خدمات امداد خودرو بلوار اوشان

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 02947.html
شفيعي

تجربه خصوصی‌سازی در ایران نشان می‌دهد بهترین و موفق‌ترین نوع آن فروش سهام اکثریت شرکت به یک شخصیت حقیقی یا حقوقی است. البته این اشخاص باید دارای سابقه در بنگاه‌داری به‌خصوص در حوزه صنعت خودرو باشند. اگر مالکان اصلی شرکت اشخاص حقیقی مجرب و حرفه‌ای در این صنعت باشند، احتمال موفقیت بالاست

۵ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۰

چرا از شهرت برندها نگرانیم؟

صنعت خودرو ایران چندسالی است که در گیرودار خصوصی‌ شدن مانده هرچند کارهایی انجام شده اما همچنان این دولت است که نقش اصلی را در صنعت خودرو ایفا می‌کند. به نظر می‌رسد - خدمات امداد خودرو بلوار اوشان - با ظرفیت‌های قانونی فراوانی که در کشور برای اجرای خصوصی‌سازی وجود دارد، اما هنوز برای اجرای کامل - خدمات امداد خودرو بلوار اوشان - آن وسواس - خدمات امداد خودرو بلوار اوشان - از سوی مسئولان به‌چشم می‌خورد، نگرانی از خصوصی‌سازی واقعی که به‌گفته مسئولان ممکن است به انحصار بیانجامد.

در ادامه گفت‌وگوی «دنیای خودرو» با مرتضی‌ شفیعی، - خدمات امداد خودرو بلوار اوشان - مدیر ارشد صنعت خودرو به بحث خصوصی‌سازی و مشکلات مربوط به اجرای آن در صنعت خودرو و همچنین پدیده انحصار در کشور پرداختیم. شفیعی معتقد است نه‌تنها انحصار در خودروسازی یا قطعه‌سازی کشور نامفهوم است، بلکه حاکمیت این تفکر موجب شده تعداد خودروسازان و قطعه‌سازان به‌صورت غیرمنطقی افزایش یابد - خدمات امداد خودرو بلوار اوشان - و به‌این‌ترتیب از مقیاس اقتصادی خارج شوند؛ به‌طوری‌که طراحی و - خدمات امداد خودرو بلوار اوشان - توسعه محصولات جدید در اغلب موارد توجیه‌پذیر نبوده و در خودروهای تجاری نیز کاملا غیراقتصادی است.

خصوصی‌سازی در صنعت خودرو را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

خودروسازان ایرانی از نظر ماهیت سهام‌داری به سه گروه تقسیم می‌شوند.گروه نخست شرکت‌هایی هستند که از ابتدا به‌صورت خصوصی تاسیس شده‌اند مانند کرمان‌خودرو. تعداد - خدمات امداد خودرو بلوار اوشان - این شرکت‌ها قابل توجه‌ است اما به‌جز دو یا سه مورد، اغلب به‌دلایل گوناگون از وضعیت اقتصادی مناسبی بهره‌مند نیستند.

دسته دوم، خودروسازان دولتی هستند که به‌صورت تدریجی و اقتضایی خصوصی‌سازی شده‌اند. سایپا و ایران‌خودرو مشخصا در این گروه - خدمات امداد خودرو بلوار اوشان - جای می‌گیرند. به‌رغم خصوصی‌سازی انجام‌شده در این شرکت‌ها، ترکیب سهام‌داری و البته نوع تعامل و دخالت‌ها در امور این شرکت‌ها و به‌ویژه تعیین مدیران آن‌ها، مانع - خدمات امداد خودرو بلوار اوشان - جدی در ایجاد فرهنگ خصوصی و اجرای اصلاحات در این - خدمات امداد خودرو بلوار اوشان - شرکت‌ها بوده است.

درنهایت گروه سوم شامل یک یا دو شرکتی هستند که دولتی بوده‌اند اما به‌طور کامل به - خدمات امداد خودرو بلوار اوشان - بخش خصوصی واگذار شده‌اند و اکنون به‌صورت خصوصی - خدمات امداد خودرو بلوار اوشان - اداره می‌شوند که گروه بهمن ازجمله این شرکت‌هاست.

