تعرفه کفی خودروبر پردیسان

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 04779.html
شورای رقابت

یک قطعه‌ساز بزرگ از طریق خرید و تملک سهام شرکت ایران‎خودرو سعی در شرکت و دخالت در هیات‎مدیره شرکت ایران‎خودرو دارد که درصورت صحت، مغایر با بند 3 مصوبه ذکرشده شورای رقابت خواهد بود

۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۴:۱۸

ورود شورای رقابت به خصوصی‎سازی سایپا و ایران‌خودرو

به گزارش - تعرفه کفی خودروبر پردیسان - «رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو»، درحالی که انتهای سال گذشته نزدیک به - تعرفه کفی خودروبر پردیسان - 20‌درصد - تعرفه کفی خودروبر پردیسان - سهام ایران‎خودرو به‎صورت بلوکی و کرسی هیات‎مدیره در بورس تهران برای واگذاری عرضه شد، سازمان بورس به دلیل تاییدنشدن اهلیت خریدار، این واگذاری را رد کرد. در ظرف چند سال گذشته، برخی از خبرها حکایت از آن دارد که یکی از بزرگ‎ترین قطعه‎سازان کشور که درحال‎حاضر در هیات‎مدیره ایران‎خودرو نیز کرسی دارد، در صدد است - تعرفه کفی خودروبر پردیسان - تا بخش دیگری از سهام ایران‎خودرو را خریداری کند. اما این امر با - تعرفه کفی خودروبر پردیسان - مخالفت شدید وزارت صمت با محوریت سازمان گسترش به عنوان نماینده دولت و قوی‎ترین کرسی هیات‎مدیره ایران‌خودرو روبه‎رو شده است.

حال در جدیدترین اقدام برای خصوصی‎سازی سهام دولت در دو خودروساز بزرگ کشور، - تعرفه کفی خودروبر پردیسان - رضا شیوا، رئیس شورای رقابت در 12 تیرماه سال جاری طی نامه‎ای به - تعرفه کفی خودروبر پردیسان - شاپور محمدی، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار ضمن تاکید بر لزوم واگذاری سهام دو شرکت ایران‎خودرو و سایپا از سوی سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران( ایدرو)، بر ممانعت از حضور یک قطعه‎ساز بزرگ در - تعرفه کفی خودروبر پردیسان - هیات‎مدیره ایران‎خودرو تاکید کرد.

براساس اصل ۴۴قانون اساسی، واگذاری صنایع دولتی به - تعرفه کفی خودروبر پردیسان - بخش خصوصی ضروری است - تعرفه کفی خودروبر پردیسان - و بنا بر تفسیر شورای رقابت قطعه‌سازان در شرایط خاص می‌توانند سهام‌دار خودروسازان شوند اما اگر - تعرفه کفی خودروبر پردیسان - سهامدار یک خودروساز شدند، دیگر نمی‌توانند سهام - تعرفه کفی خودروبر پردیسان - خودروساز دیگری را خریداری کنند.

به گفته رئیس انجمن قطعه‎سازان، استراتژی آینده صنعت خودرو این است که طبق اصل ۴۴، توسط کنسرسیومی متشکل از همه قطعه‌سازان بزرگ و کوچک اداره شود، نه این‎که در انحصار یک قطعه‎ساز بزرگ باشد. از سوی دیگر، طبق قانون یک خودروساز نمی‌تواند خودروساز دیگر را بخرد و همچنین هیچ قطعه‌سازی نه به صورت عمودی، نه به شکل افقی و نه در قالب شرکت‌های لایه‌ای نمی‌تواند - تعرفه کفی خودروبر پردیسان - عضو هیات‎مدیره - تعرفه کفی خودروبر پردیسان - یک خودروساز باشد.»


ایدرو باقی‎مانده سهامش در خودروسازی‎ها را عرضه کند

در نامه مذکور با اشاره به جلسه 63 شورای رقابت در تاریخ 28 فروردین سال 90 در خصوص بحث و بررسی وضعیت بازار خودرو و همچنین وضعیت سهام و ترکیب هیات‎مدیره شرکت‌های ایران‎خودرو و سایپا و تصمیمات اتخاذشده از سوی این شورا آمده است: - تعرفه کفی خودروبر پردیسان - «ایران‎خودرو و سایپا در گروه یک فعالیت‌های اقتصادی براساس ماده - تعرفه کفی خودروبر پردیسان - 2 قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل 44 قرار دارند و - تعرفه کفی خودروبر پردیسان - براساس بند - تعرفه کفی خودروبر پردیسان - الف ماده 3 این قانون مالکیت، سرمایه‌گذاری و مدیریت برای دولت در این دسته از بنگاه‌های اقتصادی به هر نحو و میزان ممنوع است و همچنین به استناد مورد شماره 6 بند ط ماده45 این قانون تملک سرمایه و سهام شرکت‌ها به‌صورتی که منجر به اخلال در رقابت شود ممنوع است و نیز ماده 27 این قانون که تصریح دارد هیچ شخص حقیقی یا حقوقی نباید سرمایه و حقوق شرکت‌ها و بنگاه‌های دیگر را به نحوی تملک کند که به نوعی موجب اخلال در رقابت در یک یا چند بازار شود. بنابراین با توجه به تکلیف مقرر در ماده 2 قانون متذکر می‌شود؛ سازمان نوسازی و گسترش صنایع ایران باید باقی‎مانده سهام در این بنگاه را در اسرع - تعرفه کفی خودروبر پردیسان - وقت در - تعرفه کفی خودروبر پردیسان - بازار عرضه کرده و به فروش برساند و تا فروش کامل سهام سازمان گسترش در بنگاه‌های فوق‌الذکر، اشخاص حقیقی نماینده سازمان گسترش در هیات‎مدیره‌های بنگاه‌های ذکرشده نباید مشترک باشد.»

