خدمات خودرو سوار نهج البلاغه

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 01771.html
صنعت خودرو

اگر کیفیت کار پایین آمده، مقصر خودروساز است یا کسانی که به هر طریقی می‌خواهند از این صنعت استفاده کنند؟

۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰

مشکلات صنعت خودرو و دولت‌های غیرپاسخگو

به گزارش «رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو»، اشتباه‌های مدیریتی و دخالت‌های دولت در صنعت خودرو طی سال‌های گذشته باعث شد این صنعت عملا نتواند راه اصلی - خدمات خودرو سوار نهج البلاغه - خود را پیدا کند؛ دخالت‌هایی که هزینه‌های بسیار سنگینی برای خودروسازان در سال‌ها - خدمات خودرو سوار نهج البلاغه - ایجاد کرده که نتیجه آن به‌شکل زیان‌های شدید و کسری نقدینگی بسیار بزرگ نمود پیدا کرده‌ است.  همواره صنعت خودرو به‌دلیل این‎که به‎نوعی نقش ویترین صنایع کشور - خدمات خودرو سوار نهج البلاغه - را بازی می‌کند، مورد بهره‌برداری سیاسی قرار می‌گیرد. در این بین برخی مدیران نیز با عملکرد اشتباه خود به مشکلات دامن زده‌اند.

در همین زمینه با امیرحسن کاکایی، کارشناس صنعت خودرو و استاد دانشگاه علم‌‎وصنعت به گفت‎وگو پرداختیم. وی معتقد است در سال‌های اخیر مشکلات بسیاری به‎واسطه - خدمات خودرو سوار نهج البلاغه - تصمیمات اشتباه دولتمردان در صنعت خودرو رقم خورده اما کسی حاضر به پاسخگویی نیست. 

دولت و خودروسازان در سال‌های گذشته اشتباه‌های فراوانی داشته‌اند. یکی از این‌ اشتباه‌ها تاسیس سایت تولید خودرو در برخی کشورها بوده است. به نظر شما مقصر اصلی در تاسیس این سایت‌ها دولت‌ها هستند یا خودروسازان؟

خودروسازان در سال‌های گذشته سرمایه‌گذاری بسیار بزرگی برای تولید خودرو در کشورهای دیگر - خدمات خودرو سوار نهج البلاغه - انجام داده‌اند. برخی از این سایت‌ها که با فشار دولت وقت به وجود آمدند، سبب شدند سرمایه‎گذاری سنگینی ازسوی خودروسازان در این کشورها انجام شود، بدون این‎که بازده اقتصادی داشته باشد. سرمایه‌گذاری بدون بازگشت و ایجاد سایت‌های تولید خودرو - خدمات خودرو سوار نهج البلاغه - در ونزوئلا - خدمات خودرو سوار نهج البلاغه - و سنگال ازجمله مواردی - خدمات خودرو سوار نهج البلاغه - هستند که به دستور دولت انجام شد - خدمات خودرو سوار نهج البلاغه - اما پس از ناموفق بودن، دولت هیچ حمایتی از خودروساز نکرد. این عملکرد ناشی‌از تصمیم‎گیری دولتی برای خودروسازان بوده است. وقتی دولت به خودروساز می‌گوید در ونزوئلا خط تولید ایجاد کن، حرف دولت حجت است اما می‌بینیم همان دولت پول خودروساز را نمی‌دهد. این‎جا چه کسی مقصر است؟ خودروساز یا دولت؟

 آیا تاوان چنین تصمیماتی در دولت‌ها را مردم باید بپردازند؟

به نظر من در این‎جا نه مردم باید تاوان و خسارت بدهند و - خدمات خودرو سوار نهج البلاغه - نه خودروساز. این دولت است که باید خسارت پرداخت کند. متاسفانه هیچگاه دولتمردان در سال‌های گذشته بابت برنامه‌هایی که داشته‌اند، بازخواست نشده‌ و - خدمات خودرو سوار نهج البلاغه - پاسخگو نبوده‎اند. یعنی همواره برنامه‌هایی ارائه شده - خدمات خودرو سوار نهج البلاغه - اما منابع و - خدمات خودرو سوار نهج البلاغه - راهبردهای لازم و - خدمات خودرو سوار نهج البلاغه - مناسب برای اجرای آن دیده نشده است. درنهایت آن برنامه بدون راهبرد اجرا و نتیجه آن تبدیل به یک خسارت بزرگ شده است.

