خودرو سوار بزرگراه آزادگان

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 00925.html
Lubes'n'Greases Magazine

قطر بیشترین ظرفیت و پتانسیل تولید روغن‌پایه در منطقه را دارد و به‌همراه ایران، عربستان‌سعودی و امارات ۸۴‌درصد از کل ظرفیت تولید منطقه خاورمیانه را تشکیل می‌دهد که برابر است با حدود ۵میلیون‌تن در سال و اگر ترکیه و مصر را به جمع این سه کشور اضافه کنیم، ظرفیت کلی منطقه به ۵میلیون و ۸۰۰‌هزار تن می‌رسد.

۲۴ فروردین ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۳

اشباع بازار خاورمیانه از روغن پایه گروه سه

به گزارش «رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو»، ماهنامه معتبر لابزاندگریسس در شماره جدید خود به بررسی پدیده اشباع (OVERSUPPLY) تامین روغن‌پایه در منطقه خاورمیانه پرداخته است. 10سال پیش هیچ کشوری در منطقه خاورمیانه، روغن‌پایه گروه‌۳ را به ایالات‌متحده یا - خودرو سوار بزرگراه آزادگان - اروپا صادر نمی‌کرد. اما با پیشرفت سریع صنعت پالایش روغن‌پایه برای رسیدن به سطوح - خودرو سوار بزرگراه آزادگان - سه و سه‌پلاس، حالا این منطقه سهم ۵۰ تا ۵۵‌درصدی از تامین این نوع از روغن‌پایه در - خودرو سوار بزرگراه آزادگان - سطح جهان دارد. سرمایه‌گذاری‌های عظیمی که بحرین، قطر، عربستان سعودی و امارات در این منطقه انجام داده‌اند باعث شده است که عمده رقابت برای ساخت روغن‌پایه‌های غیرسنتتیک در خاورمیانه انجام شود.

خودرو سوار بزرگراه آزادگان

اصل مهم بی‌اعتمادی

به‌طورقطع منطقه ما موفقیت‌های زیادی در بازار و تجارت تامین روغن‌پایه در آسیا داشته است. اما مسائل سیاسی و ژئوپلیتیک باعث شده که برخی فعالان ترس از اشباع و فروش نرفتن تولیداتشان داشته باشند.

به گفته یکی از فعالان این بازار منطقه‌ خاورمیانه بیش از ۳‌میلیون - خودرو سوار بزرگراه آزادگان - تن روغن‌پایه گروه ۲ و ۳ تولید می‌شود. در مقایسه با کسب‌وکار بلندینگ‌ها، می‌توان گفت پیشرفت و سودآوری برای - خودرو سوار بزرگراه آزادگان - شرکت‌های بلندینگ روغن افزایش زیادی داشته، به‌نحوی‌که رقابت بین فعالان این حوزه بعضا باعث کاهش حاشیه سود به دلیل افزایش حجم فروش تولیدکنندگانی است که پیش‌ازاین - خودرو سوار بزرگراه آزادگان - ابعاد چندان بزرگی نداشتند، اما حالا درآمد آنها با پالایشگاه‌ها مقایسه می‌شود.

صادرات ۴۳۵‌هزارتنی روغن پایه از ایران

در این میان ایران کماکان شرایط نامشخصی دارد که مهم‌ترین دلیل آن تحریم‌ها و تهدیدهایی است که ایالات‌متحده علیه کشورهای در حال تجارت با آن در نظر گرفته است. مهم‌ترین - خودرو سوار بزرگراه آزادگان - مشکل فعلی عدم امکان انتقال ارز و تبدیل ریال ایرانی به دلار است. البته در - خودرو سوار بزرگراه آزادگان - همین شرایط شاهد واردات روغن‌پایه گروه‌۲ به ایران هستیم تا نیاز کشور به این گروه از روغن پایه تامین شود.

همزمان با برگزاری کنفرانس روغن‌پایه در منطقه خاورمیانه طی ماه فوریه گذشته آمرین رفیق، مدیر فروش GP در منطقه خاورمیانه، آفریقای شمالی و پاکستان در مورد تحریم‌های‌ دیگری که در این منطقه رخ ‌داده است، توضیح داد؛ ازجمله تحریم عربستان سعودی، امارات و بحرین علیه قطر. این شرایط به‌علاوه فشارهایی که روی قیمت نفت خام وارد می‌شود، باعث شده که خریداران عمده شرایط غیرقطعی برای سرمایه‌گذاری خود داشته باشند.