در ادامه این نامه آمده است: «بنا بر ماده 46 قانون، هیچ‎یک از مدیران، مشاوران یا سایر کارکنان شرکت یا - تعرفه کفی خودروبر پردیسان - بنگاه مجاز نیستند با هدف ایجاد - تعرفه کفی خودروبر پردیسان - محدودیت یا اخلال در رقابت در یک و یا چند بازار به طور همزمان متصدی سمتی در یک شرکت یا بنگاهی مرتبط و یا دارای - تعرفه کفی خودروبر پردیسان - فعالیت مشابه باشند. در متن ماده 47 نیز آمده است؛ هیچ شخص حقیقی یا حقوقی نباید سرمایه یا سهام شرکت‌ها یا بنگاه‌های دیگر را به نحوی تملک کند که موجب اخلال در رقابت در یک یا چند بازار شود. به استناد این مواد قانونی، شخصیت‌های حقوقی که سهام دو شرکت خودروساز مذکور را به نحوی - تعرفه کفی خودروبر پردیسان - در تملک داشته و به طور همزمان در هیات‎مدیره آنان حضور دارند، باید سهام و وضعیت خود را به نحوی اصلاح کنند که مغایرت قانونی ذکرشده مرتفع - تعرفه کفی خودروبر پردیسان - شود.»

 دخالت کروز در - تعرفه کفی خودروبر پردیسان - هیات‎مدیره ایکو از طریق تملک سهام، مغایر قانون است

رئیس شورای رقابت در ادامه این نامه آورده است: «به منظور جلوگیری از تمرکز عمودی در بازار خودرو - تعرفه کفی خودروبر پردیسان - و در اجرای مواد 46 و 47 به‎ویژه مورد - تعرفه کفی خودروبر پردیسان - 6 بند «ط» از ماده 45 قانون مقرر می‌شود بنگاه‌هایی که رابطه عمودی با شرکت‌های خودروساز دارند، - تعرفه کفی خودروبر پردیسان - از قبیل قطعه‌سازان و تشکل‌های آن‎ها مجاز به داشتن عضو در هیات‎مدیره شرکت‌های - تعرفه کفی خودروبر پردیسان - ذکرشده نیستند و سازمان بورس و اوراق بهادار تهران مکلف است موضوع را بررسی و موارد خلاف را گزارش و دستور اصلاح را به سهامداران صادر کند. از طرف دیگر براساس مفاد نامه رئیس انجمن سازندگان قطعات و مجموعه‌های خودرو خطاب به ریاست‎جمهوری مورخ 9 خرداد 97 شرکت - تعرفه کفی خودروبر پردیسان - صنایع - تعرفه کفی خودروبر پردیسان - تولید کروز که در زمینه ساخت قطعات خودرو فعالیت قابل‌توجه و موثری دارد، از طریق خرید و تملک سهام شرکت ایران‎خودرو سعی در شرکت و دخالت - تعرفه کفی خودروبر پردیسان - در هیات‎مدیره - تعرفه کفی خودروبر پردیسان - شرکت ایران‎خودرو دارد که درصورت صحت مغایر با بند 3 مصوبه ذکرشده شورای رقابت خواهد بود. ضمن بررسی و کنترل معاملات انجام‎شده، - تعرفه کفی خودروبر پردیسان - صحت یا عدم صحت وقوع معاملات توسط شرکت صنایع تولیدی کروز و شرکت‌های زیرمجموعه و مرتبط با سهام شرکت ایران‎خودرو به این مرکز اعلام شود.»

اولين صفحه   -  شماره تماس حمل خودرو پردیسان   -   خدمات حمل خودرو پردیسان   -   حمل ماشین پردیسان   -   کرایه حمل ماشین پردیسان   -   قیمت حمل ماشین پردیسان   -   مبلغ حمل ماشین پردیسان   -   تعرفه حمل ماشین پردیسان   -   شماره تماس حمل ماشین پردیسان   -   خدمات حمل ماشین پردیسان   -   کفی پردیسان   -   کرایه کفی پردیسان   -   قیمت کفی پردیسان   -   مبلغ کفی پردیسان   -   تعرفه کفی پردیسان   -   شماره تماس کفی پردیسان   -   خدمات کفی پردیسان   -   کفی خودروبر پردیسان   -   کرایه کفی خودروبر پردیسان   -   قیمت کفی خودروبر پردیسان   -   مبلغ کفی خودروبر پردیسان   -   تعرفه کفی خودروبر پردیسان   -   شماره تماس کفی خودروبر پردیسان   -   خدمات کفی خودروبر پردیسان   -   جرثقیل خودروبر پردیسان   -   کرایه جرثقیل خودروبر پردیسان   -   قیمت جرثقیل خودروبر پردیسان   -   مبلغ جرثقیل خودروبر پردیسان   -   تعرفه جرثقیل خودروبر پردیسان   -   شماره تماس جرثقیل خودروبر پردیسان   -   خدمات جرثقیل خودروبر پردیسان   -   نیسان خودروبر پردیسان   -   کرایه نیسان خودروبر پردیسان   -   قیمت نیسان خودروبر پردیسان   -   مبلغ نیسان خودروبر پردیسان   -   تعرفه نیسان خودروبر پردیسان   -   شماره تماس نیسان خودروبر پردیسان   -   خدمات نیسان خودروبر پردیسان   -   نیسان یدک کش پردیسان   -   کرایه نیسان یدک کش پردیسان   -   قیمت نیسان یدک کش پردیسان   -   مبلغ نیسان یدک کش پردیسان   -  آخرين صفحه