شماره تماس جرثقیل یدک کش جماران

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 02407.html
قطعه‌سازان

موافقت احتمالی دولت با ثبت‌سفارش بدون انتقال ارز، موردحمایت 100درصدی و نیاز قطعه‌سازان است

۴ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۶

ادامه تبادلات پولی بین‌المللی از طریق بانک‌های ترکیه، چین و آلمان

به گزارش «رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو»، قطع همکاری کونلون‎بانک چین با زنجیره خودروسازی، از تبعات دور جدید تحریم‌های بین‌المللی اقتصادی علیه کشور و در رأس آن صنعت خودرو به‌شمار می‌رود. در چنین شرایطی موضوع تامین قطعات و مواداولیه با پیچیدگی‌های جدیدی - شماره تماس جرثقیل یدک کش جماران - همراه خواهد شد. چراکه تولیدکنندگان و واردکنندگان قطعات خودرو برای ادامه فعالیت خود ناچار به استفاده از - شماره تماس جرثقیل یدک کش جماران - روش‌های جدید به‌منظور دور زدن تحریم‌ها و تامین نیاز صنعت خودرو و بازار در داخل خواهند بود.

در این زمینه شاپور سامعی، نایب‌رئیس انجمن سازندگان قطعات و مجموعه‌های خودرو کشور در گفت‌وگوی اختصاصی - شماره تماس جرثقیل یدک کش جماران - با «دنیای خودرو» توضیح داد.

 تغییر منبع تبادل پولی و مالی بین‌المللی به‌منظور واردات مواداولیه و قطعات یکی از راه‌های جایگزین، بعد از قطع همکاری کونلون بانک چین است. ترکیه و روسیه ازجمله این مبادی به شمار می‌روند. واردات از این دوکشور می‌تواند چند درصد از نیاز داخل را تامین کند؟

واردات از ترکیه - شماره تماس جرثقیل یدک کش جماران - می‌تواند در تامین بخش قابل‌توجهی - شماره تماس جرثقیل یدک کش جماران - از نیاز داخل موثر باشد. اما واردات از روسیه سهم چندانی از بازار - شماره تماس جرثقیل یدک کش جماران - را تامین نخواهد کرد. درمورد روسیه فقط کسانی موفق خواهند بود که در این کشور معاملات داخلی (Local) داشته باشند. اما باتوجه‌به این‎که به‌نظر - شماره تماس جرثقیل یدک کش جماران - می‌رسد هیچ قطعه‌ساز شاخصی در این کشور فعالیت ندارد، بعید است بتوان بخشی از نیاز را از روسیه تامین کرد.

غیر از این شرایط، اگر کالا در روسیه داخلی‌سازی - شماره تماس جرثقیل یدک کش جماران - نشده باشد، جابه‌جا کردن روبل، به‌خصوص - شماره تماس جرثقیل یدک کش جماران - در این شرایطی که روسیه بیشتر از - شماره تماس جرثقیل یدک کش جماران - کشور ما درگیر تحریم‌های بین‌المللی است، اگر غیرممکن نباشد، بسیار گران تمام خواهد شد. در این فرایند بازرگان باید ابتدا روبل را به یک کشور ثانویه که با روسیه تبادل - شماره تماس جرثقیل یدک کش جماران - مالی دارد، مثل کشور هند منتقل کند. آنجا باید برای این پول اسناد و مدارک درست شده و پول تبدیل به روپیه شود و این روپیه هند به یوآن تبدیل - شماره تماس جرثقیل یدک کش جماران - شده و به چین منتقل شود. این روند بسیار زمان‌بر و گران است و به هیچ عنوان منطقی به نظر نمی‌رسد.

در حالت دیگر ممکن است قطعه‌سازی بخواهد از روسیه ورق آهن یا فولاد وارد کند که برای این مواد، طی کردن فرایندی که اشاره شد تا حدی به‌صرفه است. اما همچنان - شماره تماس جرثقیل یدک کش جماران - طی‌کردن فرایندی که توضیح داده شد، برای واردات قطعه توسط قطعه‌ساز، با شاخص‌هایی که وجود دارد، اساسا منطقی نیست.

