کفی خودروبر میدان فردوسی

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 08918.html

عضو هیات علمی دانشگاه علم و صنعت : افزایش صادرات در کشور با تعدادی بخش‌نامه و دستورالعمل اجرایی نخواهد شد و برای این ماجرا تغییر نگرش و فعالیت جدی لازم است

۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۱

صادرات خودرو جنگ تکنیک‌های تبلیغاتی است

به گزارش رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو  - کفی خودروبر میدان فردوسی - ، براساس آنچه در سند اهداف و سیاست‌های توسعه صنعت خودرو تا افق ۱۴۰۴ بر آن تاکید شده است، - کفی خودروبر میدان فردوسی - صنعت خودرو هشت سال زمان دارد تا میزان تولید در کشور را به ۳ میلیون دستگاه برساند و یک سوم این میزان تولید نیز باید صادر شود.

در این سند همچنین تکلیف قطعه‌سازان نیز به دقت و درستی مشخص - کفی خودروبر میدان فردوسی - شده است. بر‌این‌اساس تا زمان تعیین شده، تولید صنعت قطعه‌سازی باید به ارزش ۳۱ میلیارد دلار برسد که به تفکیک، ۲۵میلیارد دلار آن به تامین نیاز قطعات در داخل کشور اختصاص خواهد یافت و ۶ میلیارد دلار نیز به کشورهای دیگر صادر خواهد شد.

[caption id="attachment_204505" align="aligncenter" width="600"]کفی خودروبر میدان فردوسی رمضانی: خودروسازان خارجی متعهد به ایجاد بازار فروش در خارج از ایران باشند[/caption]

پس می‌توان گفت با توجه به موارد و اعداد و ارقامی که به دقت در سند چشم‌انداز صنعت خودرو به آن‌ها اشاره شده است، اهمیتِ یافتن و ایجاد بازارهای خارجی و ضرورت صادرات تولیدات این صنعت، پر‌واضح و مشخص است. بنابراین برنامه‌ریزی دقیق، یافتن راهکارهای عملی و تدوین استراتژی‌های کارآمد در این زمینه نیز بسیار حائز اهمیت است.

تامین نیاز بازار داخل و تصاحب بازار جهانی صنعت خودروسازی کشور به ایجاد ظرفیت‌ها و تغییرات تازه‌ای نیازمند است تا بتواند هم در بازار داخلی و هم در زمینه صادرات و حضور بیشتر در بازارهای منطقه‌ای و جهانی نقش قابل‌توجهی را ایفا کند.

در این رابطه یک کارشناس صنعت خودرو در گفت‌وگو با «دنیای خودرو» با بیان اینکه در این راستا خودروسازان باید مراکز تحقیقات مشترک را با شرکای خارجی برای تولید خودروهای متنوع ایجاد کنند، گفت: «خودروسازان باید به‌جای تولید طولانی‌مدت یک خودرو، مدل‌های جدید را طراحی و به بازار عرضه کنند و در جریان توسعه همکاری با شرکت‌های خارجی باید - کفی خودروبر میدان فردوسی - موضوع تنوع در تولیدات مشترک، هدف قرار گیرد تا بازار ایران به آسانی تبدیل به مرکزی برای فروش خودروهای - کفی خودروبر میدان فردوسی - خارجی نشود.»

سعید نقی‌زاده با اشاره به اینکه - کفی خودروبر میدان فردوسی - به جای ورود محصولی جدید به بازار، باید هدف اصلی ورود تکنولوژی تولید و توسعه توان قطعه‌سازان داخلی باشد، اظهار کرد: «حرکت - کفی خودروبر میدان فردوسی - در این مسیر است که ایران را در رده خودروسازان جهانی قرار می‌دهد. درواقع هدف از تولید - کفی خودروبر میدان فردوسی - خودروهای جدید در کشور باید - کفی خودروبر میدان فردوسی - علاوه بر پاسخ‌گویی به نیاز بازار داخل، تصاحب بازارهای صادراتی در منطقه باشد. برای دستیابی به این هدف - کفی خودروبر میدان فردوسی - لازم است تا در حوزه طراحی و تحقیق و توسعه در صنعت خودرو سرمایه‌گذاری بیشتری صورت گیرد.»

وی ضمن توضیح - کفی خودروبر میدان فردوسی - این مطلب که صنعت خودروی ایران از ظرفیت تولید مناسبی برخوردار است، تاکید کرد: «با این حال انتظار می‌رود با توسعه همکاری‌ها شاهد افزایش ظرفیت‌های جدید در صنعت خودروی کشور باشیم. البته باید توجه داشت که دستیابی به این شرایط و اهداف مورد - کفی خودروبر میدان فردوسی - نظر در صنعت خودرو، مستلزم وجود مدیران - کفی خودروبر میدان فردوسی - متخصص در حوزه خودروسازی است.»

به گفته نقی‌زاده، در این راستا این انتظار وجود دارد که در همکاری‌های جدید، ساخت داخل مورد توجه بیشتری قرار گرفته و تمرکز و سرمایه‌گذاری شرکت‌ها در راستای توسعه درصد داخلی‌سازی محصولات جدید باشد.

نباید به صادرات نگاه فانتزی داشت یکی از اعضای هیات علمی دانشگاه علم - کفی خودروبر میدان فردوسی - و صنعت در این رابطه طی آخرین اظهار‌نظر خود با بیان - کفی خودروبر میدان فردوسی - اینکه صادرات اثر مثبتی در اقتصاد کشور خواهد داشت، گفت: «هر چه میزان صادرات در صنعت خودروی کشور بالاتر باشد، موفقیت این صنعت بیشتر خواهد بود.»