آیا به‌نظر شما خصوصی‌سازی به‌صورت مناسب در این صنعت پیاده‌سازی شده است؟

به جز یکی، دو مورد باید بگویم متاسفانه جواب منفی است. درواقع در این‌باره صحبت و شعار فراوان داده می‌شود ولی برنامه و استراتژی مناسبی وجود ندارد. بنابراین به‌صورت اقتضایی عمل می‌شود و در برخی موارد نیز به‌دلیل روش نامناسب خصوصی‌سازی بعد از انجام آن ترکیب سهامداری، پیچیدگی کار را بیشتر کرده است.

تجربه خصوصی‌سازی در ایران نشان می‌دهد بهترین و موفق‌ترین نوع آن فروش سهام اکثریت شرکت به یک شخصیت حقیقی - خدمات امداد خودرو بلوار اوشان - یا حقوقی است. البته این اشخاص باید دارای سابقه در بنگاه‌داری به‌خصوص - خدمات امداد خودرو بلوار اوشان - در حوزه صنعت خودرو باشند. - خدمات امداد خودرو بلوار اوشان - اگر مالکان اصلی شرکت اشخاص حقیقی مجرب و حرفه‌ای در این صنعت باشند، احتمال موفقیت بالاست. 

معمولا در شرکت‌های درحال‌توسعه بهترین شکل سهام‌داری همین مدل  است. اگر سهام‌داران صنایع بزرگ و موفق قبل از انقلاب را ملاحظه کنید، این نوع سهام‌داری در آنها قابل‌مشاهده است.

فارغ‌از تهدیدات خارجی مانند تحریم‌های اخیر، تحلیل‌تان از ریشه‌های اصلی مشکلات صنایع خودروسازی ایران - خدمات امداد خودرو بلوار اوشان - چیست؟

سوال خوبی‌ است اما پاسخ به آن وقت کافی نیاز دارد. - خدمات امداد خودرو بلوار اوشان - سعی می‌کنم در این مجال ریشه‌های اصلی مشکلات موجود را تحلیل کنم. خودروسازی در 20 سال اخیر مانند بسیاری از صنایع بزرگ با مشکلات بزرگی روبه‌رو شده ولی شاید بتوان گفت مهم‌ترین آنها مدیریت دولتی و دخالت حکومت در امور این - خدمات امداد خودرو بلوار اوشان - صنعت بوده است.

این دخالت در شرکت‌هایی مانند سایپا و ایران‌خودرو به‌حدی است که انتخاب مدیرعامل و اعضای هیات‌مدیره با نظر وزارتخانه بوده و درزمینه مدیران‌میانی نیز اعمال نفوذ از طرف دولتی‌ها و مجلس‌نشین‌ها قابل‌ملاحظه است. تایید مدیران توسط سازمان‌های نظارتی اگرچه در ظاهر ارزشمند است اما درعمل نشان می‌دهد اثربخشی کافی را ندارد و صرفا موجب کاهش اختیار مدیران ارشد در صدور احکام است. برای کسانی‌که با مفاهیم اولیه مدیریت آشنا هستند، همین نکته یعنی عدم‌ انتخاب مدیران - خدمات امداد خودرو بلوار اوشان - براساس سیستم شایسته‌سالاری کفایت می‌کند که پیش‌بینی کنند نتیجه‌ای به‌جز کاهش بهره‌وری، عدم پاسخگویی و درنهایت نارضایتی ذینفعان نخواهد داشت.

البته - خدمات امداد خودرو بلوار اوشان - در مورد سایر خودروسازان دخالت در صدور احکام مشاهده نمی‌شود اما سیاست‌هایی مانند قیمت‌گذاری منافات جدی با هر نوع مدیریت خصوصی دارد. به‌عنوان نمونه اثرات همین مورد اخیر یعنی - خدمات امداد خودرو بلوار اوشان - دخالت در قیمت گذاری را تحلیل کنیم. به‌دلیل برخی استراتژی‌ها در - خدمات امداد خودرو بلوار اوشان - امور سیاسی و اقتصادی کشور، به‌دفعات دچار بحران‌های اقتصادی شده‌ایم که تاثیر مشخص آن به‌صورت تورم و رکود در بروز کرده است. - خدمات امداد خودرو بلوار اوشان - طبیعتا برای برون‌رفت از پیامدهای ناگوار این اتفاق، راحت‌ترین کار، ممانعت دستوری از افزایش قیمت‌هاست.  

