جرثقیل خودروبر نارنجستان

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 09249.html

حدود ۴۰ تا ۵۰ قطعه‌ساز ما با طرف‌های خارجی خودشان جوین شده‌اند و آنها در ترکیب ساخت داخل خودروهای جدید هستند ولی این موضوع کفایت نمی‌کند و تعدادشان کم است.

۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۲

قطعه‌سازان تا مجموعه‌ساز نشوند در قراردادها حضور ندارند

به گزارش رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو ، - جرثقیل خودروبر نارنجستان - هفته گذشته با حضور احمد نعمت‌بخش، دبیر انجمن خودروسازان، قناتی مدیرکل صنایع خودرو و - جرثقیل خودروبر نارنجستان - نیرومحرکه وزارت صنعت و رضا رضایی، رئیس انجمن قطعه‌سازان برنامه‌ای با عنوان «تیتر امشب» در تلویزیون پخش شد.

در این برنامه درباره مشکلات قطعه‌سازان و نقش خودروسازان - جرثقیل خودروبر نارنجستان - در این مشکلات، در نظر نگرفتن نقش قطعه‌سازان در قراردادهای جدید و همچنین حمایت دولت از این صنعت مباحثی مطرح شد.

رضایی با اشاره به ضعف و عقب‌ماندگی صنعت قطعه‌سازی گفت: «قطعه‌سازی از سال ۷۰ الی۷۱ شروع به‌کار کرد. بعد از جنگ دولت خواست کاری کند که - جرثقیل خودروبر نارنجستان - این صنعت رشد داشته باشد.

از اواخر دهه ۸۰ مسائل تحریم، مشکلاتی برای خودروسازان ایجاد کرد. بانک‌های اروپایی قراردادهای خود را با ایران لغو کردند اما این مشکلات از یک طرف و مشکلات سیستم بانکی و ارزی و بازار سرمایه از طرف دیگر مشکلات عمده‌ای برای صنعت قطعه‌سازی ایجاد کرد.»

[caption id="attachment_203361" align="alignleft" width="345"]جرثقیل خودروبر نارنجستان احمد نعمت‌بخش، دبیر انجمن خودروسازان[/caption]

در همین زمینه احمد نعمت‌بخش، دبیر انجمن خودروسازان گفت‌وگویی با «دنیای خودرو» انجام داده و درباره شرایط قطعه‌سازان و نقش خودروسازان توضیحاتی را ارائه کرده است.

چندی پیش در برنامه تلویزیونی با حضور قطعه‌سازان، شما به‌عنوان نماینده خودروسازان حضور داشتید و درباره توان قطعه‌سازان و - جرثقیل خودروبر نارنجستان - حضورشان در قراردادهای جدید مباحثی مطرح کردید. در - جرثقیل خودروبر نارنجستان - مورد این مباحث چه نظری دارید؟ موردی که در برنامه تلویزیونی مطرح شد بر این مبنا بود که اگر به صنعت روز دنیا رجوع - جرثقیل خودروبر نارنجستان - کنیم باید ببینیم کشورهای پیشرفته مانند اروپا و آمریکا که خودروهای خوب تولید می‌کنند، چه برنامه‌ای داشتند و همان راه - جرثقیل خودروبر نارنجستان - را برویم. قطعه‌سازان این کشورها به سمت «تی‌یر-وان» رفته‌اند و اخیرا هم به سراغ مگاساپلایر (تامین‌کننده بزرگ و اصلی) رفته‌اند.

برای مفهوم بودن مطلب به‌طور مثال یعنی ایران‌خودرو و سایپا که حالا توسط ساپکو و سازه‌گستر مگاموتور با قطعه‌سازان قرارداد می‌بندند هر‌کدام‌شان با ۵۰۰ -۶۰۰ قطعه‌ساز قرارداد می‌بندند، در صورتی‌که اصولش این است که - جرثقیل خودروبر نارنجستان - مثلا ۴۰یا ۵۰ مجموعه‌ساز قرارداد ببندند که در اصطلاح - جرثقیل خودروبر نارنجستان - به آن «تی‌یر-وان» گفته می‌شود.

در یکی، دو - جرثقیل خودروبر نارنجستان - سال اخیر نیز خودروسازان بزرگ در دنیا با پنج مگاساپلایر قرارداد می‌بندند و مگاساپلایرهای زیر - جرثقیل خودروبر نارنجستان - نظرشان هم در حدود ۱۰تا۱۵«تی‌یر- وان» است و زیرنظر «تی‌یر- وان» با توجه به قطعه با - جرثقیل خودروبر نارنجستان - قطعه‌سازان مختلف قرارداد می‌بندند که حالت شاخه‌ای دارد.

در واقع منظور من این است که اگر می‌خواهید کیفیت خودروهای ما بالا رود، باید به سمت - جرثقیل خودروبر نارنجستان - «تی‌یر-وان» برویم و درست نیست با ۶۰۰ قطعه‌ساز قرارداد ببندیم. مثلا ایران‌خودرو - جرثقیل خودروبر نارنجستان - یا سایپا که روزانه در حدود ۲۵۰۰ خودرو تولید می‌کنند درست نیست که قطعه‌شان را از سه قطعه‌ساز تامین کنند.