با توجه‌به این توضیحات، واردات قطعه از روسیه منطقی نیست. اما اشاره - شماره تماس جرثقیل یدک کش جماران - کردید که - شماره تماس جرثقیل یدک کش جماران - این فرایند ازطریق ترکیه کارآمدتر است. روند واردات از این کشور چگونه ارزیابی می‌شود؟

ترکیه در این زمینه چندمزیت مهم دارد؛ اول این‎که تولیدکنندگان شاخص در حوزه قطعه‌سازی دارد، دوم این‎که این کشور مشمول تحریم‌های اقتصادی نیست و با ساختار مالی جهانی - شماره تماس جرثقیل یدک کش جماران - در ارتباط است و سوم - شماره تماس جرثقیل یدک کش جماران - این‎که سه‌بانک اصلی ترکیه در سطح بین‌المللی کاملا آزادانه و در مسیرهای غیر از چین، روسیه و... قابل‌دسترسی هستند.

مثلا اَگری‌کالچر بانک ترکیه (بانک کشاورزی) و هالک‌بانک ترکیه دوبانکی هستند که با دنیای خارج از سیستم تحریم‌ها - شماره تماس جرثقیل یدک کش جماران - کار می‌کنند. اگرچه ترک‌ها در معاملات و در این شرایط به‌هرحال دنبال تامین منافع خود هستند و درصدهای بسیار بالایی می‌گیرند.

- شماره تماس جرثقیل یدک کش جماران -

مثلا - شماره تماس جرثقیل یدک کش جماران - اگری‌کالچر بانک ترکیه دوروز قبل به ما اعلام کرد برای تبادلات مالی به‌خصوص در حوزه صنعت خودرو که به طور مستقیم مشمول تحریم‌ها - شماره تماس جرثقیل یدک کش جماران - است، 5 تا 8درصد دریافت می‌کند. ما - شماره تماس جرثقیل یدک کش جماران - هم چاره‌ای جز پرداخت این درصدها نداریم و ناچار از امکانات این بانک‌ها استفاده می‌کنیم.

آن‎ها به دلیل ارتباط آزاد پولی و مالی که دارند، می‌توانند چنین درصدی بگیرند. اما روسیه نمی‌تواند چنین عملکردی داشته باشد. دریافت این درصدها توسط بانک‌های ترکیه در حالی - شماره تماس جرثقیل یدک کش جماران - است که ما در دوره گذشته تحریم‌ها به هالک‌بانک حدود 2 تا 3درصد می‌پرداختیم. تا این‎که رضا ضراب و معاون هالک‌بانک در آمریکا دستگیر شدند و - شماره تماس جرثقیل یدک کش جماران - به همین بهانه ارتباط هالک‌بانک با ما، قطع و حالا که دوباره ارتباط برقرار شد، درصدی که از ما می‌گیرد، چندبرابر شده است. البته به‌طور کلی به نظر می‌رسد این بانک تبادلات مالی را که به طور مستقیم مربوط به قطعات - شماره تماس جرثقیل یدک کش جماران - خودرو باشد، انجام نمی‌دهد.

 به این ترتیب درحال‎حاضر که گفته می‌شود تحریم‌های اقتصادی عرصه را بیش‌از گذشته برای فعالیت قطعه‌سازان تنگ کرده است، - شماره تماس جرثقیل یدک کش جماران - هنوز امکان و شرایطی برای ادامه فعالیت‌های بین‌المللی و ارتباط با - شماره تماس جرثقیل یدک کش جماران - بانک‌های جهانی وجود دارد؟

- شماره تماس جرثقیل یدک کش جماران -

مدتی است بانک مرکزی در اقدامی جدید، ازطریق بعضی بانک‌ها مانند ملی و صادرات و به خصوص بانک ملی شعبه امارات، شروع به ارائه درهم کرده است. ما هم حق انتخاب نداریم و هر چه تصمیم‌گیری شود، ناچار در همان مسیر حرکت می‌کنیم. با این حال یکی از کارهای جدید ما این است که رقم‌های کوچک تبادلات مالی را ازطریق شش بانک چین - شماره تماس جرثقیل یدک کش جماران - -غیر از کونلون‎بانک چین- انجام - شماره تماس جرثقیل یدک کش جماران - دهیم. البته می‌دانم جایی این روند با مشکل - شماره تماس جرثقیل یدک کش جماران - مواجه می‌شود. بنابراین به محض اینکه چنین اتفاقی افتاد، بانک را عوض می‌کنیم.

بنابراین در شرایط فعلی همه باتوجه‌به امکانات و توانی که دارند، کار خود را پیش می‌برند. اگر امروز بخواهیم به ترتیب شرایط و امکانات مثبت - شماره تماس جرثقیل یدک کش جماران - موجود را مد نظر قرار دهیم، باید گفت امکان شماره یک ما که پیش از این وجود نداشت، دریافت درهم در امارات‌متحده است.

