خدمات امداد خودرو شهرک قائم

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 03052.html
خودروسازان

درحال‎حاضر صنعت خودرو ایران در بحرانی‌ترین شرایط خود قرار گرفته است. با این تفاوت که دیگر تولید و مونتاژ خودروهای قدیمی نمی‌تواند ادامه پیدا کند و باید فکری به حال این صنعت شود، صنعتی که به‌گفته مدیران آن به زیان‌دهی افتاده است.

۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۷

سه شرط ‌محال واگذاری خودروسازان

به گزارش «رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو»،کاهش هزینه‌های تولید در شرایط فعلی اصلی‌ترین گزینه‌ای است که بسیاری از کارشناسان بر آن تاکید دارند. همچنین بحث تولید بر پلت‌فرم  مشترک، ادغام خودروسازی‌ها و واگذاری آن به بخش خصوصی ازجمله مسائلی هستند که طی این سال‌ها به‎منظور دستیابی به - خدمات امداد خودرو شهرک قائم - راه‌حلی ویژه در راستای توسعه این صنعت مطرح شده است. اما این‎که حل چنین مسائلی باتوجه به شرایط فعلی تا چه اندازه شدنی و امکان‌پذیر است، با حسن‌کریمی‌سنجری، کارشناس - خدمات امداد خودرو شهرک قائم - صنعت خودرو در میان گذاشتیم. وی سه شرط را لازمه واگذاری خودروسازان به بخش خصوصی می‌داند که درحال‌حاضر این شرایط فراهم نیست.

 با ‌توجه به مشکلات مربوط به تحریم، سبد محصول خودروسازان در حال خالی شدن است. به نظر شما خودروسازان برای خروج از این وضعیت چه راهی پیش‌رو - خدمات امداد خودرو شهرک قائم - دارند؟
همان‎طور که پیش از این هم پیش‌بینی شده بود، تحریم‌ها در این دوره بسیار جدی‌تر از گذشته هستند. آمریکایی‌ها تلاش می‎کنند تمام منافذ ارتباطی صنعت و نظام بانکی جمهوری اسلامی ایران را با دنیا شناسایی و - خدمات امداد خودرو شهرک قائم - مسدود کنند. برهمین اساس، به‌رغم آن‌که چینی‌ها تمایل ندارند ارتباط خود را با بازار و صنعت خودرو ایران قطع کنند، به‌دلیل ترس از سختگیری آمریکایی‌ها، مجبور به عقب‌نشینی شده‎اند. اما این همه ماجرا نیست، قوانین دست‎وپاگیر داخلی و بدتر از - خدمات امداد خودرو شهرک قائم - آن ناپایداری این قوانین و بخشنامه‌های دولتی گاهی - خدمات امداد خودرو شهرک قائم - اوقات بیش از تحریم‌ها تولیدکنندگان را آزار می‎دهد. شرکت‌های خودروساز، مسیرهای دور زدن تحریم‌ها را شناسایی می‌کنند اما به‌دلیل نبود حمایت - خدمات امداد خودرو شهرک قائم - دولتی امکان بهره‌مندی از این مسیرها گاهی میسر نمی‌شود. بنابراین در شرایط فعلی به لحاظ تاکتیکی بخش‌های مختلف دولت باید از تولیدکنندگان حمایت مناسب‌تر و قاطع‌تری به‌عمل آورند. ازسوی‌دیگر، به‌نظر می‌رسد حال که - خدمات امداد خودرو شهرک قائم - در شرایط فعلی، امکان توسعه صنعت خودرو ایران از طریق شرکای خارجی و جذب سرمایه خارجی امکان‌پذیر نیست، شاید وقت مناسبی برای اصلاح ساختاری خودروسازی ایران باشد، ساختاری که بر اثر خشکی مفاصل مدت‌هاست به جیرجیر 
افتاده است.
 عمده‌ترین مشکل پیش‌روی صنعت خودرو در این شرایط را چه می‌دانید و اصولا با - خدمات امداد خودرو شهرک قائم - چه استراتژی می‌توان جلو افزایش مشکلات را گرفت و آن‌را مهار کرد؟
یکی از مهم‌ترین مشکلات صنعت خودرو ایران، تولید پرهزینه است؛ شاید وقت آن رسیده استراتژی کاهش بهای تمام‎شده را که مدت‌هاست به‎عنوان یک راهبرد اساسی در مسیردهی به سرمایه‌گذاری شرکت‌های صاحب برند نقش تعیین‎کننده دارد، به‌عنوان یک چشم‎انداز در شرکت‌های خودروسازی دولتی تعریف و پیگیری شود. 
به‌نظر می‌رسد باوجود تحریم‌ها، می‌توان با تغییر نگرش نسبت‌به برخی رفتارهای تکراری در خودروسازی‌ها موضوع کاهش قیمت تمام‎شده محصول را به‎عنوان یک هدف مهم دنبال کرد. چابک‌سازی شرکت‌های خودروساز از طریق کوچک‌سازی و تفکیک سازمان - خدمات امداد خودرو شهرک قائم - براساس نظام وظیفه‌ای می‌تواند شرکت‌های حجیم خودروسازی را به شرکت‎هایی کم‎حجم ولی با پتانسیل بالا تبدیل کند. به‌عنوان مثال انجام فرآیند خرید از طریق شرکت مستقل، مربوط به «تفکری به تاریخ پیوسته» است. امروزه واحدهای مستقل سازمان هر یک بسته به ماهیت وظیفه‌ای خود - خدمات امداد خودرو شهرک قائم - بر جریان تامین مواد کنش و واکنش دارند و اصولا پیدایش شرکت‎هایی نظیر ساپکو و سازه‌گستر نتیجه رویکرد paperless (سیستم بدون کاغذ) در راستای کاهش هزینه تولید بود. اما آن‌ها بعدها تبدیل به شرکت‎هایی فیزیکی شدند که خود عامل افزایش قیمت تمام‎شده هستند. شاید در همین شرایط وقت آن رسیده باشد که شرکت‌های خودروساز در روش‎های خرید خود تجدید نظر کنند.