به‌نظر شما اگر قرار باشد دولتمردان برای ایجاد - خدمات خودرو سوار نهج البلاغه - سایت‌هایی مانند سایت تولید خودرو در ونزوئلا و سنگال پاسخگو باشند، چه جوابی خواهند داشت؟

قطعا اگر - خدمات خودرو سوار نهج البلاغه - از آن‎ها سوال پرسیده شود چرا چنین سایت‌هایی تاسیس شده است، با هزار دلیل و برهان می‌گویند اتفاقا این سایت‌ها بسیار سودده بوده و مشکل جای دیگری است. این در حالی است که هیچ‌گاه، هیچ سیستم نظارتی این مسائل را بررسی نمی‌کند. اینجاست که به نظر من دولت (نظام دولتی مدنظر است) با کمترین هزینه می‌خواهند بیشترین درآمد را کسب کنند. به‎اصطلاح یک گاو شیرده‌ای این وسط وجود دارد که بدون این‎که بخواهند به آن رسیدگی کنند، تنها می‌خواهند آن را بدوشند. هیچ‌ وقت نیامده‌ایم آنالیز کنیم که اگر کیفیت کار پایین - خدمات خودرو سوار نهج البلاغه - آمده، مقصر خودروساز است یا کسانی که به هر طریقی می‌خواهند از این صنعت استفاده کنند.

 علت اصلی این نگاه به صنعت خودرو را چه می‌دانید؟ آیا بحث خصولتی بودن و این‎که دولت به‎رغم سهم پایین - خدمات خودرو سوار نهج البلاغه - در خودروسازی‎ها بیشترین نقش را ایفا می‌کند، در این مورد تاثیرگذار است؟

از نظر قانونی دو خودروساز بزرگ کشور خصوصی هستند اما متاسفانه ساختارهای حقوقی و نوع روابط به‌گونه‌ای است که دولت در آن‎جا اظهارنظر و اعمال‌نظر می‌کند. دولت خودروسازان را مجبور - خدمات خودرو سوار نهج البلاغه - به سرمایه‌گذاری نامناسب می‌کند. اگر از دولتی‌ها بپرسید می‌گویند مجلسی‌ها در این مورد ما را مجبور کردند. چراکه برخی وکلای ملت خیلی در این خصوص دخالت می‌کردند. اما اگر از نماینده مجلس پرسیده شود چرا به خودروساز برای سرمایه‌گذاری در فلان شهرک صنعتی فشار آوردید، از خود رفع تکلیف می‌کند و درنهایت مقصر اصلی این وسط گم می‌شود.

 راه‌حل اصلی برای آنکه دیگر شاهد این نوع سرمایه‌گذاری‌های نامناسب در صنعت خودرو نباشیم، چیست؟

برای - خدمات خودرو سوار نهج البلاغه - مدیران صنعتی می‌توان به‌واسطه پاداش یا تنبیه‌هایی که در نظر گرفته می‌شود، تعیین تکلیف کرد. اما از سوی دولت هم باید مشخص شود چه کسی مقصر تصمیمات اشتباه است - خدمات خودرو سوار نهج البلاغه - و - خدمات خودرو سوار نهج البلاغه - با کسانی که به صورت غیراصولی و غیرکارشناسی سبب - خدمات خودرو سوار نهج البلاغه - ایجاد خسارت برای - خدمات خودرو سوار نهج البلاغه - صنایع مختلف از جمله صنعت بزرگ خودرو می‌شوند، چگونه باید برخورد کرد.

 برخی کارشناسان - خدمات خودرو سوار نهج البلاغه - معتقدند طرح CNG - خدمات خودرو سوار نهج البلاغه - نیز از جمله طرح‌هایی بود که - خدمات خودرو سوار نهج البلاغه - یا مناسب نبوده یا به صورت صحیح اجرا نشده - خدمات خودرو سوار نهج البلاغه - است. - خدمات خودرو سوار نهج البلاغه - مشکل اصلی این طرح را چه می‌دانید؟

