نیسان خودروبر کاشانک

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 02689.html
خودروهای مانده در گمرک

با گران‎شدن نرخ دلار قیمت خودروهای وارداتی افزایش یافت اما بعد سقوط نرخ ارز هیچ خودرویی ارزان نشد

۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۸

وارداتی‎های دپوشده؛ آخرین تیر ترکش دولت برای دور کردن آشفتگی از بازار

رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو - آشفتگی بازار خودروهای خارجی به نفع چه - نیسان خودروبر کاشانک - کسانی است؟ سوالی که - نیسان خودروبر کاشانک - جواب آن را هیچ‎یک از کارشناسان بازار خودرو به صراحت پاسخ نمی‌دهند. بالا رفتن نرخ ارز، تعرفه ورود خودروها و قوانین عجیبی که هر روز بازار خودروهای خارجی  را متلاطم‌تر می‌کرد یا ممنوعیت یک‎شبه واردات خودرو و ماندن حدود 20هزار دستگاه خودرو پشت مرزهای کشور، هرکدام به‌خودی‌خود می‌توانند اقتصاد صنعتی را فلج کنند و کشور را به مرز ورشکستگی بکشانند. اما جای شکرش باقی است که خودروهای - نیسان خودروبر کاشانک - خارجی با افزایش قیمت صددرصدی پشت ویترین‌های فروش هنوز رخ‎نمایی می‌کنند!

البته جای بحث در مورد بسیاری از نکات همچنان وجود دارد، ازجمله اینکه چرا با گران‎شدن نرخ دلار، قیمت خودروهای خارجی - نیسان خودروبر کاشانک - افزایش یافت اما بعد سقوط نرخ ارز هیچ خودرویی ارزان نشد؟  شاید همان کسانی که تمایل دارند بازار خودرو خارجی متشنج باشد، به خواست خود رسیده‌اند و حالا دیگر کاری به بازار مصیبت‎زده وارداتی‌ها ندارند.

برخی کارشناسان صفر‌ منظور کردن ردیف درآمدی دولت از محل عوارض و مالیات واردات خودرو در لایحه بودجه سال 98 را ‌دلیل اتکای دولت به درآمدهای نفتی می‌دانند. این در حالی است که سیاست نفت‎زدایی از بودجه سال‌ها در دستور کار قوه‌مجریه در دوره‌های مختلف بوده و در شرایط تحریم نیز وصول پول نفت با دشواری‎هایی - نیسان خودروبر کاشانک - همراه است. البته همچنان این امیدواری وجود دارد که دولت در اصلاحیه بودجه سال 98 یا مجلس در جریان بررسی و تصویب لایحه بودجه، این ردیف درآمدی خالی‌مانده را عددگذاری کند.

مهدی دادفر، دبیر انجمن واردکنندگان خودرو

مشکل باید از سرمنشأ حل شود

در‌خصوص تلاطم‌های بازار خودروهای وارداتی باید گفت شرکت‌های واردکننده خودرو قربانی بازار داخلی شده‌اند. این در حالی است که انجمن واردکنندگان خودرو لیست واردکنندگانی را که مرتکب تخلف شده بودند، در اختیار دولت قرار داد و انتظار داشت فقط با متخلفان برخورد شود. اما در کمال ناباوری دیدیم وزارت صنعت واردات خودروهایی را که ارز خرید آن‌ها سال گذشته از کشور خارج شده بود نیز ممنوع اعلام کرد.

هنوز هم تصمیمات خلق‌الساعه در زمان وزیر - نیسان خودروبر کاشانک - پیشین، گریبان‌گیر این بازار است و اجازه نمی‌‌دهد به آرامش برسد. از‌سوی‌دیگر، آشفتگی‌های بازار خودرو خارجی به بازارهای داخلی نیز سرایت کرده است بنابراین تا مشکل از سرمنشأ حل نشود، نباید انتظار داشت بازار واکنش روبه‌پایین از خود نشان دهد. چراکه همچنان زاویه دید مدیران ارشد نسبت‌به واردات خودرو از جایگاه بالا است و این رویکرد اجازه رشد به این - نیسان خودروبر کاشانک - بخش را نمی‌دهد.

