جرثقیل خودروبر شهرک طالقانی

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 09009.html

طبق آخرین آمار منتشر‌شده فعالیت خودروسازان خصوصی رشد ۴۵ درصدی داشته است

۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۵

آیا گزینه خصوصی‌سازی صنعت خودرو محقق می‌شود؟

به گزارش رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو ، طبق آمار اعلامی از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت، پنج خودروساز - جرثقیل خودروبر شهرک طالقانی - خصوصی کشور در مجموع ۵۹ هزار و ۲۷۵ دستگاه انواع محصولات سواری را در شش ماه به تولید رسانده و در نتیجه - جرثقیل خودروبر شهرک طالقانی - افزایش تیراژ تولید را تجربه کرده‌اند.

خودروسازان نیمه دولتی در شش ماهه نخست سال جاری افزایش ۹/ ۱۷ درصدی تیراژ تولید را تجربه کردند، این در حالی است که خودروسازان بخش خصوصی طی این مدت توانستند رشد ۴۵ درصدی را به - جرثقیل خودروبر شهرک طالقانی - ثبت برسانند.

[caption id="attachment_204230" align="aligncenter" width="600"]جرثقیل خودروبر شهرک طالقانی - جرثقیل خودروبر شهرک طالقانی - وزیر صنعت در دوره فعالیت دولت دوازدهم برای خصوصی‌سازی صنعت خودرو تلاش کند[/caption]

این موضوع نشان‌دهنده همان بحث همیشگی خصوصی‌سازی صنعت خودرو است که کارشناسان این حوزه بارها درباره آن سخن گفته‌اند و راه نجات و ارتقای این صنعت را خصوصی‌سازی و پایبندی به اصل ۴۴ - جرثقیل خودروبر شهرک طالقانی - قانون اساسی دانسته‌اند.

دولتی بودن اقتصاد، یکی از مهم‌ترین معضلات اقتصاد - جرثقیل خودروبر شهرک طالقانی - ایران طی سه دهه اخیر بوده که خود عاملی در جهت کاهش بهره‌وری و کاهش نرخ رشد - جرثقیل خودروبر شهرک طالقانی - اقتصادی شده است.

در این - جرثقیل خودروبر شهرک طالقانی - خصوص طی سال‌های اخیر، شعارهایی مبنی بر کاهش نقش دولت در اقتصاد ملی سر داده شد، اما راه‌به‌جایی‌نبرد. تا جایی که سیدحسن‌روحانی با شعار خصوصی‌سازی بر سرکار آمد و حتی در همایش بین‌المللی صنعت خودرو نیز به آن اشاره کرد. پیگیری خصوصی‌سازی در دولت یازدهم و دوازدهم محمد بیاتیان؛ کارشناس حوزه خودرو و عضو سابق کمیسیون صنایع درباره این‌که چرا هنوز وعده‌ها برای خصوصی‌سازی صنعت - جرثقیل خودروبر شهرک طالقانی - خودرو عملی نشده است، به روزنامه «دنیای خودرو» می‌گوید: «حرف خصوصی‌سازی فقط در حد شعار بوده و عملیاتی نشده است. اما چرا تا امروز اقدامی در این خصوص صورت نگرفته - جرثقیل خودروبر شهرک طالقانی - است؟

متاسفانه باید گفت در دولت حوزه تولید خودرو، صنعت خودرو، مدیریت خودروسازی و سهام داری‌ تحت چنبره دولت و افراد نزدیک به دولت است و در واقع خودروسازی تبدیل به حیاط خلوتی برای دولت‌ها شده‌است.

همین موضوع باعث شده‌است تا دولت‌ها از این صنعت دل نکنند و - جرثقیل خودروبر شهرک طالقانی - همچنان بر این حوزه سیطره داشته باشند. به نظر من دولت یازدهم و در ادامه آن دولت دوازدهم هم به خاطر همین قصه تا امروز در این عرصه اقدام خاصی صورت نداده‌اند و بعید است در سال آخر اتفاق قابل‌توجهی در حوزه مدیریت - جرثقیل خودروبر شهرک طالقانی - خودرو توسط دولت انجام بشود. یعنی دولت هیچ اراده‌ای برای بردن صنعت خودروسازی به سمت خصوصی‌سازی نشان نداده است.»

