خودروبر آذری

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 09018.html

روزانه ۱۵ نفر موتورسیکلت سوار در کشور بر اثر تصادف فوت می‌کنند. بر پایه این آمار تکان‌دهنده در ۱۰ سال گذشته ۵۵ هزار نفر موتور سوار به کام مرگ رفته‌اند.

۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۹

مرگ روزانه ۱۵موتورسوار بر اثر تصادف

پلیس می‌گوید تعداد موتورسواران فاقد گواهینامه در کشور ما کم نیستند و همین موضوع موتورسواری را به معضلی کشنده در کشور تبدیل کرده است. در همین حال یک نماینده مجلس نحوه - خودروبر آذری - برخورد با موتورسواران متخلف را با مسامحه می‌داند و می‌گوید اگر شیوه برخورد با آنها عوض - خودروبر آذری - شود، تعداد مرگ‌ومیر هم کاهش خواهد یافت.

[caption id="attachment_204213" align="aligncenter" width="520"]خودروبر آذری موتورسوار[/caption]

به گزارش رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو ، آمار مرگ‌ومیر افراد با موتورسیکلت در یک دهه گذشته ناباورانه است، ۵۵هزار نفر بر اثر تصادف موتورسیکلت فوت کرده‌اند. یعنی هرسال ۵۵۰۰ نفر و روزانه ۱۵ نفر. چندی پیش سیداسدالله‌جولایی، - خودروبر آذری - مدیرعامل ستاد دیه کشور با بیان این که حتی یک تصادف منجر به فوت در عصر کنونی زیاد است، گفت: «از سال ۸۵ تا ۹۵ - خودروبر آذری - تعداد ۵۵هزار ایرانی به دلیل رانندگی با موتورسیکلت جان خود را از دست داده‌اند. این آمار یک‌چهارم مجموع تلفات رانندگی در همین بازه زمانی را شامل می‌شود.»

باید به مردم آگاهی بدهیم عبدالرضا عزیزی، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با ابراز نگرانی از آمار بالای مرگ‌ومیر موتورسواران به - خودروبر آذری - «دنیای خودرو» - خودروبر آذری - می‌گوید: «در شهر تهران و کلان‌شهرها آمار استانداردی از تعداد موتورسیکلت‌هایی - خودروبر آذری - که باید در سطح شهر تردد کنند، تعریف نشده است. با توجه به قیمت پایین این وسیله‌نقلیه مردم - خودروبر آذری - به صورت کاملا آزادانه با موتورسیکلت در سطح شهر تردد می‌کنند و روزبه‌روز هم به تعداد موتورسیکلت‌ها‌ مانند خودرو افزوده می‌شود.»

این نماینده مجلس با اشاره به اینکه اطلاع‌رسانی درباره استفاده از موتورسیکلت بسیار ضعیف است، توضیح می‌دهد: «یکی از نکات مهم - خودروبر آذری - آگاهی دادن - خودروبر آذری - به مردم نسبت به عواقب استفاده از - خودروبر آذری - موتورسیکلت‌های ناایمن است.

علاوه‌بر اینکه بیشتر موتورسیکلت‌هایی که در سطح شهر تردد می‌کنند، استاندارد نیستند. موتورسواران هم از کلاه ایمنی - خودروبر آذری - استفاده - خودروبر آذری - نمی‌کنند و رعایت قوانین برای بیشتر آنها مهم نیست.

ضمن این که آمار استفاده از این وسیله نقلیه در بین افراد فاقد گواهینامه موتورسیکلت بسیار بالاست و این موضوع نشان از عدم اجرای درست قوانین توسط مجری قانون دارد که با موتورسواران متخلف نسبت به اجرای قوانین سختگیرانه برخورد - خودروبر آذری - نمی‌کند. درواقع برخورد با موتورسوارانی که گواهینامه ندارند و قوانین را رعایت نمی‌کنند، بسیار ضعیف است.»

بیشتر موتورسواران توقیفی فاقد معاینه‌فنی هستند بر اساس آمار حدود ۱۲میلیون موتورسیکلت در سطح کشور وجود دارد که از این تعداد ۷میلیون دستگاه پلاک‌ملی و تعداد ۴میلیون و ۵۰۰ موتور پلاک قدیمی دارند و از این میزان تعداد ۵میلیون موتورسیکلت بیش‌از ۱۰سال عمر دارند و فرسوده شده‌اند.

جالب اینکه تعداد موتورسوارانی که گواهینامه دارند با تعداد موتورسیکلت‌ها همخوانی ندارد و طبق آخرین آمار از سال ۷۷ تا ابتدای امسال، ۳ - خودروبر آذری - میلیون و ۱۵۷ هزار گواهینامه برای موتورسوران صادر شده است.

سرهنگ عین‌الله جهانی، معاون اجتماعی پلیس راهور با بیان اینکه موتورسیکلت تبدیل به یک - خودروبر آذری - معضل در کشور ما شده - خودروبر آذری - است، به روزنامه «دنیای خودرو» می‌گوید: «در‌حال‌حاضر در شهر تهران حدود سه و نیم میلیون موتورسیکلت تردد می‌کند و همه راکبان این موتورها گواهینامه - خودروبر آذری - ندارند. بیشترین دلیل توقیف موتورسیکلت‌ها علاوه بر تخلف و عدم رعایت قوانین، نداشتن گواهینامه است.

ضمن این که تعداد موتورسواران فاقد گواهینامه و بیمه در کشور ما کم نیست و نحوه برخورد پلیس با موتورسواران که آیا گواهینامه دارند یا ندارند، به این ترتیب است که پلیس آنها را نگه می‌دارد، هرچند قانون این - خودروبر آذری - اجازه را نمی‌دهند همه موتورسیکلت‌سواران برای کنترل داشتن گواهینامه نگه داشته شوند، مگر این که تخلفی انجام داده باشند یا سن راکب کم باشد.»

اولين صفحه   -  خودرو سوار شهرک فرهنگیان   -   جرثقیل یدک کش شهرک فرهنگیان   -   چرخگیر شهرک فرهنگیان   -   امداد خودرو شهرک طالقانی   -   امداد خودرو سیار شهرک طالقانی   -   خودروبر شهرک طالقانی   -   یدک کش شهرک طالقانی   -   حمل خودرو شهرک طالقانی   -   حمل ماشین شهرک طالقانی   -   کفی شهرک طالقانی   -   کفی خودروبر شهرک طالقانی   -   جرثقیل خودروبر شهرک طالقانی   -   نیسان خودروبر شهرک طالقانی   -   نیسان یدک کش شهرک طالقانی   -   ماشین بر شهرک طالقانی   -   خودرو سوار شهرک طالقانی   -   جرثقیل یدک کش شهرک طالقانی   -   چرخگیر شهرک طالقانی   -   امداد خودرو آذری   -   امداد خودرو سیار آذری   -   خودروبر آذری   -   یدک کش آذری   -   حمل خودرو آذری   -   حمل ماشین آذری   -   کفی آذری   -   کفی خودروبر آذری   -   جرثقیل خودروبر آذری   -   نیسان خودروبر آذری   -   نیسان یدک کش آذری   -   ماشین بر آذری   -   خودرو سوار آذری   -   جرثقیل یدک کش آذری   -   چرخگیر آذری   -   امداد خودرو دوراه قپان   -   امداد خودرو سیار دوراه قپان   -   خودروبر دوراه قپان   -   یدک کش دوراه قپان   -   حمل خودرو دوراه قپان   -   حمل ماشین دوراه قپان   -   کفی دوراه قپان   -   کفی خودروبر دوراه قپان   -  آخرين صفحه