شماره تماس نیسان خودروبر دماوند

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 06894.html

حدود دهه ۷۰ برای تولید قطعه موردنیاز خودروسازان، ۲۰ تا ۳۰درصد پیش‌پرداخت دریافت می‌کردیم که این امر نشان می‌داد اعتماد به قطعه‌ساز وجود دارد. اما این فرایند به جایی رسید که امروز در حرف و قرارداد می‌گویند پرداخت تا ۱۲۰روز انجام می‌شود اما عملا چنین اتفاقی نمی‌افتد

۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۳

شرایط عجیب برای معرفی قطعه‌ سازان به بانک‌ها توسط خودروسازان

به گزارش « رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو » ، تعویق و تاخیرهای طولانی در پرداخت مطالبات تولیدکنندگان قطعات توسط خودروسازان، سود بالای تسهیلات بانکی، دشواری تامین مواد اولیه، مسائل موجود در زمینه واردات مواداولیه و ترخیص کالاها و قطعات و... از عمده‌ترین مشکلاتی به‌شمار می‌روند که قطعه‌سازان در سال‌های اخیر به سختی از پس حل‌و‌فصل آنها برمی‌آیند.

بر این اساس سراغ احمدشریفی، از فعالان صنعت قطعه‌سازی و مدیرعامل شرکت صنعتی شریف‌تهران رفتیم تا در پاسخ به سوالات، درباره چگونگی ادامه حیات و فعالیت تولیدکنندگان این بخش از صنعت با وجود موانع و چالش‌های موجود توضیح دهد.

[caption id="attachment_211875" align="aligncenter" width="627"]شماره تماس نیسان خودروبر دماوند احمد شریفی ، از فعالان صنعت قطعه‌ سازی و مدیرعامل شرکت صنعتی شریف‌ تهران[/caption]

انگیزه آغاز و ادامه فعالیت شما در حوزه قطعه‌سازی چیست و با وجود مشکلات متعدد، چگونه فرایند تولید در این زمینه را پیگیری می‌کنید؟

ما فعالیت تولید را در سال ۶۹ با یک دستگاه تراش و یک کارگر آغاز کرده و برای - شماره تماس نیسان خودروبر دماوند - موتورسیکلت نیرومحرکه - شماره تماس نیسان خودروبر دماوند - قطعه تولید کردیم. غیر از ما پنج تولیدکننده دیگر هم قرارداد داشتند که - شماره تماس نیسان خودروبر دماوند - تنها شرکت ما توانست قطعه مورد نظر را تولید کند.

بعد از آن سال‌به‌سال - شماره تماس نیسان خودروبر دماوند - تا امروز کار گسترش یافت. پس از آن دو داخلی‌سازی قطعات داشتیم، یکی ساخت داخل دلکو بود که آن زمان خودروساز ۸۵دلار می‌خرید و ما توانستیم با ۲۷هزارتومان در داخل دلکوی انواع خودرو - شماره تماس نیسان خودروبر دماوند - را به تولید انبوه برسانیم و دیگری ساخت‌داخل لوله ترمز است، قطعه فوق ایمنی که فرایند تولید پیچیده‌ای دارد.

ما این قطعه را در کشور تولید کردیم. در گذشته تا سال۹۲ سالانه حدود ۳۶میلیون‌متر لوله ترمز وارد - شماره تماس نیسان خودروبر دماوند - کشور می‌شد که با - شماره تماس نیسان خودروبر دماوند - داخلی‌سازی این قطعه در‌حال‌حاضر نزدیک به ۷۰درصد نیاز، از تولید داخل تامین می‌شود.

همچنین ما حدود ۱۷۰ قطعه پراید را می‌سازیم و - شماره تماس نیسان خودروبر دماوند - حدود ۱۱۵قطعه خودروهای پژو ۲۰۶، ۴۰۵، سمند و... را تولید می‌کنیم. غیر از دو خودروساز بزرگ کشور با گروه بهمن نیز همکاری داریم. بنابراین مهم‌ترین انگیزه آغاز و ادامه فعالیت ما، تامین قطعات موردنیاز تولید خودروها در داخل کشور - شماره تماس نیسان خودروبر دماوند - و کاهش واردات است.

قرارداد خودروسازان و قطعه‌سازان معمولا ۱۲۰روزه است، در حالی که اکثرا پرداخت بدهی خودروسازان با تاخیرهای قابل‌توجه به قطعه‌ُسازان انجام می‌شود. شما با این مشکل چگونه مواجه می‌شوید؟

ما در گذشته یعنی حدود دهه ۷۰ برای تولید قطعه موردنیاز خودروسازان، ۲۰ تا ۳۰درصد پیش‌پرداخت دریافت می‌کردیم که این امر نشان می‌داد اعتماد به قطعه‌ساز وجود دارد. ضمن اینکه این روش پرداخت باعث رشد این بخش از صنعت می‌شد.