امکان شماره دو، یوآن در چین است، آن هم غیر از همان کونلون‌بانک که اشاره شد. چراکه امکان فعالیت با بانک‌های دیگر چین کمابیش وجود دارد.

بانک‌های ترکیه سومین امکان به‌شمار می‌روند و امکان شماره چهار، فعالیت با EIH بانک آلمان در اروپا است.

این‎ها امکانات اصلی هستند. غیر از این‎ها، موقعیت‌ها و امکانات متفرقه مانند استفاده از روپیه هند، دلار سنگاپور و... نیز وجود دارد که البته این‎ها به آن شکل شاخص نیست که بتوانیم به عنوان راهکار اصلی مد - شماره تماس جرثقیل یدک کش جماران - نظر قرار دهیم یا به سایر فعالان حوزه پیشنهاد کنیم.

- شماره تماس جرثقیل یدک کش جماران -

 فعال شدن امکان ثبت سفارش بدون انتقال ارز، یکی از روش‌هایی است که - شماره تماس جرثقیل یدک کش جماران - از سوی قطعه‌سازان برای ادامه فعالیت پیشنهاد شده است. جزئیات این امکان چگونه تعریف می‌شود؟

شنیده‌های ما حاکی از آن است که دولت در حال موافقت با ثبت سفارش بدون انتقال ارز است. این موضوع - شماره تماس جرثقیل یدک کش جماران - 100درصد موردحمایت و نیاز قطعه‌سازان است. در این - شماره تماس جرثقیل یدک کش جماران - زمینه باید توجه داشته باشیم که بانک مرکزی در - شماره تماس جرثقیل یدک کش جماران - حال نزدیک شدن به ارز تک‌نرخی است. در این راستا ابتدا بازار دلار آزاد شد و با فعالیت دلالان قیمت - شماره تماس جرثقیل یدک کش جماران - دلار به شکل عجیبی افزایش یافت. این درحالی بود که دلار - شماره تماس جرثقیل یدک کش جماران - نیمایی با قیمت 8 و 9هزارتومان تخصیص می‌یافت. بعد از مدتی ایجاد روند نزولی قیمت دلار در بازار، حجم قابل‌توجهی ارز به بازار سرازیر شد. این تحولات به اینجا - شماره تماس جرثقیل یدک کش جماران - رسید که امروز قیمت دلار تقریبا روی 10هزار تومان ثابت مانده است.

نتیجه این موضوع همین تک‌نرخی شدن تقریبی نرخ دلار است. در واقع دلار نیمایی امروز حدود 8هزار تومان قیمت دارد که البته به دست آوردن آن چالش بسیار دشواری است. - شماره تماس جرثقیل یدک کش جماران - درعین‎حال نرخ دلار در - شماره تماس جرثقیل یدک کش جماران - بازار آزاد حدود 10هزار تومان است، این در شرایطی است که صراف می‌ترسد خرید - شماره تماس جرثقیل یدک کش جماران - و فروش داشته - شماره تماس جرثقیل یدک کش جماران - باشد. بر این اساس اگر امکان ثبت‌سفارش بدون انتقال ارز ایجاد شود، تاجران و قطعه‌سازان بسیار راحت‌تر خواهند بود که ارز بازار آزاد را تهیه کنند تا ارز نیمایی، چراکه دریافت ارز نیمایی کار بسیار سختی است. 

 غیر از این، چه اقدامات دیگری می‌تواند شرایط - شماره تماس جرثقیل یدک کش جماران - تولید و صنعت خودرو را تغییر دهد؟

وقوع چند اتفاق برای تغییر شرایط در صنعت خودرو ضروری - شماره تماس جرثقیل یدک کش جماران - است. اول اینکه قطعه‌ساز و خودروساز - شماره تماس جرثقیل یدک کش جماران - از نظر ریالی - شماره تماس جرثقیل یدک کش جماران - تامین مالی شوند و فعالان صنعت بتوانند در حدود - شماره تماس جرثقیل یدک کش جماران - جدید از تسهیلات بانک مرکزی استفاده کنند.

دولت باید در نظر داشته باشد که بانک مرکزی با دلار 3700 یا 4200تومانی برای یک شرکت بزرگ حد 200میلیارد تومان حد تعیین کرده‌است. حالا که خودشان دلار را تا 8هزار تومان عرضه می‌کنند، گردش مالی قطعه‌سازان با مشکل مواجه می‌شود.

