خدمات نیسان یدک کش جماران

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 02387.html
محمد تهامی، مدیر تضمین کیفیت گروه خودروسازی سایپا

رویه‌های کیفی رنو و سیتروئن را در سایپا الگو قرار داده‎ایم و نتایج آن به‎مرور بیشتر نمایان خواهد شد

۵ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۰

خودروسازی با قطعه‌سازان کوچک به‌جایی نمی‌رسد

به گزارش «رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو»، کیفیت خودروها همواره مورد نقد کارشناسان و البته مشتریان بوده و کیفیت آن‌ها در سال‌های اخیر همواره نوسان - خدمات نیسان یدک کش جماران - داشته است. حتی می‌توان گفت کیفیت دو خودرویی که همزمان تحویل مشتریان می‌شود نیز با هم متفاوت است. مراجعه زودهنگام به نمایندگی برای رفع ایراد، یکی از علل نارضایتی مشتریان است اما عدم رفع ایراد در صورت تعویض قطعه، موضوعی است که نارضایتی بیشتری - خدمات نیسان یدک کش جماران - برای مصرف‌کننده ایجاد می‌کند. سایپا به‌عنوان یکی از دو - خدمات نیسان یدک کش جماران - خودروسازی بزرگ کشور طی سال‌های اخیر سعی کرده است از طریق CRM (مدیریت ارتباط با مشتری) و پی‌بردن به شکایات مکرر مشتریان، درصدد - خدمات نیسان یدک کش جماران - رفع مشکلاتی بر بیاید - خدمات نیسان یدک کش جماران - که بیشترین موارد شکایت را موجب شده‎اند.

در همین زمینه با محمد تهامی، مدیر تضمین کیفیت گروه خودروسازی سایپا به گفت‌وگو پرداختیم. در بخش اول این گفت‌وگو به اقداماتی اشاره کردیم که سایپا درخصوص افزایش کیفیت محصولات و همچنین رفع مشکلات مربوط به قطعات انجام داده است. شیوه‌های جدیدی که سایپا برای شناسایی مشکلات و کنترل نهایی محصولات در نظر گرفته است، بخش‌های دیگر این گفت‌وگو را تشکیل می‌دهند.

موضوع کیفیت یکی از مباحث اصلی صنعت خودرو و مورد انتظار مشتریان است. سایپا چه رویکردی به - خدمات نیسان یدک کش جماران - این بخش دارد؟

حساسیت بسیاری روی موضوع کیفیت در جامعه وجود دارد. برای مشتریان ما علاوه‌بر بحث قیمت که بسیار مهم است، کیفیت نیز به عنوان یکی از شاخصه‌های اصلی اهمیت بالایی دارد. طبیعتا ما هم در حوزه کاری خود در کیفیت، نماینده مشتری در کارخانه هستیم. بنابراین سعی می‌کنیم آن‎چه را که خواسته و نیاز مشتری - خدمات نیسان یدک کش جماران - است و البته روزبه‌روز هم این مورد به فراخور نیازها تغییر می‌کند، برآورده کنیم و در تلاشیم خواسته مشتری را به زبان فنی-‌مهندسی تبیین کنیم و به کارخانه بیاوریم و از سازمان‌های تولیدی، خدماتی و قطعه‌ساز به منظور رفع نیاز و خواسته مشتری کمک بخواهیم. 

در زمینه کیفیت چه اقدامات جدیدی ازسوی سایپا درحال انجام است؟

چند فرایند عمده در حوزه کیفیت تعریف شده است که در حال جاری‎سازی آن هستیم. یکی از این فرایندها، در حوزه قطعه‌سازی است. خودرو از قطعات تشکیل می‌شود و اگر قطعه کیفیت داشته باشد، محصول نهایی هم قطعا کیفیت خوبی خواهد داشت. در همه جای دنیا گفته می‌شود 85درصد ارزش افزوده خودرو از قطعه حاصل می‎شود. بنابراین یکی از کارهای اصلی‌ ما در حوزه قطعه است. مهم‌ترین کاری که در این زمینه انجام داده‎ایم، به‌روزرسانی رویه‎ها در حوزه قطعه است.