در واقع رشدی که ما امروز در قطعه‌سازی شاهد آن هستیم، ناشی‌از اجرای این روش در آن زمان است. بعد از چند سال خودروساز اعلام کرد دیگر نمی‌تواند پیش‌پرداخت بدهد اما هرزمان که قطعات مورد نیاز را دریافت کند، همان وقت پول را می‌پردازد. ما با این روش هم کار کردیم.

اما کار به جایی رسید که خودروساز گفت بعد از دو ماه بدهی خود را پرداخت می‌کند که آن هم مشکل خاصی ایجاد نمی‌کرد. اما - شماره تماس نیسان خودروبر دماوند - این فرایند به جایی رسید - شماره تماس نیسان خودروبر دماوند - که امروز در حرف و قرارداد می‌گویند پرداخت تا ۱۲۰روز انجام می‌شود اما عملا چنین اتفاقی نمی‌افتد.

ضمن اینکه متاسفانه شاهد این هستیم خودروسازان از راه‌حل‌هایی استفاده می‌کنند که مناسب نیستند. مثلا قطعه‌ساز را به یک بانک معرفی می‌کنند، آنجا قطعه‌ساز باید برای وامی که خودروساز گرفته است، تعهد تضمین بدهد.

ما حتی با این - شماره تماس نیسان خودروبر دماوند - هم مشکلی نداریم تا جاییکه در زمان دریافت پول، بانک می‌گوید مثلا ۳۰درصد از پول را بلوکه می‌کند و مابقی را می‌پردازد، در توضیح به قطعه‌ساز می‌گویند بانک با شرکت خودروساز تفاهم کرده است. به این ترتیب درواقع این قطعه‌ساز است که به خودروساز پول داده است.

این فرایند چه تاثیری بر نحوه فعالیت و کیفیت کار قطعه‌سازان می‌گذارد؟

باید توجه داشت برای اینکه کارمان - شماره تماس نیسان خودروبر دماوند - پیش برود، ناچاریم سرمایه در گردش داشته باشیم. این سرمایه یا از طریق خودروساز می‌آید یا توسط وام بانکی یا - شماره تماس نیسان خودروبر دماوند - از طریق موجودی شرکت. بخش موجودی - شماره تماس نیسان خودروبر دماوند - شرکت امروز دیگر وجود ندارد و با توجه به شرایط درآمدی کاملا محو شده است.

بخشی‌که مربوط - شماره تماس نیسان خودروبر دماوند - به خودروساز است، پرداخت - شماره تماس نیسان خودروبر دماوند - نمی‌شود و بخش دیگر هم که از طریق وام بانکی تامین می‌شود، به این دلیل که در سال‌های اخیر زیاد وام گرفته‌ایم و با آن‌که اعتبار داریم اما دیگر توان بازپرداخت وام - شماره تماس نیسان خودروبر دماوند - جدید را نداریم. بنابراین این مشکلات ما را دچار روزمرگی کرده است.

آفت صنعت هم روزمرگی است. تولیدکننده باید بتواند برای رسیدن اهداف طولانی‌مدت تا چند دهه ریل‌گذاری کند. اما - شماره تماس نیسان خودروبر دماوند - وقتی این حجم از مسائل مالی فشار می‌آورد، صنعتگر دچار روزمرگی می‌شود و درگیر حل مشکلات هر روزه می‌شود.

افت کیفیت، کاهش میزان تولید و مشکلات دیگر نتیجه این - شماره تماس نیسان خودروبر دماوند - اتفاق است. در حالت عادی قطعه‌ساز باید بتواند برنامه‌های ۵و۱۰ساله و... داشته باشد اما با این شرایط نه‌تنها در این صنعت رونقی - شماره تماس نیسان خودروبر دماوند - نیست، بلکه حتی برای بعد از عید هم نمی‌توان برنامه‌ریزی کرد، چه برسد به هدف‌گذاری‌های - شماره تماس نیسان خودروبر دماوند - ۵ و ۱۰ ساله.

الان چون نمی‌دانیم آیا می‌توانیم مواد اولیه بخریم - شماره تماس نیسان خودروبر دماوند - یا - شماره تماس نیسان خودروبر دماوند - خیر، قرارداد جدید امضا نمی‌کنیم. چون زیر بار - شماره تماس نیسان خودروبر دماوند - تعهدی خواهیم رفت که نمی‌دانیم از پس انجام آن بر خواهیم آمد یا خیر.

در‌حال‌حاضر شرکت ما - شماره تماس نیسان خودروبر دماوند - مجموعا حدود ۱۷میلیاردتومان از خودروسازان طلب دارد که اگر از این میزان، فقط ۵میلیاردتومان به ما تزریق شود، می‌توانیم حداقل تا شش‌ماه به نحوی کار را ادامه دهیم. به اضافه اینکه اگر تزریق پول انجام شود، می‌توانیم نیروی کار - شماره تماس نیسان خودروبر دماوند - بیشتری را استخدام کنیم. اما با این شرایط، رشد ما در زمینه ایجاد اشتغال نیز نمی‌تواند ادامه یابد.