تاکید می‌کنم ما نمی‌گوییم دولت بدون سود به قطعه‌سازان پول بدهد یا گردش مالی آن‌ها را تامین کند، فقط می‌خواهیم از طریق بانک‌ها، با پرداخت بهره و سود، هزینه و گردش مالی خود را - شماره تماس جرثقیل یدک کش جماران - تامین کنیم.

دوم اینکه ارز را آزاد کنند و این امکان فراهم شود که بدون ارائه اسناد - شماره تماس جرثقیل یدک کش جماران - مرکزی بتوانیم از صرافی‌ها ارز آزاد دریافت کنیم.

در نهایت، اقدام سوم این است که وقتی دو اقدام اول صورت گرفت، قیمت خودرو نیز آزاد شود.

باید توجه داشت که با - شماره تماس جرثقیل یدک کش جماران - آزاد کردن قیمت، خودرو از اینکه امروز است، گران‌تر نخواهد شد. چراکه بی‌شک شاهد یک دوره رکود در بازار خواهیم بود. ضمن اینکه قطعا قیمت خودروهای گران‌ خودروسازهای داخلی کاهش خواهد یافت. در این حالت بازار رکود و نوسان را تجربه خواهد کرد، اما به مرور پولی که قبلا به جیب دلال می‌رفت، حالا به خودروساز و قطعه‌ساز می‌رسد.

اقدام آخر و نهایی باید این باشد که واردات - شماره تماس جرثقیل یدک کش جماران - خودرو طبق صلاحدید دولت، آزاد شود. چراکه خودروهای وارداتی امکان رقابت با خودروهای داخلی و سهمی در بازار ندارند. اما - شماره تماس جرثقیل یدک کش جماران - این ممنوعیت واردات انگار منتی بر سر تولیدکننده داخل شده است و می‌گویند ما برای حمایت از تولید داخل امکان واردات را از بین برده‌ایم. این در حالی است که به ما می‌گویند دولت با ممنوعیت واردات برای بخش تولید رانت حمایتی ایجاد کرده است. - شماره تماس جرثقیل یدک کش جماران - در حالی که - شماره تماس جرثقیل یدک کش جماران - ما موافق توقف واردات نیستیم. چراکه معتقدیم هیچ خودرو وارداتی امکان رقابت با محصول داخل را ندارد.

اولين صفحه   -  خدمات نیسان یدک کش جماران   -   ماشین بر جماران   -   کرایه ماشین بر جماران   -   قیمت ماشین بر جماران   -   مبلغ ماشین بر جماران   -   تعرفه ماشین بر جماران   -   شماره تماس ماشین بر جماران   -   خدمات ماشین بر جماران   -   خودرو سوار جماران   -   کرایه خودرو سوار جماران   -   قیمت خودرو سوار جماران   -   مبلغ خودرو سوار جماران   -   تعرفه خودرو سوار جماران   -   شماره تماس خودرو سوار جماران   -   خدمات خودرو سوار جماران   -   جرثقیل یدک کش جماران   -   کرایه جرثقیل یدک کش جماران   -   قیمت جرثقیل یدک کش جماران   -   مبلغ جرثقیل یدک کش جماران   -   تعرفه جرثقیل یدک کش جماران   -   شماره تماس جرثقیل یدک کش جماران   -   خدمات جرثقیل یدک کش جماران   -   چرخگیر جماران   -   کرایه چرخگیر جماران   -   قیمت چرخگیر جماران   -   مبلغ چرخگیر جماران   -   تعرفه چرخگیر جماران   -   شماره تماس چرخگیر جماران   -   خدمات چرخگیر جماران   -   امداد خودرو فرمانیه   -   کرایه امداد خودرو فرمانیه   -   قیمت امداد خودرو فرمانیه   -   مبلغ امداد خودرو فرمانیه   -   تعرفه امداد خودرو فرمانیه   -   شماره تماس امداد خودرو فرمانیه   -   خدمات امداد خودرو فرمانیه   -   امداد خودرو سیار فرمانیه   -   کرایه امداد خودرو سیار فرمانیه   -   قیمت امداد خودرو سیار فرمانیه   -   مبلغ امداد خودرو سیار فرمانیه   -   تعرفه امداد خودرو سیار فرمانیه   -  آخرين صفحه