خدمات خودروبر کوهسار

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 01176.html
customer service

آیا در حقوق مندرج شرکت سایپا قید شده است که مشتری حق دارد در صورت عدم احقاق حق خود اقدام به بی‌احترامی و فریادزدن کند؟ به نظر می‌رسد حقوق مشتریان به‎صراحت در قراردادهای فروش شرکت‌ها با مشتریان بیان شده است.

۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۶

آیا همیشه حق با مشتری است؟

نادر وهاب آقایی - نگارنده به یاد دارد در بدو همکاری با شرکت آسان‌موتور در سال ۱۳۸۶ از مدیران عالی سازمان به کرات این جمله محمد گرامی - موسس گروه گرامی و برند گلستان - نقل قول - خدمات خودروبر کوهسار - می‌شد که «من این پیراهن خودم را از مشتری دارم. تک‎تک کارمندان باید به مشتریان احترام بگذارند و آن‎ها را صاحبان حقوق خود بدانند.» روحش شاد و یادش گرامی باد.

هر یک از ما امثال این جملات و مشابه آن را مانند همیشه حق با مشتری است، مشتری پادشاه است و غیره را به دفعات شنیده‌ایم و هرجا که در کسوت مشتریان هستیم، - خدمات خودروبر کوهسار - به‎خوبی آن را به یاد می‎آوریم و از طرف مقابل انتظار داریم مطابق این اسلوب عمل - خدمات خودروبر کوهسار - کند و در عوض در نقطه مقابل هر جا که در مقام سرویس‌دهنده قرار می‌گیریم، به یاد می‌آوریم که مشتری حقوقش محدود و مشخص است. اما - خدمات خودروبر کوهسار - به‎راستی جواب صحیح چیست؟

سوالات اساسی

آیا مشتری حق دارد تمامی خواسته‌های خود را به روی میز بگذارد و سازمان هم در مقام خدمت‌دهنده وظیفه دارد تمامی نیازهای حق و ناحق مشتری را - خدمات خودروبر کوهسار - برآورده کند؟ آیا مشتری هیچ حقی ندارد و این سازمان است که برای او تعیین تکلیف می‌کند؟ نقش نهادهای نظارتی در این میان چیست؟

امروزه برای پاسخگویی به این سوالات یک - خدمات خودروبر کوهسار - فرمول ساده و کاربردی طراحی شده است - خدمات خودروبر کوهسار - که تقریبا در همه جوامع مورداستفاده قرار می‌گیرد و اگر - خدمات خودروبر کوهسار - سازمان‌های ایرانی نیز آن را آویزه گوش خود کنند، شاید شاهد چنین التهاباتی در میان افراد جامعه نباشیم.

مشتریان حقوق بی‎شماری را برای خود متصور هستند و پاسخگویی به تمامی خواسته‌های بجا و نابجای مشتریان می‌تواند سازمان‌ها را به ورطه سقوط مالی بکشاند. بنابراین در پاسخگویی به نیازهای - خدمات خودروبر کوهسار - مشتریان تمامی سازمان‌ها برای خود اصول و اسلوبی را تعیین می‌کنند و در چارچوب آن به ارائه خدمات می‌پردازند. پس به این ترتیب متوجه می‌شویم که چارچوب حقوق مشتری تنها توسط سازمان‌های خدمت‌دهنده تعریف می‎شود و مشتری در هیچ کجا این حقوق را تعیین نمی‌کند.

سازمان‌ها تشخیص خواهند داد که آیا باید تمام و - خدمات خودروبر کوهسار - دربست در اختیار مشتری باشند یا هیچ خدمتی را به مشتری ارائه ندهند. انتخاب - خدمات خودروبر کوهسار - این بازه به میزان و توان مالی - خدمات خودروبر کوهسار - هرسازمان بستگی دارد. سازمانی که می‌تواند خدمات به مشتری - خدمات خودروبر کوهسار - ارائه - خدمات خودروبر کوهسار - دهد و از پس هزینه‌های آن برآید، قطعا - خدمات خودروبر کوهسار - با این روش مشتری وفادارتری برای خود مهیا خواهد ساخت و برعکس؛ سازمانی که هیچ خدمت در خور مشتری - خدمات خودروبر کوهسار - ارائه نمی‌دهد، به - خدمات خودروبر کوهسار - همان میزان از تعداد مشتریان وفادار خود خواهد کاست و در عوض به دنبال «مشتریِ گذری» خواهد بود.

به - خدمات خودروبر کوهسار - این دلیل است که می‌گویند سازمان‌ها باید حقوق مشتریان را ترسیم کنند و به معرض رویت آن‎ها - خدمات خودروبر کوهسار - برسانند تا مشتری با علم و آگاهی لازم به آن حقوق، از حق طبیعی خود برای استفاده یا عدم استفاده از خدمت سازمان بهره ببرد. سازمان‌ها نیز تنها یک وظیفه دارند و آن این - خدمات خودروبر کوهسار - است که به تمامی تعهدات مطابق حقوق تعریف‎شده مشتریان پایبند باشند، چراکه اعتبار حرفه‌ای آن‎ها در گرو متعهد بودن به گفتارشان است. 

نقش مشتری کجاست؟

نقش مشتری در انتخاب سازمان خدمت‎دهنده است. این مشتری است که تشخیص - خدمات خودروبر کوهسار - می‌دهد آیا باید از سازمانی که هیچ امتیازی برای مشتریان خود قائل نیست خرید کند یا خیر. بدیهی است مشتری بر اساس توان مالی خود تصمیم می‌گیرد که هزینه بالاتری پرداخت کرده و در عوض سرویس مناسب‌تری دریافت کند یا با دریافت سرویس کمتر، هزینه پایین‌تری نیز بپردازد.

