امداد خودرو امامزاده حسن

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 09046.html

در تولید همه خودروها باید موارد استاندارد رعایت شود تا بتوان گفت یک خودرو استاندارد است. اما خودرویی که در سطح بالاتر از استانداردسازی تولید قرار داشته باشد، دیگر تنها استانداردها را رعایت نکرده است، بلکه برای به‌دست آوردن رضایت مشتری و پاسخ دادن به نیاز آن تلاش کرده است

۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۹

ابهام در چگونگی رعایت ۸۵ مورد استاندارد تولید خودرو

به گزارش رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو ، از ابتدای دی‌ماه سال گذشته استانداردهای تولید خودرو در کشور که ۵۵ مورد بود، به ۸۵ مورد استاندارد اجباری برای خودروهای تولیدی داخل افزایش یافت و مشخص شد خودروسازان در مهلتی دو ساله ملزم به رعایت این استانداردها در تولید محصول و ارتقای کیفیت خودروهای داخلی در سطح این استانداردها هستند.

[caption id="attachment_204118" align="aligncenter" width="700"]امداد خودرو امامزاده حسن رعایت استانداردهای - امداد خودرو امامزاده حسن - ۸۵گانه باید دید در نهایت به کدام سمت و سو حرکت می‌کند و آیا به مرحله اجرایی خواهد رسید؟[/caption]

به این ترتیب آنطور که از گزارش‌های کیفیت ماهیانه شرکت بازرسی - امداد خودرو امامزاده حسن - کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) مشخص است، هر ماه یک یا چند خودرو در جدول خودروهای - امداد خودرو امامزاده حسن - سواری تولید داخل مشاهده - امداد خودرو امامزاده حسن - می‌شوند که تعداد ستاره‌های کیفیتشان نسبت به ماه‌های قبل افزایش می‌یابد.

اگرچه تعداد تک ستاره‌ها در این جدول‌ها همچنان بر تعداد - امداد خودرو امامزاده حسن - خودروهای چند ستاره غالب است. با این حال مدیران این شرکت معتقدند خودروهای تک‌ستاره از نظر سطح استاندارد و ایمنی محکوم به از رده - امداد خودرو امامزاده حسن - خارج شدن - امداد خودرو امامزاده حسن - نیستند.

بلاتکلیفی رعایت استانداردهای ۸۵ گانه بر‌این‌اساس در رابطه با چگونگی رعایت استانداردهای جدید در تولید خودرو - امداد خودرو امامزاده حسن - و مهلت مشخص شده برای اجرای این قانون، یک کارشناس رسمی استاندارد - امداد خودرو امامزاده حسن - در گفت‌وگو با روزنامه «دنیای خودرو» با تاکید بر اینکه چگونگی اجرا و رعایت ۸۵ مورد استاندارد جدید در تولید خودرو هنوز روشن نیست، گفت: «شفاف نبودن چگونگی رعایت این استانداردها در حالی است که مهلت‌های تاریخی دقیقی برای اجرای آن مشخص شده است، اما برخی از موارد استانداردهایی که درحال حاضر مطرح است، به گونه‌ای در محاق است و هنوز به درستی به آن‌ها - امداد خودرو امامزاده حسن - پرداخته نشده است و جزئیات آن‌ها معلوم نیست.»

غلامرضا تمیمی با بیان اینکه ممکن است ما بعضی از استانداردها را به صورت - امداد خودرو امامزاده حسن - رگولیشن و برخی را به شکل دایرکتیو داشته باشیم، اظهار کرد: «به این ترتیب زمینه اجرای بعضی از استانداردها می‌تواند باعث حذف بعضی از خودروها شود. بر‌این‌اساس در شرایط فعلی نمی‌توان به درستی درباره اجرای استانداردها صحبت کرد.»

وی با اشاره به اینکه استانداردها در کشور ما بر اساس استانداردهای اروپایی تدوین شده است، تصریح کرد: «الزامات استانداردهای UNECE موسوم به رگولیشن‌ها هستند که در واقع استانداردهای سازمان ملل متحد محسوب می‌شوند. همچنین استانداردهای EEC - امداد خودرو امامزاده حسن - دایرکتیوها هستند که استانداردهای - امداد خودرو امامزاده حسن - اتحادیه اروپا به شمار می‌روند. البته مدت‌هاست تلاش می‌شود به شیوه‌ای این استانداردها به یکدیگر نزدیک شده و تاحدی یکسان شوند.»

وی در پاسخ به این سوال که آیا این توضیحات به این معنی است که آیین‌نامه اجرایی مشخصی برای لحاظ کردن این استانداردها در تولید خودرو وجود ندارد، افزود: «اساسا در این زمینه نیازی به وجود آیین‌نامه اجرایی نیست. چراکه درمورد رعایت استانداردها، مساله باید و نباید مطرح است. وقتی مجموعه‌ای از بایدها و نبایدها - امداد خودرو امامزاده حسن - مطرح است، یعنی چیزی - امداد خودرو امامزاده حسن - به عنوان آیین‌نامه اجرایی وجود - امداد خودرو امامزاده حسن - نخواهد داشت.»

به گفته تمیمی، آیین‌نامه اجرایی - امداد خودرو امامزاده حسن - در مورد استانداردها، محلی از اعراب ندارد. این‌ها مباحث رگولیشنی و دایرکتیوی هستند.