قطر بیشترین ظرفیت و پتانسیل تولید روغن‌پایه در منطقه را دارد و به‌همراه ایران، عربستان‌سعودی و امارات ۸۴‌درصد از کل ظرفیت تولید منطقه خاورمیانه را تشکیل می‌دهد که برابر است با حدود ۵میلیون‌تن در - خودرو سوار بزرگراه آزادگان - سال و اگر ترکیه و مصر را به جمع این سه کشور اضافه کنیم، ظرفیت کلی منطقه - خودرو سوار بزرگراه آزادگان - به ۵میلیون و ۸۰۰‌هزار تن می‌رسد.

رفیق توضیح داده که ترکیه یک پالایشگاه روغن‌پایه گروه یک با ظرفیت ۴۰۰‌هزار تن در سال‌ دارد و - خودرو سوار بزرگراه آزادگان - مصر صاحب چهار پالایشگاه - خودرو سوار بزرگراه آزادگان - برای گروه - خودرو سوار بزرگراه آزادگان - یک است که مجموعا ۳۸۲هزار تن در سال تولید می‌کند. جالب اینجاست که گروه ۱ و ۳ در - خودرو سوار بزرگراه آزادگان - حال حاضر سهم برابر - خودرو سوار بزرگراه آزادگان - و ۴۰درصدی از کل بازار را دراختیار دارند و سهم روغن‌پایه گروه ۲، برابر با ۲۰‌درصد است.

به - خودرو سوار بزرگراه آزادگان - گزارش GP Global عراق با سرعت بسیار کمی در حال ترمیم تاسیسات خود است و در حال حاضر ظرفیتی برابر با ۴۵‌هزارتن در سال دارد. با وجود تحریم‌های سرسختانه، ایران موفق شده است طی سال مالی ۲۰۱۷-۲۰۱۸ حدود ۴۳۵ هزار تن روغن‌پایه گروه یک را صادر کند و بیشترین سهم از صادرات - خودرو سوار بزرگراه آزادگان - گروه یک در منطقه را به خود اختصاص دهد.

امارات بزرگ‌ترین خریدار روغن پایه ایرانی

 افزایش ظرفیت تولید در خاورمیانه به این معنی است که عمده محصولات بحرین، قطر، عربستان سعودی و امارات حالا صادر می‌شوند. همچنین مصر، عراق و ترکیه نیز گرچه پالایش حجم پایانی از گروه یک را آغاز کرده‌اند، اما کماکان بزرگ‌ترین واردکنندگان منطقه هستند. در همین حین کشورهای کوچک منطقه همچون اردن، لبنان، سوریه، کویت، عمان و یمن واردکنندگان ساده روغن‌پایه به‌حساب می‌آیند.

بیش از ۵۰‌درصد از روغن‌پایه‌های ایرانی به امارات صادر می‌شود. هند و پاکستان نیز دومین کشورهای پذیرنده روغن‌پایه ایران  هستند. بنابراین از امارات می‌توان به‌عنوان هاب و مرکز توزیع منطقه یاد کرد که حجم بسیار زیادی از روغن‌پایه و محصول نهایی را به کشورهای جنوب شرق آسیا، اروپا و آفریقا صادر می‌کند. اما در شرایط فعلی حجم بسیار بالای روغن پایه‌ای که در بندرهای - خودرو سوار بزرگراه آزادگان - امارات نگه‌داری می‌شود، باعث شده است تاثیراتی روی قیمت گذاشته شود.

براساس اظهارات نیخال آگاروال (Nikhil Agarwal) مدیر منطقه‌ای گروه نپستار در امارات‌متحده عربی، در حال حاضر روغن‌پایه گروه ۳ با قیمتی کمتر از روغن‌پایه گروه ۲ در این منطقه به فروش می‌رسد.

یکی از مهم‌ترین دلایل این - خودرو سوار بزرگراه آزادگان - امر تغییر فرمولاسیون بلندرها به فرمولاسیون گروه‌۳ بوده است. در همین شرایط عمده واردکنندگان گروه‌۲ که این محصول را از ایالات‌متحده و جنوب شرق آسیا تامین می‌کنند،‌ به‌وسیله تولید روغن‌پایه گروه ۲ در سایت بندر ینبع در عربستان - خودرو سوار بزرگراه آزادگان - سعودی دچار - خودرو سوار بزرگراه آزادگان - شوک شده‌اند. به‌طورکلی GP Global - خودرو سوار بزرگراه آزادگان - پیش‌بینی کرده است که بازار روانکارها در خاورمیانه  حجمی برابر با ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تن در سال دارد و هر ساله ۱.۲ - خودرو سوار بزرگراه آزادگان - تا ۱.۵ درصد رشد می‌کند.

