جرثقیل خودروبر میدان فردوسی

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 08919.html

نبودن گری‌مارکت در بازار باعث رانت می‌شود. اگر این گری‌مارکت با دستورالعملی که شما گفتید، کنترل شود که البته ما هم این را می‌خواهیم، باعث ایجاد شرایط بهتری در بازار می‌شود.

۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۱

شروط دولت برای فعالیت دوباره گری ‌مارکت‌ها

گروه خبر: اعلام خبر پیش‌فروش غیرقانونی برخی شرکت‌های خودرویی توسط سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان باعث شد تا مناظره‌ای بین شهرام میرآخورلو، - جرثقیل خودروبر میدان فردوسی - معاون سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان و - جرثقیل خودروبر میدان فردوسی - میثم رضایی، رئیس انجمن صنفی واردکنندگان خودرو در تلویزیون انجام شود که بخش نخست آن را دیروز خواندید.

امروز - جرثقیل خودروبر میدان فردوسی - در این مناظره درخصوص وضعیت گری‌مارکت و شروطی که می‌توان با رعایت آن گری‌مارکت را فعال کرد به نقل از میرآخورلو نوشته‌ایم:

شهرام میرآخورلو مسئولیت قیمت‌گذاری در مورد خودرو بر اساس سیاست‌گذاری‌ها شورای - جرثقیل خودروبر میدان فردوسی - رقابت است. در مورد خودروهای وارداتی قیمت‌گذاری براساس رقابت انجام می‌شود و شرکت‌ها می‌توانند قیمت‌ تمام‌شده خودرو را برمبنای رقابت، قیمت‌گذاری کنند.

ما برای قیمت‌‌گذاری محصولات مختلف اولویت‌بندی داریم. روی برخی کالاهای اساسی مانند گوشت‌قرمز به صورت موردی و بازرسی‌محور نظارت می‌شود. در برخی دیگر از کالاها به صورت شکایت‌محور عمل می‌کنیم.

من معاون بازرسی و رسیدگی به تخلفات سازمان هستم و دقیقا با شکایت‌های مصرف‌کنندگان رو‌به‌رو می‌شوم. شکوائیه‌هایی - جرثقیل خودروبر میدان فردوسی - که در مورد قیمت به من می‌رسد، الزاما برمبنای قیمت تمام‌شده و دستورالعملی که در مورد - جرثقیل خودروبر میدان فردوسی - قیمت - جرثقیل خودروبر میدان فردوسی - است، شکل می‌گیرد.

سازمان حمایت از مصرف‌کننده بیلبورد شرکت‌هایی را که خودروهایشان همولوگیشن نداشتند، پایین آورده است. این بی‌انصافی است بگوییم سازمان حمایت فقط با چند شرکت - جرثقیل خودروبر میدان فردوسی - برخورد می‌کند.

یک اطلاعیه شفاف صادر کردیم که مردم اگر می‌خواهند خودرویی خریداری کنند، دقت و از شرکت‌هایی خرید کنند که - جرثقیل خودروبر میدان فردوسی - مجوز پیش‌فروش را از وزارت صنعت، - جرثقیل خودروبر میدان فردوسی - معدن و تجارت دریافت کرده‌اند.

حالا این مشکل می‌تواند از نماینده رسمی، غیر‌رسمی و حتی از تولیدکننده داخلی باشد. ما این نگرانی را به مصرف‌کننده منتقل کردیم که زمان خرید خودرو دقت کند.

نمی‌دانم کجای این کار دغدغه ایجاد کرده و بازی کردن با آبرو و حیثیت شرکت‌ها شده است؟ خبر این مساله - جرثقیل خودروبر میدان فردوسی - بد پخش شد زیرا نگفتیم فعالیت این شرکت‌ها غیرقانونی است زیرا می‌توانند فروش نقدی انجام بدهند و در این صورت باید خودرو را ۳۰‌روزه تحویل بدهند.