به همین دلیل است برخی می‌گویند خودروها شانسی خوب یا بد درمی‌آیند، چون به‌طور مثال تمام دینام خودرو از یک تولیدکننده دینام تامین نمی‌شود. قطعه‌سازان باید با یکدیگر ادغام - جرثقیل خودروبر نارنجستان - شوند و قطعه‌ساز بزرگی ایجاد شود که به سمت (R&D‌) - جرثقیل خودروبر نارنجستان - و تحقیق و - جرثقیل خودروبر نارنجستان - توسعه بروند.

یعنی - جرثقیل خودروبر نارنجستان - وقتی - جرثقیل خودروبر نارنجستان - قطعه‌ساز یا مجموعه‌ساز به سمت بزرگ شدن برود و در مقیاس اقتصادی تولید کند، هم قطعه‌اش با قیمت رقابتی تولید می‌شود و هم به دلیل تحقیق و توسعه‌ای که انجام داده است، جنس باکیفیت خواهد داشت.

در حال - جرثقیل خودروبر نارنجستان - حاضر قطعه‌سازان از این‌که در قراردادهای خودرویی جدید جدی گرفته نمی‌شوند، ناراضی هستند. در این باره چه نظری دارید؟ وقتی برخی قطعه‌سازان گلایه می‌کنند که در قراردادها خودروسازان‌، قطعه‌سازان را به بازی نگرفته‌اند، به نظر من قطعه‌سازی می‌تواند این ادعا را داشته باشد که واحد تحقیق و توسعه داشته باشد و خودش به عمق دانش فنی برسد و بتواند قطعه طراحی کند.

یعنی به‌طور مثال وقتی ایران‌خودرو یا سایپا با پژو‌، سیتروئن یا طرف خارجی جلسه دارد، قطعه‌ساز بیاید و ادعا کند خودرویی که می‌خواهید بسازید ما قطعه‌اش را طراحی و تولید می‌کنیم.

راه‌حل ما این است که - جرثقیل خودروبر نارنجستان - باید به سمت مجموعه‌سازها‌، تی‌یر-وان‌ها برویم و این که واحد تحقیق و توسعه در قطعه‌ساز‌های‌مان داشته باشیم که به عمق دانش فنی بروند تا بتوانند قطعه طراحی - جرثقیل خودروبر نارنجستان - کنند. اگر این کار را - جرثقیل خودروبر نارنجستان - انجام دادند می‌توانند در مقابل خودروسازان بایستند و حرفی برای گفتن داشته باشند.

این گفته شما که می‌گویید قطعه‌سازان به سمت مجموعه‌ساز شدن پیش بروند، چه میزان پتانسیلش وجود دارد و چه میزان وزارت صنعت‌، معدن و تجارت از این موضوع استقبال می‌کند؟ باید وزارتخانه تشویق‌هایی برای قطعه‌سازان در نظر بگیرد. مثلا در شروع کار قطعه‌سازانی که تولید مشترک دارند با یکدیگر - جرثقیل خودروبر نارنجستان - ادغام شوند یعنی وقتی سه قطعه‌ساز تولید دینام دارند اگر با یکدیگر ادغام شوند، به تولید در مقیاس اقتصادی می‌رسند. وقتی یک قطعه‌ساز ۳۰۰ دینام تولید می‌کند، دیگری ۵۰۰ دینام و سومی ۸۰۰ دینام اگر با یکدیگر ادغام شوند به تیراژ اقتصادی می‌رسند و زمینه ایجاد واحد تحقیق و توسعه فراهم می‌شود.

ولی در این رابطه وزارتخانه باید تشویقاتی را در نظر بگیرد. به هرحال باید هم رسانه‌ها و هم وزارتخانه روش‌هایی که دنیا برای رفتن قطعه‌سازان به سمت «تی‌یر-وان» را طی کرده است، بررسی کنند.

واقعیت این است که صنعت خودروی داخلی به سختی روش‌هایی را که دنیا برای پیشرفت این صنعت طی کرده است، قبول - جرثقیل خودروبر نارنجستان - می‌کند. در این مورد چه نظری دارید؟ من این مطالب را با - جرثقیل خودروبر نارنجستان - رضا رحمانی، قائم‌مقام وزیر صنعت، - جرثقیل خودروبر نارنجستان - معدن و تجارت مطرح کردم و بر - جرثقیل خودروبر نارنجستان - این موضوع تاکید شد که تنها راه نجات صنعت خودرو راهی است که دنیا طی - جرثقیل خودروبر نارنجستان - کرده، یعنی بررسی شود چگونه آنها پیشرفت کرده‌اند. در مورد قطعه‌سازان هم که معترضند چرا در قراردادها نیستند باید گفت وقتی شرکت‌ها کوچک هستند، امکان حضورشان وجود ندارد.

از دیگر سو، در حضور رضا رحمانی، قائم‌مقام - جرثقیل خودروبر نارنجستان - وزیر تاکید کردیم که ماشین‌آلات قطعه‌سازان ما متعلق به ۳۰، ۴۰ سال گذشته است و این خودروهای جدید تکنولوژی‌های نوینی نیاز دارند. ما باید به سمتی برویم که نوسازی ماشین‌آلات صورت بگیرد.

