شماره تماس یدک کش کوهسار

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 01182.html
فرودگاه

در بحث توریسم یکی از نیازهای شبکه گردشگری، توسعه ملی و توسعه صنعتی فرودگاه است

۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۳

چالش‌های فرودگاهی کشور

فرودگاه‌ سودده نداریم!

مهدی حمیدان‌پور، رئیس هیات‌مدیره ایران‌ایرتور:   اگر به عملکرد چهل سال گذشته کشور توجه کنیم می‌بینیم کاملا واضح است که به‌دلیل انواع محدودیت‌های داخلی و خارجی در - شماره تماس یدک کش کوهسار - طراحی شبکه پروازی از هیچ الگوی خاصی تبعیت نکرده‌ایم و براساس شرایط و چالش‌ها و فشارهای سیاسی و غیره، تصمیم‌گیری به‌روز و بر اساس تفکر مدیریت در هر مقطع، به طرفی حرکت کرده‌ایم.

این روش نه تنها در این حوزه بلکه در اقتصاد و صنعت و آموزش و سیاست و دیگر امور کشور نیز ساری وجاری بوده است، بنابراین شرکت‌های هواپیمایی نیز به‌صورت منفک و هر یک در راستای سیاست‌های سازمانی خود بدون توجه و درگیری با سیاست‌های کلان کشوری هر - شماره تماس یدک کش کوهسار - یک به طرفی حرکت کرده‌اند و از هیچ الگو و استراتژی اقتصادی خاصی تبعیت نمی‌کنند.

این روش - شماره تماس یدک کش کوهسار - نشأت‌گرفته از الگوی سیاست تمرکز است و ارتباطی با استراتژی و برنامه بلندمدت ندارد. فرودگاه‌ها به‌دلایل مختلف از جمله دلایل سیاسی ساخته شده‌اند و اغلب، سال‌ها منتظر می‌مانند تا یک شرکت هواپیمایی در آن‌ها پروازی برقرار کند.

برای برقراری پرواز اما و اگر‌های - شماره تماس یدک کش کوهسار - فراوانی وجود دارد، گاها فرودگاه و میلیاردها تومان سرمایه‌گذاری برای سال‌ها بلاتکلیف باقی می‌ماند و شرکت هواپیمایی امکان برقراری پرواز ندارد. برای ساخت فرودگاه از ابتدا تعریف خاصی وجود ندارد، - شماره تماس یدک کش کوهسار - برای مثال در یک منطقه محدود پروازی که فرودگاه خرم‌آباد و کمی ‌آن‌طرف‌تر فرودگاه همدان و در ضلع سوم فرودگاه امام‌خمینی(ره) وجود دارد، فرودگاه قم در حال ساخت است و نمایندگان مجلس سال‌هاست فشار بر ساخت فرودگاه بروجرد دارند که سایتی هم به این منظور در نظر گرفته شده است.

در مجموع فقط دو یا سه‌فرودگاه کشور آن هم با حساب‌های دولتی و نه معادلات صحیح اقتصادی سودده هستند و مابقی زیان‌ده بوده و - شماره تماس یدک کش کوهسار - عملا هیچ ارتباطی با اقتصاد یکدیگر ندارند که بتوانند در یک توجیه اقتصادی یکدیگر را پشتیبانی کنند. کشور برای ده‌ها سال از نظر نیاز به فرودگاه کاملا اشباع شده است. در حال حاضر رقابت تاثیرگذار بین فرودگاهی وجود ندارد. رقابت در کسب بودجه کاملا دیده می‌شود ولی این مبارزه و رقابت فرسایشی است - شماره تماس یدک کش کوهسار - و ارزشی ندارد.

- شماره تماس یدک کش کوهسار -

در بحث توریسم یکی از نیازهای شبکه گردشگری، توسعه ملی و توسعه صنعتی فرودگاه است، به شرط اینکه با دیگر ملزومات هم‌راستا و هماهنگ باشد. یعنی فرودگاه به تنهایی این پتانسیل را - شماره تماس یدک کش کوهسار - ندارد که بتواند اهداف استراتژیک ما را تامین کند.  

در موضوع حمل و نقل باری با توجه به اینکه در کشور شرکت کارگو وجود ندارد، عملا شبکه فرودگاهی در گسترش صادرات نقشی ایفا نمی‌کند. نقش فرودگاه در موفقیت کشور به شرط وجود ناوگان و شرکت‌های کارگو برای صادرات بسیار مهم است و اهمیت بسزایی دارد که متاسفانه حتی یک شرکت هم نداریم. تقاضا بسیار است، بار دو طرفه هم وجود دارد، اما شرکت کارگو نداریم.