رویه و ابزارهای سنجش ISQI این کارشناس رسمی استاندارد همچنین با توضیح این مطلب که آنچه در ISQI مطرح است با استانداردهای سازمان استاندارد ارتباط مستقیم ندارد، گفت: «هر دوی این‌ها ابزاری برای سنجش استاندارد دارند. اما برای مشخص شدن اعتبار این ابزارها نیاز به یافتن رابطه و نسبت موجود - امداد خودرو امامزاده حسن - میان آن‌ها داریم. آنچه ISQI با روش و - امداد خودرو امامزاده حسن - رویه - امداد خودرو امامزاده حسن - خود - امداد خودرو امامزاده حسن - ارزیابی و محاسبه می‌کند و بر‌اساس آن - امداد خودرو امامزاده حسن - خودروها را گرِید‌بندی می‌کند، به این مفهوم نیست که مثلا در تولید خودرویی که ستاره کیفیت بیشتری دارد الزاما موارد استاندارد بیشتری رعایت شده است و برعکس.»

غلامرضا تمیمی همچنین با تاکید بر اینکه میان سازمان استاندارد و شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران تعامل مشترک وجود دارد اما تعاریف آن‌ها - امداد خودرو امامزاده حسن - کمی متفاوت است، تصریح کرد: «این شرکت مانند همه شرکت‌های بازرسی دیگر از سازمان ملی استاندارد گواهی - امداد خودرو امامزاده حسن - گرفته و مثل تمام شرکت‌های بازرسی عمل می‌کند و رویه مشخص خود را دارد.»

وی در ادامه با اشاره به اینکه رعایت استانداردهای ۵۵ گانه گذشته و ۸۵ گانه فعلی که سازمان ملی استاندارد برای تولید خودرو مقرر کرده برای خودروسازان الزامی است، - امداد خودرو امامزاده حسن - افزود: «اما رویه‌هایی هم وجود دارد که وزارت صنعت، معدن و تجارت و ایدرو در - امداد خودرو امامزاده حسن - گذشته و در حال حاضر متولی آن هستند که ISQI این رویه‌ها را تقریبا انحصاری در ارزیابی‌های خود مد‌نظر دارد. مانند رویه‌ایی که در بازرسی کیفیت خدمات پس از فروش دارد.»

به - امداد خودرو امامزاده حسن - گفته این کارشناس رسمی استاندارد، این شرکت - امداد خودرو امامزاده حسن - براساس رویه‌ای که دارد، تست‌هایی را انجام می‌دهد که پاسخ مشخصی هم دارد.

تمیمی با بیان اینکه - امداد خودرو امامزاده حسن - ما استانداردها را یک سطح در نظر می‌گیریم، اظهار کرد: «پیش فرض این است که در تولید همه خودروها باید همه موارد استاندارد رعایت شود. وقتی الزامات سطح مورد نظر برآورده شود، می‌توان گفت یک خودرو استاندارد است. اما خودرویی که در سطح بالاتر از استانداردسازی تولید قرار داشته باشد، دیگر تنها استانداردها را - امداد خودرو امامزاده حسن - رعایت نکرده است، بلکه برای به‌دست آوردن رضایت مشتری و پاسخ دادن به نیاز آن تلاش کرده است.»

به گفته وی، بخشی از امکانات و آپشن‌ها که ممکن است حتی مورد نیاز مصرف‌کننده هم نباشد، اگر در یک خودرو وجود داشته باشد، می‌تواند - امداد خودرو امامزاده حسن - باعث شود این مدل خودرو نیاز بازار را تغییر دهد و مصرف‌کننده را به سمت خود جذب کند.

اولين صفحه   -  نیسان یدک کش آذری   -   ماشین بر آذری   -   خودرو سوار آذری   -   جرثقیل یدک کش آذری   -   چرخگیر آذری   -   امداد خودرو دوراه قپان   -   امداد خودرو سیار دوراه قپان   -   خودروبر دوراه قپان   -   یدک کش دوراه قپان   -   حمل خودرو دوراه قپان   -   حمل ماشین دوراه قپان   -   کفی دوراه قپان   -   کفی خودروبر دوراه قپان   -   جرثقیل خودروبر دوراه قپان   -   نیسان خودروبر دوراه قپان   -   نیسان یدک کش دوراه قپان   -   ماشین بر دوراه قپان   -   خودرو سوار دوراه قپان   -   جرثقیل یدک کش دوراه قپان   -   چرخگیر دوراه قپان   -   امداد خودرو امامزاده حسن   -   امداد خودرو سیار امامزاده حسن   -   خودروبر امامزاده حسن   -   یدک کش امامزاده حسن   -   حمل خودرو امامزاده حسن   -   حمل ماشین امامزاده حسن   -   کفی امامزاده حسن   -   کفی خودروبر امامزاده حسن   -   جرثقیل خودروبر امامزاده حسن   -   نیسان خودروبر امامزاده حسن   -   نیسان یدک کش امامزاده حسن   -   ماشین بر امامزاده حسن   -   خودرو سوار امامزاده حسن   -   جرثقیل یدک کش امامزاده حسن   -   چرخگیر امامزاده حسن   -   امداد خودرو یافت آباد   -   امداد خودرو سیار یافت آباد   -   خودروبر یافت آباد   -   یدک کش یافت آباد   -   حمل خودرو یافت آباد   -   حمل ماشین یافت آباد   -  آخرين صفحه