تعرفه خودرو سوار سازمان برنامه

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 04709.html
الکتروتراک

شرکت سوئدی استارتاپ اینراید (Enride) به‌تازگی از محصول تمام‌الکتریکی و خودران خود رونمایی کرد.

۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۰

T-Log؛ الکتروتراک خودران بدون کابین

به گزارش «رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو​»،  تولیدکنندگان خودرو - تعرفه خودرو سوار سازمان برنامه - در سراسر جهان به‌دنبال ایجاد تنوع در محصولات خود هستند و در این راستا از طرح‌های جدید استقبال می‌کنند. این در حالی است که سازندگان خودروهای کاروتجاری نیز از این قافله باز نمانده‌اند و شرایطی را فراهم می‌کنند تا ایده‌های جدید امکان پیاده‌سازی روی محصولات سنگین و نیمه‌سنگین را هم داشته باشند. چراکه بخش بزرگی از بازارهای جهانی را خودروهای کار در اختیار دارند و نمی‌توان اهمیت آن‌ها را در صنعت خودرو نادیده گرفت. درحال‎حاضر خودروسازان بسیاری روی عرضه محصولات با سوخت‌های پاک کار می‌کنند و این موضوع را می‌توان یکی از چالش‌برانگیز‌ترین مسائل به‌ویژه در محصولات کاروتجاری دانست. در شرایطی که همچنان استفاده از سوخت‌های پاک میان محصولات خودروسازان مختلف فراگیر نشده اما طرح جدید‌تری موسوم به سیستم خودران روی - تعرفه خودرو سوار سازمان برنامه - برخی محصولات پیاده‌سازی می‌شود. این ایده جذاب توانسته است توجه خودروسازان بزرگی ازجمله دایملر - تعرفه خودرو سوار سازمان برنامه - و ولووتراکس‌ را به‌خود جلب کند تا در پی آن - تعرفه خودرو سوار سازمان برنامه - از نمونه‌های - تعرفه خودرو سوار سازمان برنامه - خودران و بدون‌ راننده خود نیز رونمایی کنند. تازه‌ترین خبر - تعرفه خودرو سوار سازمان برنامه - اما در این بخش محصولی است با نام T-Log که از سوی یک استارت‌آپ سوئدی رونمایی - تعرفه خودرو سوار سازمان برنامه - شده و ویژگی بارز آن نداشتن کابین است. این ویژگی در کنار خودران بودن، این محصول را در مقایسه با دیگر محصولات متمایز می‌کند. در ادامه به معرفی این محصول خواهیم پرداخت.
- تعرفه خودرو سوار سازمان برنامه -    همه‌چیز درباره کامیون خودران T-Log
شرکت سوئدی استارتاپ اینراید (Enride) به‌تازگی از محصول تمام‌الکتریکی و خودران - تعرفه خودرو سوار سازمان برنامه - خود رونمایی کرد. این کامیون خودران با نام T-Log در فستیوال سرعت گودوود بریتانیا (Goodwood Festival of Speed) که در زمین‌های گودوود ساسکس‌غربی انگلستان - تعرفه خودرو سوار سازمان برنامه - برگزار میشود، به معرض نمایش درآمد. به‌گفته طراحان این خودرو، بیشترین - تعرفه خودرو سوار سازمان برنامه - کاربری این محصول برای استفاده در جنگل‌ها و به‌منظور حمل الوار است. 
از دیگر موارد خاص کامیون T-Log می‌توان به نبود کابین راننده روی آن - تعرفه خودرو سوار سازمان برنامه - اشاره - تعرفه خودرو سوار سازمان برنامه - کرد. گرچه ظاهر این خودرو تقریبا شبیه کامیون‌های - تعرفه خودرو سوار سازمان برنامه - کابین‌دار است اما از آنجا‌ که این محصول تمام‌خودران بوده، نیازی به طراحی کابین برای آن - تعرفه خودرو سوار سازمان برنامه - احساس نشده است. درحالی‌که اینراید امکانی را فراهم کرده است که این خودرو از صدکیلومتر دورتر هم کنترل شود. در بخش بار این کامیون، پایه‌هایی برای نگه‌داشتن الوار تعبیه شده است که هنگام جابه‌جایی از افتادن آن‌ها جلوگیری می‌کند.T-log  روی پلت‌فرم خودران شرکت اِنویدیا (Nvidia) ساخته شده و قادر به عملیات در سطح 4 است. شرکت اینراید به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی کرده است تا این کامیون تا سال 2020 وارد ناوگان حمل‌ونقل و صنعت چوب بریتانیا شود. 

