تعرفه جرثقیل خودروبر کاشانک

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 02686.html
CNG

علی مشیری: ما نباید از فناوری‌های روز دنیا عقب بیفتیم و باید به سمت خودروهای هیبرید گازسوز برویم

۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۶

باید با افزایش قیمت بنزین به‌سمت موتورهای CNG برویم

به گزارش «رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو»، روز گذشته در دانشگاه علم‌و‌صنعت، همایشی در باره آینده قوای‌محرکه خودرو منطبق‌بر استانداردهای ایران و جهان برگزار شد و مهندس مهدی رجبعلی، قائم‌‌مقام و عضو هیات‌مدیره شرکت ایپکو به سخنرانی و تشریح راهبرد قوای‌‌محرکه، آلایندگی‌های تولیدی ناشی‌از آن و درنهایت بررسی زیرساخت خودروهای الکتریکی و هیبرید در کشور پرداخت. به‌همین‌دلیل فرصتی پیش آمد تا - تعرفه جرثقیل خودروبر کاشانک - با ایشان و - تعرفه جرثقیل خودروبر کاشانک - علی مشیری‌موحد، مدیرسامانه و روش‌های ایپکو درباره موضوعات مطرح‌شده در همایش، مصاحبه‌ای - تعرفه جرثقیل خودروبر کاشانک - داشته باشیم. 

در همایش مطرح شد محصولات سال 98 باید مجهز به سیستم یورو5 باشند. با توجه به کیفیت - تعرفه جرثقیل خودروبر کاشانک - سوخت، ضعف‌های تولید - تعرفه جرثقیل خودروبر کاشانک - و تامین قطعات برای استاندارد یورو4 که با - تعرفه جرثقیل خودروبر کاشانک - آن روبه‌رو هستیم، آیا در سال 98 توانایی استفاده از این سیستم را خواهیم داشت؟

مهدی رجبعلی: سوختی - تعرفه جرثقیل خودروبر کاشانک - که اکنون  به ایپکو ازسوی وزارت نفت برای آزمایش ارائه می‌شود، کیفیت یورو5 دارد اما این‌که امکان توزیع چنین کیفیتی در شبکه سوخت‌رسانی وجود دارد یا خیر را باید از مسئولان مربوطه بپرسید. تمام خودروهای ما که تولید می‌شوند، از استاندارد یورو4 برخوردارند و در تامین قطعاتی که به آلایندگی مربوط می‌شوند نیز درحال‌حاضر مشکل خاصی نداریم. 

آیا دستیابی به استاندارد یورو5، مشکلی در تامین قطعات آن ایجاد نمی‌کند؟

مهدی رجبعلی:‌ باتوجه به موتورهایی که در کمپانی ایران‌خودرو داریم، درخصوص استانداردهای یورو4 و یورو5 فقط بحث نرم‌افزار و - تعرفه جرثقیل خودروبر کاشانک - کالیبراسیون مطرح است و موضوع سخت‌افزاری موتوری مطرح نیست. در‌حال‌حاضر طراحی اکثرموتورهای ما براساس استانداردهای یورو5 است. 

یعنی موتور ملی براساس استاندارد یورو5 طراحی شده است؟  البته تاریخ تولید این موتور به - تعرفه جرثقیل خودروبر کاشانک - سال 2008 بازمی‌گردد - تعرفه جرثقیل خودروبر کاشانک - اما - تعرفه جرثقیل خودروبر کاشانک - اکنون استاندارد جهانی، یورو6 است

مهدی رجبعلی:‌ ‌ بله، موتور ملی براساس استاندارد - تعرفه جرثقیل خودروبر کاشانک - یورو5 طراحی شده است. 

در صحبت‌های خود اشاره کردید سیستم GDI یا پاشش مستقیم سوخت مناسب نیست. علت آن چیست؟

مهدی رجبعلی: نمی‌توان - تعرفه جرثقیل خودروبر کاشانک - در مورد تکنولوژی از صفت خوب یا بد استفاده کرد. درواقع هر سیستمی نقاط قوت و ضعف دارد. پتانسیل تولید ذرات معلق در سیستم پاشش سوخت GDI بسیار زیاد است و این نقطه‌ضعف محسوب می‌شود. برای حل این مشکل باید از فیلترهای جذب ذرات معلق استفاده کرد که این امر معضل دیگری را رقم می‌زند. مصرف‌کننده نهایی در بازار، این فیلتر را باز می‌کند و در این خصوص فرهنگ‌سازی انجام نشده است.

