حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
کد مطلب: 01979.html
درحالیکه تا سال گذشته پیشبینی میشد بازار ایران سالانه به حدود یکمیلیون و 200هزاردستگاه خودرو نو احتیاج داشته باشد، با افزایش قیمت خودروها، عملا تعداد قابلملاحظهای از مشتریان بازار خودرو ایران، از گردونه مشتریان هدف خارج شدند.
۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۸
تاثیر کاهش قدرت خرید طبقه متوسط بر بازار خودروهای داخلی گران
به گزارش «رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو»، با وجود - تعرفه خودرو سوار محمودیه - ارائه مجوز دولت برای افزایش قیمت خودروهای ساخت داخل و همچنین افزایش قیمت خودروهای چینی مونتاژی، درنهایت خودروسازان کشور نمیتوانند درآمدهای قبلی خود را محقق - تعرفه خودرو سوار محمودیه - سازند. درحالیکه تا سال گذشته پیشبینی میشد بازار ایران سالانه به حدود یکمیلیون و 200هزاردستگاه خودرو نو احتیاج داشته باشد، با افزایش قیمت خودروها، عملا تعداد قابلملاحظهای از مشتریان بازار خودرو ایران، از گردونه مشتریان هدف خارج شدند. این مشتریان عموما از طبقه متوسط و زیر متوسط هستند و اکثرا - تعرفه خودرو سوار محمودیه - کارمندان و کارگران را شامل میشوند که درآمدشان در طول یکسال گذشته ثابت مانده، درحالیکه تورم هزینههای زندگی آنها را افزایش داده - تعرفه خودرو سوار محمودیه - است. - تعرفه خودرو سوار محمودیه - حال با افزایش یکصد درصدی قیمت خودروهای ساخت داخل، توان آنها برای خرید خودرو هم بهشدت کاسته شده است. مثلا خودرویی که در سال - تعرفه خودرو سوار محمودیه - گذشته حدود ٥٠میلیونتومان قیمت داشت، این روزها یکصد میلیونتومان بهفروش میرسد، درحالیکه درآمد مشتری هدف این خودرو، نسبت به سال قبل تغییری نکرده است. بدینترتیب شاهد کاهش تقاضا برای خودروهای ساخت داخل خواهیم بود. این ریزش تقاضا در خودروهای بازه قیمتی ١٠٠ تا ٢٠٠میلیونتومان بیشتر رخ داده است که سال گذشته در محدوده - تعرفه خودرو سوار محمودیه - ٥٠ تا ١٠٠ میلیونتومان قرار داشتند.