همچنین در همین جلسه، محسن صالحی نیا، - جرثقیل خودروبر نارنجستان - معاون امور صنایع و رضا رحمانی اعلام کردند حدود۱۰ هزار میلیارد تومان به اضافه دو میلیارد دلار برای نوسازی ماشین‌آلات صنایع در نظر گرفته شده است.

باید ماشین‌آلات را نوسازی و دانش‌شان را - جرثقیل خودروبر نارنجستان - به‌روز کنند‌. واقعیت این است یک خودرو ۸۶ درصدش را قطعه تشکیل می‌دهد و وقتی یک خودروی با‌کیفیت خواهیم داشت - جرثقیل خودروبر نارنجستان - که قطعاتش با‌کیفیت باشد‌.

یا همین - جرثقیل خودروبر نارنجستان - ۴۰ درصدی که قرار است برای داخلی‌سازی در نظر بگیرند واقعیت - جرثقیل خودروبر نارنجستان - این است برای پژو ۲۰۰۸ - جرثقیل خودروبر نارنجستان - قرار بود ۴۰درصدش را داخلی‌سازی کنند اما - جرثقیل خودروبر نارنجستان - قطعه‌سازان نتوانستند به‌موقع قطعات را برسانند و وزارتخانه هم کوتاه آمد و گفت با ۲۰درصد داخلی‌سازی آغاز شود.

آقای میرخانی رشتی مثال جالبی داشت بر این - جرثقیل خودروبر نارنجستان - مضمون که اگر تویوتا - جرثقیل خودروبر نارنجستان - آخرین مدل ماشینش را بیاورد و ما بگوییم داخلی‌سازی‌اش کنیم، حدود هفت تا هشت سال طول می‌کشد تا قطعاتش با تیراژ صد هزار ساخت داخل شود و آن موقع هم خودرو از رده خارج شده است.

یعنی باید قبول کنیم توان‌مان کم است و آقای رضایی، رئیس هیات‌مدیره قطعه‌سازان در اخبار چند روز پیش اعلام کرده بود که ما فقط توان - جرثقیل خودروبر نارنجستان - تولید قطعات پژو و پراید را داریم.

پس این‌که گفته می‌شود در قراردادهای جدید قطعه‌سازان داخلی - جرثقیل خودروبر نارنجستان - هم سهیم - جرثقیل خودروبر نارنجستان - هستند، در حد - جرثقیل خودروبر نارنجستان - شعار است؟ نه منظورمان شعار نیست بلکه این گفته‌ها در پاسخ به این است که می‌گویند خودروسازان‌، چرا قطعه‌سازان را در قراردادهای جدید دخالت نمی‌دهند. من در پاسخ می‌گویم قطعه‌سازی می‌تواند چنین ادعایی کند که توان طراحی و تولید قطعه رقابتی داشته باشد؛ قطعه رقابتی یعنی هم کیفیتش بالا و هم قیمتش مناسب باشد.

اتفاقا دور از انصاف هم سخن نگوییم. حدود ۴۰ تا ۵۰ قطعه‌ساز ما با طرف‌های خارجی خودشان جوین شده‌اند و - جرثقیل خودروبر نارنجستان - آنها در ترکیب ساخت داخل خودروهای جدید هستند ولی این موضوع کفایت نمی‌کند و تعدادشان - جرثقیل خودروبر نارنجستان - کم است.

اولين صفحه   -  یدک کش گلستان   -   حمل خودرو گلستان   -   حمل ماشین گلستان   -   کفی گلستان   -   کفی خودروبر گلستان   -   جرثقیل خودروبر گلستان   -   نیسان خودروبر گلستان   -   نیسان یدک کش گلستان   -   ماشین بر گلستان   -   خودرو سوار گلستان   -   جرثقیل یدک کش گلستان   -   چرخگیر گلستان   -   امداد خودرو نارنجستان   -   امداد خودرو سیار نارنجستان   -   خودروبر نارنجستان   -   یدک کش نارنجستان   -   حمل خودرو نارنجستان   -   حمل ماشین نارنجستان   -   کفی نارنجستان   -   کفی خودروبر نارنجستان   -   جرثقیل خودروبر نارنجستان   -   نیسان خودروبر نارنجستان   -   نیسان یدک کش نارنجستان   -   ماشین بر نارنجستان   -   خودرو سوار نارنجستان   -   جرثقیل یدک کش نارنجستان   -   چرخگیر نارنجستان   -   امداد خودرو بوستان   -   امداد خودرو سیار بوستان   -   خودروبر بوستان   -   یدک کش بوستان   -   حمل خودرو بوستان   -   حمل ماشین بوستان   -   کفی بوستان   -   کفی خودروبر بوستان   -   جرثقیل خودروبر بوستان   -   نیسان خودروبر بوستان   -   نیسان یدک کش بوستان   -   ماشین بر بوستان   -   خودرو سوار بوستان   -   جرثقیل یدک کش بوستان   -  آخرين صفحه