در طرح CNG باتوجه به جزئیات آن، متوجه می‌شویم در یک مقطع زمانی تصمیمی گرفته شد که خسارت آن را مردم و خودروسازان پرداخت کردند. اما هیچ‌کس نمی‌پرسد یارانه‌ای که قرار بود به - خدمات خودرو سوار نهج البلاغه - خودروساز بابت CNG و دوگانه‌سوز شدن پرداخت کنند، چه شد؟ حال باید پرسیده شود آیا تمام آن یارانه پرداخت شد یا خودروساز از جیب خودش هزینه - خدمات خودرو سوار نهج البلاغه - کرد؟ جیب خود یعنی یا از جیب - خدمات خودرو سوار نهج البلاغه - سهامدار بردارد یا از جیب مردم. از نظر من به‌عنوان یک آدم بیرون از خودروسازی، مسئول این اتفاق دولت بود. دولت قول داد هزینه‌های مربوط به این مساله را - خدمات خودرو سوار نهج البلاغه - پرداخت می‌کند. اگر از دولتی‌ها بپرسید می‌گوید چون فلان کار را خودروساز انجام نداد، برای همین ما نیز پولی پرداخت نکردیم. اما اگر این‎طور است، پس چرا برنامه را ادامه دادید؟

 چه طرح‌های دیگری در صنعت خودرو اجرای ناقص و بدون راهبرد داشته‎اند؟

برخی سرمایه‌گذاری‌ها در خارج کشور که لزوما اقتصادی نبودند. سرمایه‌گذاری در بسیاری از کارخانجات داخلی که آن‌ها هم اقتصادی نبودند. بعضی از این سرمایه‌گذاری‌ها از - خدمات خودرو سوار نهج البلاغه - نظر جغرافیایی اشکال اساسی داشتند. در صنعت خودرو جهان، تولید خودرو زیر 200هزار دستگاه در سال غیراقتصادی است. چرا کارخانه‌ای که کلا در سال 600هزار دستگاه خودرو تولید می‌کند، باید - خدمات خودرو سوار نهج البلاغه - حداقل 4 کارخانه - خدمات خودرو سوار نهج البلاغه - در خارج تهران تاسیس کند؟ یا برعکس چرا هنوز - خدمات خودرو سوار نهج البلاغه - همه کارخانه‌ها در تهران هستند؟ مدیران هیچ‎وقت به این سوالات جواب نمی‌دهند یا با هزار دلیل و - خدمات خودرو سوار نهج البلاغه - مدرک اظهار می‌کنند که تکلیفی بوده، یک نکته جالب هم این است که ما در این خصوص - خدمات خودرو سوار نهج البلاغه - هیچ‎گاه - خدمات خودرو سوار نهج البلاغه - مدیران صنعتی را تنبیه نکردیم که آیا این سرمایه‌گذاری صحیح بوده یا غلط. همه مدیران خودروسازی‌ها در رده بالا همواره در همان بالا می‌مانند. مکانیزم به این صورت - خدمات خودرو سوار نهج البلاغه - است که دولت هم هیچ‌گاه مسئولیت را نمی‌پذیرد. اگر خودروسازی‌ها خصوصی‌ هستند، دولت باید اجازه بدهد به‌صورت خصوصی اداره شوند اما اگر - خدمات خودرو سوار نهج البلاغه - خودروسازی‌ها دولتی هستند، - خدمات خودرو سوار نهج البلاغه - باید دولت پاسخگو باشد. اما درحال‎حاضر صنعت خودرو نه خصوصی است و نه دولتی. بنابراین وقتی وارد جزئیات می‌شوید، می‌بینید نمی‌تواند مانند یک بخش خصوصی اداره شوند.

 آیا نمونه این عدم اداره - خدمات خودرو سوار نهج البلاغه - به شکل خصوصی را می‌توان در قیمت‌گذاری دید؟

بله؛ دقیقا. اگر قیمت‌گذاری خودرو صحیح است، چرا بر فولاد و - خدمات خودرو سوار نهج البلاغه - آلومینیوم قیمت نمی‌گذارند؟ چرا باید خودروساز که به‌طور مستقیم با مردم طرف است، خسارت بدهد؟ اگر قیمت‌گذاری از ابتدا باید در اختیار خودروسازان قرار می‌گرفت، چرا با این تاخیر انجام شد تا دلال‌ها استفاده آن‌ را ببرند؟

