تعرفه نیسان یدک کش نهج البلاغه

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 01755.html
محمد گرجی

در بخش فنی، این هواپیمایی حدود 900نفر کارشناس دارد که بیش‌از 80درصد این افراد نیز دارای گواهینامه ‏های تاییدشده از سازمان هواپیمایی کشوری هستند

۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۱

ایمنی پرواز را فدای سودآوری نمی‌کنیم

به گزارش «رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو»، هواپیمایی آسمان - تعرفه نیسان یدک کش نهج البلاغه - با مصوبه شورای انقلاب اسلامی‏، از ادغام چهارشرکت هوایی کوچک با نام‏های «ایرتاکسی»، «ایرسرویس» که کارهای چارتری انجام می‏داد، «هور آسمان» که در بخش لجستیک و قطعات فعال بود و در نهایت «پارس‏ایر» که با دوفروند فوکر‏28 وظیفه انتقال مسافر را برعهده داشت، شکل گرفت. در ابتدای دهه‏80 این شرکت هواپیمایی به سازمان بازنشستگی کشوری واگذار شد و درحال حاضر مهندس محمد گرجی، مدیریت این شرکت را برعهده دارد. وی - تعرفه نیسان یدک کش نهج البلاغه - از سال‏65 به ‏طور مستمر در آسمان مشغول به کار بوده و در سال‏93 که برجام آغاز شد، از بخش فنی - تعرفه نیسان یدک کش نهج البلاغه - به بخش برنامه ‏ریزی و توسعه ناوگان منتقل شد. اکنون سکان هدایت این شرکت هواپیمایی - تعرفه نیسان یدک کش نهج البلاغه - برعهده او است.

در ادامه نشست‏های مدیران صنعت هوایی، با ایشان گفت ‏وگویی را انجام دادیم که از نظر می‏گذرانید.

به ‏عنوان نخستین پرسش، یک تصویر کلی - تعرفه نیسان یدک کش نهج البلاغه - از شرایط ناوگان، کارکنان و وضعیت موجود شرکت آسمان ارائه بفرمایید.

شرکت خدمات هوایی‏ کشور (آسمان) در‏ سال 59 با مصوبه‏ شورای‏انقلاب‏اسلامی از ادغام چهار شرکت هوایی با هدف خدمت‏رسانی و خدمت‏گذاری به نقاط محروم شکل گرفت. با شکل‏گیری آسمان این جمله شایع شده بود که هرجا ایران‏ایر نمی‏رود، آسمان می‏رود! ماموریت پروازی‏ این شرکت - تعرفه نیسان یدک کش نهج البلاغه - با توجه به محدودیت وزنی 30 تن که در قانون تاسیس بر شرکت تحمیل شده بود تا سال 1373 - تعرفه نیسان یدک کش نهج البلاغه - با هواپیماهای 60 و 80 نفره صورت می‏پذیرفت‏‏‏ و در دهه 70 با رفع ممنوعیت مذکور و با خرید هواپیماهای بوئینگ - تعرفه نیسان یدک کش نهج البلاغه - 727 وارد مرحله جدیدی در پروازهای برون مرزی به خصوص به مقاصدی در سواحل خلیج فارس شد اما آسمان همزمان و در راستای ایفای تعهدات ملی‏ خود و با خرید 6 فروند هواپیمای‏ ATR‏ نو از فرانسه به همراه 6 فروند فوکر 28 ؛کماکان پروازهای داخلی‏ به اقصی نقاط کشور را ادامه داد .