ما رویه‌های کیفی رنو و سیتروئن را بررسی کرده و اقداماتی براساس آن رویه‌ها انجام داده‎ایم که نتایج آن به‎مرور بیشتر نمایان خواهد شد. خوشبختانه با حمایت مدیریت ارشد و همراهی شرکت‎های تامین‎کننده، خواستار رعایت مبانی کیفیتی که در همه جای دنیا وجود دارد، ازسوی قطعه‌سازان شده‎ایم.

انتظار ما به‌عنوان خودروساز از شرکت‌ها یا وزارت صمت و نهادهای دولتی این است که به ما کمک کنند. واقعیت این است ما یک سری قطعه‌ساز داریم که در مقیاس اقتصادی فعالیت نمی‌کنند. وقتی این قطعه‌سازان نتوانند ارتقا پیدا کنند، عملا محصول ما نیز بهبود نخواهد داشت.

در جلسات مشترک با وزارت صمت، موضوع روند ارتقای قطعه‌سازان را درخواست کرده‌ایم. برخی از این قطعه‌سازان دارای تجهیزات قدیمی - خدمات نیسان یدک کش جماران - هستند که باید با ارائه تسهیلات، به‌روزرسانی انجام شود. این کار را در کنار الزامات حاکمیتی در حوزه قطعه‌سازی می‌توانیم به صورت مکمل انجام دهیم تا وضعیت قطعاتمان بهبود پیدا کند.

مطالبات معوق خودروسازان از قطعه‎سازان تا چه اندازه بر کیفیت کار آنان تاثیرگذار بوده است؟ 

قطعا پرداخت منظم و به‎موقع به قطعه‎سازان بر کیفیت قطعات تاثیرگذار است. اگر سازنده‎ای بخواهد - خدمات نیسان یدک کش جماران - تجهیزات خود را به‌روز کند، قطعا نیاز - خدمات نیسان یدک کش جماران - به برنامه‎ریزی و دریافت منظم مالی - خدمات نیسان یدک کش جماران - دارد. هیچ شکی نیست وقتی خودروساز در حوزه تامین مالی به مشکل برمی‌خورد،‌ این موضوع بر کیفیت محصولش اثرگذار خواهد بود.

یکی از عارضه‌هایی که شناسایی کرده‌ایم این است که تعدد منابع تامین قطعه داریم. البته تامین - خدمات نیسان یدک کش جماران - مالی نیز باید منظم باشد. اگر بتوانیم نظم مناسبی در تامین منابع - خدمات نیسان یدک کش جماران - مالی قطعه‌سازان داشته باشیم، می ‌توانیم بر - خدمات نیسان یدک کش جماران - کیفیت هم اثرگذار باشیم.

از سند چشم‌انداز صنعت - خدمات نیسان یدک کش جماران - خودرو هند یک پیشنهاد تهیه کرده‎ایم. هند در سند چشم‌انداز پنج‎ساله خودش آورده است که باید برای قطعه‌سازان یک صندوق سرمایه‌گذاری با حمایت دولت و - خدمات نیسان یدک کش جماران - منابع بانکی باید ایجاد شود تا بتواند تکنولوژی‌های جدید را شناسایی کند و به حوزه قطعه‌سازی بیاورد.

در برخی حوزه‎ها مثل - خدمات نیسان یدک کش جماران - ورق مصرفی در بدنه و در حوزه پتروشیمی - خدمات نیسان یدک کش جماران - بسیاری از - خدمات نیسان یدک کش جماران - نیازهای خودروساز که طبیعتا در کیفیت هم موثر است، با امکانات داخلی قابل‌انجام نیست. این‌ موضوع باعث می‌شود بر کیفیت محصول ما هم اثرگذار باشد.

