به گزارش «رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو»، در این خصوص رئیس سازمان توسعه تجارت تاکید دارد طبق ماده ۶۳ قانون تجارت، دولت این اجازه را ندارد - کرایه کفی پردیسان - بعد از ممنوعیت واردات خودرو، ثبتسفارشهای قبلی را باطل کند. در سال 92 نیز دولت در اقدامی مشابه، با ممنوعیت واردات خودروهای بالای 2500سیسی، واردکنندگان این قبیل خودروها را پس از ورود خودروها به کشور مدتها پشت درهای مراکز شمارهگذاری نگه داشت. حال اما فعالان این حوزه امیدوارند اتفاق مشابهی نیفتد و دولت برای مهار التهابات بازار از آزمودن آزمودهها صرف نظر کند.
مناسبترین خدمات کرایه کفی پردیسان را از ما بخواهید
عقیل مصطفایی، کارشناس صنعت و بازار خودرو در اینباره میگوید«برای گذر از فشار تحریمها و پشت سرگذاشتن مشکلات صنعت نیازمند درک متقابل و همدلی همه فعالان در این عرصه هستیم.» چرخه صنعت خودرو در همه کشورها با تعریفهای مشخص - کرایه کفی پردیسان - به یکدیگر وابسته هستند و با حذف یکی از فعالان صنعت خودرو باید انتظار رکود در دیگر بخشهای این صنعت را داشته باشیم. این کارشناس صنعت خودرو معتقد است همانقدر که از سوی مسئولان به واردات قطعات - کرایه کفی پردیسان - منفصله در صنعت خودرو کشور اهمیت داده میشود، باید به تولید خودرو در کشور توجه شود.
هم اکنون برای کرایه کفی پردیسان اقدام کنید
شنیدهها حکایت از تنظیم نامهای برای آزادسازی واردات خودروهای ثبت سفارش شده دارد. آیا این اتفاق خواهد افتاد؟ از منظر قانون واردات خودروهای در گمرک مانده دارای کد هشت رقمی را چگونه بررسی میکنید؟
ممنوعیت واردات خودرو از سوی دولت، آن هم پیش از - کرایه کفی پردیسان - اعمال تحریمهای آمریکا را باید به خودتحریمی تشبیه کرد. شتابزدگی دولت در مواجهه با تحریمهای 15مردادماه به قدری بازار را متاثر کرد که موجب افزایش سرسامآور قیمتها شد.
حالا زمان آن رسیده است دولت در - کرایه کفی پردیسان - روش مدیریتی خود تجدیدنظر کند. آزاد شدن واردات خودروهای در گمرکمانده و ثبتسفارش قانونی شده، میتواند التیامی برای بازار آشفته خودرو باشد.
از منظر قانونی، همانطور که رئیس سازمان توسعه تجارت تاکید کرده است خودروهایی که تا پیشاز 22فروردینماه امسال وارد شدهاند، مشمول پرداخت مابهالتفاوت ارزی نمیشوند اما همه خودروها و قطعات منفصله خودرو که در ماههای گذشته با ارز دولتی وارد شدهاند، باید - کرایه کفی پردیسان - مابهالتفاوت ارزی پرداخت کنند. چراکه نباید در این زمینه رانتی ایجاد شود تا زمینهای برای سوءاستفاده وجود داشته باشد.
کرایه کفی پردیسان با تنوع بسیار
درخصوص همکاری مراکز شمارگذاری با شرکتهای واردکننده خودرو، چه تمهیداتی در نظر گرفته شده است؟ آیا امکان برخورد مشابه با خودروهای 2500سیسی در سال 1392 وجود دارد؟
در - کرایه کفی پردیسان - مسیر همکاری مرکز شمارهگذاری با شرکتهای واردکننده قطعا نباید مشکلی بر سر راه ورود این خودروها ایجاد شود. زمانیکه مجوز ورود کالایی در سایت ثبتسفارش صادر میشود، گمرک بهعنوان درگاه ورودی این مجوز را مورد - کرایه کفی پردیسان - بررسی قرار میدهد. البته این مساله نافی مسئولیت نیروی انتظامی درخصوص کشف جرم و کالای قاچاق نیست. اما درصورتیکه خودرویی مجوز ورود به کشور را اخذ کرده است، دیگر نهادهای نظارتی مدیریتی باید همکاری کنند. درخصوص اتفاقی که برای خودروهای 2500سیسی در سال 92 افتاد، تغییر دولت و سیاست کلی کشور مسبب برخورد غیرحرفهای بوده است. با توجه تجربیات مسئولان در دولت انتظار اتفاق مشابه سال 92 نمیرود.
کرایه کفی پردیسان
باز شدن سایت ثبتسفارش بهصورت محدود برای چه شرکتهایی انجام خواهد شد؟ آیا پس از باز شدن سایت ثبتارش، امکان استفاده از آن برای تمام شرکتهای دارای محصول در گمرکات یکسان خواهد بود؟
شنیدههای - کرایه کفی پردیسان - حاکی از این مساله است که سایت ثبتسفارش فقط برای شرکتهای نمایندگی رسمی باز خواهد شد و شرکتهای - کرایه کفی پردیسان - نمایندگی غیررسمی از این فرصت نمیتوانند استفاده کنند. درخصوص باز شدن سایت هم باید گفت این امکان فقط برای نمایندگیهای رسمی خودروسازان خارجی بهوجود میآید و امکان ثبتسفارش جدید محصولات هنوز در آن دیده نشده است. برخی نمایندگیهای رسمیکه درحالحاضر خودرو ثبتشده در سایت ثبتسفارش ندارند، باید منتظر بخشنامههای بعدی در خصوص آزادسازی واردات
خودرو باشند.