البته در مصاحبه گذشته گفته‌شد این امر با اصول اولیه اقتصاد آزاد سازگار نبوده و نتایج - خدمات امداد خودرو بلوار اوشان - نامناسبی نیز به‌همراه دارد. ملاک قیمت‌گذاری توسط سازمان‌های نظارتی روش جمع هزینه‌ها (Cost - خدمات امداد خودرو بلوار اوشان - Plus) و به‌معنای بی‌توجهی به بهره‌وری در شرکت‌هاست.

- خدمات امداد خودرو بلوار اوشان -

بخش خصوصی با کاهش هزینه‌ها در حوزه خرید مواد، هزینه‌های سربار، تعداد کارکنان، مصرف انرژی و ... سود را بیش‌از پیش می‌کند. ضمن اینکه انگیزه‌ها برای - خدمات امداد خودرو بلوار اوشان - مشتری‌مداری، نوآوری و تحقیق‌وتوسعه که موجب افزایش سود یا کاهش هزینه‌ها و رضایت مشتریان می‌شود، از بین می‌رود. رقابت سالم کمرنگ می‌شود، فساد پنهان رشد می‌کند و از همه تاسف‌بارتر آن‌که سال‌هاست با این روش موجب شده‌ایم تولیدکنندگان تضعیف شده و به‌دنبال ایجاد بازار کاذب، دلالان فعال شوند و مشتریان به‌دلیل بازارگردانی دلالان، با نرخ بالاتری به کالا دست یابند، یعنی هم تولیدکننده و هم مردم - خدمات امداد خودرو بلوار اوشان - ضررکرده‌اند. ضمن آن‌که گروهی واسطه و دلال بی‌نام‌ونشان به ثروت‌های سریع و بی‌حساب رسیده‌اند.

نقدینگی سیال افزایش یافته و البته دولت نیز از حق و حقوق خویش و مالیات بر درآمد محروم شده است. بر کسی پوشیده نیست چنین سرمایه‌های سیالی که در تولید و خدمات سرمایه‌گذاری نمی‌شوند در شرایط خاص به بازار طلا، ارز و زمین هجوم می‌برند، این امر شاخصه یک اقتصاد بد است که سرمایه‌ها به طرف کسب - خدمات امداد خودرو بلوار اوشان - وکارهایی که ارزش افزوده (Added Value) ایجاد نمی‌کنند، سوق پیدا - خدمات امداد خودرو بلوار اوشان - می‌کنند. 

جهت پرهیز از اطاله کلام تا همین حد کفایت می‌کند و در فرصت‌های بعد مفصل‌تر در این زمینه بحث خواهیم کرد.

اغلب شنیده می‌شود مسئولان کشور علت اصلی ضرورت دخالت در خودروسازی را با مفاهیمی مانند انحصار و رانت توجیه می‌کنند. ایشان معتقدند به‌دلیل حمایت‌های ویژه از صنعت خودرو ایران باید مراقبت کنیم تا - خدمات امداد خودرو بلوار اوشان - از رانت و انحصار ایجادشده سوءاستفاده نشود، نظر شما در این ارتباط چیست ؟

بله من هم بارها شنیده‌ام که فضای کسب وکار در خودروسازی ایران رقابتی نیست و این صنعت از رانت و - خدمات امداد خودرو بلوار اوشان - انحصار بهره می‌برد. - خدمات امداد خودرو بلوار اوشان - متاسفانه این تعابیر آن‌قدر از افراد ناآگاه، مسئولان، رسانه‌ها و حتی رسانه ملی شنیده شده که فضای عمومی کشور را نسبت‌به این - خدمات امداد خودرو بلوار اوشان - صنعت منفی کرده و تاثیر نامطلوبی در رشد این صنعت داشته است.