در حل بخشی از این مساله، خودروساز نیز باید به لحاظ توان فنی و مهندسی کمک کند. در بخش دیگر باید در قطعه‌سازی سرمایه‌گذاری انجام شود. ضمن - خدمات نیسان یدک کش جماران - این‎که بخش مهم دیگر این - خدمات نیسان یدک کش جماران - است که خودروساز - خدمات نیسان یدک کش جماران - بتواند تعهدات مالی‌اش را انجام دهد.

آیا در این بخش قرار است تغییری در همکاری با قطعه‌سازان اعمال شده و از منابع کمتری برای تامین قطعه استفاده شود؟

در همه‎جای دنیا این مساله که قطعه‌سازان بزرگ و با مقیاس اقتصادی می‌توانند کیفیت را تضمین کنند، ثابت شده است. وقتی - خدمات نیسان یدک کش جماران - ما تعداد زیادی قطعه‌ساز کوچک داریم که در حوزه کیفیت زیرساخت‎ها و تکنولوژی مناسبی ندارند، نمی‌توانیم نیاز خودروساز را برآورده کنیم.

درنتیجه هرچقدر هم که به قطعه‌ساز برای افزایش کیفیت قطعه فشار بیاوریم، به‌دلیل این‎که زیرساخت‌های لازم در این خصوص را نداشته و اصولا با شرکت‌های صاحب فناوری در دنیا ارتباط - خدمات نیسان یدک کش جماران - ندارد، این امکان میسر نمی‌شود.

باید همگام با سازنده باشیم و بگوییم تکنولوژی تولید شما قدیمی شده است و باید تجهیزات را اصلاح کنید. باید به قطعه‌ساز کمک کرده - خدمات نیسان یدک کش جماران - و قرارداد بلندمدت امضا کنیم اما قطعه‌ساز نیز - خدمات نیسان یدک کش جماران - کیفیت کارش - خدمات نیسان یدک کش جماران - را بالا ببرد.

- خدمات نیسان یدک کش جماران -

 سایپا چه - خدمات نیسان یدک کش جماران - الگوبرداری‎هایی از شرکای - خدمات نیسان یدک کش جماران - خارجی خود در حوزه خودروسازی داشته است؟

- خدمات نیسان یدک کش جماران -

در این بخش - خدمات نیسان یدک کش جماران - ما از رنو و سیتروئن استفاده کردیم و یک‎سری موارد سیستمی و تکنولوژی را که در این شرکت‌ها وجود - خدمات نیسان یدک کش جماران - داشته است، الگوبرداری کرده‌ایم. ما در حوزه خودروسازی یک سیستم به اسم مدیریت کارخانه داریم که در رنو به آن SPR گفته می‌شود.

این سیستم را در سایپا راه‌اندازی کرده‌ایم. مفهوم کلی آن این است که کسی که به‌عنوان اپراتور یک قطعه را می‌بندد، مسئول کیفیت هم است. یعنی لایه‌های - خدمات نیسان یدک کش جماران - مختلف بازرسی و ناظر ایجاد نمی‌کنیم، بلکه کسی که اپراتور است، این کار را باید انجام دهد.

همچنین سیستم‌های نرم‌افزاری تهیه‌کرده‌ایم که وقتی مشکلات اپراتوری به وجود آمد، یک قفل سیستمی ایجاد می‌شود تا خودرو معیوب به‌دست مشتری نرسد. این عمده‌ترین کاری است - خدمات نیسان یدک کش جماران - که - خدمات نیسان یدک کش جماران - در فرآیند تولید خودرو به وجود آمده است.

در حوزه خدمات پس‌از فروش چطور؟

در این - خدمات نیسان یدک کش جماران - بخش، قبلا وقتی مشتری مراجعه می‌کرد قطعه عوض می‌شد اما دوباره به نمایندگی مراجعه می‌کرد. این به دو علت بود؛ نخست کیفیت نامناسب قطعه بود که - خدمات نیسان یدک کش جماران - باز به نظام کیفی قطعات باز می‌گردد یا عیب‌یابی نامناسب بود که به خدمات پس‌ازفروش مربوط می‎شود.

