جرثقیل خودروبر نیرو هوایی

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 08859.html

برخورداری از مرز مشترک با ۱۵ کشور بازار ایران را به مقصد جذاب سرمایه‌گذاری برای خودروهای سنگین تبدیل می‌کند

۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۱

بازار خودروهای تجاری ایران از پشت عینک خارجی‌ها

به گزارش رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو ، رفع تحریم‌ها که در دهه ۹۰ تاثیر خود را بر بازار ایران نشان داد، امید را در دل تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان به ویژه در صنعت خودروهای کاروتجاری زنده کرد و بسیاری امید داشتند که تنها در چند ماه، بسیاری از مشکلات این صنعت برای همیشه حل شوند.

همچنین طی یک دوره کوتاه که به گفته کارشناسان تنها یک جو روانی ناشی از برداشته‌شدن تحریم‌ها بود، این صنعت را رو‌به‌رشد و در حال دگرگونی دیدیم.

[caption id="attachment_204729" align="aligncenter" width="600"]جرثقیل خودروبر نیرو هوایی خودروهای تجاری ایران[/caption]

هرچند این تحولات خیلی زود جای خود را به همان رکود قبلی دادند اما بسیاری از دست‌اندرکاران - جرثقیل خودروبر نیرو هوایی - این صنعت پیش‌بینی کرده بودند طی یک سال‌ونیم بعد از برجام یعنی تا اواخر سال ۹۵، بازار خودروهای سنگین رونق پیدا کند.

هر چند این اتفاقات رخ نداد اما تحقیقات بسیاری خارج از کشور نشان داد که بازار خودروهای کاروتجاری در ایران از سال ۲۰۱۵ تا ۲۰۲۰ با رشد همراه خواهد بود و چنان‌چه از این ظرفیت‌ها به‌درستی استفاده شود، می‌تواند به هاب تجاری منطقه تبدیل شود.

بازار - جرثقیل خودروبر نیرو هوایی - ایران از دید کارشناسان دیگر کشورها

به عقیده کارشناسان موسسات تحقیقاتی خارجی ازجمله OICA و فراست، هرچند برداشته شدن تحریم‌های اقتصادی ایران، افزایش واردات و صادرات را به همراه خواهد داشت - جرثقیل خودروبر نیرو هوایی - و می‌تواند کشور را به یک هاب لجستیک و تجاری بزرگ در منطقه تبدیل می‌کند اما به دلیل کمبود بار و خواب پروژه‌های عمرانی، این بازار همچنان راکد - جرثقیل خودروبر نیرو هوایی - باقی می‌ماند. به دلیل آن‌که تمام مجموعه‌های ایران قصد دارند نقش مهمی را در بازارهای جهانی به دست بیاورند، در حال حاضر پروژه‌های بسیاری به منظور بهبود زیرساخت‌های جاده‌ای در جریان است که از اهمیت ویژه‌ای - جرثقیل خودروبر نیرو هوایی - برای فروش خودروهای کاروتجاری برخوردار است. همچنین به نظر می‌رسد به دلیل کیفیت پایین محصولات داخلی ایران، مشتریان این صنعت مشتاقانه منتظر بازگشت «تولیدکنندگان اصلی قطعات» هستند.

از سوی دیگر تولیدکنندگان قطعات اصلی در چین، ژاپن و اروپا نیز به دنبال موقعیت‌هایی هستند که بتوانند سهمی از بازار خودروهای کاروتجاری ایران را به دست بیاورند.

تولیدکنندگان فرانسوی و آلمانی نیز جزو نخستین شرکت‌هایی بودند که راه را برای حضور دوباره در بازار ایران باز دیدند و از این - جرثقیل خودروبر نیرو هوایی - رو مذاکراتی را با تولیدکنندگان داخلی انجام و سپس در قالب قوانین جدید، همکاری خود را در زمینه جوینت‌ونچر آغاز - جرثقیل خودروبر نیرو هوایی - کردند.

