شماره تماس خودروبر شهرک قائم

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 03065.html
خدمات پس از فروش خودرو

مدیران شرکت‌های خدمات پس‌از فروش به‎خصوص در حوزه خودرو باید از مهارت‌های فردی زیادی برخوردار باشند تا ضمن جلب رضایت مشتریان، وفاداری آن‎ها را نیز تقویت کنند

۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۱

کیفیت خدمات پس‌از فروش؛ مهم‎تر از برند و مدل خودرو

اهمیت کیفیت ارائه خدمات پس‌از فروش ازسوی شرکت‌های عرضه‌کننده خودرو امروز به اندازه‌ای است که پیش‌از برند و مدل خودرو، به معیار مشتریان برای انتخاب - شماره تماس خودروبر شهرک قائم - خودرو مورد نظر تبدیل شده است. به این ترتیب می‌توان گفت در شرایط فعلی و باتوجه‌به توسعه و ارتقای این گروه خدمات در دنیا، شرکت‌ها برای ماندگاری در بازار، جلب مشتریان و حفظ وفاداری آن‎ها ناچار به توسعه کسب و کار در حوزه خدمات پس‌از فروش هستند.

در این رابطه یک کارشناس حوزه خدمات پس‌از فروش و گارانتی در - شماره تماس خودروبر شهرک قائم - گفت‌وگو با «دنیای خودرو» با اشاره به این‎که امروز نمی‌توان خدمات پس‌از فروش را در قالب سنتی گذشته مدنظر قرار داد، گفت: «براین‌اساس نیاز به تدوین مدل‌های کسب‎وکار در - شماره تماس خودروبر شهرک قائم - شرکت‌های خدمات پس‌از فروش مخصوصا برای شرکت‌های عرضه‌کننده خودروهای داخلی و خارجی به‎شدت احساس می‌شود.»

ایجاد وفاداری در مشتری با مدل‌های معتبر

جواد الهی با بیان این‎که آموزش مهارت‌های ارتباطی برای نیروهای خدمات پس‌از فروش امری ضروری به‌شمار می‌رود، اظهار کرد: «دنیای امروز تغییرات زیادی را تجربه می‌کند. در این راستا تعهد به مشتری به معنای نفوذ به اقتصاد آزاد است که بدون درنظر گرفتن آن، امکان سوءاستفاده از این - شماره تماس خودروبر شهرک قائم - بخش افزایش می‌یابد. چه بسا نمونه‌های متعددی از این موضوع در برخی از شرکت‌ها مشاهده می‌شود.»

- شماره تماس خودروبر شهرک قائم -

  - شماره تماس خودروبر شهرک قائم - وی با اشاره به این‎که در کسب‎وکارهای جدید خدمات پس‌از - شماره تماس خودروبر شهرک قائم - فروش باید از مدل‌های جدید استفاده شود، تاکید کرد: «یکی از این مدل‌های معتبر با عنوان کانواس (Canvas) است که کسب‎وکارهای موجود را - شماره تماس خودروبر شهرک قائم - به 9بخش تقسیم‌بندی می‌کند. اهمیت این مدل که می‌تواند به - شماره تماس خودروبر شهرک قائم - ارتقا و تمایز کسب‎وکارها در خدمات پس‌از فروش منتج شود، این است که فعالان می‌توانند کسب‎وکار را به‎درستی بشناسند، ارتباط آن‎ها به درستی تعریف - شماره تماس خودروبر شهرک قائم - می‌شود، کسب‎وکار تعدیل می‌شود و در نهایت کسب‎وکار دچار دگردیسی شود.»

الهی افزود: «این فرایند - شماره تماس خودروبر شهرک قائم - باعث می‌شود مدل کسب‎وکار در خدمات پس‌از فروش شبیه نمونه‌ها و مدل‌های قبلی نباشد.»

وی درخصوص مدل‌های کسب‌وکار خدمات پس‌از فروش در صنعت خودرو، توضیح داد: «در صنعت خودرو باتوجه‌به تعداد خودروهای موجود در کشور، کسب‎وکارهای فعال زیادی وجود دارد که مشتری بعضی - شماره تماس خودروبر شهرک قائم - از آن‎ها را حتی نمی‌شناسد. در عین حال برخی از آن‎ها به شکلی فعال - شماره تماس خودروبر شهرک قائم - هستند که هم درآمد بالایی دارند و هم در مشتری ایجاد وفاداری می‌کنند.»