چه میزان از مواد اولیه موردنیاز در داخل تولید می‌شود و چه میزان را وارد می‌کنید؟ بر این اساس برای واردات با چه مشکلاتی مواجه هستید؟

همه مشکلات ما در وهله اول به مساله کمبود نقدینگی برمی‌گردد. غیر از آن، ارتباطات بانکی - شماره تماس نیسان خودروبر دماوند - نیز مطرح است. تحریم‌های اقتصادی سال‌های اخیر صدمه زیادی وارد کرده است. ضمن اینکه در‌حال‌حاضر - شماره تماس نیسان خودروبر دماوند - واردات باتوجه به شرایط موجود و طبق تعرفه می‌تواند انجام شود اما زیرساخت و بروکراسی باعث می‌شود کالا چند ماه در گمرک بماند، صدمه بخورد، به خاطر اینکه - شماره تماس نیسان خودروبر دماوند - پول به موقع پرداخت نشده است.

بسیاری از تولیدکنندگان معتقدند یکی از مشکلات در این زمینه، پایین - شماره تماس نیسان خودروبر دماوند - بودن تعرفه - شماره تماس نیسان خودروبر دماوند - واردات قطعات در مقابل تعرفه واردات مواد اولیه است. نظر شما در این زمینه چیست؟

مساله این - شماره تماس نیسان خودروبر دماوند - است - شماره تماس نیسان خودروبر دماوند - قانون همیشه درحال تغییر است. ابتدا ما اقدام به تولید لوله‌ترمز کردیم، واردکنندگان با تعرفه ۱۰درصد لوله را وارد می‌کردند، درحالی‌که ما ورق موردنیاز تولید را به‌عنوان مواد اولیه با تعرفه ۲۰درصد وارد می‌کردیم.

این به معنای دادن یارانه به کارگر چینی یا کره‌ای - شماره تماس نیسان خودروبر دماوند - است. برای تولید ناچار به - شماره تماس نیسان خودروبر دماوند - استفاده از ورقی - شماره تماس نیسان خودروبر دماوند - هستیم که روی آن کار شده - شماره تماس نیسان خودروبر دماوند - است که این ورق در کشور وجود ندارد. اگرچه برنامه داریم در آینده ماشین‌آلات و دستگاهی را وارد کنیم که بتوانیم به وسیله آن خودمان روی ورق کار کنیم، تا این کار را روی ورقی که از فولاد مبارکه می‌گیریم، انجام دهیم.

اما در این زمینه مشکل ما تنها گمرک نیست. بلکه شرایط به‌گونه‌ای است که عملکرد تعدادی از ارگان‌ها و سازمان‌ها باعث زمین‌گیر شدن تولیدکننده است. ب

رای مثال برای واردات ورق فولاد، ارز مبادله‌ای تعلق نمی‌گرفت، در‌حالی‌که تا چندی - شماره تماس نیسان خودروبر دماوند - پیش به واردکنندگان لوله ترمز ارز مبادله‌ای داده می‌شد. البته همین موضوع باعث شد خودروساز به‌دلیل نبود ارز، سراغ ما به‌عنوان تولیدکننده آمد و از نمونه مشابه وارداتی این قطعه استفاده نکرد.

- شماره تماس نیسان خودروبر دماوند -
اولين صفحه   -  خدمات کفی دماوند   -   کفی خودروبر دماوند   -   کرایه کفی خودروبر دماوند   -   قیمت کفی خودروبر دماوند   -   مبلغ کفی خودروبر دماوند   -   تعرفه کفی خودروبر دماوند   -   شماره تماس کفی خودروبر دماوند   -   خدمات کفی خودروبر دماوند   -   جرثقیل خودروبر دماوند   -   کرایه جرثقیل خودروبر دماوند   -   قیمت جرثقیل خودروبر دماوند   -   مبلغ جرثقیل خودروبر دماوند   -   تعرفه جرثقیل خودروبر دماوند   -   شماره تماس جرثقیل خودروبر دماوند   -   خدمات جرثقیل خودروبر دماوند   -   نیسان خودروبر دماوند   -   کرایه نیسان خودروبر دماوند   -   قیمت نیسان خودروبر دماوند   -   مبلغ نیسان خودروبر دماوند   -   تعرفه نیسان خودروبر دماوند   -   شماره تماس نیسان خودروبر دماوند   -   خدمات نیسان خودروبر دماوند   -   نیسان یدک کش دماوند   -   کرایه نیسان یدک کش دماوند   -   قیمت نیسان یدک کش دماوند   -   مبلغ نیسان یدک کش دماوند   -   تعرفه نیسان یدک کش دماوند   -   شماره تماس نیسان یدک کش دماوند   -   خدمات نیسان یدک کش دماوند   -   ماشین بر دماوند   -   کرایه ماشین بر دماوند   -   قیمت ماشین بر دماوند   -   مبلغ ماشین بر دماوند   -   تعرفه ماشین بر دماوند   -   شماره تماس ماشین بر دماوند   -   خدمات ماشین بر دماوند   -   خودرو سوار دماوند   -   کرایه خودرو سوار دماوند   -   قیمت خودرو سوار دماوند   -   مبلغ خودرو سوار دماوند   -   تعرفه خودرو سوار دماوند   -  آخرين صفحه