خدمات کفی دماوند

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 06874.html

به‌دلیل نبود اعتماد یا بی‌علاقگی است که طرف خارجی همچنان با قدرت در این زمینه حضور دارد و با کاهش ۳۰درصدی قیمت محصولات مشابه آن، هنگامی‌که قیمت جهانی فولاد افزایش یافته بود با خودروسازان داخل کار می‌کند. با این وجود مقاومت کردیم و در شرایط فعلی ۷۰درصد نیاز بازار را تامین می‌کنیم

۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۴

گران شدن مواد اولیه باعث شد بازار آلمان را به هند ببازیم

صحبت از مشکلات و چالش‌های پیش‌روی قطعه‌سازان به‌عنوان - خدمات کفی دماوند - بخشی از صنعت که خودروسازی به آن وابستگی دارد، اگرچه به حل‌و‌فصل سریع منجر نمی‌شود اما می‌تواند شفافیت ایجاد کند تا شاید در برنامه‌ریزی‌های طولانی‌مدت، درمان دردها مشخص شود.

بر‌همین اساس احمد شریفی ، - خدمات کفی دماوند - از فعالان قطعه‌سازی و مدیر عامل شرکت صنعتی‌ شریف‌ تهران در بخش نخست گفت‌وگوی خود با «دنیای‌خودرو» که روز گذشته منتشر شد، با اشاره به مسائلی که تعویق‌های طولانی پرداخت مطالبات قطعه‌سازان در زمینه تولید ایجاد می‌کند، از چگونگی تامین مواد اولیه داخلی و وارداتی نیز گفت.

شریفی در ادامه در این بخش از مصاحبه، با ارائه توضیح کامل درباره شیوه تهیه مواد اولیه، از پایین بودن تعرفه واردات قطعات نسبت‌به مواد اولیه انتقاد کرد. وی همچنین از دلایل دشواری همکاری خودروسازان - خدمات کفی دماوند - خارجی با قطعه‌سازان ایرانی گفت و اشاره‌ای به چگونگی تاثیرگذاری فعالیت انجمن‌های صنفی در این حوزه صنعتی نیز داشت.

[caption - خدمات کفی دماوند - id="attachment_211940" align="aligncenter" width="613"]خدمات کفی دماوند احمد شریفی ، از فعالان قطعه‌سازی و مدیر عامل شرکت صنعتی‌ شریف‌ تهران[/caption]

به طور کلی برای تامین مواد اولیه‌ای که در داخل کشور تولید می‌شوند مشکلاتی وجود دارد یا خیر؟

انواع مواد اولیه مورد نیاز ما شامل روی، پلی‌آمیدها، انواع پلاستیک، مواد کمک‌تولید مثل VOP یا PVC و... هستند. به‌عنوان‌مثال برای تامین و تهیه پلی‌آمیدها و پلاستیک‌ها مشکل داریم و ناچار هستیم این مواد را از بازار آزاد تامین کنیم.

پایین بودن تعرفه واردات قطعات و در مقابل تعرفه بالای واردات مواد اولیه برای تولیدکننده ایجاد مشکل می‌کند، به شکلی که طبق گفته‌ها این فرایند باعث فلج - خدمات کفی دماوند - شدن تولید داخل می‌شود. بر‌این اساس توضیح دهید حضور نمونه‌های مشابه قطعاتی که - خدمات کفی دماوند - شما تولید می‌کنید، در بازار چه میزان است و معمولا از چه کشورهایی وارد می‌شوند؟

محصول ما لوله‌ترمز است که - خدمات کفی دماوند - هر‌سال تیراژ تولید آن را افزایش می‌دهیم. ضمن اینکه به وزارت صنعت،‌معدن‌و‌تجارت و خودروسازان نیز اعلام کرده‌ایم توان تامین کل نیاز داخل را داریم.

اما به‌دلیل نبود اعتماد یا بی‌علاقگی است که طرف خارجی همچنان با قدرت در این زمینه حضور دارد و با کاهش ۳۰درصدی قیمت محصولات مشابه آن، هنگامی‌که قیمت جهانی فولاد افزایش یافته - خدمات کفی دماوند - با - خدمات کفی دماوند - خودروسازان داخل کار می‌کند. با این وجود مقاومت کردیم و در شرایط فعلی ۷۰درصد نیاز بازار را تامین می‌کنیم.

مساله دیگر این‌که قطعات مشابه وارداتی با تکنولوژی بسیار - خدمات کفی دماوند - قدیمی هستند، در‌حالی‌که - خدمات کفی دماوند - ما این قطعه را با - خدمات کفی دماوند - تکنولوژی روز تولید می‌کنیم. درواقع همان تکنولوژی که بنز، ب‌ام‌و و آئودی از آن استفاده می‌کنند.