[caption id="attachment_204429" align="aligncenter" width="364"]جرثقیل خودروبر میدان فردوسی شهرام میرآخرلو[/caption]

میرآخورلو: انحصار در برند، انحصار نیست. وقتی یک برند بداند چقدر می‌خواهد - جرثقیل خودروبر میدان فردوسی - خودرو وارد کند می‌تواند تخفیف لازم را به مصرف‌کننده منتقل کند. رقابت بین برند باید اتفاق بیفتد. اگر گری‌مارکت‌ها می‌خواهند فعالیت کنند باید با نماینده‌های رسمی قرارداد امضا کنند و - جرثقیل خودروبر میدان فردوسی - بر مبنای شماره شاسی که دارند، ارائه می‌دهند، ترخیص و هزینه‌های پس از فروش خودروی‌شان را عرضه کنند

میثم رضایی شما یک روز یک اطلاعیه دادید و فردای آن - جرثقیل خودروبر میدان فردوسی - روز گفتید فقط در بخش پیش‌فروش شرکت‌های مذکور ممنوعیت دارند. شما چگونه این مساله را اصلاح کردید؟

شهرام میرآخورلو ما اطلاعیه را اصلاح نکردیم و به جهت حمایت از منافع شما این را گفتیم. در اطلاعیه اول اعلام کردیم این شرکت‌ها مجوز پیش‌فروش خودرو را دریافت نکرده‌اند و عملکردشان در حوزه پیش‌فروش غیرقانونی است.

از طرف سه یا چهار شرکت برای ما نامه آمد که در خبر مذکور فعالیت - جرثقیل خودروبر میدان فردوسی - ما را غیرقانونی عنوان کردند. در پاسخ آنها گفتیم چنین چیزی نیست. من با خبرگزاری مهر اولین مصاحبه‌ام را انجام دادم و گفتم فعالیت این شرکت‌ها در مورد فروش نقدی، قسطی و لیزینگی در صورتی که مجوز از بانک مرکزی کسب کرده باشند، قانونی است.

چون هرکدام از این‌ها ضوابط خاص خودشان را دارند. مثلا اگر می‌خواهد لیزینگ انجام دهند باید مجوز لیزینگ را داشته باشد. گفتیم این شرکت‌ها اگر می‌خواهند فروش نقدی داشته باشند، مشکلی ندارد.

صرفا در اطلاعیه‌ای اظهار کردیم که پیش‌فروش این شرکت‌ها به‌دلیل عدم مجوز غیرقانونی است.

میثم رضایی شما در - جرثقیل خودروبر میدان فردوسی - مقام یک مسئول دولتی صراحتا اسم هفت شرکت را ذکر کردید. شما در مقام قوه قضاییه نیستید. شما نمی‌توانید شرکتی را متهم کنید، این کار باید توسط قوه قضائیه انجام شود.

ما قبلا هم به شما در جلسات مختلف گفتیم که مجوز پیش‌فروش گرفتن حق شماست و ما هم بحثی روی آن نکته نداریم.

شهرام میرآخورلو اگر ما درست می‌‌گوییم، شما بفرمایید این شرکت‌ها مجوز - جرثقیل خودروبر میدان فردوسی - پیش‌فروش داشته‌اند یا خیر؟

میثم رضایی نه نداشته‌اند.

شهرام میرآخورلو پس فعالیت آن‌ها غیرقانونی است.

میثم رضایی ما اقدام کرده‌ایم و - جرثقیل خودروبر میدان فردوسی - اسناد هم داریم. ‌اما گفته شده است دنبال مجوز نروید زیرا به شما مجوز نمی‌دهند. وقتی جرمی اتفاق نیفتاده وظیفه شما نیست که دخالت کنید بلکه وظیفه مراجع قضایی است که به جرم و اتهام رسیدگی کنند.

شما جایگاه‌تان را با قوه قضائیه اشتباه گرفته‌اید. شما باید تخلف را گزارش بدهید و مقام مسئول قوه‌قضائیه جلوی آن شرکت‌ را بگیرد. اگر مدعی هستید شرکتی تخلف - جرثقیل خودروبر میدان فردوسی - کرده است باید برخورد قضایی انجام شود. در این خصوص شما نباید تصمیم بگیرید.

نمی‌توانید یک روز حیثیت یک شرکت را به بازی بگیرید و روز بعد بگویید باقی کارهای شرکت صحیح است. این رفتار شما رفتار درست نیست. تنها کسی که می‌تواند بگوید چه کسی - جرثقیل خودروبر میدان فردوسی - متخلف است و چه کسی نیست قوه قضائیه است.