آیا ایپکو، موتور مجهز به این سیستم سوخت‌رسانی را تولید کرده است؟

- تعرفه جرثقیل خودروبر کاشانک -

مهدی رجبعلی:  ما تاکنون موتوری برای سوخت بنزین با این سیستم تولید نکردیم، دو خودرو پژو 2008 و رنو کپچر که مونتاژی هستند، از این سیستم استفاده می‌کنند. ما نیز قصد داریم تا سال - تعرفه جرثقیل خودروبر کاشانک - 1400 به آن برسیم. 

 حال که صحبت از توسعه و آینده به‌میان آمد، مسیر صنعت خودرو کشور را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

علی مشیری: باتوجه به شرایطی که برای بنزین به‌وجود آمده است، باتوجه به ذخایر غنی گازی که داریم، باید به سمت استفاده از سوخت CNG برویم و در این زمینه بیشتر سرمایه‌گذاری کنیم. این امر می‌تواند به‌عنوان یک روش کوتاه‌مدت یا میان‌مدت اجرا شود. ولی در بلندمدت می‌توانیم به سمت خودروهای - تعرفه جرثقیل خودروبر کاشانک - برقی و هیبرید مانند گازسور-برقی برویم. 

 به‌عنوان پرسش آخر، این همایش می‌تواند سبب بهبود - تعرفه جرثقیل خودروبر کاشانک - ارتباط صنعت و دانشگاه باشد؟

- تعرفه جرثقیل خودروبر کاشانک -

علی مشیری: دانشگاه به‌عنوان معتمد جامعه و صنعت خودرو و همچنین به‌عنوان داور می‌تواند نقش - تعرفه جرثقیل خودروبر کاشانک - تسهیل‌گر و مهمی را ایفا کند. دانشگاه می‌تواند حرف جامعه را بشنود و به صنعت تبدیل کند. به این معنا زمانی‌که صنعت، نیاز جامعه را از سمت دانشگاه دریافت کند، می‌داند آنجا قابل‌اطمینان و اعتماد است.  همچنین می‌تواند - تعرفه جرثقیل خودروبر کاشانک - حرف‌های خودروساز را بشنود و به تامین‌کننده انرژی منتقل کند. دانشگاه از آن‌جایی‌که ذی‌نفع است و بنگاه اقتصادی نیست از توانایی حل مشکلات براساس پشتوانه علمی در صنعت برخوردار است. ما این مدل را در این همایش به نمایش گذاشتیم. در‌حال‌حاضر کارگروهی تشکیل شده است تا ایپکو و ایران‌خودرو با دانشگاه‌های متقاضی همکاری داشته باشند.

اولين صفحه   -  شماره تماس حمل ماشین کاشانک   -   خدمات حمل ماشین کاشانک   -   کفی کاشانک   -   کرایه کفی کاشانک   -   قیمت کفی کاشانک   -   مبلغ کفی کاشانک   -   تعرفه کفی کاشانک   -   شماره تماس کفی کاشانک   -   خدمات کفی کاشانک   -   کفی خودروبر کاشانک   -   کرایه کفی خودروبر کاشانک   -   قیمت کفی خودروبر کاشانک   -   مبلغ کفی خودروبر کاشانک   -   تعرفه کفی خودروبر کاشانک   -   شماره تماس کفی خودروبر کاشانک   -   خدمات کفی خودروبر کاشانک   -   جرثقیل خودروبر کاشانک   -   کرایه جرثقیل خودروبر کاشانک   -   قیمت جرثقیل خودروبر کاشانک   -   مبلغ جرثقیل خودروبر کاشانک   -   تعرفه جرثقیل خودروبر کاشانک   -   شماره تماس جرثقیل خودروبر کاشانک   -   خدمات جرثقیل خودروبر کاشانک   -   نیسان خودروبر کاشانک   -   کرایه نیسان خودروبر کاشانک   -   قیمت نیسان خودروبر کاشانک   -   مبلغ نیسان خودروبر کاشانک   -   تعرفه نیسان خودروبر کاشانک   -   شماره تماس نیسان خودروبر کاشانک   -   خدمات نیسان خودروبر کاشانک   -   نیسان یدک کش کاشانک   -   کرایه نیسان یدک کش کاشانک   -   قیمت نیسان یدک کش کاشانک   -   مبلغ نیسان یدک کش کاشانک   -   تعرفه نیسان یدک کش کاشانک   -   شماره تماس نیسان یدک کش کاشانک   -   خدمات نیسان یدک کش کاشانک   -   ماشین بر کاشانک   -   کرایه ماشین بر کاشانک   -   قیمت ماشین بر کاشانک   -   مبلغ ماشین بر کاشانک   -  آخرين صفحه