خدمات یدک کش دزاشیب

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 02233.html
واردات خودرو

اتخاذ تصمیمات یک‎شبه و غیرکارشناسی ریسک سرمایه‌گذاری در همه بخش‌های اقتصادی را افزایش می‎دهد

۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۰۵:۳۵

خروج سرمایه شرکت‌های واردکننده خودرو افزایش یافت

به گزارش «رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو»، تصمیمات مردان - خدمات یدک کش دزاشیب - شماره یک وزارت صنعت، - خدمات یدک کش دزاشیب - معدن و تجارت در چند سال - خدمات یدک کش دزاشیب - گذشته باعث شد رشته‌های چندین‎ساله بخش واردات خودرو برای ایجاد رقابت سازنده بین خودروسازان و ارتقای کیفیت محصولات داخلی - خدمات یدک کش دزاشیب - پنبه شود. ایجاد چنین وضعیتی موجب - خدمات یدک کش دزاشیب - شد سرمایه‌های شرکت‌های نمایندگی رسمی و همچنین درآمدهای چشمگیر دولت از حوزه واردات خودرو به باد داده شود و اشتغال‎زایی قابل‌توجه این حوزه نیز با چالش‎های جدی مواجه شود.

شائبه ادامه‌دار بودن ممنوعیت واردات خودرو در سال آینده، مدیران ارشد شرکت‌های نمایندگی را بر ‌آن داشت که به تعدیل گسترده نیروهای بخش کارگری و حتی متخصص خود اقدام کنند؛ موضوعی تاسف‎بار که حالا با استمرارش به یک رویداد عادی تبدیل شده است.

محمدحسین برخوردار، عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران در این خصوص معتقد است: «در ماه‌های گذشته اکثر شرکت‌های واردکننده تعدیل نیرو داشتند و حتی برخی از شرکت‌ها زیربار هزینه‌ها دوام نیاوردند یا قید سرمایه‌گذاری در این بخش را زدند و سرمایه‌های - خدمات یدک کش دزاشیب - خود را به کشورهای همجوار کوچ دادند. این سرمایه‎گذاران ترجیح دادند باقی عمر خود را بدون دردسر با سرمایه‎گذاری پول‌هایشان در کشورهای خارجی بگذرانند و استرس بیزینس در ایران را به جان نخرند.»

بلایای دامن‎گیر ممنوعیت واردات خودرو

برخوردار درخصوص پیامدهای ممنوعیت واردات خودرو گفت: «تبعات ممنوعیت واردات خودرو از سوی هیات - خدمات یدک کش دزاشیب - دولت تنها به کاهش درآمدهای - خدمات یدک کش دزاشیب - دولت، از بین رفتن اشتغال این حوزه و ضرر و زیان بالای شرکت‌های واردکننده خودرو ختم نمی‌شود، بلکه تبعات این موضوع در بخش‌های دیگر هم نمود پیدا خواهد کرد.»

وی افزود: «برای نمونه باید به بخش پراهمیت اسقاط خودروهای فرسوده اشاره کرد که مدت‎ها است به دلیل ممنوعیت واردات خودرو تقریبا تعدیل شده و وضعیت خودروهای فرسوده هم بعد از سال‎ها که یک - خدمات یدک کش دزاشیب - برنامه مدون و کارشناسی‌شده برای خروج آن‎ها از طریق واردات خودرو تدوین شده بود، حالا به حالت قبلی خود برگشته و نیم - خدمات یدک کش دزاشیب - میلیون دستگاه خودرو فرسوده و بسیار آلاینده به دلیل ممنوعیت واردات خودرو در 6ماه از سال گذشته و 7ماه از سال جاری اسقاط نشده‎اند. بدین ترتیب، همچنان شاهد انباشت این خودروها در پارکینگ‎های اسقاط و از - خدمات یدک کش دزاشیب - آن بدتر - خدمات یدک کش دزاشیب - تردد این خودروهای - خدمات یدک کش دزاشیب - مرگ‎آور در سطح کلان‎شهرها هستیم.»

این عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی - خدمات یدک کش دزاشیب - ایران تصریح کرد: «بر این اساس، درک تبعات منفی ممنوعیت واردات خودرو بسیار ساده است؛ چراکه هزینه‌های هنگفت درمان سرطان‎های ناشی‌از - خدمات یدک کش دزاشیب - آلودگی‌های کلان‌شهرها بسیار بیش‎تر از هزینه واردات خودرو در این شرایط حساس ارزی است.»

معضلات تازه تداوم یک ممنوعیت

این کارشناس اقتصادی با بیان این‎که - خدمات یدک کش دزاشیب - دلسردی سرمایه‌گذاران در بخش واردات خودرو به دیگر - خدمات یدک کش دزاشیب - حوزه‌های اقتصادی کشور - خدمات یدک کش دزاشیب - نیز تسری پیدا کرده است، افزود: «قطعا با اتخاذ تصمیمات یک‎شبه و غیرکارشناسی، ریسک سرمایه‌گذاری در همه بخش‌های اقتصادی افزایش می‎یابد و کمتر - خدمات یدک کش دزاشیب - سرمایه‌گذاران را راغب به فعالیت در این شرایط می‌کند. از سوی دیگر، این ممنوعیت قطعا تاثیر منفی را بر - خدمات یدک کش دزاشیب - کیفیت خودروهای - خدمات یدک کش دزاشیب - داخلی خواهد گذاشت، کما این‎که با اعلام آمارهای شرکت - خدمات یدک کش دزاشیب - بازرسی کیفیت و استاندارد ایران از کیفیت خودروهای تولیدی داخل در 3ماه گذشته این مهم به‎عینه مشاهده می‌شود که کیفیت خودروهای تولید داخل نه‎تنها افزایش نداشته بلکه در بسیاری موارد کاهش نشان داده است. کاهش تنوع محصولات و قدرت انتخاب مشتریان هم از دیگر معضلات این تصمیم غیرکارشناسی است.»