 بحث استفاده از یک پلت‎فرم مشترک و همچنین ادغام دو خودروسازی تا چه اندازه امکان‌پذیر و منطقی - خدمات امداد خودرو شهرک قائم - است؟ اصولا این فکر در شرایط فعلی می‌تواند اجرا شود؟
طراحی و تولید پلت‌فرم  برخلاف تصور خیلی‌ها امری سرمایه‌بر و به‎شدت نیازمند دانش‌فنی است. فکر می‌کنم در روزنامه شما مطلبی از یک استاد محترم دانشگاه خواندم، با این مضمون که می‎توان با - خدمات امداد خودرو شهرک قائم - 15میلیاردتومان یک پلت‎فرم طراحی کرد. - خدمات امداد خودرو شهرک قائم - به گفته وی مطرح‎کردن قیمت‎های بالا برای طراحی پلت‎فرم، نتیجه هیاهوی شرکت‎های خودروساز است. - خدمات امداد خودرو شهرک قائم - اما واقعیت این - خدمات امداد خودرو شهرک قائم - است که طراحی - خدمات امداد خودرو شهرک قائم - و به مرحله تولید رساندن یک پلت‌فرم  بالغ‌بر 1.5میلیارد دلار سرمایه نیاز دارد و - خدمات امداد خودرو شهرک قائم - این اصلا - خدمات امداد خودرو شهرک قائم - هیاهو نیست. 
شاید برخی از این دوستان پلت‌فرم را با مدل دست‎ساز اشتباه می‌گیرند. درواقع وقتی ادعا می‌کنیم پلت‎فرم - خدمات امداد خودرو شهرک قائم - طراحی و تولید کرده‌ایم که از یک زنجیره تامین پایدار برای تامین قطعات پلت‌فرم مطمئن باشیم. این‌که قطعاتی را از خودروهای - خدمات امداد خودرو شهرک قائم - مختلف در قالب یک مدل مونتاژ کنیم، بی‎آنکه از پایداری تامین آن قطعات در قالب یک زنجیره تامین (اعم‌از اختصاصی یا مشترک) اطمینان لازم را داشته باشیم، طراحی پلت‎فرم محسوب نمی‎شود. 
موضوع مهم دیگر در طراحی پلت‌فرم، کسب اطمینان لازم از وجود یک بازار فراملی برای کاهش عمر سرشکن سرمایه‌گذاری - خدمات امداد خودرو شهرک قائم - روی یک پلت‌فرم است. 
البته پارامترهای - خدمات امداد خودرو شهرک قائم - دیگری نیز در طراحی یک پلت‌فرم مهم است که در این‎جا نمی‌گنجد. با شرایطی که به‌سبب تحریم‌ها گریبان‌گیر صنعت خودرو ایران - خدمات امداد خودرو شهرک قائم - شده است، به‌نظر می‌رسد به لحاظ عدم امکان کسب دانش‌فنی و نیز به لحاظ دراختیار نداشتن توان تکنیکی و تجهیزاتی در شرکت‌های قطعه‌ساز و ازهمه مهم‌تر نبود سرمایه‌های نقدی لازم در اقتصاد و صنعت خودرو درحال‎حاضر سرمایه‌گذاری و به نتیجه رسیدن ساخت پلت‎فرم مشترک را - خدمات امداد خودرو شهرک قائم - بسیار دشوار کرده است.