براساس مطالعات انجام‌شده در بازار ایران تا سال 1404، سالانه برای یک تا یک‌ونیم‌میلیون دستگاه خودرو سواری، تقاضا وجود دارد که تعداد آن وابسته به قدرت خرید مردم و سیاست‌های دولت در اسقاط خودروهای فرسوده است. درحالی‌که ظرفیت سالانه ایجادشده در - خدمات امداد خودرو بلوار اوشان - کشور برای تولید حدود 2میلیون دستگاه خودرو است، یعنی 30درصد بیش‌از تقاضا. البته در خودروهای تجاری بیش‌از 400 درصد ظرفیت - خدمات امداد خودرو بلوار اوشان - مازاد وجود دارد.

جالب این‌جاست که بیش‌از 20 خودروساز در حال تولید حدود 30  نوع برند خارجی و داخلی هستند. (به‌جز - خدمات امداد خودرو بلوار اوشان - برندهای مربوط به خودروهای وارداتی) به‌عنوان مثال یادآوری می شود در کره‌جنوبی دو خودروساز (که در یکدیگر ادغام شده‌اند)، در فرانسه 3 خودروساز (که دو تا از آنها در یکدیگر - خدمات امداد خودرو بلوار اوشان - ادغام شده‌اند) و در ایتالیا یک خودروساز وجود دارد.

در حوزه قطعه‌سازی برای هر قطعه به‌طور متوسط 3 سازنده ایرانی فعالیت می‌کند. در مورد برخی قطعات، تعداد تولیدکنندگان به عدد 8 رسیده است. بنابراین نه‌تنها انحصار در خودروسازی یا قطعه‌سازی کشور نامفهوم - خدمات امداد خودرو بلوار اوشان - است، بلکه حاکمیت این تفکر موجب شده تعداد خودروسازان و قطعه‌سازان به‌صورت غیرمنطقی افزایش یابد و از مقیاس اقتصادی خارج شوند، به‌طوری‌که - خدمات امداد خودرو بلوار اوشان - طراحی و توسعه محصولات جدید در اغلب موارد توجیه‌پذیر نبوده و در خودروهای تجاری کاملا غیراقتصادی است.

اخیرا شاهد - خدمات امداد خودرو بلوار اوشان - بودیم - خدمات امداد خودرو بلوار اوشان - خرید سهام یک خودروساز توسط یک قطعه‌ساز یا یک خودروساز دیگر تعبیر - خدمات امداد خودرو بلوار اوشان - به انحصار شد. این درحالی است که ادغام شرکت‌ها در یکدیگر جهت اقتصادی شدن شرکت‌ها سال‌هاست که در اقتصاد جهانی متداول بوده و بزرگ شدن بنگاه‌های اقتصادی و برندها باعث افتخارکشورها و دولت‌هاست.

متاسفانه در ایران تفکری پنهان، با وجود مجوز - خدمات امداد خودرو بلوار اوشان - قانونی، از بزرگ شدن بنگاه‌های اقتصادی نگران است و در امور ایشان مانع تراشی می‌کند. این یکی از همان عوامل اصلی است که مانع رشد سرمایه‌گذاری بخش خصوصی می‌شود. تنها دلیلی - خدمات امداد خودرو بلوار اوشان - که برای اتهام رانت در خودروسازی ذکر - خدمات امداد خودرو بلوار اوشان - شده، وجود تعرفه برای واردات خودرو است.

متاسفانه ادعای حمایت ویژه از خودروسازان به‌دلیل اعمال تعرفه بر - خدمات امداد خودرو بلوار اوشان - واردات خودرو موجب شده است فضای منفی علیه این - خدمات امداد خودرو بلوار اوشان - صنعت هر روز پررنگ‌تر شود - خدمات امداد خودرو بلوار اوشان - و به بهانه‌های مختلف - خدمات امداد خودرو بلوار اوشان - دخالت در مدیریت این بنگاه‌های اقتصادی افزایش یابد. بدون آنکه تحلیل دقیقی در - خدمات امداد خودرو بلوار اوشان - این خصوص انجام شده باشد، خودروسازان توسط مسئولان و اصحاب رسانه مورد قضاوت قرار می‌گیرند.