محمد بیاتیان، همچنین - جرثقیل خودروبر شهرک طالقانی - درباره این‌که خصوصی‌سازی چه نفعی برای خودروسازی خواهد داشت ، نیز می‌گوید:« در وهله اول شاهد افزایش کیفیت خودروها خواهیم بود، یعنی بازار رقابتی خواهد شد. افزایش کیفیت از لوازم اصلی رقابت در بازار خودرو - جرثقیل خودروبر شهرک طالقانی - است. فکر می‌کنم در آن صورت باید با بسیاری از برندهایی که در هیچ کدام از کشورهای دنیا تولید نمی‌شوند، خداحافظی کنیم.»

ارتقای صنعت ۵۰ ساله خودروسازی به‌وسیله خصوصی‌سازی رضا انصاری، ‌عضو کمیسیون صنایع مجلس دهم هم اذعان - جرثقیل خودروبر شهرک طالقانی - داشت که با تحقق خصوصی‌سازی واقعی و ایجاد شرایط رقابتی در صنعت خودرو، شاهد شکوفایی خودروسازی در ایران خواهیم بود. انصاری تاکید کرد: «چنانچه خصوصی‌سازی در صنعت خودرو به‌طور‌صحیح شکل گیرد و بسته سیاستی خوبی برای رقابت‌پذیری صنعت - جرثقیل خودروبر شهرک طالقانی - طراحی شود، - جرثقیل خودروبر شهرک طالقانی - قطعا این جریان موجب رشد و شکوفایی صنعت خودروی کشور خواهد شد.»

از‌دیگر‌سو، رضا علیزاده نایب رئیس اول کمیسیون صنایع مجلس دهم، تاکید کرد خصوصی‌سازی با روش فعلی، اثرگذار نخواهد بود و این امر در صنعت خودرو باید به معنای واقعی کلمه رخ دهد.

نایب‌رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، ضمن انتقاد از حمایت بی‌رویه دولت از خودروسازان گفت: «با چنین شرایطی نه‌تنها - جرثقیل خودروبر شهرک طالقانی - صنعت خودروی ایران رقابتی نخواهد شد بلکه - جرثقیل خودروبر شهرک طالقانی - با برداشتن حمایت‌های دولت بی‌شک این صنعت به زمین خواهد خورد.»

به گفته نایب‌رئیس کمیسیون صنایع، تنها راه - جرثقیل خودروبر شهرک طالقانی - نجات صنعت خودروی ایران، - جرثقیل خودروبر شهرک طالقانی - خصوصی‌سازی است، البته نه به شیوه واگذاری‌هایی که در این مدت صورت‌گرفته است. تا زمانی - جرثقیل خودروبر شهرک طالقانی - که وزرا در تعیین - جرثقیل خودروبر شهرک طالقانی - مدیرعامل و هیات‌مدیره شرکت‌ها نقش مستقیم - جرثقیل خودروبر شهرک طالقانی - دارند و همچنان سایه دولت بر این صنعت وجود دارد و موجب ایجاد بازار انحصاری شده است، قطعا این روند دردی را از - جرثقیل خودروبر شهرک طالقانی - این صنعت دوا نخواهد کرد.

سایه دولت - جرثقیل خودروبر شهرک طالقانی - اجازه ارتقا به صنعت خودرو را - جرثقیل خودروبر شهرک طالقانی - نمی‌دهد وقتی آخرین آمار اعلامی از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت، در مورد میزان - جرثقیل خودروبر شهرک طالقانی - رشد - جرثقیل خودروبر شهرک طالقانی - خودروسازان خصوصی را مورد بررسی قرار می‌دهیم، می‌بینیم این بخش خصوصی در خودروسازی عملکرد قابل دفاعی داشته است. این موضوع - جرثقیل خودروبر شهرک طالقانی - در - جرثقیل خودروبر شهرک طالقانی - حالی است که به‌رغم آنکه خودروسازان بخش خصوصی همچنان سهم کمی از بازار خودروی کشور را در دست دارند، تیراژ تولید آن‌ها در پنج ماه ابتدای سال‌جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته افزایش ۵۶/ ۴۵ درصدی داشته است.