  - تعرفه خودرو سوار سازمان برنامه -  مشخصات فنی
مهندسان این شرکت، کامیون خودران - تعرفه خودرو سوار سازمان برنامه - T-Log را با تقویت - تعرفه خودرو سوار سازمان برنامه - شاسی و سیستم تعلیق به‌گونه‌ای - تعرفه خودرو سوار سازمان برنامه - طراحی‌ کرده‌اند تا توانایی - تعرفه خودرو سوار سازمان برنامه - مقابله با بارهای سنگین و جاده‌های نرم جنگلی را داشته‌ باشند. این - تعرفه خودرو سوار سازمان برنامه - سطح از تطبیق‌پذیری برای وسایل نقلیه خودران تا امروز پیش‌بینی نشده بود. 
یکی از اهداف تولید این کامیون خودران، جایگزینی آن با محصولات آلاینده‌ای است که پیش از این وارد ناوگان‌های حمل‌ونقل - تعرفه خودرو سوار سازمان برنامه - شده‌اند و آلایندگی بسیاری را به محیط‌زیست وارد می‌کنند. بنابراین - تعرفه خودرو سوار سازمان برنامه - شرکت اینراید هیچ موتوری را برای این کامیون خودران در نظر نگرفته است. این کامیون از پیشرانه الکتریکی برخوردار - تعرفه خودرو سوار سازمان برنامه - است که 300کیلووات قدرت تولید می‌کند و با هر بار شارژ می‌تواند - تعرفه خودرو سوار سازمان برنامه - 120مایل را - تعرفه خودرو سوار سازمان برنامه - طی کند. 
کامیون T-log از سیستم مسیریابی هوشمند و بهینه‌سازی زمان تحویل برخوردار است که می‌تواند هزینه‌های حمل‌ونقل این صنعت را به میزان چشمگیری کاهش دهد. از دیگر امکانات تعبیه‌شده روی این خودرو می‌توان به دوربین، فناوری سنجش از راه دور و رادار اشاره کرد. همچنین T-Log از سیستم آگاهی 360درجه از محیط اطراف نیز بهره‌مند است. 

   نظر مدیرعامل اینراید در مورد ویژگی‌های T-Log
مدیرعامل شرکت اینراید در خصوص ضرورت تولید این محصول الکتریکی - تعرفه خودرو سوار سازمان برنامه - و خودران معتقد است: «در کشورهای اسکاندیناوی و نوردیک که صنعت چوب در آن‌ها گسترده‌ است، حدود - تعرفه خودرو سوار سازمان برنامه - 20درصد از حمل‌ونقل مربوط به جابه‌جایی الوارها می‌شود.» 
بنابراین چنین محصولاتی می‌توانند کاهش هزینه‌ها را برای اپراتورهای مختلف به همراه داشته باشند. روبرت فلاک همچنین درمورد جایگزینی پیشرانه‌ الکتریکی با موتورهای منسوخ دیزلی افزود: «ما در این محصول - تعرفه خودرو سوار سازمان برنامه - از موتورالکتریکی بهره بردیم تا ثابت کنیم این پیشرانه‌ها توانایی انجام کارهای سخت را هم دارند.» 
دیگر مدیران این شرکت نیز بر این باورند چنانچه بازپرداخت مالی برای اپراتورهای فعال در ناوگان وجود - تعرفه خودرو سوار سازمان برنامه - داشته باشد، می‌توان آن‌ها را به استفاده ازتکنولوژی‌های جدید متقاعد کرد. اینراید معتقد است زمانی که از باتری‌های الکتریکی به جای موتور در این خودروها، به‌طور قطع عملکرد بهتری‌ را برای باربری به همراه خواهد داشت و هزینه‌های تولید را کاهش 
خواهد داشت. 
همچنین مسئولان این شرکت می‌گویند براساس قوانین جدید برای کاهش سطح الاینده‌های کربنی، کامیون‌های الکتریکی می‌توانند گزینه‌های مناسبی محسوب شوند. پیش‌از این نیز ایلان‌ ماسک اعلام کرده بود کامیون‌های الکتریکی این شرکت به ازای هر مایل - تعرفه خودرو سوار سازمان برنامه - 1.26دلار هزینه‌ اجرایی دارند درحالی‌که این مبلغ برای نمونه‌های دیزلی به 1.51دلار می‌رسد. مدیرعامل این شرکت می‌گوید حذف کابین و جایگزین راننده با یک اپراتور که می‌تواند عملکرد چند کامیون را از راه دور نظارت و کنترل کند، به‌طور قابل‌توجهی باعث کاهش هزینه‌ها می‌شود.

