حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
کد مطلب: 02927.html
برخی از واردکنندگان خودرو که زیرساختهای مونتاژ برند وارداتی خود را ایجاد کرده بودند، این روزها بهدنبال مونتاژ خودروهای چینی هستند.
۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۶
استراتژی جدید واردکنندگان خودرو برای حفظ بقا
به گزارش «رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو»، با رخدادهای چندماه اخیر، این روزها بحث ورود برندهای جدید چینی را به بازار ایران بهوفور میشنویم. برخی از واردکنندگان خودرو که زیرساختهای مونتاژ برند وارداتی خود را ایجاد کرده بودند، این روزها بهدنبال مونتاژ خودروهای چینی هستند. در واقع تقریبا تمام واردکنندگان کهنهکار خودرو بهغیر از دو تا سه مجموعه، دارای زیرساخت تولید خودرو هستند و طی چند سال گذشته، اقدام به ساخت یا خرید - جرثقیل یدک کش محلاتی - کارخانههای تولید خودرو از شرکتهای سایپا یا ایرانخودرو کردهاند. مجموعه جیبیجی، نمایندگی هیوندای، کیا و جیلی، در سال١٣٩٢ کارخانه ایرانخودرو سمنان را بهطور کامل خریداری کرد. رامکخودرو برای خود تاسیسات - جرثقیل یدک کش محلاتی - تولیدی در استان مجاور تهران ایجاد کرده و بهدنبال تولید سانگیانگ تیوولی است، البته جزو خودروهای کرهای محسوب میشود. ماموتخودرو نمایندگی فولکسواگن نیز در هشتگرد تاسیسات تولید خودرو و مونتاژ ایجاد کرده است. آرینموتور یکی از کارخانههای ایرانخودرو در استانهای - جرثقیل یدک کش محلاتی - جنوبی تهران - جرثقیل یدک کش محلاتی - را خریده است و پرشیا خودرو نیز در تهران و شیراز، تاسیسات تولید و مونتاژ خودرو دارد. علاوهبر اینها شرکت ستاره ایران در دل ایرانخودرو خط - جرثقیل یدک کش محلاتی - تولید بنز را دارد. بدینترتیب بهجز نگینخودرو که شراکت تولید با ایدرو و رنو امضا کرده - جرثقیل یدک کش محلاتی - بود و ایرتویا و جهاننوین آریا، بقیه - جرثقیل یدک کش محلاتی - واردکنندگان اصلی همگی دارای زیرساختهای تولید خودرو هستند. حال با توجه به بحث تحریمها و خروج برندهای جهانی از ایران، به نظر میرسد اکثر این واردکنندگان بهدنبال تولید خودروهای چینی در کارخانههای خود هستند که طی چند سال گذشته کار احداث یا توسعه آن را شروع یا بهطور کامل خریداری کردهاند. حال باید دید چند درصد از آنها در این زمینه موفق خواهند شد و آیا میتوانند سهم بازار برندهای وارداتی را با این محصولات چینی جدید در ایران بهدست آورند؟ این در حالی است که تولیدکنندگان سنتی خودروهای چینی در بازار ایران یعنی مدیرانخودرو و کرمانموتور بهسرعت در حال گسترش تنوع محصولات خود با هدف بازارهای بالادستی و گرفتن سهم بازار وارداتیها هستند و بهخوبی خطر - جرثقیل یدک کش محلاتی - وارداتیهای سابق را که به - جرثقیل یدک کش محلاتی - تولید خودروهای چینی روی آوردهاند، درک کردهاند.