همین موضوع نشان‌دهنده این است که وزیر در دولت دوازدهم باید مبحث خصوصی‌سازی این صنعت را - جرثقیل خودروبر شهرک طالقانی - که جزو الزامات است و بارها به آن اشاره شده است، به طور جدی‌تری مورد پیگیری قرار دهد.

در همین مورد یعنی نقش دولت دوازدهم در خصوصی‌سازی صنعت خودرو، - جرثقیل خودروبر شهرک طالقانی - رضا انصاری، عضو کمیسیون صنایع تاکید می‌کند:« در‌صورتی‌که وزیر صنعت و معدن در این دوره تنها یک اقدام انجام دهد، بسیاری مشکلات در حوزه خودروسازی حل خواهد شد.

وزیر جدید صنعت در دوره فعالیت دولت دوازدهم باید اجازه دهد که صنعت خودرو به معنای واقعی خصوصی شود. متاسفانه خصوصی‌سازی در ایران تاکنون در حد حرف بوده و به معنای واقعی شکل نگرفته است.»

به‌گفته این عضو - جرثقیل خودروبر شهرک طالقانی - کمیسیون صنایع مجلس دهم، آنچه که تاکنون تحت عنوان خصوصی‌سازی در صنعت شکل گرفته، مشکلات بیشتری را برای صنعت کشور ایجاد کرده است. صنعت خودرو باید به‌معنای واقعی کلمه، خصوصی شود. - جرثقیل خودروبر شهرک طالقانی - مانند جریان خصوصی‌سازی و فعالیت این بخش در همه جای دنیا که خود این بخش‌ها، مجموعه‌ها را اداره می‌کنند.

اولين صفحه   -  یدک کش شهرک فرهنگیان   -   حمل خودرو شهرک فرهنگیان   -   حمل ماشین شهرک فرهنگیان   -   کفی شهرک فرهنگیان   -   کفی خودروبر شهرک فرهنگیان   -   جرثقیل خودروبر شهرک فرهنگیان   -   نیسان خودروبر شهرک فرهنگیان   -   نیسان یدک کش شهرک فرهنگیان   -   ماشین بر شهرک فرهنگیان   -   خودرو سوار شهرک فرهنگیان   -   جرثقیل یدک کش شهرک فرهنگیان   -   چرخگیر شهرک فرهنگیان   -   امداد خودرو شهرک طالقانی   -   امداد خودرو سیار شهرک طالقانی   -   خودروبر شهرک طالقانی   -   یدک کش شهرک طالقانی   -   حمل خودرو شهرک طالقانی   -   حمل ماشین شهرک طالقانی   -   کفی شهرک طالقانی   -   کفی خودروبر شهرک طالقانی   -   جرثقیل خودروبر شهرک طالقانی   -   نیسان خودروبر شهرک طالقانی   -   نیسان یدک کش شهرک طالقانی   -   ماشین بر شهرک طالقانی   -   خودرو سوار شهرک طالقانی   -   جرثقیل یدک کش شهرک طالقانی   -   چرخگیر شهرک طالقانی   -   امداد خودرو آذری   -   امداد خودرو سیار آذری   -   خودروبر آذری   -   یدک کش آذری   -   حمل خودرو آذری   -   حمل ماشین آذری   -   کفی آذری   -   کفی خودروبر آذری   -   جرثقیل خودروبر آذری   -   نیسان خودروبر آذری   -   نیسان یدک کش آذری   -   ماشین بر آذری   -   خودرو سوار آذری   -   جرثقیل یدک کش آذری   -  آخرين صفحه