پیش‌بینی بازار کاروتجاری ایران در سال ۲۰۲۰

بازار خودروهای کاروتجاری ایران بعد از برداشته‌شدن تحریم‌ها نفسی تازه کرد و بیش از هر کشوری مسیر بازگشت را در اختیار فرانسوی‌ها و آلمانی‌ها قرار داد.

پیش‌بینی می‌شود این بازار تا سال ۲۰۲۲ میلادی تغییرات چشمگیری را به ثبت برساند و با افزایش دوبرابری، از ۱۶۰ هزار و ۱۰۷ دستگاه در سال ۲۰۱۵ به ۳۲۰ هزار و ۱۴۸ دستگاه در سال ۲۰۲۲ دست یابد. این آمارها نشان از آن دارد بازار خودروهای کاروتجاری ایران، سالانه نرخ رشد مرکب ۱۰٫۴ درصد را تجربه خواهد - جرثقیل خودروبر نیرو هوایی - کرد.

انتظار می‌رود نرخ رشد مرکب سالانه در بازار اتوبوس‌ها، سرعت رشد بیشتری را از خود نشان دهد و به ۳۴٫۹ درصد برسد. همچنین استفاده از ظرفیت تولید در بخش خودروهای باری سنگین و نیمه‌سنگین نیز در این مدت از ۱۰ تا ۱۵ درصد به ۶۰ تا ۶۵ درصد در سال ۲۰۲۲ خواهد رسید.

سیطره دیزلی‌های ایران‌خودرو و سایپا بر بازار

بازار خودروهای کاروتجاری ایران تحت سلطه دو خودروساز بزرگ ایران‌خودرو و سایپا قرار دارد که بیش از ۹۰ درصد محصولات خود را با همکاری تولیدکنندگان اصلی اروپایی - جرثقیل خودروبر نیرو هوایی - عرضه می‌کنند.

همچنین تولیدکنندگان قطعات اصلی در سه کشور چین، روسیه و ژاپن که محصولات باکیفیت و در عین حال ارزان‌قیمت ارائه می‌کنند، علاقه‌مند به همکاری با دو شرکت ایران‌خودرو و سایپا هستند.

ورود تولیدکنندگان روسیه و - جرثقیل خودروبر نیرو هوایی - چین به این بازار، تولیدکنندگان غربی را وادار می‌کند برای حفظ سهم بازار خود به کاهش قیمت بپردازند.

آمار تولید از ۲۰۰۵ تا ۲۰۱۴

پیش‌بینی می‌شود بازار خودروهای کاروتجاری در ایران با حذف تحریم‌ها و آزادشدن تجارت‌ جهانی فرصتی پیدا کند تا سال - جرثقیل خودروبر نیرو هوایی - ۲۰۲۰ (یعنی طی مدت هفت سال بعد از تحریم‌ها) دوباره رونق بگیرد و بتواند در منطقه خاورمیانه به یک - جرثقیل خودروبر نیرو هوایی - فرصت تجاری خاص تبدیل شود. این بازار اما در دهه قبل از پیش‌بینی‌ها، نابسامانی‌های بسیاری را تجربه کرده و فرازونشیب بسیاری را به - جرثقیل خودروبر نیرو هوایی - خود دیده است.

در بازار ایران در سال ۲۰۰۵، ۱۵۳ هزار و ۳۹۰ دستگاه خودروی - جرثقیل خودروبر نیرو هوایی - کاروتجاری تولید کرد اما این رقم در سال ۲۰۰۶ با افت همراه شد و به ۱۰۴ هزار - جرثقیل خودروبر نیرو هوایی - و ۵۰۰ دستگاه رسید. بعد از آن اما دو سال رشد پیاپی را در کارنامه خود به ثبت رساند و توانست در سال‌های ۲۰۰۷ و ۲۰۰۸ آمار تولید خودروهای سنگین و نیمه‌سنگین را به ترتیب به ۱۱۵ هزار و ۲۴۰ دستگاه و ۲۲۵ - جرثقیل خودروبر نیرو هوایی - هزار و ۴۷۴ دستگاه برساند.