به‌عنوان مثال، مشتری به‌دلیل صدا دادن کمک فنرها به نمایندگی مراجعه می‌کند. اولین کاری که انجام می‌شود تعویض کمک‌فنر است. در حالی که ممکن است مشکل جای دیگری باشد. بر این اساس، با کمک سایپا یدک، مکانیزمی در - خدمات نیسان یدک کش جماران - نمایندگی‌ها ایجاد کرده‌ایم تا عیب‌یابی را دقیق‌تر انجام دهیم و آن مشکلی که مشتری بابت آن مراجعه کرده است را - خدمات نیسان یدک کش جماران - دقیق شناسایی کنیم.

درحال‎حاضر وضعیت اجرای استانداردها به چه صورت است؟

یک‎سری سازمان‌های نظارتی بر کار ما نظارت می‌کنند ازجمله سازمان استاندارد، محیط‌زیست و وزارت صمت. این‌ سازمان‎ها به برخی شرکت‌ها مجوز داده‎اند به‎عنوان مراجع معتمد سازمان ملی استاندارد بر خودروسازان نظارت داشته باشند. ما تعامل خوبی با این سازمان‌ها داریم.

خودروهای سایپا در بحث آلایندگی در 6 ماه سال جاری وضعیت بسیار خوبی داشته‌ و استانداردها را پاسخگو بوده‎اند. در بحث استانداردهای جدید 85گانه که سازمان استاندارد اعلام کرده، آن بخشی که در سال جاری الزام بوده انجام شده و سایپا در ماه جاری توانسته است مجوزهای جدیدی دریافت کند. ما سعی کردیم با تعامل با شرکت‌های ناظر، مواردی را که - خدمات نیسان یدک کش جماران - از دید آن‌ها نیاز مشتریان است، برآورده کنیم.

شکایات از کیفیت خودروهای داخلی در سال جاری بیش‌از سه‌برابر سال گذشته افزایش پیدا کرده است. مردم اعتراض دارند خودرویی را که به‎تازگی تحویل گرفته‌اند،  باید برای رفع نقص به - خدمات نیسان یدک کش جماران - نمایندگی ببرند. نمایندگی‌ها نیز مدعی هستند قطعه‌ساز، قطعه درجه دو روی خودرو سوار کرده اما قطعه‌ای که در نمایندگی وجود دارد، درجه یک است. آیا در خط‌تولید از قطعات بی‌کیفیت استفاده می‌شود یا نظارت وجود ندارد؟

کیفیت قطعاتی که برای نمایندگی‌ها تهیه می‌شود، از فیلتری که در سایپا تعریف شده و متناسب با انتظاراتی که مشتری دارد، عبور می‌کند. در تمام شرکت‌های دنیا سطح کیفی قطعه‌ای که برای نمایندگی استفاده می‌شود با قطعه خودروساز یکی نیست. من انکار نمی‌کنم در حوزه قطعات مشکلاتی وجود دارد که باعث مراجعه مشتری می‌شود اما واقعیت این است ما چند سیستم برای این موضوع فراهم کرده‌ایم. یکی بحث فراخوان است. سایپا در صورتی که قطعه‌ای تامین شده اما برای مشتری مشکل به وجود آورده، سعی کرده با فراخوان عیوب را - خدمات نیسان یدک کش جماران - برطرف کند.

در دنیا برای شرکت‌ها بحث فراخوان وجود دارد. اما اگر - خدمات نیسان یدک کش جماران - در ایران شرکتی فراخوان بدهد، برداشت خوبی نمی‌شود. این در حالی است که شرکت‌های بزرگ دنیا مثل تویوتا هم فراخوان دارند. ما سعی کردیم آنچه را که برای مشتری مشکل ایجاد می‌کند با سیستم فراخوان پوشش دهیم. در بحث نظام قطعه‌ هم گفتم کیفیت قطعه‌ای که - خدمات نیسان یدک کش جماران - برای سایپایدک می‌رود باید تحت کنترل ما باشد.

