جرثقیل یدک کش پارک ارم

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 08387.html

در چنین فضایی اگر قطب‌سوم نیز شکل بگیرد با توجه به فضای بسته‌ای که حاکم است، درصد موفقیت آن کم خواهد بود و تا زمانی‌که اقتصاد کشور رقابتی نشود، نمی‌توان انتظار معجزه داشت.

۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۶

ایجاد رقابت مقدم بر تاسیس قطب جدید خودروسازی است

به گزارش رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو ، بسیاری از کارشناسان معتقدند در‌صورتی‌که خودروسازی کشور بتواند در مسیر رقابت‌پذیر شدن - جرثقیل یدک کش پارک ارم - گام بردارد، می‌توان به حضور در بازارهای صادراتی خودرو امیدوار بود. در همین رابطه - جرثقیل یدک کش پارک ارم - محمد شریعتمداری، وزیر صنعت، معدن و تجارت در جمع اعضای - جرثقیل یدک کش پارک ارم - اتاق بازرگانی ایران اعلام کرد اتاق بازرگانی آستین‌ها را بالا زده تا به‌نمایندگی از بخش خصوصی قطب‌سوم خودروسازی را تاسیس - جرثقیل یدک کش پارک ارم - کند. این سخنان وزیر صنعت در بین اعضای اتاق نیز واکنش‌هایی را برانگیخت، عده‌ای - جرثقیل یدک کش پارک ارم - از فعالان بخش خصوصی معتقدند اتاق باتوجه به جایگاهش به‌عنوان پارلمان بخش خصوصی نمی‌تواند دست به بنگاهداری بزند و اعضا - جرثقیل یدک کش پارک ارم - اگر توانایی انجام این کار را دارند، وارد گود - جرثقیل یدک کش پارک ارم - رقابت با خودروسازان دولتی بشوند.

[caption id="attachment_206488" align="aligncenter" width="700"]جرثقیل یدک کش پارک ارم - جرثقیل یدک کش پارک ارم - صنعت خودروی ایران با مشارکت‌هایی که با خارجی‌ها انجام داده - جرثقیل یدک کش پارک ارم - است باید بتواند بیش‌از گذشته - جرثقیل یدک کش پارک ارم - رقابت‌پذیر شود.[/caption]

در همین رابطه مجیدرضاحریری، نایب‌رئیس اتاق مشترک بازرگانی ایران و چین و محمدحسین‌برخوردار، عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران در گفت‌وگو با «دنیای خودرو» در رابطه با سخنان وزیر صنعت به بیان نظرات خود پرداخته‌اند. آن‌ها معتقدند ایجاد شرایط رقابتی در صنعت خودرو، مقدم بر تاسیس قطب‌سوم خودروسازی است و در این زمینه باید شفافیت اقتصادی حاکم و قوانین و مقررات نیز در این رابطه اصلاح شود.

مجیدرضا حریری - نایب‌رئیس اتاق مشترک بازرگانی ایران و چین

لازمه ایجاد قطب سوم خودروسازی، شفافیت اقتصادی است

[caption id="attachment_206487" align="aligncenter" width="342"]جرثقیل یدک کش پارک ارم مجیدرضا حریری[/caption]  

وزیر صنعت در جمع اعضای اتاق بازرگانی اعلام کرد اتاق به‌عنوان پارلمان بخش خصوصی وارد گود شود - جرثقیل یدک کش پارک ارم - و قطب‌سوم خودروسازی را ایجاد کند. ارزیابی شما از این موضوع چیست؟

درگذشته فقط خودروسازی دو قطب انحصار داشت اما الان بگوییم قطب سوم یا حتی چهارم مساله امروز اقتصاد ایران نیست، سال‌هاست در این زمینه راه را اشتباه رفته‌ایم و باید وضعیت موجود را - جرثقیل یدک کش پارک ارم - اصلاح کنیم. از سوی دیگر اگر به دنبال قطب‌سوم خودروسازی باشیم به عقیده من اشتباه است.

 

در صحنه - جرثقیل یدک کش پارک ارم - اقتصاد کشور مساله اصلی چیست؟

مشکل اصلی اقتصادی ایران، شفافیت اقتصادی است، اگر به‌صورت واقعی در صحنه اقتصاد ایران رقابت وجود داشت و از سوی دیگر اقتصاد آزاد حکمفرما بود، آن‌وقت تاسیس قطب سوم موضوعیت داشت، اینکه آقای وزیر با نیت خیر و از روی خیرخواهی می‌گوید اتاق به‌عنوان بخش‌خصوصی متولی ایجاد قطب‌سوم خودروسازی باشد، جای بحث دارد، به‌هرحال - جرثقیل یدک کش پارک ارم - وظیفه - جرثقیل یدک کش پارک ارم - اتاق بازرگانی بنگاهداری نیست، بلکه وظیفه اتاق مطالبه شفاقیت اقتصادی است که به موجب آن اقتصاد به‌صورت واقعی شفاف خواهد شد.

