جرثقیل یدک کش بلوار دریا

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 05027.html
صنعت خودرو

چنین اتفاقی اگرچه این روزها در صنعت خودرو کشور در حال رخ دادن است اما تجربه تلخ چنین برخوردهایی 14 سال است که صنعت تایر را از دانش و تکنولوژی روز دنیا محروم کرده است.

۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۲:۵۷

اخلاق کاری را رعایت کنیم

به گزارش « رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو » ، علیرضا کافی در سرمقاله امروز (یکشنبه – 14 مردادماه ۱۳۹۷ ) روزنامه دنیای خودرو، به موضوع « لزوم رعایت اخلاق حرفه‌ای - جرثقیل یدک کش بلوار دریا - در صنعت خودرو » پرداخت.

عضو شورای سردبیری روزنامه دنیای خودرو در این باره نوشت:

برای موفقیت در فضای کسب‌وکار، اخلاق حرفه‌ای را رعایت کنیم. اگرچه این روزها فضای کسب‌وکار پرتنش و بحرانی است و هرروز خبرهای نوسان نرخ ارز، تحریم‌های خارجی و حتی ممنوعیت‌های داخلی به عاملی تنش‌زا برای بخش خصوصی تبدیل‌شده است، اما عدم رعایت اخلاق حرفه‌ای توسط برخی افراد و شرکت‌ها، آینده صنعت خودرو و صنایع وابسته را با چالشی بزرگ روبه‌رو می‌کند.

همه چیز از خروج شرکت‌های خودروساز خارجی از ایران آغاز شد، بزرگانی که بازار آمریکا را به بازار محدود خودرو ایران ترجیح دادند. اگرچه تا پیش‌ازاین اتفاق بسیاری از شرکای تجاری این کارخانه‌های بزرگ دست به سرمایه‌گذاری‌های کلان در بخش تولید خودرو زده بودند اما خروج یک‌باره شرکت‌های خارجی باعث شده کارخانه‌های جدید خودروسازی، بدون شریک - جرثقیل یدک کش بلوار دریا - خارجی به زمینی بایر تبدیل شوند.

در این شرایط رایزنی - جرثقیل یدک کش بلوار دریا - برخی افراد و شرکت‌ها با خودروسازانی که از سال‌ها - جرثقیل یدک کش بلوار دریا - قبل شریک تجاری خود را چه در بحث فروش و چه - جرثقیل یدک کش بلوار دریا - در موضوع تولید در ایران انتخاب کرده‌اند، به‌نوعی بی‌اخلاقی در فضای کسب‌وکار - جرثقیل یدک کش بلوار دریا - تبدیل‌شده است که نه‌تنها فضای داخلی را دچار التهاب و تنش می‌کند، بلکه وجهه روشنی از اخلاق ایرانی در بین مدیران شرکت‌های خارجی برجای نمی‌گذارد.

چنین اتفاقی اگرچه این روزها - جرثقیل یدک کش بلوار دریا - در صنعت خودرو کشور - جرثقیل یدک کش بلوار دریا - در حال رخ دادن - جرثقیل یدک کش بلوار دریا - است اما تجربه تلخ چنین برخوردهایی 14 سال است که صنعت تایر را از دانش و تکنولوژی روز دنیا محروم کرده است.

درست 14 سال قبل وقتی شرکت کویر تایر با بزرگ‌ترین و پیشرفته‌ترین تایرساز دنیا یعنی میشلن فرانسه برای تولید مشترک در ایران به توافق رسید، ورود برخی تایرسازان داخلی به موضوع و انجام رایزنی با فرانسوی‌ها باعث شده تا بزرگ‌ترین شرکت تایرساز دنیا از سرمایه‌گذاری و همکاری مشترک - جرثقیل یدک کش بلوار دریا - با شرکت‌های ایرانی منصرف شود و عطای سرمایه‌گذاری در ایران را به لقایش ببخشد. مهم‌ترین دلیل آن - جرثقیل یدک کش بلوار دریا - روزهای فرانسوی‌ها ندیدن اخلاق حرفه‌ای در ایرانی‌ها بود که حتی حاضر به پیشرفت هموطن خود نشده‌اند!