میزان اشتغال در صنعت واردات بیش‌از 20هزار نفر در سال گذشته بود که درحال‎حاضر به رقمی کمتر از 16‌هزار نفر رسیده، این در حالی است که کارگران این بخش نیز از خانواده خودرویی کشور به حساب می‌آیند. اما ظاهرا مسئولان این را قبول ندارند و به همین دلیل کارگران متخصص مشغول به کار در شرکت‌های نمایندگی واردات باید به‌دلیل ممنوعیت واردات به مرخصی‌های اجباری فرستاده شده و درنهایت اخراج شوند.

نکته پایانی این‎که نباید نگرانی خریداران خودروهای خارجی درخصوص تامین قطعات یدکی با‌توجه به تحریم‌های آمریکا تبدیل به بهانه‌ای برای دلالی خودروهای مانده در گمرک از سوی واسطه‌ها شود، بلکه تامین قطعات و خدمات پس از فروش در صورت رفع قانون ممنوعیت باید از‌سوی دولت تضمین ‌شود.

علی شکوهی، کارشناس بازار خودرو

سر و سامان دادن به بازار با ترخیص دپوشده‎ها

درخصوص خودروهایی که با صلاح‎دید دولت در گمرکات کشور دپو - نیسان خودروبر کاشانک - شده‎اند، باید گفت دولت برای کنترل فشار و ایجاد نظم فروش در - نیسان خودروبر کاشانک - بازار می‌تواند خودروهای مانده در گمرک را به‌عنوان آخرین داشته‌های عملی خود روانه بازار کند. این خودروها می‌توانند میزان قابل‌توجهی از نیاز بازار را پوشش دهند زیرا تمایل خریداران این محصولات به نگهداری آن‎ها باتوجه به گذشت زمان کاهش یافته است و برخی از آن‎ها نیز مجبور به خرید محصول جایگزین شده‎اند.

البته نگرانی‌هایی هم در‌خصوص خدمات پس از فروش خودروهای خارجی وجود دارد که این - نیسان خودروبر کاشانک - امر بر تصمیم فروش یا استفاده این محصولات اثرگذار است.

نوسانات بازار خودروهای خارجی به‌نفع هیچ‌گروهی نیست و کسانی که انتظار - نیسان خودروبر کاشانک - دارند از آشفتگی بازار منفعتی به‌دست بیاورند، اقتصاد کلان و مدیریت منابع مالی را به‌درستی درک نکرده‌اند. زیرا گران‎شدن خودروهای خارجی توان مالی مالکان و دلالان خودرو را هیچگاه افزایش نخواهد داد.

درحال‎حاضر فشار ناشی‌از قانون - نیسان خودروبر کاشانک - ممنوعیت واردات خودرو، مشکلاتی را پیش‌روی شرکت‌های نمایندگی رسمی قرار داده است و حتی درصورت رفع قانون ممنوعیت واردات خودرو این شرکت‌ها با بحران جذب نیروی انسانی متخصص روبه‌رو هستند. زیرا شرکت‌های نمایندگی رسمی به دلایل مالی اقدام به اخراج بیش‌از 70‌درصد پرسنل - نیسان خودروبر کاشانک - متخصص خود طی سال اخیر کرده‌اند و تنها تیم‌های مدیریتی و - نیسان خودروبر کاشانک - حقوقی در این شرکت‌ها باقی مانده‌اند و در سطح محدود هنوز مشغول به همکاری هستند. اما بخش‌های بازاریابی و ترخیص محصولات، در اولویت نخستِ قطع همکاری بودند و ابتدای سال 97 از سیکل همکاری با شرکت‌های نمایندگی رسمی خارج شده‌اند.
 