از سوی دیگر همه آزادانه می‌توانند به‌صورت رقابتی به فعالیت اقتصادی بپردازند، در چنین فضایی هرکس می‌تواند باتوجه به لیاقت و میزان توانایی که دارد، اقدام به تاسیس بنگاه اقتصاد و تولیدی خودروسازی کند و چه‌بسا به‌جای قطب‌سوم، چند قطب ایجاد شود.

 

در - جرثقیل یدک کش پارک ارم - چه صورت تاسیس قطب‌سوم خودروسازی موثر واقع خواهد شد؟

مساله مهم این است که اول باید شرایط برای ایجاد - جرثقیل یدک کش پارک ارم - رقابت آزاد را برای همه فراهم کرد و بعد از آن کاری کرد. در چنین فضایی اگر قطب‌سوم نیز شکل بگیرد با توجه به فضای بسته‌ای که حاکم است، درصد موفقیت آن کم خواهد بود - جرثقیل یدک کش پارک ارم - و تا زمانی‌که اقتصاد کشور رقابتی نشود، نمی‌توان انتظار معجزه داشت.

کسی که خودروسازی راه می‌اندازد، محاسبه می‌کند که بتواند چه در بازار داخل و چه در بازار صادراتی، محصولات تولیدی خود را به فروش برساند اما با فضای موجود چنین نهادی نمی‌تواند به فعالیت بپردازد.

در حالی که اگر قطب‌سوم نیز شکل بگیرد با شرایط فعلی باز هم فضای رانت و انحصار در صنعت خودرو باقی خواهد ماند. ذکر این نکته ضروری است در - جرثقیل یدک کش پارک ارم - هیچ کشوری دولت به کسی نمی گوید خودروسازی بزنید، بلکه هر سرمایه‌گذار با توجه به شرایط روز تصمیم می‌گیرد واحدی را تاسیس - جرثقیل یدک کش پارک ارم - کند و این موضوع در یک اقتصاد رقابتی - جرثقیل یدک کش پارک ارم - میسر است.

محمد حسین - جرثقیل یدک کش پارک ارم - برخوردار - عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران

بزرگترین مشکل صنعت خودرو، رقابت است

[caption id="attachment_204392" align="aligncenter" width="345"]جرثقیل یدک کش پارک ارم محمد‌حسین برخوردار[/caption]  

یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که این روزها در - جرثقیل یدک کش پارک ارم - صنعت خودرو مطرح می‌شود، ایجاد قطب‌سوم خودروسازی توسط بخش خصوصی است که از - جرثقیل یدک کش پارک ارم - سوی وزیر صنعت مطرح شد، به نظر شما چنین موضوعی در‌حال‌حاضر می‌تواند محقق شود؟

یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که در خودروسازی کشور وجود دارد، عدم رقابت‌پذیری این صنعت است. در سال‌های گذشته این موضوع مطرح بوده که در خودروسازی، به غیر دو شرکت - جرثقیل یدک کش پارک ارم - بزرگ در - جرثقیل یدک کش پارک ارم - این صنعت، دیگران نیز وارد گود رقابت شوند اما به‌دلیل ساختار این صنعت باید اصلاحاتی - جرثقیل یدک کش پارک ارم - صورت گیرد تا قطب سوم بتواند وارد - جرثقیل یدک کش پارک ارم - این میدان شود.

 

برای رقابت‌پذیر شدن - جرثقیل یدک کش پارک ارم - صنعت خودرو چه باید کرد؟

صنعت خودروی ایران با مشارکت‌هایی که با خارجی‌ها انجام داده است باید بتواند بیش‌از گذشته رقابت‌پذیر شود. از سویی در‌حال‌حاضر این صنعت به‌دلیل مشکلاتی که با آن‌ها دست‌و‌پنجه نرم می‌کند، باید قدری در سیاست‌گذاری‌های خود تجدید‌نظر کند، در غیر این صورت با اضافه شدن تولید‌کنندگان نمی‌توان به نتیجه دلخواه دست یافت.

 

بزرگ‌ترین موضوعی که صنعت خودرو با آن درگیر است، چیست؟

یکی - جرثقیل یدک کش پارک ارم - از بزرگ‌ترین مشکلاتی که صنعت خودرو با آن سروکار دارد، ایجاد رقابت در این صنعت است، در‌حال‌حاضر - جرثقیل یدک کش پارک ارم - به‌دلیل فقدان این موضوع، کیفیت خودروهای تولید داخل آن‌طور که باید‌و‌شاید مورد انتظار مشتریان و همچنین کارشناسان نیست، قدر مسلم اگر رقابت وجود داشت، کیفیت محصولات نیز افزایش می‌یافت زیرا در آن صورت شرکت‌ها برای حفظ سهم خود - جرثقیل یدک کش پارک ارم - از بازار و همچنین از دست ندادن مشتریان خود باید کیفیت محصولات - جرثقیل یدک کش پارک ارم - تولیدی خود را بالا می‌بردند اما امروز به‌دلیل اینکه این فضا وجود ندارد، کیفیت در وضعی که مشاهده می‌کنید قرار دارد.