شهرام میرآخورلو پرونده این - جرثقیل خودروبر میدان فردوسی - شرکت‌ها را به تعزیرات حکومتی هم معرفی کرده‌ام. - جرثقیل خودروبر میدان فردوسی - وقتی با شرکت برخورد تعزیری و اطلاع‌رسانی به مصرف‌کننده هم شده است، نباید شاهد تخلف باشیم.

نکته بسیار جالب این است وقتی مطلع هستم برای شرکتی امکان دستیابی به یک یا چند خودرو وجود ندارد، یعنی شرایط به گونه‌ای است که این شرکت دست به پیش‌فروش خودرویی می‌زند که می‌دانم به هیچ‌‌وجه امکان دسترسی به آن خودرو را به جهت اینکه از دی‌ماه سال ۹۵ این شرکت نتوانسته است ثبت‌سفارشی داشته باشد، ندارد.

شرکت‌های رسمی تا قبل از ماه سوم سال جاری ثبت‌سفارش داشته‌اند. میزان ثبت‌سفارش‌های اخذ‌شده در ۵ماه سال جاری نسبت به گذشته هم رشد داشته است.

[caption id="attachment_204428" align="aligncenter" width="450"]جرثقیل خودروبر میدان فردوسی میثم - جرثقیل خودروبر میدان فردوسی - رضایی[/caption]

رضایی: یک نماینده رسمی خودروهایی را - جرثقیل خودروبر میدان فردوسی - که ۲‌هزار مایل کار کرده‌اند را ریپکت می‌کند و به مردم می‌دهد. همان کاری که یک‌سری نماینده‌های غیر‌رسمی در حق مردم می‌کنند نماینده‌های رسمی هم انجام می‌دهند. چرا این اتفاق می‌افتد؟ برای اینکه دستگاه‌های نظارتی ما در کشور ضعف دارند. گمرک ما ضعف دارد. باید بازرسی‌های گمرک تقویت شوند. شما به‌عنوان یک مقام نظارتی باید گزارش بدهید تا جلوی کار این‌ها گرفته شود

 

میثم رضایی ممکن است از بین این شرکت‌ها یکی مجوز ثبت‌سفارش داشته باشد. شما نمی‌توانید تشخیص بدهید مجوز ثبت‌سفارش دارند یا خیر. شما نهاد نظارتی هستید، نهاد صدور مجوز که نیستید. صدور مجوز با سازمان توسعه تجارت است.

شما می‌توانید خیلی صریح - جرثقیل خودروبر میدان فردوسی - بگویید کسانی که مجوز ثبت‌سفارش دارند، می‌توانند پیش‌فروش کنند و کسانی که این مجوز را ندارند، پیش‌فروش نداشته باشند.

شهرام میرآخورلو برای دو شرکت در این زمینه چه - جرثقیل خودروبر میدان فردوسی - اتفاقی افتاد؟ از کجا معلوم برای شرکت‌های‌ - جرثقیل خودروبر میدان فردوسی - دیگر این اتفاق رخ ندهد؟

میثم رضایی هنوز هم برای آن - جرثقیل خودروبر میدان فردوسی - دو شرکت حکم قضایی صادر نشده است. شما هم نباید اسمی از این شرکت‌ها ببرید.

شهرام میرآخورلو ما صراحتا به مصرف‌کنندگان اعلام کردیم نسبت به خرید خودرو به‌صورت پیش‌فروش خودداری کنند. شرکت‌هایی که در این زمینه همچنان فعال هستند، همین هفت شرکت هستند. با بقیه شرکت‌ها برخورد شده است.

میثم رضایی واقعیت این است یک‌سری قرابت‌هایی با نمایندگی‌های دیگر وجود دارد. باید جواب مردم را داد. شما با قیمتی که برخی نمایندگی‌ها برای محصولاتشان در نظر گرفته‌اند، چه کاری انجام داده‌اید؟

شهرام میرآخورلو حمایت‌ از حقوق مصرف‌کنندگان در جایگاه حاکمیت به‌عهده تنها متولی آن یعنی سازمان حمایت - جرثقیل خودروبر میدان فردوسی - از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان است. در حوزه قیمت به صراحت گفتم برخی از وظایف ما قیمت‌محور و برخی شکایت‌محور است. کسی تکلیف قیمت‌گذاری برای ما در نظر نگرفته است.