اگرچه قیمت تولید برای ما بالاتر تمام می‌شود اما با این حال آن را زیر قیمت عرضه می‌کنیم. به‌هرحال شاید بتوان گفت خرید از خارج برای خودروسازان ما جذابیت دارد و این خرید معمولا از شرکت‌های کره، آلمان، فرانسه و چین انجام می‌شود.

قیمت فروش محصولات شرکت‌های - خدمات کفی دماوند - خارجی حتی نسبت‌به قیمت تمام‌شده تولید قطعه‌سازان ایرانی پایین‌تر است. شاید بتوان این موضوع را مهم‌ترین عامل استقبال خودروسازان از استفاده از قطعات خارجی دانست.

ضمن اینکه گفته می‌شود همین مساله در مسیر همکاری خودروسازان خارجی با قطعه‌سازان داخل مانع ایجاد کرده است و سهم تولیدکنندگان داخل در قراردادهای پسابرجامی را مبهم می‌کند.

علت بالا بودن قیمت تمام‌شده - خدمات کفی دماوند - تولید در ایران این است که ما هزینه اضافه پرداخت می‌کنیم. پول، در کشور - خدمات کفی دماوند - ما گران است. ما اصطلاح «اجاره پول» را برای این فرایند به‌کار می‌بریم. وقتی قرار است کالایی تولید شود، سرمایه‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرد.

این پول در آلمان ۱٫۵و در چین ۴درصد است. به‌این‌معنی‌که تولیدکننده از بانک تسهیلات می‌گیرد و این میزان سود را پرداخت می‌کند. این در حالی است که عملا میزان سودی که در کشور ما به بانک داده می‌شود، به ۳۱درصد می‌رسد.

بنابراین قطعه‌ساز باید حداقل ۴۰درصد سود از فروش قطعه به‌دست آورد - خدمات کفی دماوند - تا بتواند ۳۱درصد سود بانک را بپردازد. این سود به‌عنوان «هزینه‌توسعه‌» نیز تعریف می‌شود.

اگر این سود حتی به ۱۰درصد هم کاهش یابد، عالی است. یکی از دلایل این مساله، نبود ثبات اقتصادی است. تولیدکننده از بانک‌های خارجی هم می‌تواند تسهیلات بگیرد اما این - خدمات کفی دماوند - کار را نمی‌کند. چون بازپرداخت‌ها با ارز و - خدمات کفی دماوند - یورو بوده که ارزش آن - خدمات کفی دماوند - در کشور ما همواره دچار نوسان است.

موضوع دیگر، کیفیت قطعات تولید داخل است. با‌آنکه گفته می‌شود تکنولوژی تولید قطعه‌سازان کشور نسبت به خودروسازان بالاتر است اما مناسب نبودن سطح کیفیت - خدمات کفی دماوند - قطعات، مساله‌ای است که به‌عنوان مانع دیگری برای همکاری خودروسازان خارجی با تولیدکنندگان ایرانی از آن یاد می‌شود.

در این زمینه باید کشش وجود داشته باشد. این مساله قابل‌انکار نیست که همکاری ما با رنو، باعث ارتقای - خدمات کفی دماوند - تولید شده است. این روند - خدمات کفی دماوند - می‌تواند ادامه داشته باشد و به - خدمات کفی دماوند - افزایش کیفیت محصولات منجر شود.

برخی خودروسازان به‌خصوص پس‌از قراردادهای پسابرجام، قصد همکاری با قطعه‌سازان داخل را دارند. اما چون تیراژ تولید پایین است، قطعه‌سازان می‌گویند تولید - خدمات کفی دماوند - برای آنها صرفه اقتصادی - خدمات کفی دماوند - ندارد.

ما چنین مشکلی را نداریم. درواقع این شرکت برای حدود ۷۰تا۸۰درصد قطعات تک‌سورس تولید می‌کند. حتی برای آینده درزمینه تولید پژو و سیتروئن قرارداد بسته‌ایم. چون معتقدیم تیراژ از یک عددی باید شروع شود - خدمات کفی دماوند - و طی فرایند توسعه تولید افزایش یابد.

آیا با شرکت‌ها و قطعه‌سازان خارجی همکاری دارید؟ یا در - خدمات کفی دماوند - این زمینه صادرات هم خواهید داشت؟

در گذشته به آلمان قطعه صادر می‌کردیم اما در‌حال‌حاضر با قطعه‌سازان خارجی همکاری نداریم به دلیل‌ آنکه قیمت مواد اولیه ثابت نماند، این روند قطع شد. آن زمان کار به این شکل بود که یک بخش از آلمان وارد و ۱۳بخش اینجا ساخته می‌شد.