در سال ۲۰۰۹ نیز حدود ۲ هزار دستگاه کاهش تولید - جرثقیل خودروبر نیرو هوایی - در این بخش داشت و با ۲۲۳ هزار و ۵۷۲ دستگاه آمار خود را - جرثقیل خودروبر نیرو هوایی - به ثبت رساند. سال ۲۰۱۰ اما توانست این کاهش تولید را جبران کرده و آمار خود - جرثقیل خودروبر نیرو هوایی - را به - جرثقیل خودروبر نیرو هوایی - ۲۳۲ هزار - جرثقیل خودروبر نیرو هوایی - و ۴۴۰ دستگاه برساند.

اوج تولید خودروهای کاروتجاری ایران یعنی سال ۲۰۱۱ روی نمودار خود را با عدد ۲۳۶ هزار و ۵۰۸ دستگاه نشان داد. این اعداد اما در سال‌های ۲۰۱۲، ۲۰۱۳ و ۲۰۱۴ - جرثقیل خودروبر نیرو هوایی - به ترتیب ۱۴۳ هزار و ۱۶۲ دستگاه، ۱۱۳ هزار و ۴۱ دستگاه و ۱۶۴ هزار و ۸۷۱ دستگاه بوده است.

آمار فروش ده ساله

آمار مربوط به فروش خودروسازان داخلی در ایران چندان از میزان تولید در این بخش متفاوت نبوده است. در سال ۲۰۰۵ - جرثقیل خودروبر نیرو هوایی - خودروسازان ایرانی موفق به تولید ۱۲۷ هزار و ۵۰۰ دستگاه خودروهای کاروتجاری شدند که در سا‌ل ۲۰۰۶ با کاهش روبه‌رو شد و به ۱۲۱ هزار دستگاه - جرثقیل خودروبر نیرو هوایی - رسید.

در سال‌های ۲۰۰۷، ۲۰۰۸، ۲۰۰۹، ۲۰۱۰ و ۲۰۱۱ این آمارها با رشد روزافزون مواجه شد و به ترتیب اعداد ۱۳۷ هزار و ۹۰۰ دستگاه، ۱۹۰ هزار دستگاه، ۲۲۰ هزار دستگاه، ۲۳۲ هزار و ۴۴۰ دستگاه و - جرثقیل خودروبر نیرو هوایی - ۲۳۵ هزار و ۲۲۹ دستگاه را به ثبت رساند.

در سه سال پایانی این دهه نیز تولید خودروسازان دستخوش نوسان شد و در سال‌های ۲۰۱۲ و ۲۰۱۳ کاهش و - جرثقیل خودروبر نیرو هوایی - در سال ۲۰۱۴ افزایش تولید را تجربه کرد. ارقام مربوط به این سه سال نیز - جرثقیل خودروبر نیرو هوایی - به ترتیب عبارتند از ۱۴۳ هزار و ۱۶۲ - جرثقیل خودروبر نیرو هوایی - دستگاه، ۱۱۳ هزار و ۴۱ دستگاه و ۱۸۰ هزار و ۹۰۰ دستگاه.

پیش‌بینی می‌شود خودروهای کاروتجاری ایران تا سال ۲۰۲۲ میلادی تغییرات چشمگیری را به ثبت برسانند و با افزایش دوبرابری، از ۱۶۰ هزار و ۱۰۷ دستگاه در سال ۲۰۱۵ به ۳۲۰ هزار و ۱۴۸ دستگاه در سال ۲۰۲۲ دست یابد. این - جرثقیل خودروبر نیرو هوایی - آمارها نشان از آن دارد که این بازار سالانه نرخ رشد مرکب ۱۰٫۴ درصد را تجربه خواهد کرد

مشکلات سوار بر مزایا

براساس این گزارش‌ها، عوامل داخلی و خارجی بسیاری به رکود بازار خودروهای کاروتجاری ایران دامن می‌زنند که نتیجه تجارت و - جرثقیل خودروبر نیرو هوایی - رشد اقتصادی فلج در این کشور هستند.

