کفی خاورشهر

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 09352.html

ما باید یاد بگیریم که کار مشارکتی انجام دهیم. در حال حاضر ۱۰قطعه‌ساز داریم که مورد تایید رنو هستند. اما تلاش و تاکید بر این است که این تعداد به ۵۰ قطعه ساز برسند.

۱۵ تیر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۶

مونتاژ برای کشوری با پنج میلیون بیکار خیانت است

در - کفی خاورشهر - قسمت دوم گفت‌وگوی دکتر معظمی رئیس هیات عامل ایدرو با  «دنیای‌خودرو» انتخاب تیتر از آن بخش مصاحبه که در مورد قیمت تمام شده وامکان صادرات خودروی ۲۰۰۸ بود به گونه‌ای این موضوع را تداعی‌ می‌کرد که این خودرو تعیین قیمت شده است ولی این برداشت صحیح نیست زیرا منصور معظمی در این گفت‌وگو قیمتی را برای این خودرو اعلام نکرد وهمان‌گونه که در متن مصاحبه - کفی خاورشهر - آمده قیمت اعلامی برای - کفی خاورشهر - امکان صادرات این خودرو در سوال خبرنگار ذکر شده بود و نه در پاسخ رئیس هیات عامل ایدرو.

با این مقدمه و با ذکر - کفی خاورشهر - این که در بخش سوم این گفت‌وگو درباره شرایط بسته شدن قرارداد پژو و این‌که چرا در پسابرجام قراردادهای خودرویی با فرانسوی‌ها بوده صحبت شده است.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران می‌گوید: «هیچ محدودیتی برای شرکت‌های بزرگ بین‌المللی خودروساز، در زمینه سرمایه‌گذاری و مشارکت در ایران وجود ندارد. به همه‌شان خوش‌آمد می‌گوییم.» منصور معظمی در بخش سوم این گفت‌وگو به - کفی خاورشهر -  «دنیای‌خودرو» می‌گوید.

آیا دو قراردادی که با سیتروئن و پژو بسته شده، خوب بوده است؟ حتما بهتر از - کفی خاورشهر - قبل است.

ولی هنوز قابل - کفی خاورشهر - تفسیر است؟ خیلی بهتر از گذشته است.

ما تجربه قراردادهای قبل را داشتیم و بر اساس آنها اقدام - کفی خاورشهر - به امضای قراردادهای جدید کرده‌ایم. اشاره کردید که بالاخره - کفی خاورشهر - باید در این راه قدم برداشت، اما این قدم را ۱۸،۱۷ سال پیش برداشتیم. برگردیم به دوره گذشته که می‌گفتند صنعت مونتاژ اشاعه پیدا کرد و ما به سمت مصرف محصولات خارجی می‌رفتیم. ما با تولید قدم برداشتیم و بعد دوباره از مونتاژ به مونتاژ رسیدیم. همان موقع که نهضت ساخت قطعات در داخل را راه انداخته بودیم، واشنگتن‌پست گزارشی می‌نویسد و می‌گوید حواستان به بازار ایران باشد. زمان این نیست که یک خودروساز دیگر به این منطقه بیاید و بخواهد مثلا فلان دستگاه خودرو - کفی خاورشهر - صادر کند. به لحاظ مارکتینگ این حرف را قبول ندارم. - کفی خاورشهر - طبیعت بنگاه این است که برای اینکه رو به توسعه برود و سهم بازار بیشتری داشته باشد، باید دارای مزیت رقابتی باشد. مزیت رقابتی یعنی چیزی که شما را از رقیب‌تان متمایز می‌کند. چه اشکالی دارد ما هم خودمان را از بقیه خودروسازان متمایز کنیم - کفی خاورشهر - اما وقتی شما چیز قابل تمایزی ندارید، طبیعی است که محکوم به فنا هستید.

مسیر نهضت ساخت داخل قدیم درست بود یا نهضت مونتاژ با هدف صادرات امروز؟ اگر امروز کسی برای مصرف داخل مونتاژ کند‌، خیانت کرده است. در همه قراردادهای بسته شده، داخلی‌سازی از ۴۰ درصد شروع می‌شود تا به ۸۰ درصد برسد.

اتفاقا دومین انتقادی که به قراردادها وارد است‌، به همین نحوه انتقال تکنولوژی و تولید مربوط می‌شود. این توهین به من و شمای مدیر است. به همین دلیل می‌گویم هر کجا قرارداد درست بستیم، تخطی از آن امکان‌پذیر نیست. معنی این حرف این است که ما یا - کفی خاورشهر - باید خائن - کفی خاورشهر - باشیم یا بی‌سواد.

هیچ‌کس‌ تایید نمی‌کند که به سمت مونتاژکاری حرکت کنیم. مونتاژ برای کشوری که پنج میلیون بیکار دارد، - کفی خاورشهر - خیانت است. برای کشوری که بالاترین افراد بیکارش، فارغ‌التحصیلان دانشگاهی‌اش هستند.

اما یک نکته؛ کجای دنیا ۱۲۰۰ قطعه‌ساز دارد؟ این موارد باید با هم در قالب یک سیستم تعریف شوند. ما باید یاد بگیریم که کار مشارکتی انجام دهیم. در حال حاضر ۱۰قطعه‌ساز داریم که مورد تایید رنو هستند. اما تلاش و تاکید بر این است که این تعداد به ۵۰ قطعه ساز برسند.