بدنه اصلی را از مس‌باهنر می‌گرفتیم. اما اتفاقی افتاد که باعث شد قیمت مواد اولیه ۷۰درصد افزایش یابد. به‌همین دلیل بازاری را که با زحمت به‌دست آورده - خدمات کفی دماوند - بودیم، به‌راحتی از دست دادیم و در مقابل، هندی‌ها این قطعه - خدمات کفی دماوند - را تولید کردند و بازار را در دست گرفتند.

ادغام قطعه‌سازان راه‌حلی است که - خدمات کفی دماوند - طی مدت اخیر سازمان گسترش و نوسازی صنایع کشور بر آن تاکید دارد و هدف از ارائه این طرح، تقویت واحدهای تولیدی قطعات و تولید باکیفیت و رقابت‌پذیر است. به نظر شما این راهکار و همکاری و ادغام واحدها و بخش‌های مختلف می‌تواند - خدمات کفی دماوند - بر عملکرد تولیدکنندگان قطعات تاثیر مثبت داشته باشد؟

من معتقدم همکاری باید در تمام بخش‌ها وجود داشته باشد. این در حالی است که چنین موضوعی در کشور ما بیشتر جنبه نمایشی دارد. این روند باید همه‌جانبه باشد و همه - خدمات کفی دماوند - بخش‌ها برای بهبود و پیشرفت تولید در این زمینه به یکدیگر کمک کنند.

فعالیت‌های انجمن‌های صنفی - خدمات کفی دماوند - در حوزه قطعه‌سازی و تاثیرگذاری این فعالیت بر حل مشکلات موجود در این بخش را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

انجمن‌های صنفی فعال در این حوزه در دوران طلایی فعالیت قطعه‌سازان که دهه۷۰ و اوایل دهه۸۰ بود، ایجاد شدند. آن زمان هر خودروساز ۲همایش در سال برگزار می‌کرد و قطعه‌سازان گردهم جمع می‌شدند.

درواقع مشکلات قطعه‌سازان شنیده می‌شد اما شرایط تغییر کرد و از حدود ۱۰ سال پیش تا امروز، فعالیت قطعه‌سازان فرمایشی شد - خدمات کفی دماوند - و تولیدکنندگان و شرکت‌های فعال در اختیار خودروسازان قرار گرفتند.

تاآنجاکه برخی قطعه‌سازان در انجمن‌ها حامی خودروسازان در انتخابات‌های صنفی هستند و به افراد مدنظر خودروسازان رأی می‌دهند. درحال‌حاضر من اعتقادی به فعالیت - خدمات کفی دماوند - این تشکل‌ها ندارم، چون فکر می‌کنم فعالیت آنها کمکی - خدمات کفی دماوند - به حل مشکلات نمی‌کند. در شرایط فعلی هر تولیدکننده باید به دنبال یافتن راهی برای حل مشکلاتش باشد.

اولين صفحه   -  حمل خودرو دماوند   -   کرایه حمل خودرو دماوند   -   قیمت حمل خودرو دماوند   -   مبلغ حمل خودرو دماوند   -   تعرفه حمل خودرو دماوند   -   شماره تماس حمل خودرو دماوند   -   خدمات حمل خودرو دماوند   -   حمل ماشین دماوند   -   کرایه حمل ماشین دماوند   -   قیمت حمل ماشین دماوند   -   مبلغ حمل ماشین دماوند   -   تعرفه حمل ماشین دماوند   -   شماره تماس حمل ماشین دماوند   -   خدمات حمل ماشین دماوند   -   کفی دماوند   -   کرایه کفی دماوند   -   قیمت کفی دماوند   -   مبلغ کفی دماوند   -   تعرفه کفی دماوند   -   شماره تماس کفی دماوند   -   خدمات کفی دماوند   -   کفی خودروبر دماوند   -   کرایه کفی خودروبر دماوند   -   قیمت کفی خودروبر دماوند   -   مبلغ کفی خودروبر دماوند   -   تعرفه کفی خودروبر دماوند   -   شماره تماس کفی خودروبر دماوند   -   خدمات کفی خودروبر دماوند   -   جرثقیل خودروبر دماوند   -   کرایه جرثقیل خودروبر دماوند   -   قیمت جرثقیل خودروبر دماوند   -   مبلغ جرثقیل خودروبر دماوند   -   تعرفه جرثقیل خودروبر دماوند   -   شماره تماس جرثقیل خودروبر دماوند   -   خدمات جرثقیل خودروبر دماوند   -   نیسان خودروبر دماوند   -   کرایه نیسان خودروبر دماوند   -   قیمت نیسان خودروبر دماوند   -   مبلغ نیسان خودروبر دماوند   -   تعرفه نیسان خودروبر دماوند   -   شماره تماس نیسان خودروبر دماوند   -  آخرين صفحه