تعرفه کفی خودروبر سرخه حصار

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 06774.html

تعرفه اصولا تعیین نرخ برابری ارز است. موقعی که دولت‌ها می‌خواهند کالاهای وارداتی با نرخ ارز یکسان وارد کشور نشوند و بر نرخ ارز تعدیل بگذارند، از نظام تعرفه که به کالا مربوط است، استفاده می‌کنند

۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۲

دلایل تعیین تعرفه خودروهای وارداتی توسط برخی دولت‌ها

به گزارش « رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو » ، تعیین تعرفه واردات خودرو در کشور ما از دی ماه، مسائل و مباحث مختلفی را به‌دنبال داشته است. اعتراض واردکنندگان به افزایش ناگهانی خودرو و افزایش قیمت خودرو در بازار، ازجمله واکنش‌ها به این بالا رفتن تعرفه‌ها - تعرفه کفی خودروبر سرخه حصار - بوده است. اما از نظر کارشناسان، تعرفه‌ها چگونه باید تعیین شوند؟

یک کارشناس خودرو در این زمینه به «دنیای خودرو» گفت: «تعرفه اصولا تعیین نرخ برابری ارز است. موقعی که دولت‌ها می‌خواهند کالاهای وارداتی با نرخ ارز یکسان وارد کشور نشوند و بر نرخ ارز - تعرفه کفی خودروبر سرخه حصار - تعدیل بگذارند، از نظام تعرفه که به کالا مربوط است، استفاده می‌کنند.»

[caption id="attachment_209965" align="aligncenter" width="620"]تعرفه کفی خودروبر سرخه حصار واردات خودرو[/caption]

فربد زاوه عنوان کرد: «با این روش برای کالاهایی مانند خودرو که قاچاق‌پذیر نیستند، - تعرفه کفی خودروبر سرخه حصار - می‌توان نرخ را گران‌تر کرد. اما درباره کالاهایی که قاچاق‌پذیرند، نمی‌توان تعرفه را خیلی بالا برد چون واردات کم می‌شود اما مصرف به قوت خود باقی می‌ماند، در نتیجه قاچاق زیاد می‌شود.»

وی اضافه کرد: «بنابراین تعیین نظام تعرفه، ضریب برابری نرخ ارز باتوجه‌به نوع کالاست. - تعرفه کفی خودروبر سرخه حصار - یعنی برای مواد غذایی، تعرفه پایین - تعرفه کفی خودروبر سرخه حصار - تعیین می‌شود تا به - تعرفه کفی خودروبر سرخه حصار - مردم فشار اقتصادی وارد نشود؛ اما برای کالاهایی که درحد مواد غذایی اولویت ندارند، تعرفه بالا تعریف می‌شود تا درآمد دولت تامین شود.»

زاوه با بیان اینکه در همه - تعرفه کفی خودروبر سرخه حصار - دنیا بالا رفتن تعرفه ممکن است مشکلاتی را برای اقتصاد ایجاد کند، - تعرفه کفی خودروبر سرخه حصار - اظهار کرد: «واقعیت این است که اگر از دیدگاه کنترل نرخ ارز ببینیم، دولت چاره‌ای جز انجام این کار نداشته که مصرف ارز را کاهش دهد. اما با شیوه‌ای که به‌کار برده، یعنی تعرفه خودروی وارداتی را زیاد کرده اما تعرفه قطعه را افزایش نداده، تقاضا را از خودروی آماده به‌سمت خودروهایی با قطعات منفصله کامل برده است.»

وی افزود: «از آنجا که در بعضی سطوح قطعات منفصله ارزبری - تعرفه کفی خودروبر سرخه حصار - بیشتری نسبت‌به خودروی ساخته شده دارند، درآمد ارزی در بهترین حالت، بیشتر نمی‌شود اما کم هم نمی‌شود. یعنی فقط مکان - تعرفه کفی خودروبر سرخه حصار - مصرف ارز تغییر می‌کند و در میزان مصرف تغییری ایجاد نمی‌شود.»

این کارشناس خودرو عنوان کرد: «در نتیجه این نظام تعرفه دولت را به هدفی که داشته، نمی‌رساند و کاهش مصرف ارز را ایجاد نمی‌کند.»