من با هر کسی که در زمینه قراردادهای خودرو حرف کارشناسی دارد، با کمال میل و با - کفی خاورشهر - خضوع و خشوع صحبت می‌کنم. من حتی از قراردادهای نفتی دفاع کردم. هرچند امروز در حوزه نفت نیستم، ولی همیشه از قراردادهای نفتی دفاع می‌کنم چون - کفی خاورشهر - به نفع کشور است و باور دارم ‌IPC می‌تواند کشور را تکان دهد.

آن‌طرف پژو و سیتروئن، اینجا رنو. چرا همیشه فرانسوی‌ها؟ الان که سازمان به‌خوبی می‌تواند مذاکره کند، چرا با شرکت‌های دیگر اروپایی یا شرکت‌های بزرگ‌تر مذاکره نمی‌کند؟ هیچ محدودیتی برای - کفی خاورشهر - شرکت‌های بزرگ بین‌المللی خودروساز در زمینه سرمایه‌گذاری و مشارکت در ایران وجود ندارد. به همه‌شان خوش‌آمد می‌گوییم. بعضی‌هایشان فعال‌تر آمدند و بعضی‌هایشان نیامدند. - کفی خاورشهر - ما از آنها استقبال می‌کنیم زیرا ما چنین درخواستی کردیم.

وقتی می‌گویم ما، لزوما نه فقط سازمان گسترش؛ مثلا فولکس مدت‌زمان طولانی است که مذاکره می‌کند. همچنین در حال مذاکره با ژاپنی‌ها - کفی خاورشهر - یا کره‌ای‌ها هستیم. اما تا وقتی که به‌راحتی می‌توانند صادرات داشته باشند‌، چرا سرمایه‌گذاری کنند؟ وقتی یک شرکت به آسانی می‌تواند محصولاتش را صادر و سود زیادی کسب کند، چرا باید سرمایه‌گذاری کند؟ صنعت خودرو یک سیستم است.

شما نمی‌توانید پیشرفت صنعت خودرو را داشته باشید، بدون اینکه ساب سیستم‌هایش را درست طراحی کنید. بنابراین نظام تعرفه، بحث حمایت‌ها، نظام صادرات و... باید همه در یک تعامل منطقی باشند تا - کفی خاورشهر - نتیجه‌اش مثل خودروسازهای دیگر شود. در کشور چه سالی تولید خودرو شروع شد؟ ما با خیلی‌ها شروع به‌کار کردیم و آن‌ها امروز خودروساز و سازنده هستند و ما کماکان واردکنند‌ه‌ایم. این‌ اتفاق بدی - کفی خاورشهر - است.این همان بحث زیرساخت‌هاست که اشاره کردیم. ما صنایع زیادی را داریم که آنها را هم‌زمان با‌هم پیش می‌بریم ولی کشورهایی که به آن‌ها اشاره می‌کنیم، روی پنج صنعت تمرکز و سرمایه‌گذاری کرده‌اند؟ من چند بار به این موضوع در شورای معاونین اشاره کرده‌ام.

وزارت صنایع باید اولویت‌های صنعتی‌اش را روشن اعلام کند. اگر قرار است - کفی خاورشهر - حمایتی صورت گیرد، باید از صنعتی حمایت شود که برای کشور مزیت می‌آورد. بنابراین برایم اصلا مهم نیست که فلان کارخانه خوابید، خب بخوابد. باید هم بخوابد. کارخانه‌ای که خودش را با تحولات بین‌المللی و صنعت هماهنگ نکند، محکوم به خوابیدن است.

در دولت - کفی خاورشهر - آقای - کفی خاورشهر - روحانی پنج هزار واحد است اما ۱۷هزار واحد - کفی خاورشهر - جدید آمده‌اند. بازبرمی‌گردم به این بحث که بنگاه‌های ما اگر خودشان را با تحولات و رشد سریع تحولات هماهنگ نکنند، ادامه حیاتشان با سوال جدی روبه‌روست.

اولين صفحه   -  امداد خودرو سیار حصارک کرج   -   خودروبر حصارک کرج   -   یدک کش حصارک کرج   -   حمل خودرو حصارک کرج   -   حمل ماشین حصارک کرج   -   کفی حصارک کرج   -   کفی خودروبر حصارک کرج   -   جرثقیل خودروبر حصارک کرج   -   نیسان خودروبر حصارک کرج   -   نیسان یدک کش حصارک کرج   -   ماشین بر حصارک کرج   -   خودرو سوار حصارک کرج   -   جرثقیل یدک کش حصارک کرج   -   چرخگیر حصارک کرج   -   امداد خودرو خاورشهر   -   امداد خودرو سیار خاورشهر   -   خودروبر خاورشهر   -   یدک کش خاورشهر   -   حمل خودرو خاورشهر   -   حمل ماشین خاورشهر   -   کفی خاورشهر   -   کفی خودروبر خاورشهر   -   جرثقیل خودروبر خاورشهر   -   نیسان خودروبر خاورشهر   -   نیسان یدک کش خاورشهر   -   ماشین بر خاورشهر   -   خودرو سوار خاورشهر   -   جرثقیل یدک کش خاورشهر   -   چرخگیر خاورشهر   -   امداد خودرو خراسان   -   امداد خودرو سیار خراسان   -   خودروبر خراسان   -   یدک کش خراسان   -   حمل خودرو خراسان   -   حمل ماشین خراسان   -   کفی خراسان   -   کفی خودروبر خراسان   -   جرثقیل خودروبر خراسان   -   نیسان خودروبر خراسان   -   نیسان یدک کش خراسان   -   ماشین بر خراسان   -  آخرين صفحه