جرثقیل یدک کش محمودیه

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 01982.html

فرقی نمی‌کند پای خودروساز در میان باشد،‌ یا تولیدکننده موتورسیکلت و تایرساز یا کارخانه‌های تولید روانکار؛‌ همه‌وهمه به نوعی به زنجیره‌ای از تامین‌کننده مواداولیه وابسته‌اند که در طول سال‌های گذشته هیچ‌گونه فشار و حتی درخواستی از آن‌ها برای به‌روزرسانی محصولاتشان نبوده است.

۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۷

زنجیره تامین؛ حلقه گم‌شده صنایع ایرانی

 به گزارش «رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو»،اینجا در ایران وقتی پای خودکفایی،‌ پیشرفت و دست‌یابی‌به تکنولوژی روز دنیا به میان می‌آید، تمام نگاه‌ها به‌ صنایعی دوخته می‌شود - جرثقیل یدک کش محمودیه - که خود به نوعی به صنایع تولیدکننده مواداولیه وابستگی دارند. فرقی نمی‌کند پای خودروساز در میان باشد،‌ یا تولیدکننده موتورسیکلت و تایرساز یا کارخانه‌های تولید روانکار؛‌ همه‌وهمه به نوعی به زنجیره‌ای از تامین‌کننده مواداولیه وابسته‌اند که در طول سال‌های گذشته هیچ‌گونه فشار و حتی درخواستی از آن‌ها برای به‌روزرسانی محصولاتشان نبوده است. در تمام این - جرثقیل یدک کش محمودیه - سال‌ها گویی زنجیره تامین کارخانه های صنعتی به حلقه‌ای گم‌شده تبدیل شده‌اند و همگام با رشد تکنولوژی در صنایع نتوانسته‌اند محصولات - جرثقیل یدک کش محمودیه - خود را به‌عنوان ماده اولیه صنایعی مانند تولید تایر یا روغن موتور به‌روزرسانی کنند. اگرچه خودروسازان در طول سال‌های گذشته مطالبات خود از صنایع تامین‌کننده مانند تایر،‌ قطعات یدکی و ... را به روشنی اعلام کرده‌اند، اما صنایع میان‌دستی مانند تایرسازان موفق به‌اعلام مطالبات خود به تامین‌کنندگان مواداولیه نشده‌اند یا - جرثقیل یدک کش محمودیه - شاید بهتر باشد بگوییم زورشان به تامین‌کننده‌های - جرثقیل یدک کش محمودیه - پرقدرتی مانند پتروشیمی‌ها نچربیده است! مثال واضح این موضوع استانداردهای 85گانه خودروسازی است که در آن خودروساز باید از تایری استفاده کند که قادر به رعایت 5استاندارد - جرثقیل یدک کش محمودیه - اصلی باشد. از جمله این استانداردها می‌توان به استاندارد اتحادیه اروپا یا E-MARK اشاره کرد. تا این‌جای - جرثقیل یدک کش محمودیه - کار اداره استاندارد تنها به خودرویی اجازه شماره‌گذاری می‌دهد که از تایری با استانداردهای اروپا استفاده کند، ‌خودروساز نیز فشار خود را به تامین‌کننده تایر وارد می‌کند و در آن سو این تایرساز است که باید با استفاده از مواداولیه‌ای که با تکنولوژی قدیمی و چندده‌سال پیش تولید در اختیارش قرار می‌گیرد، تایری مطابق استانداردهای روز دنیا تولید کند. مشکلی که برای رفع آن باید به سراغ صنایع - جرثقیل یدک کش محمودیه - پتروشیمی رفت که چرا هنوز کائوچوی مصنوعی مورداستفاده در نسل‌های قدیم تایر را تولید می‌کنند؟ باید به سراغ صنایع تولیدکننده روانکار رفت که چرا هنوز پسماند کارخانه‌های خود را به‌عنوان روغن فرایند به تایرساز می‌فروشند و اقدامی برای بالابردن تکنولوژی تولید نکرده‌اند؟ باید به سراغ تولیدکننده دوده رفت و - جرثقیل یدک کش محمودیه - این سوال را پرسید که - جرثقیل یدک کش محمودیه - چرا هنوز اقدامی برای جایگزینی سیلیکا با کربن نکرده است تا کیفیت تایرهای ایرانی بالاتر برود؟ تمام این سوالات را می‌توان برای صنایع تولید روانکار نیز مطرح کرد. سوالاتی که - جرثقیل یدک کش محمودیه - برای قطعه‌ساز،‌ تولیدکننده فیلترها، ‌لنت ترمز و... قابل‌طرح است. آری پیشرفت خودروسازی ما اگرچه در گرو پیشرفت قطعه‌سازی و دیگر صنایع وابسته است، اما نباید از یاد ببریم که تامین‌کننده‌های مواداولیه و تکنولوژی به‌کاررفته در کارخانه‌هایشان می‌تواند نقش بسزایی در رشد و تعالی خودروسازی داشته باشد؛ اتفاقی که تا به امروز کوچکترین توجهی به آن صورت نگرفته و همیشه همچون حلقه‌ای گمشده به فراموشی سپرده شده است.

اولين صفحه   -  کرایه نیسان یدک کش محمودیه   -   قیمت نیسان یدک کش محمودیه   -   مبلغ نیسان یدک کش محمودیه   -   تعرفه نیسان یدک کش محمودیه   -   شماره تماس نیسان یدک کش محمودیه   -   خدمات نیسان یدک کش محمودیه   -   ماشین بر محمودیه   -   کرایه ماشین بر محمودیه   -   قیمت ماشین بر محمودیه   -   مبلغ ماشین بر محمودیه   -   تعرفه ماشین بر محمودیه   -   شماره تماس ماشین بر محمودیه   -   خدمات ماشین بر محمودیه   -   خودرو سوار محمودیه   -   کرایه خودرو سوار محمودیه   -   قیمت خودرو سوار محمودیه   -   مبلغ خودرو سوار محمودیه   -   تعرفه خودرو سوار محمودیه   -   شماره تماس خودرو سوار محمودیه   -   خدمات خودرو سوار محمودیه   -   جرثقیل یدک کش محمودیه   -   کرایه جرثقیل یدک کش محمودیه   -   قیمت جرثقیل یدک کش محمودیه   -   مبلغ جرثقیل یدک کش محمودیه   -   تعرفه جرثقیل یدک کش محمودیه   -   شماره تماس جرثقیل یدک کش محمودیه   -   خدمات جرثقیل یدک کش محمودیه   -   چرخگیر محمودیه   -   کرایه چرخگیر محمودیه   -   قیمت چرخگیر محمودیه   -   مبلغ چرخگیر محمودیه   -   تعرفه چرخگیر محمودیه   -   شماره تماس چرخگیر محمودیه   -   خدمات چرخگیر محمودیه   -   امداد خودرو دربند   -   کرایه امداد خودرو دربند   -   قیمت امداد خودرو دربند   -   مبلغ امداد خودرو دربند   -   تعرفه امداد خودرو دربند   -   شماره تماس امداد خودرو دربند   -   خدمات امداد خودرو دربند   -  آخرين صفحه