تابهحال به این فکر کردهاید که درصورت رایگان بودن ایستگاههای شارژ، چه تعدادی به سمت استفاده از خودروهای برقی روی میآورند. اگر ذهن بازی داشته باشید و این تصور را در ذهن خود تحلیل کنید، متوجه خواهید شد که برای کشورهای صنعتی که منابع برق تجدیدپذیر و مازادی دارند، این موضوع فکر بدی به نظر نمیرسد. حداقل برخی از شرکتهای توزیع برق اروپایی و خودروسازان ژاپنی به این موضوع اعتقاددارند.
در مورد کفی خودروبر اوین بیشتر بدانیم
به گزارش «رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو»، دو شرکت E. ON و EDF در حال مذاکره با نیسان هستند تا سرویسی را پایهگذاری - کفی خودروبر اوین - کنند که اجازه میدهد - کفی خودروبر اوین - نیرو ذخیرهشده در باتری تاریخمصرف گذشته خودروها، داخل شبکه برق رفت و نه تنها این شبکه را تجهیز کند، بلکه باعث شود برای دیگر خودروها نیز شارژ رایگان مهیا شود.
کفی خودروبر اوین
طبق محاسبات میلیونها خودروهای برقی از دهه آینده در - کفی خودروبر اوین - خیابانهای کشورهای اروپایی تردد خواهند کرد. این قضیه باعث خواهد شد که همحجم نیروی برق موردنیاز برای تامین این خودروها افزایش پیدا خواهد کرد و از سوی دیگر - کفی خودروبر اوین - این فشار - کفی خودروبر اوین - بالای موردنیاز میتواند به شبکه برق شهری آسیب - کفی خودروبر اوین - برساند.
کفی خودروبر اوین برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید
به همین خاطر شرکت آلمانی E.ON به فکر احداث شبکه مستقلی برای شارژ خودرو (V2G) بیفتد که در کنار آن نرمافزار و شبکهای برای انجام بازاریابی این شبکه ایجاد شود. با استفاده از این نرمافزار میتوان تشخیص داد که - کفی خودروبر اوین - هرلحظه چه فشاری روی این شبکه برق اعمال - کفی خودروبر اوین - میشود و درنتیجه میتوان مدیریت بهتری برای اختصاص این نیرو داشت.
آخرین قیمت های کفی خودروبر اوین
ایده اصلی نیسان این است که خودروهای برقی در شرایط خارج پیک اقدام به شارژ باتریها کنند. سپس در شرایط پیک میتوان - کفی خودروبر اوین - از همین نیروی ذخیرهشده در باتریها - کفی خودروبر اوین - برای کمکرسانی به شبکه برق سراسری استفاده کرد. با این خدمت متقابل، میتوان از شارژ رایگان - کفی خودروبر اوین - برای خودروها صحبت کرد.