میثم رضایی شما گفتید یکی از وظایف اصلی شما ورود به قیمت و قیمت‌گذاری محصولات است. شما تنها وقتی که منافع خاص برای یک سری شرکت‌ها وجود دارد، دخالت می‌کنید و درباره مسائل دیگر سکوت می‌کنید.

شهرام میرآخورلو در مورد نمایندگان رسمی اینگونه جبهه می‌گیرید و در مورد گری‌مارکت‌ها دفاع می‌کنید. به این نتیجه رسیدم فعالیت گری‌مارکت‌ها توجیه نداشت. به نظر شما یک نماینده رسمی که ارتباط مستقیم با شرکت اصلی دارد، می‌تواند خودرو را ارزان‌تر تهیه کند یا در شرایط گری‌مارکت که باید از بازارهای منطقه‌ای خودرو را تامین کند؟

میثم رضایی تجربه نشان داده است ما خودرو را ارزان‌تر به مردم عرضه می‌کردیم.

شهرام میرآخورلو وقتی یک شرکت با هدف تولید مثلا ۱۰هزار دستگاه خودرو با نماینده اصلی قرارداد می‌بندد و تخفیف‌های ۱۰تا ۱۵درصدی روی آن خودروها می‌گیرد، آیا قابل‌مقایسه با کسی است که می‌خواهد مثلا یک‌هزار دستگاه خودرو - جرثقیل خودروبر میدان فردوسی - تامین کند و برای تامین در بازارهای منطقه‌ای می‌گردد و سراغ شیوخ خلیج‌فارس می‌رود؟ کدام‌یک می‌تواند خودرو را ارزان‌تر تهیه کند؟ اگر خودرویی را ارزان‌تر می‌دهند، بدون گارانتی و بدون استاندارد است.

میثم - جرثقیل خودروبر میدان فردوسی - رضایی این از ضعف دستگاه‌های نظارتی است که خودروهای - جرثقیل خودروبر میدان فردوسی - کارکرده، معیوب و غیراستاندارد وارد بازار - جرثقیل خودروبر میدان فردوسی - می‌شود. من اسنادی دارم که یک - جرثقیل خودروبر میدان فردوسی - نماینده رسمی خودروهایی را که ۲‌هزار مایل کار کرده‌اند را ریپکت می‌کند و به مردم می‌دهد. همان کاری که یک‌سری نماینده‌های غیر‌رسمی - جرثقیل خودروبر میدان فردوسی - در حق مردم می‌کنند نماینده‌های رسمی هم انجام می‌دهند.

چرا این اتفاق می‌افتد؟ برای اینکه - جرثقیل خودروبر میدان فردوسی - دستگاه‌های نظارتی ما در کشور ضعف دارند. گمرک ما ضعف دارد. باید بازرسی‌های گمرک تقویت شوند. شما به‌عنوان یک مقام نظارتی باید گزارش بدهید تا جلوی کار این‌ها گرفته شود. نباید به گری‌مارکت‌ به‌خاطر فعالیت‌ برخی برچسب زد.

شهرام میرآخورلو به این شکل بود که ۸۰درصد نیاز بازار کشور از طریق نمایندگان غیررسمی تامین می‌شد و ۲۰درصد - جرثقیل خودروبر میدان فردوسی - هم توسط نمایندگان رسمی. با ساماندهی مدیریتی که در این - جرثقیل خودروبر میدان فردوسی - زمینه انجام شد این رویه به ۵۰- ۵۰ رسید.

ماده ۴ قانون حمایت از مصرف‌کنندگان که اساس فعالیت نظارتی ما بر بحث خودرو از آن ماده ناشی می‌شود، به‌صراحت اعلام می‌کند ورود کالاهای مصرفی، سرمایه و بادوام ازجمله خودروی سبک و سنگین الزام به داشتن شبکه خدمات پس از فروش از الویت‌های اصلی آن است.

یعنی مکلف است نماینده رسمی و خدمات پس از فروش داشته باشد. تا زمانی که سهم شبکه غیررسمی ۸۰درصد بود وقتی کالایی خراب می‌شد امکان تعمیر برای آن وجود نداشت.