به گفته وی، شرکت‌های واردکننده‌ای که اکنون در حال فعالیت هستند، با ادامه این روند و استمرار هزینه نمایندگی‌ها و حقوق کارکنان و... قطعا به تعطیلی کشیده خواهند شد و این وسط مشتریان این شرکت‌ها می‌مانند و خودروهایی که نیاز به دریافت خدمات پس‌از فروش و تامین قطعات یدکی دارند.

برخوردار در - خدمات یدک کش دزاشیب - پایان گفت: «معضلی جدی که در راه است و هم‎اکنون هم با حذف گارانتی خودروها و همچنین کمیاب‎شدن قطعات یدکی در بازار و نمایندگی‌ها استارت خورده، در بخش خودروهای سواری خاص است که خودرو برای تعمیر نیاز به کاپیتاژ دارد، یعنی باید - خدمات یدک کش دزاشیب - به خارج از ایران منتقل شود. همچنین در بخش قطعات خودروهای دیزلی، یعنی کامیون‌های دیزلی و اتوبوس‌ها هم نیز در بسیاری از موارد دچار کمبود هستیم و رانندگان و صاحبان این خودروها - خدمات یدک کش دزاشیب - برای تعمیرات به کشورهای همسایه - خدمات یدک کش دزاشیب - مراجعه می‎کنند.»

بازهم وعده ترخیص خودروهای بلاتکلیف

در همین راستا، مهدی رضایی، مدیرکل گمرک شهید باهنر بندرعباس با بیان این‎که هنوز بخشنامه‌ای برای آزادسازی واردات خودروهای رسوب‎کرده در گمرک این بندرگاه به ما ابلاغ نشده است، گفت: «تعداد ۳۴۶۰خودرو در این گمرک دپو شده و از زمانی هم - خدمات یدک کش دزاشیب - که شرکت‌های - خدمات یدک کش دزاشیب - نمایندگی رسمی امیدوار به - خدمات یدک کش دزاشیب - ترخیص این خودروها شده‌اند، انتقال خودروها از دیگر بندرها به شهید باهنر بندرعباس افزایش یافته است.»

وی با بیان این‎که شرکت‌های خودروسازی داخلی ثبت سفارشی در گمرک شهید باهنر نداشته‎اند، مدل خودروهای خارجی وارداتی را هیوندای و نیسان اظهار کرد. رضایی افزود: «طرح ترخیص خودروهای وارداتی در هیات وزیران مطرح شد و توسط سران قوه به تصویب رسید، اما با رفع ایرادات مطرح‎شده در وزارت صنعت و گمرک ایران این طرح دوباره به شورای عالی هماهنگی اقتصادی متشکل از سران سه قوه ارجاع داده شد که احتمالا طی هفته جاری عملیاتی خواهد شد.»

اولين صفحه   -  امداد خودرو سیار دزاشیب   -   کرایه امداد خودرو سیار دزاشیب   -   قیمت امداد خودرو سیار دزاشیب   -   مبلغ امداد خودرو سیار دزاشیب   -   تعرفه امداد خودرو سیار دزاشیب   -   شماره تماس امداد خودرو سیار دزاشیب   -   خدمات امداد خودرو سیار دزاشیب   -   خودروبر دزاشیب   -   کرایه خودروبر دزاشیب   -   قیمت خودروبر دزاشیب   -   مبلغ خودروبر دزاشیب   -   تعرفه خودروبر دزاشیب   -   شماره تماس خودروبر دزاشیب   -   خدمات خودروبر دزاشیب   -   یدک کش دزاشیب   -   کرایه یدک کش دزاشیب   -   قیمت یدک کش دزاشیب   -   مبلغ یدک کش دزاشیب   -   تعرفه یدک کش دزاشیب   -   شماره تماس یدک کش دزاشیب   -   خدمات یدک کش دزاشیب   -   حمل خودرو دزاشیب   -   کرایه حمل خودرو دزاشیب   -   قیمت حمل خودرو دزاشیب   -   مبلغ حمل خودرو دزاشیب   -   تعرفه حمل خودرو دزاشیب   -   شماره تماس حمل خودرو دزاشیب   -   خدمات حمل خودرو دزاشیب   -   حمل ماشین دزاشیب   -   کرایه حمل ماشین دزاشیب   -   قیمت حمل ماشین دزاشیب   -   مبلغ حمل ماشین دزاشیب   -   تعرفه حمل ماشین دزاشیب   -   شماره تماس حمل ماشین دزاشیب   -   خدمات حمل ماشین دزاشیب   -   کفی دزاشیب   -   کرایه کفی دزاشیب   -   قیمت کفی دزاشیب   -   مبلغ کفی دزاشیب   -   تعرفه کفی دزاشیب   -   شماره تماس کفی دزاشیب   -  آخرين صفحه