در‏ سال‏81 و حتی - تعرفه نیسان یدک کش نهج البلاغه - پس از خصوصی شدن و تغییر مالکیت از وزارت راه به صندوق بازنشستگی و در زیر مجموعه وزارت رفاه نیز، کماکان همین - تعرفه نیسان یدک کش نهج البلاغه - سیاست ادامه یافت. در دهه 80، آسمان اقدام به خرید بیست و یک‏ فروند هواپیمای فوکر100 برای سفر به نقاط کم‏برخوردار کرد و در تمام این سال‏ها در بحث پرواز به نقاط کم‏برخوردار، مقام اول را داشته است. علاوه بر بحث مسافربری، - تعرفه نیسان یدک کش نهج البلاغه - به‏دلیل بافت فکری حاکم در آسمان، ایجاد اولین هسته‏های تامین و نگهداری و خودکفایی نیز - تعرفه نیسان یدک کش نهج البلاغه - در همین شرکت شکل گرفت.

اگر امروز به تجهیزات و تاسیسات آسمان نگاه کنید، نزدیک به 26هزارمترمربع آشیانه تعمیر‏ و نگهداری در چهارفرودگاه کشور و نزدیک به - تعرفه نیسان یدک کش نهج البلاغه - 33هزارمترمربع کارگاه، آزمایشگاه و لابراتوارهای فنی می‌بینید که ثروت بسیار عظیمی است. همه این فضاها در زمین‏های دولتی است که نشان می‏دهد - تعرفه نیسان یدک کش نهج البلاغه - سرمایه ‏گذاری‏هایی که می‏توانست برای راه‏اندازی شعبات مکانیک و موتور خارج از فرودگاه‏ها انجام شود، برای استفاده عمومی و در داخل زمین‏های دولتی و به‏صورت‏‏‏ BOT ایجاد شده است و سیاست شرکت از ابتدا‏ چنین بوده که همگان از امکانات آن‏ استفاده کنند.

همین فکر - تعرفه نیسان یدک کش نهج البلاغه - و - تعرفه نیسان یدک کش نهج البلاغه - ایده، باعث تربیت صدها متخصص فنی در طی این سال‏ها شده است. امروزه اگر نگاهی به لایه‏‏های مدیریتی و تخصصی صنعت‏ بیندازیم، متوجه می‌شویم نیروی تمام‏ شرکت‏های هوایی (به‏جز ایران‏ایر) ‏ از آسمان تامین شده است. در حقیقت آسمان همواره دانشگاه آدم‏ساز صنایع هوایی و در بحث شروع تعمیرات پیشرو بوده است. در دهه 60 و دوران دفاع مقدس، آسمان موفق شد برای اولین بار چک نهایی فوکر27 و فالکون20 را در کشور - تعرفه نیسان یدک کش نهج البلاغه - نهادینه کند که برای شرکتی که تنها چند سال از عمر آن می‏گذشت، کاری بسیار بزرگ است. این بینش کماکان نیز در این شرکت حاکم است. در واقع یکی از سیاست‏های آسمان، استقلال تعمیرات در داخل - تعرفه نیسان یدک کش نهج البلاغه - برای هرهواپیمایی است که به منظور استفاده در خطوط هوایی داخلی‏ وارد کشور می‏شود.

درحال‌حاضر برای 10مدل هواپیما، گواهی و مجوز تعمیر و نگهداری داریم. از هواپیماهای کوچکی که برای عکسبرداری سازمان نقشه‏برداری استفاده می‏شوند تا ایرباس340، به‏عبارت دقیق‏تر از هواپیمای 20تن تا 300تن. طبیعتا بعضی از این هواپیماها را نداریم اما مجوز تعمیراتشان را داریم. کلیه مجوزهای تعمیر و نگهداری از سازمان هواپیمایی کشوری دریافت شده است. در کنار همه این‌ها، تربیت صدها خلبان را نیز بر عهده داشتیم و در دهه‏های مختلف به ایرلاین‏هایی چون - تعرفه نیسان یدک کش نهج البلاغه - هما، کیش‏ایر، قشم‏ایر و بسیاری دیگر خلبان ارائه کردیم که بنیان بسیار محکمی را در این مکان‏ها ایجاد کرده‏اند.