کجا باید آن تعمیرات اتفاق می‌افتاد. نماینده رسمی می‌گفت این خودرو به سفارش کشور ما وارد نشده و استاندارد آن به عنوان مثال استاندارد کشورهای خلیج‌فارس است و نمی‌توانیم خدمات به آن ارائه بدهیم.

دستورالعملی برای آن نوشتیم و نمایندگان رسمی و غیررسمی را با هم مرتبط کردیم تا منافعش به حقوق مصرف‌کنندگان برسد - جرثقیل خودروبر میدان فردوسی - و با پرداخت - جرثقیل خودروبر میدان فردوسی - هزینه‌های گارانتی و وارانتی در توسعه شبکه خدمات پس از فروش کمک کنند.

در مورد نمایندگان رسمی که شما - جرثقیل خودروبر میدان فردوسی - اشاره می‌کنید، ابتدا باید در مورد نحوه واردات خودرو توضیحی داده شود. وقتی قرار است - جرثقیل خودروبر میدان فردوسی - خودرویی وارد کشور شود باید ضوابط فنی واردات خودرو را طی کند.

یکی اینکه آن شرکت باید نماینده رسمی در کشور داشته باشد و استانداردهای ۵۱گانه سازمان ملی استاندارد را پاس کند. - جرثقیل خودروبر میدان فردوسی - باید در زمینه آلایندگی خودرو یک‌سری ضوابط را رعایت کند.

وقتی این ضوابط تایید شد و مارک و مدل خودرو هم مشخص شد روی سامانه ثبت سفارش قرار می‌گیرد و ثبت سفارش برای آن خودرو فراهم می‌شود.

متولی دادن نمایندگی رسمی - جرثقیل خودروبر میدان فردوسی - برای کسانی‌که متقاضی این کار هستند، مرکزامور اسناد و بازرگانان ایران است. این یک دستگاه و سازمان مستقلی است که این کار را انجام می‌دهد.

ارائه مدارک فنی از آن - جرثقیل خودروبر میدان فردوسی - خودرو و قراردادهایی که در قالب ال‌او‌سی و دیگر تاییدیه‌ها اگر داخل کشور این روند را طی کرد، مرکز امور اسناد و بازرگانان ایران برمبنای قواعد و دستورالعمل‌هایی که به گواهی فعالیت نمایندگان خارجی در کشور است به آن فرد یا شرکت گواهی صدور فعالیت نمایندگی رسمی می‌دهد.

اگر آن شخص جعل قرارداد در خارج از کشور کرده باشد، هرجایی‌که مرکز اسناد و بازرگانان متوجه این کار شود قطع به یقین این قرارداد را باطل اعلام می‌کند.

آقای رضایی - جرثقیل خودروبر میدان فردوسی - در مورد نمایندگان رسمی این اتفاق افتاده است. برخی از این شرکت‌های آلمانی جلویشان گرفته و نمایندگی‌شان سلب شده است. - جرثقیل خودروبر میدان فردوسی - این موضوع بنا به شکایت همان شرکت‌ها در دیوان عدالت اداری در جریان است.

تقریبا دو سال پیش سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان در مورد چهار شرکت دیگر که بابت چهار برند ثبت‌نام - جرثقیل خودروبر میدان فردوسی - کرده بودند، به مرکز امور اسناد و بازرگانان اعلام کرد و همه این‌ها تعلیق - جرثقیل خودروبر میدان فردوسی - نمایندگی شدند.

یعنی وظیفه ما در زمینه پایش - جرثقیل خودروبر میدان فردوسی - نمایندگی‌های رسمی در حال اجراست. هشدارهای لازم را به جهت حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان - جرثقیل خودروبر میدان فردوسی - به این مرکز اعلام می‌کنیم.

چون حوزه - جرثقیل خودروبر میدان فردوسی - کارشناسی در این بخش مرکز امور اسناد و بازرگانان و اگر آن‌ها به یقین برسند، آن شرکت - جرثقیل خودروبر میدان فردوسی - را تعلیق نمایندگی می‌کند. اگر به این نتیجه نرسید شرکت به فعالیت خودش ادامه می‌دهد.