یعنی به قطعه‌ساز می‌گوییم این سطح - خدمات نیسان یدک کش جماران - کیفی برای خدمات باید باشد و حداقل این است که قطعه متفرقه به شبکه خدمات پس از فروش وارد نشود. در خصوص این‎که چرا - خدمات نیسان یدک کش جماران - مشتری به نمایندگی مراجعه می‌کند هم باید بگویم این مراجعه شاخصی دارد که تا حدی در همه جای دنیا مجاز است.

مثلا - خدمات نیسان یدک کش جماران - این‎که یک‌میلیون دستگاه خودرو پراید در شبکه وجود دارد، مشخص می‎کند تا چند درصد می‌تواند زیر 5هزار کیلومتر یا 5 تا 10 هزار کیلومتر به نمایندگی مراجعه کند. یعنی نُرم‌هایی در این خصوص وجود دارد. شاخص‌هایی که نشان می‌دهد - خدمات نیسان یدک کش جماران - یک خودرو زیر 5هزار کیلومتر - خدمات نیسان یدک کش جماران - به نمایندگی مراجعه کرده، نمی‎تواند - خدمات نیسان یدک کش جماران - صفر باشد.

مشتری بیشتر از این‎که از رفتن به نمایندگی ناراحت باشد، از این ناراحت می‌شود قطعه‌ای که - خدمات نیسان یدک کش جماران - تعویض شده، مشکلش را حل نکرده است. درواقع به‎جز موارد ایمنی، هیچ وقت در هیچ قطعه‌ای - خدمات نیسان یدک کش جماران - نمی‌توان گفت ppm ما صفر است.

خودرو از 2هزار قطعه تشکیل شده و از این تعداد ممکن است چند قطعه هم خراب باشد. - خدمات نیسان یدک کش جماران - بنابراین سیستم مکانیزه در خدمات پس از فروش، باید سرویس مناسبی به مشتری ارائه دهد و قطعات باکیفیت و با قیمت مناسب در اختیار مشتری قرار دهد.

اولين صفحه   -  جرثقیل خودروبر جماران   -   کرایه جرثقیل خودروبر جماران   -   قیمت جرثقیل خودروبر جماران   -   مبلغ جرثقیل خودروبر جماران   -   تعرفه جرثقیل خودروبر جماران   -   شماره تماس جرثقیل خودروبر جماران   -   خدمات جرثقیل خودروبر جماران   -   نیسان خودروبر جماران   -   کرایه نیسان خودروبر جماران   -   قیمت نیسان خودروبر جماران   -   مبلغ نیسان خودروبر جماران   -   تعرفه نیسان خودروبر جماران   -   شماره تماس نیسان خودروبر جماران   -   خدمات نیسان خودروبر جماران   -   نیسان یدک کش جماران   -   کرایه نیسان یدک کش جماران   -   قیمت نیسان یدک کش جماران   -   مبلغ نیسان یدک کش جماران   -   تعرفه نیسان یدک کش جماران   -   شماره تماس نیسان یدک کش جماران   -   خدمات نیسان یدک کش جماران   -   ماشین بر جماران   -   کرایه ماشین بر جماران   -   قیمت ماشین بر جماران   -   مبلغ ماشین بر جماران   -   تعرفه ماشین بر جماران   -   شماره تماس ماشین بر جماران   -   خدمات ماشین بر جماران   -   خودرو سوار جماران   -   کرایه خودرو سوار جماران   -   قیمت خودرو سوار جماران   -   مبلغ خودرو سوار جماران   -   تعرفه خودرو سوار جماران   -   شماره تماس خودرو سوار جماران   -   خدمات خودرو سوار جماران   -   جرثقیل یدک کش جماران   -   کرایه جرثقیل یدک کش جماران   -   قیمت جرثقیل یدک کش جماران   -   مبلغ جرثقیل یدک کش جماران   -   تعرفه جرثقیل یدک کش جماران   -   شماره تماس جرثقیل یدک کش جماران   -  آخرين صفحه