پس می‏توان گفت، هواپیمایی آسمان در - تعرفه نیسان یدک کش نهج البلاغه - بخش فنی، - تعرفه نیسان یدک کش نهج البلاغه - بسیار توانمند است. 

بله. در بخش فنی، این هواپیمایی حدود 900نفر کارشناس دارد که - تعرفه نیسان یدک کش نهج البلاغه - بیش‌از 80درصد این افراد نیز دارای گواهینامه ‏های تاییدشده از سازمان هواپیمایی کشوری هستند. بسیاری از نیروهای تربیت‏شده آسمان در دوره‌های - تعرفه نیسان یدک کش نهج البلاغه - مختلف به کشورهایی چون کانادا یا ایرلاین‏های دیگر داخلی رفته ‏اند و جایگاه بسیار مناسبی پیدا کرده ‏اند.

- تعرفه نیسان یدک کش نهج البلاغه -

تعمیر، نگهداری و ترخیص 10مدل هواپیمای مختلف، نشان از 10فرهنگ متفاوت دارد. ما در حال حاضر به‏جز بخش تعمیر و نگهداری بدنه، در حوزه موتور و بسیار موارد دیگر نیز فعالیت داریم. از سوی دیگر با شرکت‏های توانمندی چون «صاایران» که در بحث صنعت هواپیما جایگاه بسیار خوب و توانمندی‏های زیادی دارد نیز همکاری داریم. 

در تعمیر موتور چه جایگاهی دارید؟

تعمیر موتور هواپیما فرایند پیچیده ‏ای است که به لطف خداوند و تلاش جهادگونه متخصصین داخلی‏ در حال رشد و شکوفایی است. مسلما بخش فنی هواپیمایی آسمان نیز در این فرایند حضور جدی و پرثمری دارد‏ اما مساله - تعرفه نیسان یدک کش نهج البلاغه - مهم و راهبردی تامین و جایگزینی - تعرفه نیسان یدک کش نهج البلاغه - قطعات مصرفی و مستهلک موتور است که در حال حاضر با توجه به توان داخلی، بخش کمی از آن‌ها‏ در داخل کشور تولید می‏شود.

اگر بخواهیم به‏ شکل درصدی بیان کنیم، تولید بخش - تعرفه نیسان یدک کش نهج البلاغه - تعمیرات داغ، - تعرفه نیسان یدک کش نهج البلاغه - صددرصد در داخل کشور انجام می‏گیرد‏ اما در بخش سرد یا کمپرسور، نیازمند‏ دیسک‏ها و تیغه ‏هایی هستیم که باید از خارج کشور تامین شود. امید می‏رود تولید این بخش نیز به‌زودی توسط صنعتگران بزرگ کشور انجام بگیرد و برای همیشه ایران در این حوزه از کشورهای بیگانه بی‌نیاز شود.

آیا از بخش تعمیرات درآمدی دارید؟‏‏‏ ‏‏‏ ‏ 

بله اما در حال حاضر فروش بلیت اولین منبع درآمد آسمان است. نباید فراموش شود که هدف آسمان در کل چیز دیگری است. مثلا هواپپمای رقیب در آشیانه ما تعمیر و نگهداری می‏شود و - تعرفه نیسان یدک کش نهج البلاغه - کار آن به‏ جای 60روز در 45روز انجام می‏شود. ما هیچ‏وقت فکر نمی‏کنیم که - تعرفه نیسان یدک کش نهج البلاغه - این هواپیمای رقیب است، بلکه تفکرمان این است که درحال خدمت به یک هواپیمای ایرانی هستیم و البته درآمدی هم از آن کسب می‏کنیم.