نیاز به کرایه کفی پردیسان دارید؟ کلیک کنید
شرکتهای نمایندگی و واردکنندگان خودرو درخصوص گردش سرمایه در زمان بسته بودن سایت سفارش چه تمهیداتی در نظر گرفتهاند؟ آیا امکان بازگشت سرمایهها به - کرایه کفی پردیسان - صنعت واردات خودرو میرود؟
سردرگمی صنعت واردات خودرو سرمایه بسیاری از فعالان در این حوزه را یا راکد کرده است یا آنکه این سرمایهها به بازارهای مسکن، صنعت و تجارت کشورهای همسایه مهاجرت کردهاند.
دولت در گذشته برای جذب این سرمایهها هزینههای بسیاری متحمل شده است. اما درحالحاضر به علت ضعف مدیریت بحران، امکان مهاجرت بیبازگشت این سرمایهها وجود دارد.
این سرمایهها که پتانسیل بومی دارند، با ارائه طرحهای توجیهپذیر اقتصادی - کرایه کفی پردیسان - و برنامهریزیهای جامع بلندمدت میتوانند بازوی محرک تمام صنایع کشور در شرایط بحرانی شوند.
آیا درباره کرایه کفی پردیسان سوال دارید؟ از ما بپرسید
التهابات بازار خودرو در چند ماه اخیر را چگونه بررسی میکنید؟ آیا ورود خودروهای در گمرکمانده به بازار میتواند حباب بازار را کوچکتر کند؟
تشکیل حباب در بازار خودرو با توجه به ممنوعیت واردات خودرو و کاهش تولیدات داخلی اجتنابناپذیر به نظر میرسید. اما - کرایه کفی پردیسان - در این خصوص باید گفت با تدبیر و مدیریت منابع موجود در کشور میتوانستیم از فشار نوسانات ارز بکاهیم. شتابزدگی دولت درخصوص ممنوعیت واردات خودرو به التهابات بازار بیشتر دامن زد. درحالیکه دولت با ورود این خودروها به بازار مصرف میتوانست از تشکیل حباب در - کرایه کفی پردیسان - این بازار جلوگیری به عمل آورد. باید به مساله صنعت خودرو از این منظر نگاه کرد که خودرو صنعت مادر در بسیاری از کشورها قلمداد میشود و بهعنوان محرک دیگر صنایع میتواند چرخ اقتصاد را به حرکت درآورد. اما در کشور ما به علت اقتصاد مبتنیبر نفت شاید به این صنعت به اندازه لازم اهمیت داده نمیشود. بنابراین در ابتدا باید به اهمیت خودروسازی در کشور توجه داشت و تمرکز دولت به جای حمایت از خودروسازی بر پرورش خودروسازان باکیفیت و صادرات محصولات رقابتی درمنطقه معطوف شود.
اعلام لیست ممنوعیت واردات از سوی وزارت صنعت چه تاثیراتی بر روند تولید محصولات خودروسازان داخلی گذاشته است؟ آیا در این شرایط قطعهسازان میتوانند بار خودرو سازان را به دوش بکشند؟
لیست ممنوعیت واردات که خودرو هم شامل آن میشد، التهابات بازار را تشدید کرد، بهنوعی که اکنون شاهد خودروهای هستیم که قطعات یدکی آنها در بازار موجود - کرایه کفی پردیسان - نیست. نرسیدن ارز دولتی به واردکنندگان قطعه موجب شد قطعات پرتیراژ به دست خودروسازان داخلی نرسد. اکنون خودروسازان با انبوهی از خودروهای ناقص روبهرو - کرایه کفی پردیسان - هستند که برخی از قطعات آنها - کرایه کفی پردیسان - وارد کشور نشده است. در مواجهه با بازار مصرف نیز به علت بالا رفتن میزان تقاضای خرید، قیمت خودروها با نوسانات زیادی روبهرو شده است. باتوجه - کرایه کفی پردیسان - به میزان - کرایه کفی پردیسان - مطالباتی که شرکتهای قطعهسازی از خودروسازان دارند، نمیتوان امیدوار بود زمان بیشتری دوام بیاورند. بدهی خودروسازان روی زنجیره تامین تاثیر
گذاشته است.
کرایه کفی پردیسان برای شما در کمترین زمان
چشمانداز بازار مصرف خودرو - کرایه کفی پردیسان - را در ماههای آینده چگونه میبینید؟ آیا امکان - کرایه کفی پردیسان - بازگشت آرامش به بازار در سال جاری وجود دارد؟
بازار در رکود تورمی - کرایه کفی پردیسان - بهسر میبرد و نباید انتظار داشت - کرایه کفی پردیسان - به سرعت از این نابسامانی خارج شود. باتوجه به تصمیمات دولت در خصوص ممنوعیت واردات خودرو و کاهش تولید شرکتهای خودروسازی - کرایه کفی پردیسان - داخلی، میزان تقاضای مصرف با عرضه محصولات همخوانی ندارد. از این رو، شرایط کنونی تنها برای جولان دادن دلالان فراهم است. بدینترتیب، نه شرکتهای واردکننده خودرو در این بازار منفعتی به دست میآورند و نه تولیدکنندگان داخلی میتوانند مدیریت بازار را در دست بگیرند. اما احتمال آنکه با صدور مجوز واردات برای خودروهای - کرایه کفی پردیسان - در گمرک مانده آرامش نسبی به بازار برگردد، وجود دارد.