از سویی تنوع نیز در این صنعت بالا نیست و مشتریان برای خرید خودرو از میان تولید داخلی انتخاب‌های متنوعی را پیش‌رو ندارند، درصورتی‌که اگر - جرثقیل یدک کش پارک ارم - صنعت خودرو رقابتی بود، قطعا تنوع در بازار حرف اول را می‌زد.

 

شما به‌فضای رقابتی اشاره کردید، برای ایجاد این موضوع آیا ایجاد قطب‌سوم خودروسازی نمی‌تواند این فضا - جرثقیل یدک کش پارک ارم - را ایجاد کند؟

این موضوع بستگی به آن دارد که شرایط برای رقابتی کردن فراهم شود، در این باره باید به چند نکته مهم توجه کرد، اول اینکه دولت باید از دخالت در صنعت خودرو بپرهیزد، مادام‌که - جرثقیل یدک کش پارک ارم - دولت در این صنعت حضور داشته باشد، رقابت نمی‌تواند به‌معنای واقعی مفهوم پیدا کند، چراکه بخش خصوصی توان رقابت با دولت در زمینه بنگاهداری را ندارد، اگر دولت پای خود را از صنعت خودرو بیرون بکشد، فضا برای رقابتی شدن صنعت خودرو فراهم می‌شود.

دوم آن‌که فضای کسب‌و‌کار در صحنه اقتصاد کشور به‌هیچ عنوان برای فعالیت تولیدی و اقتصادی فراهم نیست و اگر کسی بخواهد برای رقابت با خودروسازان فعلی وارد گود رقابت شود، با توجه به بروکراسی که در فضای کسب‌و‌کار کشور حکمفرماست، نمی‌توان فعالیت تولیدی انجام داد.

سومین مورد هزینه تولید خودرو در کشورمان بالاست. طبعا اگر شرکت دیگری بخواهد برای تولید خودرو در این صنعت وارد گود رقابت شود، باید روش‌های تولید فعلی را که دیگر خودروسازان در دستور کار قرار دارند، کنار بگذارد و درصدد کاهش هزینه‌های تولید خودرو باشد. چنین موضوعی تنها با مشارکت با شرکت‌های خودروسازی خارجی میسر است، زیرا این اقدام نیاز به ایجاد زیر‌ساخت‌های مناسب در این زمینه دارد.

- جرثقیل یدک کش پارک ارم -
اولين صفحه   -  کرایه نیسان یدک کش پارک ارم   -   قیمت نیسان یدک کش پارک ارم   -   مبلغ نیسان یدک کش پارک ارم   -   تعرفه نیسان یدک کش پارک ارم   -   شماره تماس نیسان یدک کش پارک ارم   -   خدمات نیسان یدک کش پارک ارم   -   ماشین بر پارک ارم   -   کرایه ماشین بر پارک ارم   -   قیمت ماشین بر پارک ارم   -   مبلغ ماشین بر پارک ارم   -   تعرفه ماشین بر پارک ارم   -   شماره تماس ماشین بر پارک ارم   -   خدمات ماشین بر پارک ارم   -   خودرو سوار پارک ارم   -   کرایه خودرو سوار پارک ارم   -   قیمت خودرو سوار پارک ارم   -   مبلغ خودرو سوار پارک ارم   -   تعرفه خودرو سوار پارک ارم   -   شماره تماس خودرو سوار پارک ارم   -   خدمات خودرو سوار پارک ارم   -   جرثقیل یدک کش پارک ارم   -   کرایه جرثقیل یدک کش پارک ارم   -   قیمت جرثقیل یدک کش پارک ارم   -   مبلغ جرثقیل یدک کش پارک ارم   -   تعرفه جرثقیل یدک کش پارک ارم   -   شماره تماس جرثقیل یدک کش پارک ارم   -   خدمات جرثقیل یدک کش پارک ارم   -   چرخگیر پارک ارم   -   کرایه چرخگیر پارک ارم   -   قیمت چرخگیر پارک ارم   -   مبلغ چرخگیر پارک ارم   -   تعرفه چرخگیر پارک ارم   -   شماره تماس چرخگیر پارک ارم   -   خدمات چرخگیر پارک ارم   -   امداد خودرو بریانک   -   کرایه امداد خودرو بریانک   -   قیمت امداد خودرو بریانک   -   مبلغ امداد خودرو بریانک   -   تعرفه امداد خودرو بریانک   -   شماره تماس امداد خودرو بریانک   -   خدمات امداد خودرو بریانک   -  آخرين صفحه