 عملکرد دولت در ثبت‌سفارش خودرو از سال گذشته تا امروز را چگونه می‌بینید؟

این - خدمات خودرو سوار نهج البلاغه - هم جزو همان موارد است. سال گذشته ناگهان ثبت‌سفارش واردات خودرو بسته شد که البته کار بسیار اشتباهی در آن زمان بود و هیچ‌کس را مواخذه نکردند چرا این کار انجام شد و آیا این کار درست بود یا غلط؟ چنین اقدامی تبعاتی داشت که بازار را بهم ریخت. اگر خودروهایی که پشت مرزها دپو شده‌اند، ثبت‌سفارش قانونی دارند و به مردم فروخته شده‌اند، چرا یک‌سال‌ونیم معطل نگه‌ داشته شدند و به چه دلیل تا امروز از ورود آن جلوگیری شد؟ نگه داشتن این خودروها در انبارهای گمرک بازار را به‎شدت ملتهب کرد. اگر واردات این خودروها غیرقانونی بوده که حالا هم نباید ترخیص شوند اما اگر قانونی بوده است، پس دولت باید پاسخگوی این تاخیر طولانی و عوارض و خسارات آن باشد. چه اتفاقی بابت این تصمیمات رخ داد؟

تنش در بازار به وجود آمد، مردم محرومیت کشیدند و پول‌هایشان حبس شد. من تا امروز فکر می‌کردم قرار است جلو ورود کالای لوکس و - خدمات خودرو سوار نهج البلاغه - خروج ارز - خدمات خودرو سوار نهج البلاغه - گرفته شود اما این‎که دولتمردی بیاید بگوید این خودروها اموال همین مردم هستند و هرچه سریع‎تر - خدمات خودرو سوار نهج البلاغه - باید ترخیص شوند، یعنی همه حرف‌های‌ قبلی اشتباه بوده است و یکی باید برای این اشتباه‌ها جواب بدهد. یاآن‌که جلوگیری از ورود این خودروها اشتباه بوده یا آزادسازی ورود آن‎ها؟ نمی‌شود دو مساله متناقض، هر دو درست باشند. همه این موارد سوالاتی هستند که دولتمردان باید به آن پاسخ دهند اما کسی پاسخگو نیست.

اولين صفحه   -  نیسان یدک کش نهج البلاغه   -   کرایه نیسان یدک کش نهج البلاغه   -   قیمت نیسان یدک کش نهج البلاغه   -   مبلغ نیسان یدک کش نهج البلاغه   -   تعرفه نیسان یدک کش نهج البلاغه   -   شماره تماس نیسان یدک کش نهج البلاغه   -   خدمات نیسان یدک کش نهج البلاغه   -   ماشین بر نهج البلاغه   -   کرایه ماشین بر نهج البلاغه   -   قیمت ماشین بر نهج البلاغه   -   مبلغ ماشین بر نهج البلاغه   -   تعرفه ماشین بر نهج البلاغه   -   شماره تماس ماشین بر نهج البلاغه   -   خدمات ماشین بر نهج البلاغه   -   خودرو سوار نهج البلاغه   -   کرایه خودرو سوار نهج البلاغه   -   قیمت خودرو سوار نهج البلاغه   -   مبلغ خودرو سوار نهج البلاغه   -   تعرفه خودرو سوار نهج البلاغه   -   شماره تماس خودرو سوار نهج البلاغه   -   خدمات خودرو سوار نهج البلاغه   -   جرثقیل یدک کش نهج البلاغه   -   کرایه جرثقیل یدک کش نهج البلاغه   -   قیمت جرثقیل یدک کش نهج البلاغه   -   مبلغ جرثقیل یدک کش نهج البلاغه   -   تعرفه جرثقیل یدک کش نهج البلاغه   -   شماره تماس جرثقیل یدک کش نهج البلاغه   -   خدمات جرثقیل یدک کش نهج البلاغه   -   چرخگیر نهج البلاغه   -   کرایه چرخگیر نهج البلاغه   -   قیمت چرخگیر نهج البلاغه   -   مبلغ چرخگیر نهج البلاغه   -   تعرفه چرخگیر نهج البلاغه   -   شماره تماس چرخگیر نهج البلاغه   -   خدمات چرخگیر نهج البلاغه   -   امداد خودرو کوی فراز   -   کرایه امداد خودرو کوی فراز   -   قیمت امداد خودرو کوی فراز   -   مبلغ امداد خودرو کوی فراز   -   تعرفه امداد خودرو کوی فراز   -   شماره تماس امداد خودرو کوی فراز   -  آخرين صفحه