میثم رضایی گویا نکته‌ای گفتید که در کشور ما برعکس است. گری‌مارکت یا شرکت‌های غیرنماینده - جرثقیل خودروبر میدان فردوسی - در تمام دنیا مثل اروپا و آمریکا وارد بازار می‌شوند - جرثقیل خودروبر میدان فردوسی - تا تعدیل در قیمت انجام شود.

ما برعکس این نظر را داریم. وقتی گری‌مارکت در بازار وجود داشته باشد چون چابک‌تر است و هزینه‌های بالاسری کمتری دارد موجب تعدیل قیمت می‌شود.

در کشور آلمان و ژاپن و کشورهایی که بزرگ‌ترین تولیدکننده خودرو هستند گری‌مارکت را به بازار وارد می‌کنند تا تعدیل در قیمت نمایندگی‌ها ایجاد کنند. متاسفانه این در کشور ما - جرثقیل خودروبر میدان فردوسی - برعکس اتفاق می‌افتد.

نبودن گری‌مارکت در بازار باعث رانت می‌شود. اگر این گری‌مارکت با دستورالعملی که شما گفتید، کنترل شود که البته ما هم این را می‌خواهیم، باعث ایجاد شرایط بهتری در بازار می‌شود.

در جلسه‌ای که با وزیر جدید صنعت، معدن و تجارت داشتیم ایشان هم به رفع این مشکل علاقه‌مند - جرثقیل خودروبر میدان فردوسی - هستند.

شهرام میرآخورلو به نظر من انحصار در برند، انحصار نیست. وقتی یک برند بداند چقدر می‌خواهد خودرو وارد کند می‌تواند تخفیف لازم را به مصرف‌کننده منتقل کند. رقابت بین برند باید اتفاق بیفتد.

ما حضور شما به عنوان گری‌مارکت را قبول داریم اما با شروط. می‌گوییم اگر گری‌مارکت‌ها می‌خواهند - جرثقیل خودروبر میدان فردوسی - فعالیت کنند باید با نماینده‌های رسمی قرارداد امضا کنند و بر مبنای شماره شاسی که دارند، ارائه می‌دهند، ترخیص و - جرثقیل خودروبر میدان فردوسی - هزینه‌های پس از فروش خودروی‌شان را عرضه کنند.

اولين صفحه   -  یدک کش دروازه شمیران   -   حمل خودرو دروازه شمیران   -   حمل ماشین دروازه شمیران   -   کفی دروازه شمیران   -   کفی خودروبر دروازه شمیران   -   جرثقیل خودروبر دروازه شمیران   -   نیسان خودروبر دروازه شمیران   -   نیسان یدک کش دروازه شمیران   -   ماشین بر دروازه شمیران   -   خودرو سوار دروازه شمیران   -   جرثقیل یدک کش دروازه شمیران   -   چرخگیر دروازه شمیران   -   امداد خودرو میدان فردوسی   -   امداد خودرو سیار میدان فردوسی   -   خودروبر میدان فردوسی   -   یدک کش میدان فردوسی   -   حمل خودرو میدان فردوسی   -   حمل ماشین میدان فردوسی   -   کفی میدان فردوسی   -   کفی خودروبر میدان فردوسی   -   جرثقیل خودروبر میدان فردوسی   -   نیسان خودروبر میدان فردوسی   -   نیسان یدک کش میدان فردوسی   -   ماشین بر میدان فردوسی   -   خودرو سوار میدان فردوسی   -   جرثقیل یدک کش میدان فردوسی   -   چرخگیر میدان فردوسی   -   امداد خودرو بلوار کشاورز   -   امداد خودرو سیار بلوار کشاورز   -   خودروبر بلوار کشاورز   -   یدک کش بلوار کشاورز   -   حمل خودرو بلوار کشاورز   -   حمل ماشین بلوار کشاورز   -   کفی بلوار کشاورز   -   کفی خودروبر بلوار کشاورز   -   جرثقیل خودروبر بلوار کشاورز   -   نیسان خودروبر بلوار کشاورز   -   نیسان یدک کش بلوار کشاورز   -   ماشین بر بلوار کشاورز   -   خودرو سوار بلوار کشاورز   -   جرثقیل یدک کش بلوار کشاورز   -  آخرين صفحه