کامران ندری، استاد دانشگاه و - نیسان خودروبر کاشانک - کارشناس اقتصادی

از برخی تاخیرها باید ترسید

برای ایجاد بنیان‌های اقتصادی نیاز به تخصص و تبحر در لایه‌های مدیریتی است، درحالی‌که اقتصاد ایران ناسالم است و - نیسان خودروبر کاشانک - تنها راهکار برخی مدیران برای حرکت رو به جلو - نیسان خودروبر کاشانک - استفاده از رانت‌های پنهان است. در - نیسان خودروبر کاشانک - چنین شرایطی، وضعیت خودروهای بلاتکلیف در گمرکات کشور نباید غیر از این باشد. درواقع، وابستگی همیشگی کشور به درآمد نفتی، مانع از گرایش به دانشی شده است که در حوزه علوم اقتصادی وجود دارد و از تجربه کشورهای موفق در حوزه علوم مالیاتی و اقتصادی نیز بهره‌ای نبرده‌ایم.

درخصوص چشم‌پوشی دولت از درآمدهای حاصل از واردات خودرو نیز - نیسان خودروبر کاشانک - باید گفت ممنوعیت واردات خودرو - نیسان خودروبر کاشانک - موجب تکیه هرچه بیشتر به درآمدهای نفتی شده است، درحالی‎که می‌توان با ایجاد راهکارهای تولیدی یعنی تسهیل قوانینی تغییر کاربری این شرکت‎ها به واردکننده قطعات خودرو و مشارکت‎جویی از آن‎ها در چرخه تولید، در این بخش نیز در‌آمدزایی داشته باشیم.

با‌توجه به مشابهت - نیسان خودروبر کاشانک - برخی رویدادهای ایران با تجارب برخی کشورهای آمریکای جنوبی باید منتظر برپایی اقتصاد کوپنی بود. - نیسان خودروبر کاشانک - وضعیت خودروهای بلاتکلیفِ مانده در گمرکات جنوبی کشور مرا به یاد ماجرای تحویل وانت‎پیکان شهروند گچسارانی می‎اندازد که در سال 64 برای گرفتن خودرو ثبت‌نام کرده بود اما خودرویش را پس‌از 28 سال یعنی در سال 92 تحویل گرفت!

بنابراین از برخی تاخیرها باید ترسید و اعتبار دولت و - نیسان خودروبر کاشانک - کشور نباید با تصمیمات فردی به حراج گذاشته شود.

اولين صفحه   -  کرایه کفی کاشانک   -   قیمت کفی کاشانک   -   مبلغ کفی کاشانک   -   تعرفه کفی کاشانک   -   شماره تماس کفی کاشانک   -   خدمات کفی کاشانک   -   کفی خودروبر کاشانک   -   کرایه کفی خودروبر کاشانک   -   قیمت کفی خودروبر کاشانک   -   مبلغ کفی خودروبر کاشانک   -   تعرفه کفی خودروبر کاشانک   -   شماره تماس کفی خودروبر کاشانک   -   خدمات کفی خودروبر کاشانک   -   جرثقیل خودروبر کاشانک   -   کرایه جرثقیل خودروبر کاشانک   -   قیمت جرثقیل خودروبر کاشانک   -   مبلغ جرثقیل خودروبر کاشانک   -   تعرفه جرثقیل خودروبر کاشانک   -   شماره تماس جرثقیل خودروبر کاشانک   -   خدمات جرثقیل خودروبر کاشانک   -   نیسان خودروبر کاشانک   -   کرایه نیسان خودروبر کاشانک   -   قیمت نیسان خودروبر کاشانک   -   مبلغ نیسان خودروبر کاشانک   -   تعرفه نیسان خودروبر کاشانک   -   شماره تماس نیسان خودروبر کاشانک   -   خدمات نیسان خودروبر کاشانک   -   نیسان یدک کش کاشانک   -   کرایه نیسان یدک کش کاشانک   -   قیمت نیسان یدک کش کاشانک   -   مبلغ نیسان یدک کش کاشانک   -   تعرفه نیسان یدک کش کاشانک   -   شماره تماس نیسان یدک کش کاشانک   -   خدمات نیسان یدک کش کاشانک   -   ماشین بر کاشانک   -   کرایه ماشین بر کاشانک   -   قیمت ماشین بر کاشانک   -   مبلغ ماشین بر کاشانک   -   تعرفه ماشین بر کاشانک   -   شماره تماس ماشین بر کاشانک   -   خدمات ماشین بر کاشانک   -  آخرين صفحه