وضعیت کنونی آسمان چگونه است؟

این شرکت از سال 90 با یک تلاطم‏ مدیریتی روبه‏ رو شد که توقف یک‌سری از طرح‌ها را به‌دنبال داشت و طرح‌های - تعرفه نیسان یدک کش نهج البلاغه - جدیدتری نیز با تغییر مدیریت به فراموشی سپرده شدند. به‌رغم همه - تعرفه نیسان یدک کش نهج البلاغه - مشکلات، شرکت آسمان کماکان بیشترین تعداد پرواز از فرودگاه مهرآباد به مقصدهای داخلی را دارد. ماهیت تئوریکی آسمان از ابتدا، خدمت‏ رسانی به فرودگاه‏ های کم ‏برخوردارتر بوده است و به یقین‏ می‌توان - تعرفه نیسان یدک کش نهج البلاغه - گفت‏ هر جایی که فرودگاهی تاسیس‏ می‏شود، آسمان در راه‌اندازی آن نقش دارد. 

- تعرفه نیسان یدک کش نهج البلاغه -

ریشه این طلایه ‏دار بودن کجاست؟

انقلابی در ایران اتفاق افتاد که شعارش عدالت - تعرفه نیسان یدک کش نهج البلاغه - برای همه مردم بود. - تعرفه نیسان یدک کش نهج البلاغه - این انقلاب اراده کرد‏ تا خدماتی را که تنها برای بخشی از مردم این کشور بود، به کل ملت ارائه دهد. آسمان نیز به‌عنوان زاده این نهضت و شورای - تعرفه نیسان یدک کش نهج البلاغه - انقلاب‏ از این قاعده مستثنی نبوده و همواره متعلق به ملت بوده است و مردم در تک‏تک اجزای‏ این شرکت - تعرفه نیسان یدک کش نهج البلاغه - نیز سهیم هستند.

از تاسیس این شرکت نزدیک به - تعرفه نیسان یدک کش نهج البلاغه - 4دهه می‌گذرد‏ و در این مدت شاهد رشد روزافزون شرکت در - تعرفه نیسان یدک کش نهج البلاغه - ابعاد - تعرفه نیسان یدک کش نهج البلاغه - تخصصی بوده‌ایم. در بحث تعمیر موتور و تعمیر قطعات نیز همواره پیشرو بوده‏ایم اما همیشه به‏دلیل تغییر مالکیت‏ها و مدیریت‏ها، این ثروت ملی تحت‏الشعاع و در چند سال - تعرفه نیسان یدک کش نهج البلاغه - اخیر بسیار مورد نقد قرار گرفته است. در دهه80 تصمیم گرفتند آسمان را به بخش خصوصی واگذار کنند، پس به صندوق بازنشستگی واگذار شد.

با تمهیدات به‌عمل آمده در آن مقطع و پشتیبانی صاحبان سهام، - تعرفه نیسان یدک کش نهج البلاغه - 21فروند فوکر100 خریداری و به ناوگان شرکت اضافه شد تا بتوانند به تمام نقاط کشور - تعرفه نیسان یدک کش نهج البلاغه - اعم‌از اقتصادی و غیراقتصادی؛ مناطق نفتی و کم‏برخوردار‏ خدمت‏رسانی کنند. این - تعرفه نیسان یدک کش نهج البلاغه - نشان می‏دهد که - تعرفه نیسان یدک کش نهج البلاغه - هیچ‏گاه تفکر صرف‏ بنگاهی‏ و سودآوری مطلق پشت عملکرد آسمان نبوده و سیاست این شرکت همواره - تعرفه نیسان یدک کش نهج البلاغه - خدمت به کشور بوده - تعرفه نیسان یدک کش نهج البلاغه - است تا امکانات فرودگاه‏های بزرگ در فرودگاه‏های کوچک هم قابل استفاده باشد و همه مردم ایران به سفرهای هوایی، حضور متخصصین علوم مختلف در اقصی نقاط کشور و تاسیس دانشگاه‏ها در شهرهای کوچک دسترسی داشته باشند.