 در مورد ادغام خودروسازی‌ها چطور؟ این مورد تا چه اندازه در کشور - خدمات امداد خودرو شهرک قائم - ما امکان‌پذیر است؟
در مورد ادغام شرکت‌های خودروساز، معتقدم توسعه در صنعت خودرو ایران بیش‌از آن‎که از طریق ادغام رخ دهد، اتفاقا از طریق تفکیک و - خدمات امداد خودرو شهرک قائم - کوچک‌سازی میسر است. اصولا همه ادغام‌ها در دنیا به دو دلیل - خدمات امداد خودرو شهرک قائم - استراتژیک بهره‎مندی از 
Market Sharing و Platform Sharing بوده - خدمات امداد خودرو شهرک قائم - است. 
مصداق بارز آن نیز ادغام اخیر میتسوبیشی در رنو- نیسان است که به‌دلیل بهره‎مندی رنو-نیسان - خدمات امداد خودرو شهرک قائم - از پلت‎فرم‎های فوق‎العاده انعطاف‌پذیر شرکت میتسوبیشی و توسعه این پلت‌فرم‌ها در محصولات رنو برای فروش در بازارهای رنو اتفاق افتاد. هیچ‎کدام از این دو دلیل در‎حال‎حاضر برای خودروسازی ایران مصداق ندارد و کاهش هزینه‌های ستادی - خدمات امداد خودرو شهرک قائم - و سربار به‌علاوه بزرگ‌تر کردن حجم تولید نمی‌توانند دلایل مناسبی برای ادغام دو شرکت بزرگ خودروساز داخلی باشند. امروزه صنعت خودرو ایران بیش‌از گذشته و به‌دلیل زیان‌های انباشته خود و همچنین هزینه‌های بالای تولید به کوچک‌سازی و مهم‌تر از آن چابک‌سازی نیاز دارد. ادغام این دو شرکت بر مشکلات صنعت خودرو ایران می‌افزاید و در کنار آن ظاهر رقابت‌پذیر این صنعت را نیز از بین می‌برد.