ایران بزرگ‌ترین بازار روانکارهای خاورمیانه

در ادامه گزارش GP Global آمده است که به‌دلیل کیفیت پایین سوخت و خودروهای موجود، نمی‌توان انتظار پیشرفت تکنولوژی روانکارها، آن‌هم با ‌سرعت خیلی زیادی از بازار این منطقه داشت. بنابراین ایران با تقاضای سالانه ۷۰۰‌هزار تن در سال بزرگ‌ترین بازار روانکارها در منطقه به‌حساب می‌آید. - خودرو سوار بزرگراه آزادگان - پس از ایران، عربستان سعودی و ترکیه قرار گرفته‌اند. اما GP پیش‌بینی کرده است که تا - خودرو سوار بزرگراه آزادگان - سال ۲۰۲۱ منطقه خاورمیانه و آفریقا سهم ۷.۳‌درصدی از بازار جهانی این محصول خواهد داشت، این درحالی است که آمار جهانی در - خودرو سوار بزرگراه آزادگان - سال ۲۰۱۵ نشان از سهم ۶.۹درصدی این منطقه - خودرو سوار بزرگراه آزادگان - داشته است.

دید بلندمدت خریداران

استراتژی تامین‌کنندگان و بلندیگ‌ها هماهنگ‌شدن - خودرو سوار بزرگراه آزادگان - با تغییرات قوانین دولتی و سازمان‌های تدوین‌کننده قوانین مبارزه با آلایندگی است‌ که به‌واسطه آن تولیدکنندگان خودرو را مجبور می‌کند - خودرو سوار بزرگراه آزادگان - پیشرانه‌هایشان را - خودرو سوار بزرگراه آزادگان - براساس همین - خودرو سوار بزرگراه آزادگان - قوانین تغییر دهند.

به گفته رفیق رابطه بین تامین‌کنندگان و بلندینگ‌ها در حال گسترش است و ظرفیت مازاد در خاورمیانه می‌تواند - خودرو سوار بزرگراه آزادگان - در قیمت‌گذاری و روش‌های سفارش‌گذاری - خودرو سوار بزرگراه آزادگان - تغییرات ایجاد کند. به گفته او، پالایشگاه‌ها به دنبال این هستند که باتوجه به نیازهای بلندینگ‌ها تولید خود را محدود کنند و احتمالا به‌دنبال تنظیم بازار هستند.

پالایشگاه‌ها مشتاق هستند تا قراردادهای طولانی‌مدت را برای ایجاد نوسان در قیمت‌ها و - خودرو سوار بزرگراه آزادگان - عرضه ثبت کنند. اما این کار باعث خواهد شد که تاجرها به - خودرو سوار بزرگراه آزادگان - یک تامین‌کننده وابسته شوند.

 باتوجه به اینکه روغن‌پایه ۹۰ تا ۹۵‌درصد از کل محصول نهایی را تشکیل می‌دهد، بخش مهمی ‌از سودآوری - خودرو سوار بزرگراه آزادگان - و حاشیه سود برای تولیدکنندگان به قیمت روغن‌های پایه بستگی دارد. بنابراین بلندینگ‌ها به‌دنبال سیاست‌هایی هستند تا سودآوری بیشتری - خودرو سوار بزرگراه آزادگان - داشته باشند. به گفته رفیق، احتمالا بلندینگ‌ها به‌دنبال پیوستن به جریان فروش و حمل‌ونقل روغن‌پایه هستند تا به این وسیله علاوه‌بر افزایش - خودرو سوار بزرگراه آزادگان - ظرفیت‌های خود، هزینه فروش محصول نهایی را نیز کنترل کنند.

‌در کنار این جریان، تولید نه‌چندان سودآور روغن‌پایه گروه یک در سراسر دنیا کاهش پیدا خواهد کرد، چراکه در دنیا نیاز به تولید روانکارهای ساخته‌شده از این روغن‌پایه گروه یک، کاسته می‌شود.

برنده چه کسی است؟

تامین‌کنندگان گروه‌۲ در کره به‌خاطر رقابت شدید با Adnoc از - خودرو سوار بزرگراه آزادگان - امارات و Luberef از عربستان سعودی به دردسر افتاده‌اند، اما به گفته - خودرو سوار بزرگراه آزادگان - رفیق کره به‌واسطه بازار سهام خود را نجات خواهد داد و با کنترل قیمت محصول نهایی می‌تواند دست بالای خود را نسبت به تامین‌کنندگان خاورمیانه نشان دهد. اما کارخانه جدید چینی‌ها که زغال‌سنگ را - خودرو سوار بزرگراه آزادگان - به شکل کربن مایع تبدیل می‌کند، می‌تواند تغییرات زیادی در بازار اعمال کند. - خودرو سوار بزرگراه آزادگان - البته این کارخانه فعلا در فاز تولید آزمایشی است و هنوز - خودرو سوار بزرگراه آزادگان - تولید انبوه را آغاز نکرده است.