زاوه ادامه داد: «با این شیوه، افزایش تعرفه منجر به این - تعرفه کفی خودروبر سرخه حصار - موضوع می‌شود که سازنده داخلی از نظر تولید هر رفتاری داشته باشد. یعنی چون تولیدکننده داخلی رقیب - تعرفه کفی خودروبر سرخه حصار - جدی ندارد، با هر شرایط و کیفیت و مشخصات - تعرفه کفی خودروبر سرخه حصار - فنی محصول خود را به بازار وارد می‌کند و مشتری هم چاره‌ای جز خرید ندارد.»

وی درباره ارائه پیشنهاد برای تعیین نظام تعرفه‌ای گفت: «باید به‌جای فزاینده‌کردن نظام تعرفه، تلاش کنیم خروج ارز را کنترل کنیم و سعی ما بر این باشد که چارچوب کلی روش مدیریتی را تغییر دهیم. به‌صورتی که خودروسازی ما به‌گونه‌ای عمل کند که کارخانه‌ای ارز‌آور باشد. یعنی به جای اینکه بر خروج ارز - تعرفه کفی خودروبر سرخه حصار - کنترل ایجاد کنیم، بر ورود آن تمرکز کنیم.»

وی خاطرنشان - تعرفه کفی خودروبر سرخه حصار - کرد: «لازم است در صنایع ما تغییرات مدیریتی، سرمایه‌گذاری و ساختاری و محصولی - تعرفه کفی خودروبر سرخه حصار - و... اتفاق بیفتد. یکی از کارهایی که انجام شده و خوب بوده، قراردادی است که با رنو امضا شده است.»

aوی بیان کرد: «از آنجا که در کشور ما نرخ ارز همواره با رشد - تعرفه کفی خودروبر سرخه حصار - روبه‌رو خواهد بود، محل خوبی برای تولید هستیم به‌شرط اینکه نخواهیم مشکلات کلان مانند اشتغال و ... را ازطریق صنعت خودرو حل کنیم. همچنین ضروری است صنعت خودرو را به‌سمتی ببریم که ارزآوری داشته باشد.»

اولين صفحه   -  شماره تماس حمل خودرو سرخه حصار   -   خدمات حمل خودرو سرخه حصار   -   حمل ماشین سرخه حصار   -   کرایه حمل ماشین سرخه حصار   -   قیمت حمل ماشین سرخه حصار   -   مبلغ حمل ماشین سرخه حصار   -   تعرفه حمل ماشین سرخه حصار   -   شماره تماس حمل ماشین سرخه حصار   -   خدمات حمل ماشین سرخه حصار   -   کفی سرخه حصار   -   کرایه کفی سرخه حصار   -   قیمت کفی سرخه حصار   -   مبلغ کفی سرخه حصار   -   تعرفه کفی سرخه حصار   -   شماره تماس کفی سرخه حصار   -   خدمات کفی سرخه حصار   -   کفی خودروبر سرخه حصار   -   کرایه کفی خودروبر سرخه حصار   -   قیمت کفی خودروبر سرخه حصار   -   مبلغ کفی خودروبر سرخه حصار   -   تعرفه کفی خودروبر سرخه حصار   -   شماره تماس کفی خودروبر سرخه حصار   -   خدمات کفی خودروبر سرخه حصار   -   جرثقیل خودروبر سرخه حصار   -   کرایه جرثقیل خودروبر سرخه حصار   -   قیمت جرثقیل خودروبر سرخه حصار   -   مبلغ جرثقیل خودروبر سرخه حصار   -   تعرفه جرثقیل خودروبر سرخه حصار   -   شماره تماس جرثقیل خودروبر سرخه حصار   -   خدمات جرثقیل خودروبر سرخه حصار   -   نیسان خودروبر سرخه حصار   -   کرایه نیسان خودروبر سرخه حصار   -   قیمت نیسان خودروبر سرخه حصار   -   مبلغ نیسان خودروبر سرخه حصار   -   تعرفه نیسان خودروبر سرخه حصار   -   شماره تماس نیسان خودروبر سرخه حصار   -   خدمات نیسان خودروبر سرخه حصار   -   نیسان یدک کش سرخه حصار   -   کرایه نیسان یدک کش سرخه حصار   -   قیمت نیسان یدک کش سرخه حصار   -   مبلغ نیسان یدک کش سرخه حصار   -  آخرين صفحه