- جرثقیل یدک کش بلوار دریا -

حال این ویروس خطرناک در صنعت خودرو در حال تکثیر است. شرکت‌های واردکننده همزمان با ممنوع شدن واردات خودرو، به فکر تولید افتاده‌اند و برای عقب نماندن از این رقابت سخت، اولین فکری که در سر می‌پرورانند، مذاکره با شرکت‌هایی است که در ایران نماینده رسمی دارند! حرکتی کاملا غیرحرفه‌ای که علاوه‌بر ایجاد - جرثقیل یدک کش بلوار دریا - تنش در داخل، نگاه خارجی‌ها را نیز به ایران عوض می‌کند و این بار می‌تواند صنعت خودرو را برای سال‌ها از دست‌یابی به دانش روز برای تولید این محصول دور کند. اتفاقی که 14 سال قبل برای صنعت تایر رخ داد و این صنعت و مردم هنوز تاوان آن را پس می‌دهند.

در - جرثقیل یدک کش بلوار دریا - این بین و در شرایطی که اکثر شرکت‌های واردکننده خودرو برای ماندگاری در فضای کسب‌وکار به فکر تولید افتاده‌اند و هرروز خبرهای جدیدی از افتتاح خط تولید خودروهای خارجی در ایران به گوش می‌رسد، عاقلانه‌ترین کار تجمیع این شرکت‌ها، ذیل شرکت سرمایه‌گذاری و خودروسازی واحد است. با این شیوه تولید خودرو آن‌هم در تیراژ پایین برای هر برندی مقرون‌به‌صرفه خواهد بود - جرثقیل یدک کش بلوار دریا - و یک کارخانه خودروسازی در سال برای تولید چند هزار دستگاه از هر مدل خودرو معطل نخواهد ماند. اتفاقی که می‌تواند در صورت همکاری و همدلی سرمایه‌گذاران بخش خصوصی به فرصتی برای صنعت خودرو کشور تبدیل شود و علاوه‌بر تولید این محصولات در داخل، انتقال تکنولوژی نیز به‌راحتی صورت گیرد.

اولين صفحه   -  کرایه نیسان یدک کش بلوار دریا   -   قیمت نیسان یدک کش بلوار دریا   -   مبلغ نیسان یدک کش بلوار دریا   -   تعرفه نیسان یدک کش بلوار دریا   -   شماره تماس نیسان یدک کش بلوار دریا   -   خدمات نیسان یدک کش بلوار دریا   -   ماشین بر بلوار دریا   -   کرایه ماشین بر بلوار دریا   -   قیمت ماشین بر بلوار دریا   -   مبلغ ماشین بر بلوار دریا   -   تعرفه ماشین بر بلوار دریا   -   شماره تماس ماشین بر بلوار دریا   -   خدمات ماشین بر بلوار دریا   -   خودرو سوار بلوار دریا   -   کرایه خودرو سوار بلوار دریا   -   قیمت خودرو سوار بلوار دریا   -   مبلغ خودرو سوار بلوار دریا   -   تعرفه خودرو سوار بلوار دریا   -   شماره تماس خودرو سوار بلوار دریا   -   خدمات خودرو سوار بلوار دریا   -   جرثقیل یدک کش بلوار دریا   -   کرایه جرثقیل یدک کش بلوار دریا   -   قیمت جرثقیل یدک کش بلوار دریا   -   مبلغ جرثقیل یدک کش بلوار دریا   -   تعرفه جرثقیل یدک کش بلوار دریا   -   شماره تماس جرثقیل یدک کش بلوار دریا   -   خدمات جرثقیل یدک کش بلوار دریا   -   چرخگیر بلوار دریا   -   کرایه چرخگیر بلوار دریا   -   قیمت چرخگیر بلوار دریا   -   مبلغ چرخگیر بلوار دریا   -   تعرفه چرخگیر بلوار دریا   -   شماره تماس چرخگیر بلوار دریا   -   خدمات چرخگیر بلوار دریا   -   امداد خودرو شهرک فجر   -   کرایه امداد خودرو شهرک فجر   -   قیمت امداد خودرو شهرک فجر   -   مبلغ امداد خودرو شهرک فجر   -   تعرفه امداد خودرو شهرک فجر   -   شماره تماس امداد خودرو شهرک فجر   -   خدمات امداد خودرو شهرک فجر   -  آخرين صفحه