رمضانی با اشاره به اینکه بر اساس سند چشم‌انداز و همچنین تاکید قراردادهای اخیر خودرویی ۳۰‌درصد از محصولات تولید - کفی خودروبر میدان فردوسی - شده در ایران به بازارهای خارج از کشور هدایت می‌شود، اظهار کرد: «در‌خصوص صادرات تولیدات خودروهای داخلی که با مشارکت شرکت‌های خارجی صورت می‌گیرد، باید گفت - کفی خودروبر میدان فردوسی - خودروسازان خارجی متعهد به ایجاد بازار فروش در خارج از کشور و صادرات هستند. اما در خصوص صادرات خودروسازان داخلی، - کفی خودروبر میدان فردوسی - ساختار قوی صادرات و تبلیغات موثر برای صادرات این خودروها باید شکل گیرد.»

به‌گفته این استاد دانشگاه علم و صنعت، دولت باید در سیاست‌های اصلی و کلیدی خود میان همه وزرا دستورالعمل اولویت صادرات را ابلاغ کند. چراکه بدون اعمال سیاست‌های کلی صادرات، بهترین تولیدکنندگان نیز نخواهند توانست موفق - کفی خودروبر میدان فردوسی - عمل کنند.

وی با بیان اینکه فرایند کاغذبازی‌های گسترده اداری مانع مهمی در مسیر فعالیت صادرکنندگان به‌شمار می‌رود، تصریح کرد: «در این راستا دولت باید همه دستگاه‌های مجری را مکلف و موظف کند تا در راستای صادرات و ارائه تسهیلات با صادرکنندگان همکاری لازم را داشته باشند.»

رمضانی همچنین به اهمیت بحث کیفیت و قیمت در بازارهای صنعتی - کفی خودروبر میدان فردوسی - اشاره کرد و افزود: «در باب این مساله وزارت صنعت، معدن و تجارت، ارگانی کلیدی برای ایجاد هماهنگی میان سازمان‌ها و شرکت‌هاست.»

وی با تاکید بر اینکه وضعیت ایده‌آل این است که فعالیت ۱۰برابری صادراتی نسبت به واردات داشته باشیم، گفت: «تمامی ارگان‌ها و سازمان‌ها از جمله وزارت کار، گمرک و سایر نهادهای - کفی خودروبر میدان فردوسی - دولتی باید موظف شوند در راستای افزایش صادرات فعالیت کرده و در این مسیر همسو با یکدیگر حرکت - کفی خودروبر میدان فردوسی - کنند.»

رمضانی ضمن توضیح این مطلب که صادرات، جنگ علم و تکنیک‌های تبلیغاتی است که از تولید محصول نیز سخت‌تر است، اظهار کرد: «به‌این‌ترتیب رقبا نیز با روش‌های مختلف سیاسی و اقتصادی سعی می‌کنند صادرکنندگان دیگر را از میدان به‌در کنند.»

به‌گفته این عضو هیات علمی دانشگاه علم‌و‌صنعت، صادرات موضوعی بسیار جدی است و نباید به آن نگاه فانتزی داشته باشیم. ضمن اینکه باید - کفی خودروبر میدان فردوسی - توجه داشته باشیم افزایش صادرات در کشور با تعدادی بخش‌نامه و دستورالعمل اجرایی نخواهد شد و برای این ماجرا تغییر نگرش و فعالیت جدی لازم است.

اولين صفحه   -  خودروبر دروازه شمیران   -   یدک کش دروازه شمیران   -   حمل خودرو دروازه شمیران   -   حمل ماشین دروازه شمیران   -   کفی دروازه شمیران   -   کفی خودروبر دروازه شمیران   -   جرثقیل خودروبر دروازه شمیران   -   نیسان خودروبر دروازه شمیران   -   نیسان یدک کش دروازه شمیران   -   ماشین بر دروازه شمیران   -   خودرو سوار دروازه شمیران   -   جرثقیل یدک کش دروازه شمیران   -   چرخگیر دروازه شمیران   -   امداد خودرو میدان فردوسی   -   امداد خودرو سیار میدان فردوسی   -   خودروبر میدان فردوسی   -   یدک کش میدان فردوسی   -   حمل خودرو میدان فردوسی   -   حمل ماشین میدان فردوسی   -   کفی میدان فردوسی   -   کفی خودروبر میدان فردوسی   -   جرثقیل خودروبر میدان فردوسی   -   نیسان خودروبر میدان فردوسی   -   نیسان یدک کش میدان فردوسی   -   ماشین بر میدان فردوسی   -   خودرو سوار میدان فردوسی   -   جرثقیل یدک کش میدان فردوسی   -   چرخگیر میدان فردوسی   -   امداد خودرو بلوار کشاورز   -   امداد خودرو سیار بلوار کشاورز   -   خودروبر بلوار کشاورز   -   یدک کش بلوار کشاورز   -   حمل خودرو بلوار کشاورز   -   حمل ماشین بلوار کشاورز   -   کفی بلوار کشاورز   -   کفی خودروبر بلوار کشاورز   -   جرثقیل خودروبر بلوار کشاورز   -   نیسان خودروبر بلوار کشاورز   -   نیسان یدک کش بلوار کشاورز   -   ماشین بر بلوار کشاورز   -   خودرو سوار بلوار کشاورز   -  آخرين صفحه