 آیا در - خدمات امداد خودرو شهرک قائم - این شرایط، فروش دو خودروساز به بخش خصوصی می‌تواند به نجات صنعت خودرو کشور بینجامد؟
پیش‌از پاسخ به این سوال - خدمات امداد خودرو شهرک قائم - بد نیست ابتدا شرایط خصوصی‌سازی در خودروسازی ایران را که منتهی به توسعه این - خدمات امداد خودرو شهرک قائم - صنعت می‎شود، تعریف کنیم. 
مالک جدید این دو شرکت باید دارای این سه شرط باشد؛ سرمایه کافی برای سرمایه‎گذاری در تحقیق‎وتوسعه و تولید را در اختیار داشته باشد، صاحب برند برای ورود سریع به بازارهای صادراتی و دارای دانش فنی و قدرت طراحی برای انتقال به داخل باشد. 
به‌نظر شما کدام بخش خصوصی این شرایط را دارد؟ اساسا آیا بخش خصوصی که دارای چنین شرایطی نیست، می‌تواند صنعت خودرو ایران را حتی به توسعه نزدیک کند؟ و سوال اساسی‌تر این‌که آیا هدف از خصوصی‌سازی، بهتر - خدمات امداد خودرو شهرک قائم - شدن وضعیت این صنعت و حرکت در مسیر توسعه است یا نابودی آن؟ پاسخ روشن است؛ باید خصوصی‌سازی صنعت خودرو ایران را از وضعیت فعلی به شرایط مطلوب نزدیک کند. 
آن بخش خصوصی که صرفا به‌دلیل سرمایه‌دار بودن قرار است مالک این همه تخصص، - خدمات امداد خودرو شهرک قائم - سرمایه و پیچیدگی در طراحی و تولید شود، اگر خودروساز صاحب برند و بازار نباشد، نمی‌تواند - خدمات امداد خودرو شهرک قائم - خودروسازی ایران را به توسعه برساند. طبیعی است چنین شرایطی را تنها شرکت‌های بزرگ خودروسازی دنیا دارند اما در شرایط فعلی حضور این شرکت‌ها در این‎جا امکان‌پذیر نیست. بنابراین عملا موضوع خصوصی‌سازی به مفهومی که اشاره شد، وجود ندارد. حال شاید وقت آن رسیده باشد - خدمات امداد خودرو شهرک قائم - که دولت عملا و به‌ معنای واقعی از حاکمیت خود - خدمات امداد خودرو شهرک قائم - در صنعت - خدمات امداد خودرو شهرک قائم - خودرو  بکاهد و اجازه دهد این شرکت‌ها حداقل به سبک‎وسیاق بخش خصوصی - خدمات امداد خودرو شهرک قائم - و مانند یک بنگاه اقتصادی مبتنی‌بر سودآوری مدیریت شوند.

اولين صفحه   -  جرثقیل یدک کش بلوار اوشان   -   کرایه جرثقیل یدک کش بلوار اوشان   -   قیمت جرثقیل یدک کش بلوار اوشان   -   مبلغ جرثقیل یدک کش بلوار اوشان   -   تعرفه جرثقیل یدک کش بلوار اوشان   -   شماره تماس جرثقیل یدک کش بلوار اوشان   -   خدمات جرثقیل یدک کش بلوار اوشان   -   چرخگیر بلوار اوشان   -   کرایه چرخگیر بلوار اوشان   -   قیمت چرخگیر بلوار اوشان   -   مبلغ چرخگیر بلوار اوشان   -   تعرفه چرخگیر بلوار اوشان   -   شماره تماس چرخگیر بلوار اوشان   -   خدمات چرخگیر بلوار اوشان   -   امداد خودرو شهرک قائم   -   کرایه امداد خودرو شهرک قائم   -   قیمت امداد خودرو شهرک قائم   -   مبلغ امداد خودرو شهرک قائم   -   تعرفه امداد خودرو شهرک قائم   -   شماره تماس امداد خودرو شهرک قائم   -   خدمات امداد خودرو شهرک قائم   -   امداد خودرو سیار شهرک قائم   -   کرایه امداد خودرو سیار شهرک قائم   -   قیمت امداد خودرو سیار شهرک قائم   -   مبلغ امداد خودرو سیار شهرک قائم   -   تعرفه امداد خودرو سیار شهرک قائم   -   شماره تماس امداد خودرو سیار شهرک قائم   -   خدمات امداد خودرو سیار شهرک قائم   -   خودروبر شهرک قائم   -   کرایه خودروبر شهرک قائم   -   قیمت خودروبر شهرک قائم   -   مبلغ خودروبر شهرک قائم   -   تعرفه خودروبر شهرک قائم   -   شماره تماس خودروبر شهرک قائم   -   خدمات خودروبر شهرک قائم   -   یدک کش شهرک قائم   -   کرایه یدک کش شهرک قائم   -   قیمت یدک کش شهرک قائم   -   مبلغ یدک کش شهرک قائم   -   تعرفه یدک کش شهرک قائم   -   شماره تماس یدک کش شهرک قائم   -  آخرين صفحه