امروز افتخار می‏کنیم که هرجا بیمارستان یا دانشگاهی ساخته می‏شود، هر نماینده مجلس، استاندار یا هر شخص دیگری می‌خواهد به هر فرودگاهی در هر نقطه کشور سفر کند، متخصصان زمینه‏ انتقال‏ آن مسافر را ایجاد کرده‌اند. امروزه - تعرفه نیسان یدک کش نهج البلاغه - این فرهنگ در کشور رشد کرده و شرکت‌های دیگر نیز‏ با - تعرفه نیسان یدک کش نهج البلاغه - خرید هواپیماهای منطقه‌ای قصد حضور اقتصادی در این مسیرها را دارند. در فرودگاه‌هایی که در آن‌ها جز با هواپیماهای آسمان پرواز دیگری انجام نمی‌شد، شاهد پرواز دو یا سه شرکت دیگر مانند ایلام سنندج، بیرجند و... هستیم.

چالش‏های پیش روی این ایرلاین چیست؟‏‏‏ 

درحال‌حاضر شرکت آسمان طبق موازین موجود، تحت نظارت نهادهای نظارتی است، خودگردان است و از ردیف بودجه مجلس برخوردار - تعرفه نیسان یدک کش نهج البلاغه - نیست. از سوی دیگر و در راستای استخدام‌های توصیه‌شده در سال‌های مختلف با تراکم نیرو روبه‌رو است که‏ مسلما این نوع عملکرد موجب افزایش‏‏‏ بدهی‏هایی شده است که‏ بخشی از آن با پرواز به مناطق کم‏برخوردار، تهاتر شده و بخشی دیگر هنوز در حال پیگیری است. اما امروز باید تکلیف مشخص شود که نوع نگاه به آسمان چگونه است؟ فرقی نمی‏کند نگاه بنگاهی است یا تکلیفی، باید در همان جهت‏ به آسمان توجه شود.

دنبال‌کردن هدف بنگاهی‏ با یک نگاه‏ تکلیفی دشوار و غیرممکن خواهد بود. به‏طور مثال اگر امروز برنامه، دادن‏ چارتر برای مناطق مجاز گردشکری شود‏، باید مفاد دقیق آیین‌نامه‏‏های معاملاتی را دنبال کنیم‏. این یعنی مدیران بازرگانی این شرکت، حق انتخاب متناسب با شرایط بازار را ندارند و بیشتر مواظب ارقام و توجیهات اقتصادی طرح هستند.

در تخصیص ارز هیچ تفاوتی با شرکت‏های فعال در - تعرفه نیسان یدک کش نهج البلاغه - حوزه‏‏های دیگر نداریم و حتی شاید در - تعرفه نیسان یدک کش نهج البلاغه - جایگاهی پایین‌تر از گوشی همراه هستیم. طبق مقررات باید برای تامین ارز از سامانه‏های دولتی اقدام کنیم اما وقتی ارزی به ما تخصیص داده نمی‌شود، قطعات در خارج از کشور بلوکه می‌شوند و به دنبال آن توان پروازی آسمان کاهش پیدا می‏کند.

اگر بخواهم این ارز را از بازار آزاد تهیه کنیم، شائبه به‏وجود می‏آید - تعرفه نیسان یدک کش نهج البلاغه - پس باید در صف طولانی خرید ارز بانک مرکزی بمانیم تا ارز به ما تخصیص پیدا کند. درحال‌حاضر شرکتی که سالیان سال افتخار لجستیکی نهادهای دولتی را داشته - تعرفه نیسان یدک کش نهج البلاغه - است، در تامین اقلام خودش - تعرفه نیسان یدک کش نهج البلاغه - به مشکل دچار شده است. 

پس می‏توان به تعبیری گفت، دست هیات‏مدیره آسمان برای اداره این شرکت بسته است؟

هیات‏ مدیره آسمان با الزام به احترام به قوانین آسمان باید این شرکت را با الگوی کلان نظامات‏ دولتی اداره کنند. در حالی‏که الگوی دولتی برای شرکتی که ردیف بودجه ندارد، مسلما تناقض ایجاد می‏کند.

