت   -   مبلغ کفی خودروبر بزرگراه همت   -   تعرفه کفی خودروبر بزرگراه همت   -   شماره تماس کفی خودروبر بزرگراه همت   -   خدمات کفی خودروبر بزرگراه همت   -   جرثقیل خودروبر بزرگراه همت   -   کرایه جرثقیل خودروبر بزرگراه همت   -   قیمت جرثقیل خودروبر بزرگراه همت   -   مبلغ جرثقیل خودروبر بزرگراه همت   -   تعرفه جرثقیل خودروبر بزرگراه همت   -   شماره تماس جرثقیل خودروبر بزرگراه همت   -   خدمات جرثقیل خودروبر بزرگراه همت   -  آخرين صفحه