مدل‌های متمایز و موفق خدمات پس‌از فروش

این کارشناس حوزه خدمات پس‌از فروش با اشاره به دلیل موفقیت برخی از کسب‎وکارهای فعال در حوزه خودرو، عنوان کرد: «عامل اصلی موفقیت این بخش‌ها، توجه به مدل کسب‎وکار است. به این ترتیب نکته قابل‌توجه این است که در هر حوزه تخصصی، کسب‎وکاری می‌تواند موفق عمل کند که مدل متمایزی داشته - شماره تماس خودروبر شهرک قائم - باشد. اگر نه، همه در یک سطح خواهند بود.»

الهی با بیان این‎که - شماره تماس خودروبر شهرک قائم - خدمات پس‌از فروش - شماره تماس خودروبر شهرک قائم - برای شرکت‌ها مزیت رقابتی ایجاد می‌کند، در رابطه با فعالیت خدمات پس‌از فروش خودروهای خارجی در ایران گفت: «متاسفانه فرهنگ ارائه خدمات پس‌از فروش شرکت‌های خارجی در کشور - شماره تماس خودروبر شهرک قائم - دچار - شماره تماس خودروبر شهرک قائم - آسیب شده و حتی می‌توان گفت حرکت رو به عقب دارد.»

وی با بیان این‎که - شماره تماس خودروبر شهرک قائم - برای ارائه خدمات پس‌از فروش مناسب به مهارت‌های مدیریتی و فنی به‌عنوان ابزاری مناسب نیاز است، اظهار کرد: «مدیران شرکت‌های خدمات پس‌از فروش به‎خصوص در حوزه خودرو باید از مهارت‌های فردی زیادی برخوردار باشند تا ضمن جلب رضایت مشتریان، وفاداری آن‎ها را نیز تقویت کنند.»

اولين صفحه   -  خدمات چرخگیر بلوار اوشان   -   امداد خودرو شهرک قائم   -   کرایه امداد خودرو شهرک قائم   -   قیمت امداد خودرو شهرک قائم   -   مبلغ امداد خودرو شهرک قائم   -   تعرفه امداد خودرو شهرک قائم   -   شماره تماس امداد خودرو شهرک قائم   -   خدمات امداد خودرو شهرک قائم   -   امداد خودرو سیار شهرک قائم   -   کرایه امداد خودرو سیار شهرک قائم   -   قیمت امداد خودرو سیار شهرک قائم   -   مبلغ امداد خودرو سیار شهرک قائم   -   تعرفه امداد خودرو سیار شهرک قائم   -   شماره تماس امداد خودرو سیار شهرک قائم   -   خدمات امداد خودرو سیار شهرک قائم   -   خودروبر شهرک قائم   -   کرایه خودروبر شهرک قائم   -   قیمت خودروبر شهرک قائم   -   مبلغ خودروبر شهرک قائم   -   تعرفه خودروبر شهرک قائم   -   شماره تماس خودروبر شهرک قائم   -   خدمات خودروبر شهرک قائم   -   یدک کش شهرک قائم   -   کرایه یدک کش شهرک قائم   -   قیمت یدک کش شهرک قائم   -   مبلغ یدک کش شهرک قائم   -   تعرفه یدک کش شهرک قائم   -   شماره تماس یدک کش شهرک قائم   -   خدمات یدک کش شهرک قائم   -   حمل خودرو شهرک قائم   -   کرایه حمل خودرو شهرک قائم   -   قیمت حمل خودرو شهرک قائم   -   مبلغ حمل خودرو شهرک قائم   -   تعرفه حمل خودرو شهرک قائم   -   شماره تماس حمل خودرو شهرک قائم   -   خدمات حمل خودرو شهرک قائم   -   حمل ماشین شهرک قائم   -   کرایه حمل ماشین شهرک قائم   -   قیمت حمل ماشین شهرک قائم   -   مبلغ حمل ماشین شهرک قائم   -   تعرفه حمل ماشین شهرک قائم   -  آخرين صفحه