علاوه بر این - جرثقیل خودروبر نیرو هوایی - خریداران خودروهای کاروتجاری از خرید سر باز خواهند زد مگر آن‌که تولیدکنندگان قطعات اصلی غرب به بازار این کشور راه پیدا کنند. این در حالی است که با برداشته شدن - جرثقیل خودروبر نیرو هوایی - تحریم‌ها، بازار ایران وضعیت قانون‌مندتری - جرثقیل خودروبر نیرو هوایی - را به خود - جرثقیل خودروبر نیرو هوایی - گرفته و شراکت با تولیدکنندگان خارجی تنها در صورت جوینت‌ونچر برقرار خواهد شد.

از سوی دیگر برخورداری از مرز مشترک با - جرثقیل خودروبر نیرو هوایی - ۱۵ - جرثقیل خودروبر نیرو هوایی - کشور و در نظر گرفتن مناطق آزاد تجاری به منظور صادرات، بازار ایران را به مقصد جذاب سرمایه‌گذاری برای خودروهای کاروتجاری تبدیل می‌کند اما مشکلات اقتصادی آن‌چنان بازار ایران را احاطه کرده است که حتی با وجود مزایای - جرثقیل خودروبر نیرو هوایی - متعدد نیز رشد خودروهای کاروتجاری به کندی شکل می‌گیرد.

بازار ایران در حال حاضر گرفتار کمبود بار و خواب پروژه‌های عمرانی است که منجر به کاهش تقاضای خودروهای باری می‌شود. موقعیت این بازار به راحتی توانایی رانندگان و مالکان وسایل نقلیه باری را برای پرداخت اقساط کاهش می‌دهد.

از دیگر سو، برخی از شرکت‌های کوچک در این بازار به قاچاق خودرو می‌پردازند تا بازار را غیرقابل - جرثقیل خودروبر نیرو هوایی - رقابت جلوه دهند.

اولين صفحه   -  یدک کش هفت حوض   -   حمل خودرو هفت حوض   -   حمل ماشین هفت حوض   -   کفی هفت حوض   -   کفی خودروبر هفت حوض   -   جرثقیل خودروبر هفت حوض   -   نیسان خودروبر هفت حوض   -   نیسان یدک کش هفت حوض   -   ماشین بر هفت حوض   -   خودرو سوار هفت حوض   -   جرثقیل یدک کش هفت حوض   -   چرخگیر هفت حوض   -   امداد خودرو نیرو هوایی   -   امداد خودرو سیار نیرو هوایی   -   خودروبر نیرو هوایی   -   یدک کش نیرو هوایی   -   حمل خودرو نیرو هوایی   -   حمل ماشین نیرو هوایی   -   کفی نیرو هوایی   -   کفی خودروبر نیرو هوایی   -   جرثقیل خودروبر نیرو هوایی   -   نیسان خودروبر نیرو هوایی   -   نیسان یدک کش نیرو هوایی   -   ماشین بر نیرو هوایی   -   خودرو سوار نیرو هوایی   -   جرثقیل یدک کش نیرو هوایی   -   چرخگیر نیرو هوایی   -   امداد خودرو پیروزی   -   امداد خودرو سیار پیروزی   -   خودروبر پیروزی   -   یدک کش پیروزی   -   حمل خودرو پیروزی   -   حمل ماشین پیروزی   -   کفی پیروزی   -   کفی خودروبر پیروزی   -   جرثقیل خودروبر پیروزی   -   نیسان خودروبر پیروزی   -   نیسان یدک کش پیروزی   -   ماشین بر پیروزی   -   خودرو سوار پیروزی   -   جرثقیل یدک کش پیروزی   -  آخرين صفحه