در دنیای رقابت این مشتری است که تصمیم می‌گیرد از کدامین مرجع نیاز خود را - خدمات خودروبر کوهسار - دریافت کند. در کلیپ برخورد مشتری و نمایندگی، رفتار زننده‎ای از کارمند نمایندگی با مشتری دیده می‎شود که هیچ توجیهی بر رفتار زشت آن کارمند نیست و برخورد با - خدمات خودروبر کوهسار - وی نیز لازم است، اما آیا مشتری حق دارد برای رسیدن به حقوق - خدمات خودروبر کوهسار - متصوره خود به هراقدامی دست بزند؟

آیا در حقوق مندرج شرکت سایپا قید شده است که مشتری حق دارد در - خدمات خودروبر کوهسار - صورت عدم احقاق حق خود اقدام به بی‌احترامی و فریادزدن کند؟ به نظر می‌رسد حقوق مشتریان به‎صراحت در قراردادهای فروش شرکت سایپا با مشتریان بیان شده است.

مشتری نیز با علم و آگاهی کامل نسبت به عقد قرارداد اقدام کرده و بدیهی است راهکارهای لازم برای عدم تحقق وعده‌ها نیز در آن قید شده است، پس چرا باید به خود حق دهد که به‎راحتی و مقابل دوربین، اقدام به فحاشی و توهین به کارمندی کند که مسئولیتی در قبال این واقعه نداشته است و چه بسا خود از سوی دیگر تحت فشار باشد و علاوه بر این، فیلم‌برداری و مستندسازی برای ترویج و اشاعه آن در سطح جامعه نیز کند؟ بدیهی است رفتار غیرمسئولانه مشتری ممکن است به برخوردهای قهری منجر شود.

راه صحیح کدام است؟

اما در موارد مشابه چه باید کرد و راه صحیح کدام است؟ سازمان‌های مادر باید به‎صراحت حقوق مشتریان، - خدمات خودروبر کوهسار - حقوق نمایندگی‌ها و حقوق کارکنان را مشخص کنند و خود را متعهد به انجام رساندن آن‌ها سازند. مشتریان نیز باید حقوقشان را بدانند و هنگام دریافت خدمات با علم و اطلاع کافی و عاقلانه نسبت‌به خرید اقدام کنند.

بدیهی است رفتارهای احساسی، طمع‌ورزی‌های هیجانی و عجله برای به نتیجه رسیدن هنگام خرید، چشم را از هرگونه آگاهی از حقوق باز می‌دارد. همچنین لازم است تمامی افراد جامعه اعم‌از سازمان‌ها و مشتریان از رفتار عکس‌العملی دست بردارند و به‎جای آن رفتار - خدمات خودروبر کوهسار - آگاهانه اتخاذ کنند.

رفتار آگاهانه این اختیار را به کارمند آن نمایندگی می‌داد تا از اتخاذ تصمیم‌های عجولانه و هیجانی دست بردارد و در مقابل مشتری پرخاشگر نسبت به درخواست نیروهای امنیتی اقدام کند.

شاید اگر نیروی انتظامی در همان ابتدای امر در - خدمات خودروبر کوهسار - این قضیه ورود پیدا می‌کرد، نیازی نبود که سایپا به خاطر رفتار کارکنان نمایندگی‌های خود به عذرخواهی روی آورد و ذهن خود را متمرکز بر حل‎وفصل مشکلات موجود خود می‌کرد.

اولين صفحه   -  امداد خودرو کوهسار   -   کرایه امداد خودرو کوهسار   -   قیمت امداد خودرو کوهسار   -   مبلغ امداد خودرو کوهسار   -   تعرفه امداد خودرو کوهسار   -   شماره تماس امداد خودرو کوهسار   -   خدمات امداد خودرو کوهسار   -   امداد خودرو سیار کوهسار   -   کرایه امداد خودرو سیار کوهسار   -   قیمت امداد خودرو سیار کوهسار   -   مبلغ امداد خودرو سیار کوهسار   -   تعرفه امداد خودرو سیار کوهسار   -   شماره تماس امداد خودرو سیار کوهسار   -   خدمات امداد خودرو سیار کوهسار   -   خودروبر کوهسار   -   کرایه خودروبر کوهسار   -   قیمت خودروبر کوهسار   -   مبلغ خودروبر کوهسار   -   تعرفه خودروبر کوهسار   -   شماره تماس خودروبر کوهسار   -   خدمات خودروبر کوهسار   -   یدک کش کوهسار   -   کرایه یدک کش کوهسار   -   قیمت یدک کش کوهسار   -   مبلغ یدک کش کوهسار   -   تعرفه یدک کش کوهسار   -   شماره تماس یدک کش کوهسار   -   خدمات یدک کش کوهسار   -   حمل خودرو کوهسار   -   کرایه حمل خودرو کوهسار   -   قیمت حمل خودرو کوهسار   -   مبلغ حمل خودرو کوهسار   -   تعرفه حمل خودرو کوهسار   -   شماره تماس حمل خودرو کوهسار   -   خدمات حمل خودرو کوهسار   -   حمل ماشین کوهسار   -   کرایه حمل ماشین کوهسار   -   قیمت حمل ماشین کوهسار   -   مبلغ حمل ماشین کوهسار   -   تعرفه حمل ماشین کوهسار   -   شماره تماس حمل ماشین کوهسار   -  آخرين صفحه