اما - خودرو سوار بزرگراه آزادگان - امکان تولید روغن‌پایه در حجم بسیار بالا، ‌آن‌هم  از ماده معدنی جدیدی را دارد که می‌تواند کل شرایط بازار را تغییر دهد. درمجموع پیش‌بینی می‌شود که ایالات‌متحده و آسیا کماکان بزرگ‌ترین تامین‌کنندگان گروه‌۲ باقی بمانند.

این روند - خودرو سوار بزرگراه آزادگان - با توجه به شروع کار سایت جدید - خودرو سوار بزرگراه آزادگان - اگزون‌موبیل در روتردام برای تولید - خودرو سوار بزرگراه آزادگان - روغن‌پایه گروه‌۲ می‌تواند شرایط را - خودرو سوار بزرگراه آزادگان - برای آنها تثبیت کند. در حال حاضر خاورمیانه قصد - خودرو سوار بزرگراه آزادگان - دارد رتبه نخست تامین روغن‌پایه گروه ۳ در سطح جهان را در مقام بالاتری از کره در دست بگیرد.  اما مشکل تامین‌کنندگان و خریداران روغن پایه در خرید روغن پایه گروه یک از ایران باعث شده است احتمال خرید این شرکت‌ها از گزینه‌های دیگری همچون شرکت‌های اماراتی بالاتر برود.

براساس گزارش Napstar در ماه فوریه اختلاف قیمت بین گروه یک و گروه ۳ به کمتر از ۴۰‌دلار در هر تن - خودرو سوار بزرگراه آزادگان - رسیده است. فراوانی تامین از یک سو و محدودیت‌هایی که برای کشورهایی همچون ایران و قطر ایجاد شده، امکان انتخاب پیروز این میدان را سخت‌تر از گذشته کرده است.

اولين صفحه   -  کرایه نیسان خودروبر بزرگراه آزادگان   -   قیمت نیسان خودروبر بزرگراه آزادگان   -   مبلغ نیسان خودروبر بزرگراه آزادگان   -   تعرفه نیسان خودروبر بزرگراه آزادگان   -   شماره تماس نیسان خودروبر بزرگراه آزادگان   -   خدمات نیسان خودروبر بزرگراه آزادگان   -   نیسان یدک کش بزرگراه آزادگان   -   کرایه نیسان یدک کش بزرگراه آزادگان   -   قیمت نیسان یدک کش بزرگراه آزادگان   -   مبلغ نیسان یدک کش بزرگراه آزادگان   -   تعرفه نیسان یدک کش بزرگراه آزادگان   -   شماره تماس نیسان یدک کش بزرگراه آزادگان   -   خدمات نیسان یدک کش بزرگراه آزادگان   -   ماشین بر بزرگراه آزادگان   -   کرایه ماشین بر بزرگراه آزادگان   -   قیمت ماشین بر بزرگراه آزادگان   -   مبلغ ماشین بر بزرگراه آزادگان   -   تعرفه ماشین بر بزرگراه آزادگان   -   شماره تماس ماشین بر بزرگراه آزادگان   -   خدمات ماشین بر بزرگراه آزادگان   -   خودرو سوار بزرگراه آزادگان   -   کرایه خودرو سوار بزرگراه آزادگان   -   قیمت خودرو سوار بزرگراه آزادگان   -   مبلغ خودرو سوار بزرگراه آزادگان   -   تعرفه خودرو سوار بزرگراه آزادگان   -   شماره تماس خودرو سوار بزرگراه آزادگان   -   خدمات خودرو سوار بزرگراه آزادگان   -   جرثقیل یدک کش بزرگراه آزادگان   -   کرایه جرثقیل یدک کش بزرگراه آزادگان   -   قیمت جرثقیل یدک کش بزرگراه آزادگان   -   مبلغ جرثقیل یدک کش بزرگراه آزادگان   -   تعرفه جرثقیل یدک کش بزرگراه آزادگان   -   شماره تماس جرثقیل یدک کش بزرگراه آزادگان   -   خدمات جرثقیل یدک کش بزرگراه آزادگان   -   چرخگیر بزرگراه آزادگان   -   کرایه چرخگیر بزرگراه آزادگان   -   قیمت چرخگیر بزرگراه آزادگان   -   مبلغ چرخگیر بزرگراه آزادگان   -   تعرفه چرخگیر بزرگراه آزادگان   -   شماره تماس چرخگیر بزرگراه آزادگان   -   خدمات چرخگیر بزرگراه آزادگان   -  آخرين صفحه