به بحث تعرفه بر واردات خودرو اشاره کردید. - خدمات امداد خودرو بلوار اوشان - اصولا تعرفه به چه - خدمات امداد خودرو بلوار اوشان - منظوری اعمال می‌شود؟ در کشور ما بحث تعرفه به چه شکل جا افتاده است؟

اصولا تعرفه ابزاری است در اختیار دولت‌ها که با دلایل مختلف بر واردات - خدمات امداد خودرو بلوار اوشان - کالا اعمال می‌شود برای افزایش درآمد دولت،کنترل مصرف کالاهای وارداتی، حفظ اشتغال با حمایت از تولیدکنندگان داخلی، رقابت پذیرکردن تولید داخل در مقابل عوامل - خدمات امداد خودرو بلوار اوشان - ناکارآمد کننده در فضای کسب‌وکار کشور مانند قیمت بالای مواد اولیه، هزینه مالی بالا، قانون کار نامناسب و پارامترهایی از این نوع.

البته - خدمات امداد خودرو بلوار اوشان - ناگفته نماند تعرفه واردات خودرو در ایران  به برخی کشورهای درحال‌توسعه شبیه است و  در برخی موارد حتی کمتر از آنهاست. بنابراین تعرفه، - خدمات امداد خودرو بلوار اوشان - ابزاری در اختیار دولت‌هاست که براساس - خدمات امداد خودرو بلوار اوشان - مصالح ملی تنظیم می‌شود.

بنابراین اگر اشکالی در آن است باید توسط متخصصان امر مورد بررسی و تحلیل قرار بگیرد نه آنکه عاملی باشد جهت تضعیف خودروسازان! مگر آنکه باتوجه به نظر فلاسفه که معتقدند «منافع بخشی از منطق است»، - خدمات امداد خودرو بلوار اوشان - فرض کنیم منافعی در این بهانه‌گیری‌ها وجود دارد که تلاش می‌کنند منطقا این صنعت را از بین - خدمات امداد خودرو بلوار اوشان - ببرند. در آن‌صورت مصداق بیدار کردن کسی است که خود را به‌خواب زده و البته ناممکن است. 

اولين صفحه   -  جرثقیل یدک کش محلاتی   -   کرایه جرثقیل یدک کش محلاتی   -   قیمت جرثقیل یدک کش محلاتی   -   مبلغ جرثقیل یدک کش محلاتی   -   تعرفه جرثقیل یدک کش محلاتی   -   شماره تماس جرثقیل یدک کش محلاتی   -   خدمات جرثقیل یدک کش محلاتی   -   چرخگیر محلاتی   -   کرایه چرخگیر محلاتی   -   قیمت چرخگیر محلاتی   -   مبلغ چرخگیر محلاتی   -   تعرفه چرخگیر محلاتی   -   شماره تماس چرخگیر محلاتی   -   خدمات چرخگیر محلاتی   -   امداد خودرو بلوار اوشان   -   کرایه امداد خودرو بلوار اوشان   -   قیمت امداد خودرو بلوار اوشان   -   مبلغ امداد خودرو بلوار اوشان   -   تعرفه امداد خودرو بلوار اوشان   -   شماره تماس امداد خودرو بلوار اوشان   -   خدمات امداد خودرو بلوار اوشان   -   امداد خودرو سیار بلوار اوشان   -   کرایه امداد خودرو سیار بلوار اوشان   -   قیمت امداد خودرو سیار بلوار اوشان   -   مبلغ امداد خودرو سیار بلوار اوشان   -   تعرفه امداد خودرو سیار بلوار اوشان   -   شماره تماس امداد خودرو سیار بلوار اوشان   -   خدمات امداد خودرو سیار بلوار اوشان   -   خودروبر بلوار اوشان   -   کرایه خودروبر بلوار اوشان   -   قیمت خودروبر بلوار اوشان   -   مبلغ خودروبر بلوار اوشان   -   تعرفه خودروبر بلوار اوشان   -   شماره تماس خودروبر بلوار اوشان   -   خدمات خودروبر بلوار اوشان   -   یدک کش بلوار اوشان   -   کرایه یدک کش بلوار اوشان   -   قیمت یدک کش بلوار اوشان   -   مبلغ یدک کش بلوار اوشان   -   تعرفه یدک کش بلوار اوشان   -   شماره تماس یدک کش بلوار اوشان   -  آخرين صفحه