نهایتا فرودگاه‌ها در سطح - شماره تماس یدک کش کوهسار - کشور گسترده شده‌اند و به‌رغم دلایل ایجاد آن‌ها - شماره تماس یدک کش کوهسار - به شرط - شماره تماس یدک کش کوهسار - برنامه‌ریزی صحیح و بهره‌برداری مناسب برای کشور یک فرصت محسوب می‌شوند. ناوگان هوایی فرسوده و پیر، راه آهن با سرعت لاک‌پشتی در حال پیشروی، ناوگان حمل‌ونقل جاده‌ای ضعیف باعث می‌شوند در یک جمع‌بندی ببینیم که یک دست کاملا کوتاه و یک دست دراز و نامتناسب است. البته بخشی که رشد کرده باعث افتخار است اما بقیه بخش‌ها نیز - شماره تماس یدک کش کوهسار - باید خود را هم‌سطح کنند.

- شماره تماس یدک کش کوهسار -

نیازمند سیستم حمل‌ونقل ترکیبی هستیم

رجب مهرجویی، مدیرکل اسبق فرودگاه مهرآباد - شماره تماس یدک کش کوهسار - و سرمایه‌گذاری شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران:  متاسفانه بعد از انقلاب فلسفه احداث فرودگاه‌ها در قالب امکان‌سنجی واقعی دیده نشده بلکه  سکوی پرش نمایندگان مجلس بوده است، بنابراین الگوی شبکه پروازی کشورداری گرایش نقطه به نقطه است و این میراث غلط هنوز هم جریان دارد.

مهرآباد به‌عنوان الگوی مرکز-پیرامون (h&S) داخلی و اصفهان و فرودگاه امام‌خمینی(ره) به‌عنوان الگوی خارجی می‌توانند نقش موثرتری برای - شماره تماس یدک کش کوهسار - اصلاح - شماره تماس یدک کش کوهسار - شبکه فرودگاهی ایفا کنند؛ به‌شرطی - شماره تماس یدک کش کوهسار - که زیرساخت‌های لازم با سرمایه‌گذاری خارجی را به وجود آوریم و برای این کار تصمیمات بزرگی لازم داریم که یک گام عملی برداریم. موضوع سرمایه‌گذاری در فرودگاه‌ها طلسم شده است. در ٢٠سال گذشته درجا زده‌ایم و به علت یک تفکر - شماره تماس یدک کش کوهسار - بنیادی و قدیمی‌ غلط ریشه سرمایه‌گذاری غیردولتی را می‌زنیم.

این ماجرا در همه ارکان صنعت ریشه دوانده است و تغییر آن نیاز به اصلاح ساختار و - شماره تماس یدک کش کوهسار - دخالت برون‌سازمانی دارد. اصلاح الگوی فعلی در اکثر موارد موجب افزایش - شماره تماس یدک کش کوهسار - هزینه ایرلاین‌ها می‌شود و بهره‌وری - شماره تماس یدک کش کوهسار - را هم به‌شدت کاهش می‌دهد، در این موارد اگر چتر سیاسی را برداریم ایرلاین ترجیح می‌دهد پرواز را - شماره تماس یدک کش کوهسار - تعطیل کند.

بعضی فرودگاه‌ها مجبورند به هر طریق ممکن ایرلاین‌ها را تحت‌فشار قرار دهند که پرواز برقرار کنند، در حالی که ایرلاین به شدت ضرر می‌کند و در همین حال باید برای فرودگاه‌های توجیه‌پذیر التماس کند.

بنابراین فرودگاه و ایرلاین دو عنصر وابسته هستند که اکثرا - شماره تماس یدک کش کوهسار - در مقابل هم قرار می‌گیرند. اگر ظرفیت کل ترمینال‌های مسافری در سال را جمع بزنیم و آمار مسافر را هم در کنار آن قرار دهیم، می‌بینیم ده‌ها برابر فرمول ایکائو ترمینال‌سازی کرده‌ایم. این یعنی منابع - شماره تماس یدک کش کوهسار - را هدر داده‌ایم درحالی‌که می‌توانستیم همین ظرفیت‌های بلااستفاده را برای سایر کاربردهای صنعت مثل نمایشگاه‌ها و فعالیت جنرال اوییشن و غیره به‌کار بگیریم.

آزادسازی قیمت‌ها پس‌از ٥ سال تاخیر اجرا شد ولی باز هم با دخالت‌های پشت پرده و ناصحیح کاری کردیم که هم مردم آسیب ‌بینند و هم کیفیت خدمات کاهش ‌یابد. با اجرای شکلی و نه واقعی، زمینه رقابت در اکثر مسیرها وجود ندارد و مردم ناراضی - شماره تماس یدک کش کوهسار - هستند و در مسیر‌های محروم‌تر بیشتر از مسیر‌های برخوردار - شماره تماس یدک کش کوهسار - متحمل هزینه می‌شوند، به‌عنوان مثال رقابت باعث می‌شود در مسیر مشهد و کیش انتخاب بهتری داشته باشیم تا مسیرهای بیرجند و یاسوج. موضوع طرح جامع حمل‌ونقل آن‌قدر مغفول مانده است که حتی وزارت راه و شهرسازی هم مطالعه درستی روی تلفیق روش‌های حمل ونقل ندارد.