پیشنهاد شما چیست؟‏ 

من معتقدم آسمان باید صددرصد دولتی یا صددرصد خصوصی شود. خصوصی‌بودن ما تنها در حرف است و در بحث مدیریت، - تعرفه نیسان یدک کش نهج البلاغه - مانند مدل شرکت‏های خصوصی نیستیم. چون موظف به - تعرفه نیسان یدک کش نهج البلاغه - پاسخگویی به‏ تمام نهادهای محترم نظارتی‏، سازمان‏های بالا‏دستی و دولت هستیم.

از سوی دیگر ماهانه برای پرداخت حقوق تمامی 3500 پرسنل یک ریال هم از دولت - تعرفه نیسان یدک کش نهج البلاغه - یا بالا دستی‏ها کمک دریافت نمی‏کنیم. هرچند معتقدم باید به همه حوزه ‏های حمل ‏و نقل اولویت داد اما اگر هواپیمایی برای کشور اولویت باشد، آسمان را می‏توان به‏ عنوان محل مناسبی برای رشد این صنعت در نظر گرفت که این مهم مستلزم تعیین تکلیف این هواپیمایی است.

ما توانمندی‏های زیادی داریم، به ‏طور مثال امروز درصورت تصمیم‌گیری برای ساخت هواپیما اولین جایی که می‏شود برای حمایت از این حرکت و نهضت روی آن حساب کرد، آسمان است. 

اولين صفحه   -  شماره تماس کفی خودروبر نهج البلاغه   -   خدمات کفی خودروبر نهج البلاغه   -   جرثقیل خودروبر نهج البلاغه   -   کرایه جرثقیل خودروبر نهج البلاغه   -   قیمت جرثقیل خودروبر نهج البلاغه   -   مبلغ جرثقیل خودروبر نهج البلاغه   -   تعرفه جرثقیل خودروبر نهج البلاغه   -   شماره تماس جرثقیل خودروبر نهج البلاغه   -   خدمات جرثقیل خودروبر نهج البلاغه   -   نیسان خودروبر نهج البلاغه   -   کرایه نیسان خودروبر نهج البلاغه   -   قیمت نیسان خودروبر نهج البلاغه   -   مبلغ نیسان خودروبر نهج البلاغه   -   تعرفه نیسان خودروبر نهج البلاغه   -   شماره تماس نیسان خودروبر نهج البلاغه   -   خدمات نیسان خودروبر نهج البلاغه   -   نیسان یدک کش نهج البلاغه   -   کرایه نیسان یدک کش نهج البلاغه   -   قیمت نیسان یدک کش نهج البلاغه   -   مبلغ نیسان یدک کش نهج البلاغه   -   تعرفه نیسان یدک کش نهج البلاغه   -   شماره تماس نیسان یدک کش نهج البلاغه   -   خدمات نیسان یدک کش نهج البلاغه   -   ماشین بر نهج البلاغه   -   کرایه ماشین بر نهج البلاغه   -   قیمت ماشین بر نهج البلاغه   -   مبلغ ماشین بر نهج البلاغه   -   تعرفه ماشین بر نهج البلاغه   -   شماره تماس ماشین بر نهج البلاغه   -   خدمات ماشین بر نهج البلاغه   -   خودرو سوار نهج البلاغه   -   کرایه خودرو سوار نهج البلاغه   -   قیمت خودرو سوار نهج البلاغه   -   مبلغ خودرو سوار نهج البلاغه   -   تعرفه خودرو سوار نهج البلاغه   -   شماره تماس خودرو سوار نهج البلاغه   -   خدمات خودرو سوار نهج البلاغه   -   جرثقیل یدک کش نهج البلاغه   -   کرایه جرثقیل یدک کش نهج البلاغه   -   قیمت جرثقیل یدک کش نهج البلاغه   -   مبلغ جرثقیل یدک کش نهج البلاغه   -  آخرين صفحه