   تقدم کامیون T-Pod اینراید
کامیون خودران T-Log را نمی‌توان - تعرفه خودرو سوار سازمان برنامه - نخستین محصول شرکت اینراید دانست، این استارت‌آپ سال گذشته برای اولین‌بار از کامیون‌های خودران خود با نام T-Pod - تعرفه خودرو سوار سازمان برنامه - رونمایی و از این طریق، صنعت حمل‌ونقل را متحول کرد. T-Pod را می‌توان نسل پیشین T-Log - تعرفه خودرو سوار سازمان برنامه - برشمرد چراکه این دو محصول شباهت‌های بسیاری به یکدیگر دارند، هر دو تمام‌الکتریکی و خودران هستند و از ویژگی‌های آن‌ها، نداشتن کابین و موتورهای احتراقی است. نبود کابین در این خودروها، آن‌ها را بی‌نیاز به پدال‌ها، دنده و شیشه‌جلو کرده است. اینراید تنها برای طراحی ظاهری - تعرفه خودرو سوار سازمان برنامه - فضایی فلت و شبیه کابین را در قسمت جلویی این محصولات در نظر گرفته است. 
این کامیون خودران به دو گونه رانده می‌شود، یا اپراتور آن را از راه دور کنترل می‌کند یا کاملا بی‌نیاز از هرگونه کنترل انسانی خواهد بود. اینراید درخصوص T-Pod اعلام کرده بود در آینده‌ای نه‌چندان دور این خودرو را وارد صنعت حمل‌ونقل خواهد کرد. نخستین کامیون خودران اینراید قادر به‌حمل ۱۵پالت کالا ارزیابی شده بود. یکی از تفاوت‌های دو کامیون خودران اینراید کاربری آن‌هاست؛ برخلاف T-Log، کامیون T-Pod به - تعرفه خودرو سوار سازمان برنامه - منظور استفاده - تعرفه خودرو سوار سازمان برنامه - در جاده‌های پرپیچ‌وخم شهری طراحی شده است. این خودرو از یک محفظه پوشیده برای بار بهره می‌برد که فضای محدودتری را برای بارهای موردنظر ایجاد خواهد کرد. طول این کامیون کمی بیش‌از ۷متر است. این شرکت هدف خود را از راه‌اندازی چنین محصولی ایجاد سیستم کامل ترابری میان شهرهای گوتنبرگ و هلسین‌بوری سوئد - تعرفه خودرو سوار سازمان برنامه - اعلام کرده است.
 

اولين صفحه   -  شماره تماس نیسان خودروبر سازمان برنامه   -   خدمات نیسان خودروبر سازمان برنامه   -   نیسان یدک کش سازمان برنامه   -   کرایه نیسان یدک کش سازمان برنامه   -   قیمت نیسان یدک کش سازمان برنامه   -   مبلغ نیسان یدک کش سازمان برنامه   -   تعرفه نیسان یدک کش سازمان برنامه   -   شماره تماس نیسان یدک کش سازمان برنامه   -   خدمات نیسان یدک کش سازمان برنامه   -   ماشین بر سازمان برنامه   -   کرایه ماشین بر سازمان برنامه   -   قیمت ماشین بر سازمان برنامه   -   مبلغ ماشین بر سازمان برنامه   -   تعرفه ماشین بر سازمان برنامه   -   شماره تماس ماشین بر سازمان برنامه   -   خدمات ماشین بر سازمان برنامه   -   خودرو سوار سازمان برنامه   -   کرایه خودرو سوار سازمان برنامه   -   قیمت خودرو سوار سازمان برنامه   -   مبلغ خودرو سوار سازمان برنامه   -   تعرفه خودرو سوار سازمان برنامه   -   شماره تماس خودرو سوار سازمان برنامه   -   خدمات خودرو سوار سازمان برنامه   -   جرثقیل یدک کش سازمان برنامه   -   کرایه جرثقیل یدک کش سازمان برنامه   -   قیمت جرثقیل یدک کش سازمان برنامه   -   مبلغ جرثقیل یدک کش سازمان برنامه   -   تعرفه جرثقیل یدک کش سازمان برنامه   -   شماره تماس جرثقیل یدک کش سازمان برنامه   -   خدمات جرثقیل یدک کش سازمان برنامه   -   چرخگیر سازمان برنامه   -   کرایه چرخگیر سازمان برنامه   -   قیمت چرخگیر سازمان برنامه   -   مبلغ چرخگیر سازمان برنامه   -   تعرفه چرخگیر سازمان برنامه   -   شماره تماس چرخگیر سازمان برنامه   -   خدمات چرخگیر سازمان برنامه   -   امداد خودرو پردیسان   -   کرایه امداد خودرو پردیسان   -   قیمت امداد خودرو پردیسان   -   مبلغ امداد خودرو پردیسان   -  آخرين صفحه