در پایین دست بین این سیستم‌ها هیچ ارتباطی برقرار نیست، به عنوان مثال - شماره تماس یدک کش کوهسار - سرنوشت فرودگاه اصفهان و قم به‌شدت وابسته به سایر روش‌های حمل و نقل است ولی انگاره‌های سیاسی و - شماره تماس یدک کش کوهسار - متولیان امر اصلا ورود نمی‌کنند.

شبکه منسجم بین شیوه‌های حمل‌ونقل قطعا به حفظ منابع کمک می‌کند ولی شبکه‌های محلی مسئولین سیاسی را راضی نمی‌کند، زیرا منافع ملی در تصمم‌گیری‌ها کمتر دخالت دارند. آن‌ها دنبال اهدافی هستند که لزوما در راستای منافع ملی نیست، نمونه اینکه ٣٠تا از فرودگاه‌های ما بی‌دلیل و هدف ساخته شده‌اند.

به نقش فرودگاه‌ها در توسعه اجتماعی و اقتصادی - شماره تماس یدک کش کوهسار - امتیاز بالایی می‌دهم ولی نه به هر قیمتی. بهترین - شماره تماس یدک کش کوهسار - راه سیستم ترکیبی حمل‌ونقل است ولی مشکل ما این است که متولی و استراتژیست این برنامه مهم هیچ ارتباطی بین آن‌ها برقرار نکرده است، بلکه عوامل بیرون از آن تصمیم می‌گیرند.

- شماره تماس یدک کش کوهسار -

از نظر من حمل و نقل هوایی بسیار تاثیرگذار است؛ مثلا سال‌ها پیش شاهد نقش بسیار موثر بعضی از فرودگاها برای صادرات میوه و تره‌بار برنامه‌ای سنگین به کشورهای جنوب و cis بودم ولی امروز این ظرفیت‌ها به‌خاطر مسائل سیاسی - شماره تماس یدک کش کوهسار - نابود شده است وکشاورزان و سایر عوامل فرودگاهی - شماره تماس یدک کش کوهسار - خسارت آن را می‌بینند.

فکر می‌کنم در حالت بحران بیشتر می‌توانیم کار کنیم. الان که در بدترین شرایط تحریمی‌هستیم باید خودزنی‌های گذشته را رها کنیم و منابع با ارزش وبسیار محدودی را که در اختیار داریم، به خاطر مصالح غلط سیاسی از دست ندهیم چون این منابع دیگر در حال استهلاک و غیرقابل‌جایگزین‌کردن هستند.

سازمان هواپیمایی کشوری باید از این وضعیت فشار اقتصادی و شرایط شکننده تحریم، حسن استفاده را داشته باشد و این خشت کج را با زور حاکمیتی اصلاح کند، مسئولین ما در این شرایط بهتر زیر بار اصلاح می‌روند.

- شماره تماس یدک کش کوهسار -
اولين صفحه   -  خدمات امداد خودرو کوهسار   -   امداد خودرو سیار کوهسار   -   کرایه امداد خودرو سیار کوهسار   -   قیمت امداد خودرو سیار کوهسار   -   مبلغ امداد خودرو سیار کوهسار   -   تعرفه امداد خودرو سیار کوهسار   -   شماره تماس امداد خودرو سیار کوهسار   -   خدمات امداد خودرو سیار کوهسار   -   خودروبر کوهسار   -   کرایه خودروبر کوهسار   -   قیمت خودروبر کوهسار   -   مبلغ خودروبر کوهسار   -   تعرفه خودروبر کوهسار   -   شماره تماس خودروبر کوهسار   -   خدمات خودروبر کوهسار   -   یدک کش کوهسار   -   کرایه یدک کش کوهسار   -   قیمت یدک کش کوهسار   -   مبلغ یدک کش کوهسار   -   تعرفه یدک کش کوهسار   -   شماره تماس یدک کش کوهسار   -   خدمات یدک کش کوهسار   -   حمل خودرو کوهسار   -   کرایه حمل خودرو کوهسار   -   قیمت حمل خودرو کوهسار   -   مبلغ حمل خودرو کوهسار   -   تعرفه حمل خودرو کوهسار   -   شماره تماس حمل خودرو کوهسار   -   خدمات حمل خودرو کوهسار   -   حمل ماشین کوهسار   -   کرایه حمل ماشین کوهسار   -   قیمت حمل ماشین کوهسار   -   مبلغ حمل ماشین کوهسار   -   تعرفه حمل ماشین کوهسار   -   شماره تماس حمل ماشین کوهسار   -   خدمات حمل ماشین کوهسار   -   کفی کوهسار   -   کرایه کفی کوهسار   -   قیمت کفی کوهسار   -   مبلغ کفی کوهسار   -   تعرفه کفی کوهسار   -  آخرين صفحه